Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Omega B
  • Sitaru

  • Mesaje scrise: 63
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Omega 2003 y22dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Salut..Am un Opel Omega din 2003,motor 2,2dti tip motor y22dth,si de cateva zile merge foarte prost motorul!Pe tester nu da nimic,la bord nu sta nici un bec aprins..am urmatoarele probleme:Dimineata cand o pornesc merge intruptsi tacane motoru scade sud 900 de ture apoi revine normal dupa 1 min,cand pornesc clima,masnia se accelereaza singura la 3500 ture pt cateva secunde si apoi revine la normal,in mers daca am a 4 si trebuie sa opresc la semafor(adica scot masina pe liber)se accelereaza la 3500 ture,,ce ar putea sa fie!?Va multumesc mult!
Skip ads

  • deleted-11331

  • Mesaje scrise: 768
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Bine ai venit pe Club Opel, ai foarte mare grija cu turatul... cea mai grava e ca turbina e dusa si iti arunca ulei in admisie si il arde si daca apuca sa ,,o ia pe ulei" continuu se va tura pana la rosu si iti va distruge motorul... mai ales daca nu ai eroare... mai cauta ca s.a vorbit despre acest subiect.e posibil sa fie si altceva inse nu stiu ce anume... din ce spui tu cam asta ar fi... dar sper sa ma insel ! Salut.
  • Sitaru

  • Mesaje scrise: 63
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Omega 2003 y22dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2010

  • Mesaj Privat
si cum imi dau seama daca e turbina?sau daca imi bag ulei in admisie!astep raspuns!
  • emilperijoc

  • Mesaje scrise: 578
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2007

  • Mesaj Privat
pai in prima faza poti deomta aparatoarea aia de aluminiu si te uiti sa vezi ce scurgeri ai (daca ai) apoi slabesti colierul furtunului pe care intra aerul in turbina si incerci sa vezi ce joc are axul ... si apoi mergi la un mecanic sa puna si el mana pe ax ( unul care a mai pus mana si pe alte turbine cu schimbatori de piese)
PS: cat ulei consuma?
Spor
Skip ads

  • Sitaru

  • Mesaje scrise: 63
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Omega 2003 y22dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Poi tocmai ca nu stiu daca consuma ulei!am scirs m ai sus ce probleme are si cum face!dimineata cand o pornesc merge in 3 asa intrerupe si scoate un fum pana se incalzestee!
  • emilperijoc

  • Mesaje scrise: 578
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2007

  • Mesaj Privat
sa inteleg ca u nu verifici uleiul la masina ....
  • nicholas886

  • Mesaje scrise: 197
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Dec 2009

  • Mesaj Privat
uitate la senzor clapet acceleratie..asta cauzeaza fluctuatii la relantiu si in mers asa mari..
cu turbo defect, poti sa scoti furtunul sa vezi, nu se modifica mare lucru la relanti..in mers doar..
  • Sitaru

  • Mesaje scrise: 63
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Omega 2003 y22dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Am verificat uleiul si e OK..clapeta de acceleratie la tester arata ca functioneaza bine!ce ar m ai putea fi!va multumesc
  • emilperijoc

  • Mesaje scrise: 578
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2007

  • Mesaj Privat
ideea cu uleiul era sa incerci sa ii faci un consum, nu doar sa verifici daca are ulei. tine minte acum unde era pe joja si te mai uiti peste 1000km sa vezi unde a ajuns..... intre maxim si minim ai 1L de ulei.
Ma gandesc ca nu ar fi rau sa o pui pe tester ... e curios cu va arata graficul in care tu ai pozitia pedalei de acceleratie la 0 si el se tureaza la 3500rot/min de asta zicea colegul de turbina (ca daca nu ii cere ecu turatia aia inseamna ca se alimenteaza prin alta parte).
"Dimineata cand o pornesc merge intruptsi tacane motoru scade sud 900 de ture apoi revine normal dupa 1 min" cand scade la 900 cand vrei sa pleci de pe loc ca relantiul e undeva la 750 daca nu ma insel...
Poate ai drum prin bucuresti si treci pe la service-ul maiandrei sa iti faca el un test.
Toate cele bune
  • Sitaru

  • Mesaje scrise: 63
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Omega 2003 y22dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Poi sunt din ploiesti unde in bucuresti e service-ul lui maiaandrei ca ma duc,fac un drum sau daca ai un nr de telefon!iti multumesc
  • emilperijoc

  • Mesaje scrise: 578
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2007

  • Mesaj Privat
uite ai aici un link https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=60462
si gasesti si cum sa ajungi
PS: te rog sa ne tii la curent cu mersul lucrarilor.
Spor
  • Sitaru

  • Mesaje scrise: 63
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Omega 2003 y22dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2010

  • Mesaj Privat
problema a fost remediata.pompa de injectie defecta!m ai precis capul hidraulic.am luat o pompa Sh la 400 de euro,dar dimineta cand e frig imi porneste greu de tot,am verificat carcasa filtru aer,retur injectoare si nimik,cand e cald la prima cheie porneste!,am un calculator pompa injectie cod 016,cine e interesat un prv,
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Omega B

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR