- deleted-51389
- **
- 56 mesaje
- din 24 Jul 2010
deleted-51389
- Mesaje scrise: 56
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jul 2010
- Mesaj Privat
cristisan55- Suspendat
- 42 mesaje
- din 16 Aug 2010
- Vectra 2003
- Maramures
cristisan55- Mesaje scrise: 42
- Locatie: Maramures
- Masina: Vectra 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Aug 2010
- Mesaj Privat
aaurel1an
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jun 2010
- Mesaj Privat
- TwinsFather
- **
- 150 mesaje
- din 28 Dec 2007
- Vectra 2008 z19dt
- Bucuresti
TwinsFather
- Mesaje scrise: 150
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2008 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2007
- Mesaj Privat
- tase
- ****
- 1,985 mesaje
- din 29 Sep 2009
- Vectra 2006 z19dt
- Ilfov
tase
- Mesaje scrise: 1,985
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2009
- Mesaj Privat
TwinsFather a scris:salutare,
eu am schimbat de toate, termostat, curatat tot ce puteam, am facut teste....
concluzie...asa ii place consumul..la relanti 1.2, 1.4
cansum mediu in Bucuresti 9.1 sau chiar mai mult..
eu am renuntat..bine ca au scumpit astia motorina...
e foarte mare consumul ,cu termostatul blocat pe deschis, cind era frig aveam la relanti cu motorul cald 0,7 iar acum cind e cald afara am 0,5-0,6l
eu am schimbat de toate, termostat, curatat tot ce puteam, am facut teste....
concluzie...asa ii place consumul..la relanti 1.2, 1.4
cansum mediu in Bucuresti 9.1 sau chiar mai mult..
eu am renuntat..bine ca au scumpit astia motorina...
- TwinsFather
- **
- 150 mesaje
- din 28 Dec 2007
- Vectra 2008 z19dt
- Bucuresti
TwinsFather
- Mesaje scrise: 150
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2008 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2007
- Mesaj Privat
- alladin_allibaba
- ****
- 1,478 mesaje
- din 24 Apr 2007
- Insignia 2009 A20DTH
- Bucuresti
alladin_allibaba
- Mesaje scrise: 1,478
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2007
- Mesaj Privat
ravas
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2009 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Apr 2010
- Mesaj Privat
alladin_allibaba a scris:si la mine acelas consum: 1.1 - 1.2 la relantiu cu toti consumatorii opriti. am impresia ca la moatoarele de 1.9 cdti (z19dth) asta e consumul normal
La mine la 1,9 CDTI (Z19DT) consumul la relanti cand e motorul cald este de 0,9, dar eu am filtru de particule. Sa fie si filtrul de particule o cauza pentru consumul marit? La mine cand e motorul rece si e frig afara consumul la relanti pleaca de la 2,6l/h si in cativa km scade la 0,9l/h.
- alladin_allibaba
- ****
- 1,478 mesaje
- din 24 Apr 2007
- Insignia 2009 A20DTH
- Bucuresti
alladin_allibaba
- Mesaje scrise: 1,478
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2007
- Mesaj Privat
ravas
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2009 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Apr 2010
- Mesaj Privat
alladin_allibaba a scris:la tine nu stiu de ce iti arata consumul asa mare la rece. la mine cand e cald am consum intre 0.9 - 1.2 iar cand e motorul rece am intre 1.2 - 1.4.
Azi a plecat de la 1,8 l/h si in 3 km a ajuns la 0,9l/h. Am fost cu masina la Maiandrei si a zis ca e un consum normal si ca masina nu are nimic, dar a zis sa-i curat EGR-ul, iar cand l-am desfacut am vazut ca era curat. La 100 de km/h imi consuma 5,3%.
- alladin_allibaba
- ****
- 1,478 mesaje
- din 24 Apr 2007
- Insignia 2009 A20DTH
- Bucuresti
alladin_allibaba
- Mesaje scrise: 1,478
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2007
- Mesaj Privat
si eu trebuie sa-i trag o curatare ca am o problema si anume masina nu mai trage sub nici o forma pana in 2000 RPM. in legatura cu consumul.. la 100 km/h in treapata 6 am intre 4.5 - 4.8( depinde de drum, de cum bate vantul...) cu clima data drumu. la 140 km/h in tr 6 am intre 5.1 - 5.5. la 180 km/h in tr 6 am 7,4 - 7,8 iar la 230 km/h am 14,7.
ravas
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2009 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Apr 2010
- Mesaj Privat
alladin_allibaba a scris:si eu trebuie sa-i trag o curatare ca am o problema si anume masina nu mai trage sub nici o forma pana in 2000 RPM. in legatura cu consumul.. la 100 km/h in treapata 6 am intre 4.5 - 4.8( depinde de drum, de cum bate vantul...) cu clima data drumu. la 140 km/h in tr 6 am intre 5.1 - 5.5. la 180 km/h in tr 6 am 7,4 - 7,8 iar la 230 km/h am 14,7.
Clar, la mine consuma mai mult, la 140 de km/h are 6,4 fara clima. Nu stiu ce sa-i fac, pentru ca Maiandrei a zis ca e totul normal! Sau o sa ma mai duc si la alt service!
- maiandrei
- ******
- 4,711 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,711
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
Nu am zis ca e normal consumul, ci doar ca nu am gasit nimic in neregula. Si probabil am recomandat o verificare a injectoarelor pe banc (Endor Diesel Buzau).
La 1.9 CDTI am vazut valori intre 0.3 si 0.9 fara ceva suspect.
Normal consider ca este 0.5-0.6.
La cei cu 0.3-0.4 tare am impresia ca vor vedea un consum mai mare la o verificare plin-plin.
La cei cu 0.8-0.9, nu stiu. Dar nu ar strica o verificare plin-plin.
La 1.9 CDTI am vazut valori intre 0.3 si 0.9 fara ceva suspect.
Normal consider ca este 0.5-0.6.
La cei cu 0.3-0.4 tare am impresia ca vor vedea un consum mai mare la o verificare plin-plin.
La cei cu 0.8-0.9, nu stiu. Dar nu ar strica o verificare plin-plin.
jane
- Mesaje scrise: 57
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jul 2007
- Mesaj Privat
y 20 dth- ul meu consuma mult atunci cand am o perioada mare de mers numai in oras, dupa ce fac un drum de cel putin 500 km in tara, motorul isi da drumul si atunci isi revine consumul la normal.
Exemplu: merg aproximativ 300 km in provincie si am consum stabilit de 7%, la intoarcere dupa inca 300 km, mi se stabileste un consum de 6%, iar in oras timp de o luna am un consum de 8%, peste o luna consumul creste ajungand si la 11%. (viteza de deplasare = legala, cu mici exceptii)
Concluzia: motoarele diesel sunt facute pentru distante si turatii mari, nu pentru orasele noastre unde o cursa este fractionata sistematic prin treceri de pietoni, intersectii , etc.
Exemplu: merg aproximativ 300 km in provincie si am consum stabilit de 7%, la intoarcere dupa inca 300 km, mi se stabileste un consum de 6%, iar in oras timp de o luna am un consum de 8%, peste o luna consumul creste ajungand si la 11%. (viteza de deplasare = legala, cu mici exceptii)
Concluzia: motoarele diesel sunt facute pentru distante si turatii mari, nu pentru orasele noastre unde o cursa este fractionata sistematic prin treceri de pietoni, intersectii , etc.
- yangzi
- **
- 289 mesaje
- din 03 Feb 2008
- Vectra 2008 Z19DTH
- Mures
yangzi
- Mesaje scrise: 289
- Locatie: Mures
- Masina: Vectra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Feb 2008
- Mesaj Privat
Mai nou am probleme cu motorul (Z19dth), are consum de 1,2 - 1.4 la relanti (0,380 ml/s) fluctuaza turatia si merge parca ar fi in trei cilindri. Cand incep sa accelerez trepideaza si mai tare pana la 1200 ture, de unde apoi merge bine.
La turatii mari merge bine, are putere. Am luat ceva solutie de curatat injectoare (care se pune in carburant), l-am fugarit un pic, de tras trage bine, dar problema la relanti ramane. Are 46000 km, an de fabricatie 2008, fara filtru de particule. Filtre si ulei schimbat de 2000 km.
M-am programat la o verificare si curatare EGR. Avea eroarea P0400. Dupa curatirea EGR, problema aramas, dar fara cod de eroare. Consumul a mai scazut un pic (0,320 ml/s), dar trepidatiile la turatii mici si fluctuatia consumului a ramas.
Pe calc apare o diferenta intre fluxul de aer calculat (27 kg/h) si cel masurat (37 kg/h) la relanti, indiferent de starea de comanda a valvei EGR.
A urmat verificarea EGR, cu schimbarea partii electrice, schimbat debitmetru, masurat retururile pe injectoare, fara probleme.
Aveti ceva sfaturi ce ar mai putea fi problema?
La turatii mari merge bine, are putere. Am luat ceva solutie de curatat injectoare (care se pune in carburant), l-am fugarit un pic, de tras trage bine, dar problema la relanti ramane. Are 46000 km, an de fabricatie 2008, fara filtru de particule. Filtre si ulei schimbat de 2000 km.
M-am programat la o verificare si curatare EGR. Avea eroarea P0400. Dupa curatirea EGR, problema aramas, dar fara cod de eroare. Consumul a mai scazut un pic (0,320 ml/s), dar trepidatiile la turatii mici si fluctuatia consumului a ramas.
Pe calc apare o diferenta intre fluxul de aer calculat (27 kg/h) si cel masurat (37 kg/h) la relanti, indiferent de starea de comanda a valvei EGR.
A urmat verificarea EGR, cu schimbarea partii electrice, schimbat debitmetru, masurat retururile pe injectoare, fara probleme.
Aveti ceva sfaturi ce ar mai putea fi problema?
- alladin_allibaba
- ****
- 1,478 mesaje
- din 24 Apr 2007
- Insignia 2009 A20DTH
- Bucuresti
alladin_allibaba
- Mesaje scrise: 1,478
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2007
- Mesaj Privat
yangzi a scris:Mai nou am probleme cu motorul (Z19dth), are consum de 1,2 - 1.4 la relanti (0,380 ml/s) fluctuaza turatia si merge parca ar fi in trei cilindri. Cand incep sa accelerez trepideaza si mai tare pana la 1200 ture, de unde apoi merge bine.
La turatii mari merge bine, are putere. Am luat ceva solutie de curatat injectoare (care se pune in carburant), l-am fugarit un pic, de tras trage bine, dar problema la relanti ramane. Are 46000 km, an de fabricatie 2008, fara filtru de particule. Filtre si ulei schimbat de 2000 km.
M-am programat la o verificare si curatare EGR. Avea eroarea P0400. Dupa curatirea EGR, problema aramas, dar fara cod de eroare. Consumul a mai scazut un pic (0,320 ml/s), dar trepidatiile la turatii mici si fluctuatia consumului a ramas.
Pe calc apare o diferenta intre fluxul de aer calculat (27 kg/h) si cel masurat (37 kg/h) la relanti, indiferent de starea de comanda a valvei EGR.
A urmat verificarea EGR, cu schimbarea partii electrice, schimbat debitmetru, masurat retururile pe injectoare, fara probleme.
Aveti ceva sfaturi ce ar mai putea fi problema?
La turatii mari merge bine, are putere. Am luat ceva solutie de curatat injectoare (care se pune in carburant), l-am fugarit un pic, de tras trage bine, dar problema la relanti ramane. Are 46000 km, an de fabricatie 2008, fara filtru de particule. Filtre si ulei schimbat de 2000 km.
M-am programat la o verificare si curatare EGR. Avea eroarea P0400. Dupa curatirea EGR, problema aramas, dar fara cod de eroare. Consumul a mai scazut un pic (0,320 ml/s), dar trepidatiile la turatii mici si fluctuatia consumului a ramas.
Pe calc apare o diferenta intre fluxul de aer calculat (27 kg/h) si cel masurat (37 kg/h) la relanti, indiferent de starea de comanda a valvei EGR.
A urmat verificarea EGR, cu schimbarea partii electrice, schimbat debitmetru, masurat retururile pe injectoare, fara probleme.
Aveti ceva sfaturi ce ar mai putea fi problema?
nu stiu daca e o problema acea diferenta de aer calculat. si la mine la relantiu am diferenta de 6 unitati intre ele. mi se pare ceva normal, insa la turatie mai mare acea valoare devine egala....
- alladin_allibaba
- ****
- 1,478 mesaje
- din 24 Apr 2007
- Insignia 2009 A20DTH
- Bucuresti
alladin_allibaba
- Mesaje scrise: 1,478
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2007
- Mesaj Privat
ravas a scris:
Clar, la mine consuma mai mult, la 140 de km/h are 6,4 fara clima. Nu stiu ce sa-i fac, pentru ca Maiandrei a zis ca e totul normal! Sau o sa ma mai duc si la alt service!
alladin_allibaba a scris:si eu trebuie sa-i trag o curatare ca am o problema si anume masina nu mai trage sub nici o forma pana in 2000 RPM. in legatura cu consumul.. la 100 km/h in treapata 6 am intre 4.5 - 4.8( depinde de drum, de cum bate vantul...) cu clima data drumu. la 140 km/h in tr 6 am intre 5.1 - 5.5. la 180 km/h in tr 6 am 7,4 - 7,8 iar la 230 km/h am 14,7.
Clar, la mine consuma mai mult, la 140 de km/h are 6,4 fara clima. Nu stiu ce sa-i fac, pentru ca Maiandrei a zis ca e totul normal! Sau o sa ma mai duc si la alt service!
dupa o curatare la EGR revin cu un nou consum la relantiu si anume 0.7 mai rar si 0.8 - 0.9 foarte des. mentionez ca EGR nu era asa de murdar....
ravas
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2009 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Apr 2010
- Mesaj Privat
dupa o curatare la EGR revin cu un nou consum la relantiu si anume 0.7 mai rar si 0.8 - 0.9 foarte des. mentionez ca EGR nu era asa de murdar....[/quote]
La mine EGR nu era murdar deloc, nu s-a simtit faptul ca am curatat EGR-ul, tot 0,9 cand e cald, fara clima, in rest masina merge bine. Farurile pornesc automat cand porneste masina si ma gandeam ca de aia e 0,9l, dar nu e asa. Am lasat farurile pe pozitie si am oprit toti consumatorii si tot 0,9l arata. Mi s-a spus ca e normal consumul de 0,9l pentru ca Maiandrei mi-a facut o proba de drum si la 60 km/h imi arata 5l% si a zis ca acesta este consumul si ca, conform Tech2 masina lucreaza in parametrii normali de functionare. Altceva nu stiu ce sa ii mai fac!
La mine EGR nu era murdar deloc, nu s-a simtit faptul ca am curatat EGR-ul, tot 0,9 cand e cald, fara clima, in rest masina merge bine. Farurile pornesc automat cand porneste masina si ma gandeam ca de aia e 0,9l, dar nu e asa. Am lasat farurile pe pozitie si am oprit toti consumatorii si tot 0,9l arata. Mi s-a spus ca e normal consumul de 0,9l pentru ca Maiandrei mi-a facut o proba de drum si la 60 km/h imi arata 5l% si a zis ca acesta este consumul si ca, conform Tech2 masina lucreaza in parametrii normali de functionare. Altceva nu stiu ce sa ii mai fac!
- yangzi
- **
- 289 mesaje
- din 03 Feb 2008
- Vectra 2008 Z19DTH
- Mures
yangzi
- Mesaje scrise: 289
- Locatie: Mures
- Masina: Vectra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Feb 2008
- Mesaj Privat
Motorul a revenit, nu mai trepideaza deloc, insa consumul a ramas la 1,1-1,2 l/h in relantiu, iar valva EGR nu mai deschide deloc. Arata rata de impulsuri 4% si inchis 100%, dupa ce o turez o fractiune de secunda incearca s-o deschida, dar dupa aia se inchide imediat. Cred ca va trebui sa schimb EGR-ul.
- alladin_allibaba
- ****
- 1,478 mesaje
- din 24 Apr 2007
- Insignia 2009 A20DTH
- Bucuresti
alladin_allibaba
- Mesaje scrise: 1,478
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2007
- Mesaj Privat
yangzi a scris:Motorul a revenit, nu mai trepideaza deloc, insa consumul a ramas la 1,1-1,2 l/h in relantiu, iar valva EGR nu mai deschide deloc. Arata rata de impulsuri 4% si inchis 100%, dupa ce o turez o fractiune de secunda incearca s-o deschida, dar dupa aia se inchide imediat. Cred ca va trebui sa schimb EGR-ul.
la ce turatie iti da valorile alea? cumva la relantiu?
arunca o privire aici:
la relantiu
la 2200 RPM