Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • geoadi

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2011

  • Mesaj Privat
remustm a scris:@geoadi : Salut.Sa inteleg ca tu mergi cu termoflotul defect.Nu ti-a scazut nivelul la ulei?Cand ai cumparat masina era ulei in vasul de antigel?Te intreb asta pentru ca sar putea ca vechiul proprietar sa fi schimbat termoflotul si sa nu fi curatat bine instalatia.In cazul asta este semn de bucurie.Scapi de o cheltuiala in plus.Trebuie sa cureti doar instalatia si vasul.Cand tia aparut acea bataie si tacanit? sau asa ai luat masina?
pai avea ulei in vas...dar parca nu a scazut nivelul..si nici nu creste nivelul in vasul de expansiune...pai tacanitul ala a aparut de 2 zile...cand am luat.o nu facea asa...dar masina trage la fel cum a tras cand am luato...nu stiu ce ar putea fi..
Skip ads

  • remustm

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Bine , cred ca nu mai inteles.Este vorba de nivelul de ulei de pe joja , adica din motor.Trebuie sa il verifici sa vezi daca nu a scazut si tacanitul sa apara de acolo.Daca masina trage la fel si nu afuma cred ca nu trebuie sa iti faci griji atat de mari.In ceea ce priveste uleiul din vasul de expansiune , acessta nu va asigura o racire corecta a motorului , deci te-as sfatui sa nu circuli asa cu ea decat daca este necesar si doar curse scurte.
  • geoadi

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2011

  • Mesaj Privat
remustm a scris:Bine , cred ca nu mai inteles.Este vorba de nivelul de ulei de pe joja , adica din motor.Trebuie sa il verifici sa vezi daca nu a scazut si tacanitul sa apara de acolo.Daca masina trage la fel si nu afuma cred ca nu trebuie sa iti faci griji atat de mari.In ceea ce priveste uleiul din vasul de expansiune , acessta nu va asigura o racire corecta a motorului , deci te-as sfatui sa nu circuli asa cu ea decat daca este necesar si doar curse scurte.
eu te-am inteles ca te referi la nivelul de pe joja...este ek..aproape de maxim...si de 6 zile de cand o am am facut cam 600 km cu ea si nu a scazut! ms pt sfat...deocamdata nu am bani deloc si o sa stea in curte sa hiberneze Very Happy
  • geoadi

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2011

  • Mesaj Privat
acum mai apare o intrebare...daca iau axa cu came,o schimb si nu e de la aia tacanitul ala(bataia aia) ?sau altceva nu poate fi?ulei are aproape de max...
Skip ads

  • remustm

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Vrei neaparat sa desfaci motorul?Daca da , dute la un meserias ,nu la carpaci.La cineva care se pricepe nu la unul care isi da si el cu parerea.Ce pot sa zic .... bafta.
  • geoadi

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2011

  • Mesaj Privat
remustm a scris:Vrei neaparat sa desfaci motorul?Daca da , dute la un meserias ,nu la carpaci.La cineva care se pricepe nu la unul care isi da si el cu parerea.Ce pot sa zic .... bafta.
pai vreau pt ca nu stiu ce se poate intampla din cauza zgomotului acela si treaba e ca nu cunosc niciun meserias pe opel...din Buc
  • remustm

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Au , au ,este greu la voi.Oras mare cu multe necunoscute.Nu cunosti nici un service asa mijlociu sa zic?La cele mari te usca ,dar ai garantie,la cele mici preturi mici dar fara garantie.Nu este musai sa fie meserias de opel deoarece principiul de functionare este acelasi ca si la toate diselurile.Diferenta intre ele o face partea electronica.
  • tudor_mtp

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Aceeasi problema am avut si eu. Am schimbat racitorul de ulei si tot mai baga ulei in vasul de expansiune. La un moment dat am vrut sa schimb garnitura de chiulasa dar mecanicul mi-a zis sa mai am rabdare...si a avut dreptate. Dupa ~ 3 luni in care tot gaseam ulei in vasul de expansiune fenomenul s-a oprit. Probabil iese uleuil din sistemul de racire mai greu.
Skip ads

  • geoadi

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2011

  • Mesaj Privat
tudor_mtp a scris:Aceeasi problema am avut si eu. Am schimbat racitorul de ulei si tot mai baga ulei in vasul de expansiune. La un moment dat am vrut sa schimb garnitura de chiulasa dar mecanicul mi-a zis sa mai am rabdare...si a avut dreptate. Dupa ~ 3 luni in care tot gaseam ulei in vasul de expansiune fenomenul s-a oprit. Probabil iese uleuil din sistemul de racire mai greu.
pai si dupa ce ai schimbat termoflotul(racitor ulei) nu ti-a fost spalata instalatia de racire cu acea solutie ca laptele ?
  • stasi

  • Mesaje scrise: 134
  • Locatie: IASI
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mai 2006

  • Mesaj Privat
tocmai am spalat vasul de expansiune si am crezut ca am si curatat instalatia cu solutie 2+2 pt radiatoare... o iluzie ... iar.. a nu stiu cata oara... am bagat surubelnita destul de adanc pe furtunul gros... am scos o pasta neagra... nici nu vreau sa ma gandesc ce-i prin radiatoare..
Cred ca au trecut vreo 3 ani de cand am schimbat termoflotul. Sau mi l-a schimbat un mecanic. El asa zice. De atunci am spalat de multe ori instalatia. Am pus si solutie cu decarbusolv anul trecut, a iesit o mare de mazga... Iarna insa, iar incepe sa se adune ulei prin vas.. mai mult decat vara. Cred ca voi renunta sa mai sper ca se va curata complet vreodata. O sa curat din cand in cand cat o sa pot. Ma gandeam sa schimb furtunele... dar la ce folos daca radiatoarele sunt pline... nici macar nu-s f sigur ca nu-mi scapa in continuare.
  • remustm

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2010

  • Mesaj Privat
@stasi Salut.In primul rand mecanicul care tia schimbat termoflotul, ti la schimbat cu unul second hand , asta daca intradevar ti la scimbat.Poti sa verifici daca este termoflotul de vina , dar iti ia ceva timp daca nu te pricepi cat de cat la mecanica.Si eu la-m schimbat anul trecut in vara si am mers aprox. 7000 km cu apa , timp in care scoteam mazga si curatam vasul de expansiune.La inceputul iernii am bagat antigel si vreau sa iti zic ca de la inceputul lunii ianuarie nu mai am mazga aproape deloc.In vara faceam drumuri de aprox. 100 de km si curatam .Cred ca datorita drumurilor lungi uleiul iesea din instalatie sub forma aceea de mazga.Eu am acapat de problema asta, acum am alta, trebuie sa imi schimb oringurile(garniturile de la caloriferul din interior). As zice sa iti verifici termoflotul.
  • Mihai1205

  • Mesaje scrise: 201
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2010

  • Mesaj Privat
aveti grija cu solutiile de spalat instalatia.eu am bagat cand a inceput sa vina frigul un flacon( exact ca,cutia de energizant) de la Wynn's. dupa spalare,clatire am bagat antigel si am mai facut sa zic cam 100 km prin oras dupa care a inceput sa-mi piarda antigel. unde credeti ca se pierdea? in motor.acuma astept sa mai urce temperatura cu cateva grade si sa desfac chiulasa.

am anulat si termoflotul sperand ca s-a spart ala de tot dar degeaba.
Skip ads

  • stasi

  • Mesaje scrise: 134
  • Locatie: IASI
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mai 2006

  • Mesaj Privat
@remustm, eram acolo cand a schimbat... daca o fi fost iluzionist, posibil sa fi pus altul... Smile ma gandesc insa sa nu fi pus garnitura veche, sau ceva de genul... este adevarat ca aveam vasul negru complet si antigelul la fel in vremurile alea... am spalat de multe ori, la un moment dat parca nu mai baga ulei... si totusi.. dupa un timp, usor usor a inceput sa bage iar. Nu e ca inainte, adica e doar la suprafata pelicula, si pe pereti...insa furtunele alea m-au demoralizat astazi. Partea proasta e ca imi consuma si antigel. Doar iarna. Nu stiu daca are legatura cu termoflotul sau cu uleiul din borcan insa clar, motorul asta nu e printre preferate.
  • remustm

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Asa este.Nimeni nu si-ar dori un asemenea motor.Eu pot sa zic ca sunt multumit.In primavara trebuie sa ma pregatesc de o investitie minima: distributia,placutele de frana,curat din nou instalatia de racire si nu in ultimul rand o curatenie boboc in interior(spal moketa ).
  • leoalin

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mar 2011

  • Mesaj Privat
salutare la toata lumea.. sunt nou pe acest forum... am si eu o problema cu masina... opel astra clasic 2001 motor 1.7 DTI...am schimbat uleiul la masina nu a avut nici o problema dupa 2 zile m-am uitat la ulei am observat ca mi-a bagat apa in ulei.. si nu baga in continu baga pana la un anumit nivel.. ce se poate sa fie... garnitura de chiuloasa... chiuloasa? am intrebat pe cineva mi-a zis ca este chiuloasa... altcineva mi-a zis ca este garnitura de la chiuloasa... se poate sa fie radiatoru de racire spart? dak puteti sa-mi spuneti si mie... ms..
  • aiss

  • Mesaje scrise: 641
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2010

  • Mesaj Privat
leoalin a scris:salutare la toata lumea.. sunt nou pe acest forum... am si eu o problema cu masina... opel astra clasic 2001 motor 1.7 DTI...am schimbat uleiul la masina nu a avut nici o problema dupa 2 zile m-am uitat la ulei am observat ca mi-a bagat apa in ulei.. si nu baga in continu baga pana la un anumit nivel.. ce se poate sa fie... garnitura de chiuloasa... chiuloasa? am intrebat pe cineva mi-a zis ca este chiuloasa... altcineva mi-a zis ca este garnitura de la chiuloasa... se poate sa fie radiatoru de racire spart? dak puteti sa-mi spuneti si mie... ms..



Salut !Radiatorul de racire in nici un caz,nu are treaba uleiul cu apa....parerea mea sa le iei prin eliminare....Anti-camerele injectoare,garnitura chiuloasa,chiuloasa ! Salut,numai bine !
  • nelutzul40

  • Mesaje scrise: 1,021
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2008

  • Mesaj Privat
stasi a scris:@remustm, eram acolo cand a schimbat... daca o fi fost iluzionist, posibil sa fi pus altul... Smile ma gandesc insa sa nu fi pus garnitura veche, sau ceva de genul... este adevarat ca aveam vasul negru complet si antigelul la fel in vremurile alea... am spalat de multe ori, la un moment dat parca nu mai baga ulei... si totusi.. dupa un timp, usor usor a inceput sa bage iar. Nu e ca inainte, adica e doar la suprafata pelicula, si pe pereti...insa furtunele alea m-au demoralizat astazi. Partea proasta e ca imi consuma si antigel. Doar iarna. Nu stiu daca are legatura cu termoflotul sau cu uleiul din borcan insa clar, motorul asta nu e printre preferate.


Daca iti consuma antigel ,,doar iarna,, verifica mai bine aeroterma din habitaclu, este singura care intra in functiune in plus fata de mersul pe timp de vara cand prin aeroterma nu mai circula antigel (in special oringurile, este o problema mai des intalnita). Drumuri bune!
  • Cryss2010

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Du-te la mecanic sa verifice chiuloasa. Nu e de joaca.
  • Mihai1205

  • Mesaje scrise: 201
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2010

  • Mesaj Privat
eu am inceput sa strang piese pentru reparatie.
termoflot 480 ron original Behr nou nout (are si cele 2 garnituri)
kit de garnituri pentru chiulasa 220.5 lei .contine absolut toate garniturile care existe pe chiulasa(oring'uri injectoare+port injectoare,semeringuri axe,garnitura de chiulasa cu 2 gauri, metalica multistrat,garnitura capac chiulasa,s.a.m.d.).
sper acuma sa fie buna garnitura cu 2 gauri,inca nu am desfacut motorul pentru a duce chiulasa la verificat/planat daca este cazul.

  • doryx

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Salutare. De curand am cumparat un Opel Astra G 1.7 dti (2001) din Germania. Aceeasi problema o am si eu... imi baga ulei in vasul cu antigel... dar problema mai mare este ca tot timpul trebuie sa completez cu antigel fiindca nivelul scade. Nivelul uleiului este marit fata de cat era cand l-am schimbat. Aveti idee care ar problema?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR