Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • nicu.costinesti

  • Mesaje scrise: 504
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Eu cred insa ca tecile se pot scoate pe sus si fara a da jos carterul superior al axelor cu came, doar prin scoaterea injectoarelor si folosirea unui extractor pe masura tecilor. Nu inteleg, dar daca teaca nr. 3 era sudata si corodata pe injector, de ce ai mai bagat-o la loc daca era corodata ? Cumparai o teaca noua. Si la mine o teaca a intrat mult mai greu in chiulasa si s-a cam botit in cap, insa nu era corodata, era ok.
Cred ca se poate folosi un surub lung cu diametrul exterior al surubului un pic mai mare decat diametrul interior al tecii de injector care se infileteaza putin in teaca apoi prin tragere in sus se poate scoate teaca de injector. Si daca teaca a fost bagata prin presare, cred ca se poate folosi un surub lung (ce se infileteaza putin in teaca de injector), o saiba mare plata (ce se pozitioneaza deasupra pe scaunul gaurii injectorului din cartelul axelor cu came), si o piulita (care se infileteaza pe surub, deasupra saibei, in acelasi timp tinand contra surubul), in acest fel teaca trebuind sa iasa simetric si usor afara prin forta creata de rotirea piulitei pe saiba. Chestia naspa este ca in cazul acesta tecile nu se mai pot refolosi, ci cumparate altele noi. Sunt curios si de inventia colegului aiss, poate te ajuta cumva.
Skip ads

  • cristyliviu

  • Mesaje scrise: 1,060
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 y1.7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Daca stiam ce o sa gasesc, le schimbam, dar la 11 noaptea anu trecut pe 5 ian, pe un frig de crapau pietrele, intr-un garaj la capat de lume, de unde sa caut teaca, nici nu stiam ce e aia! Asa ca am facut un compromis, a incercat sa o scoata de pe injector, dar incepea sa se crape, si nu am mai insistat, nu am putut sa scot injectorul din carter, asa ca l-am bagat inpoi mai greu! Uleiul in vas nu e in cantitati alarmante, se aduna ce-i drept! De asta intreb, ca vreau sa cumpar aceste teci si sa le schimb toate 4, dar nu as mai umbla si la garnitura, ca sa evit alte complicatii - gen inlocuire garnitura, planeitate! Am facut de atunci vreo 20k km fara probleme, consum ulei nesemnificativ, consum antigel 100-200ml la 1000km dar nu merg tocmai linistit si vede des turatii 3000-3500! Bafta!
  • billyd

  • Mesaje scrise: 144
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2010

  • Mesaj Privat
cum arata interiorul tecilor , o foto dintr-o parte? sa vad diametrul.....se poate? ma gandeam la un sistem de extractie gen presa de scos bucsele sau rulmentii dar cu ghearele invers...e doar o idee...daca e prinsa pe injector asta e altceva...
  • nicu.costinesti

  • Mesaje scrise: 504
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Uite cum arata tecile desfacute si inapoi in chiulasa masinii mele:

Orice idee de extractor care sa nu deformeze tecile de injectoare este binevenita. Cotele nu le am, nu aveam subler cand am desfacut motorul, de aceea inca astept un semn de la colegul Blurrrache care mi-a promis o teaca stricata ca masura. Poate ne spune macar diametrele exterioare si interioare ale unei teci de injector. Se pare ca de cele mai multe ori ajutorul nu este reciproc. Dar nu-mi pare rau, eu sunt multumit cand ajut pe cineva. Asta e...
Nota: se pare ca si colegul aiss nu ne mai onoreaza cu prezenta pentru a posta o poza cu extractorul de teci, poate din cauza ca extractorul sau nu era "inventie proprie" ci doar a mecanicului care i-a scos tecile fara a mai demonta chiulasa. No offense ...
Skip ads

  • mazak

  • Mesaje scrise: 143
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2000 y17 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Daca am afla cotele acestori teci, s-ar putea prelucra la strung? Si o modalitate de scoatere a tecilor fara datul jos chiuloasei, este bine venita.
Un tutorial detaliat (cu poze) cu scoaterea tecilor este foarte bine primit.
  • aiss

  • Mesaje scrise: 641
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2010

  • Mesaj Privat
nicu.costinesti a scris:Uite cum arata tecile desfacute si inapoi in chiulasa masinii mele:

Orice idee de extractor care sa nu deformeze tecile de injectoare este binevenita. Cotele nu le am, nu aveam subler cand am desfacut motorul, de aceea inca astept un semn de la colegul Blurrrache care mi-a promis o teaca stricata ca masura. Poate ne spune macar diametrele exterioare si interioare ale unei teci de injector. Se pare ca de cele mai multe ori ajutorul nu este reciproc. Dar nu-mi pare rau, eu sunt multumit cand ajut pe cineva. Asta e...
Nota: se pare ca si colegul aiss nu ne mai onoreaza cu prezenta pentru a posta o poza cu extractorul de teci, poate din cauza ca extractorul sau nu era "inventie proprie" ci doar a mecanicului care i-a scos tecile fara a mai demonta chiulasa. No offense ...




Va salut ! Nicule ti-am spus ca dupa ce o sa ajung la garaj am sa fac poza la "inventie", daca aveam vreo "cheie" speciala de care aflam nu ii mai ziceam inventie...! in ce consta treaba asta...un surub lung,in capat o piulita si deasupra piulitei o saiba si un manson de guma si pe urma un opritor...la capatul surubului de sus o tabla si iar o piulita....prin strangerea piulitei "guma" se deforma si se ingrosa acesta se dilata si sta prinsa de teaca...si se opreste in canalele de la oring-uri, si asa le-am scos ! Sanatate !
  • cristyliviu

  • Mesaje scrise: 1,060
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 y1.7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2010

  • Mesaj Privat
S-ar merita facut la strung o astfel de teaca, ce material se poate folosi pentru asa ceva? Am sa vorbesc cu socru-miu, e lacatus mecanic, si am acces la strung performant, mai trebuie cotele, sau o teaca pentru masuratori si repere! Bafta!
  • aiss

  • Mesaje scrise: 641
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2010

  • Mesaj Privat
cristyliviu a scris:S-ar merita facut la strung o astfel de teaca, ce material se poate folosi pentru asa ceva? Am sa vorbesc cu socru-miu, e lacatus mecanic, si am acces la strung performant, mai trebuie cotele, sau o teaca pentru masuratori si repere! Bafta!



Salut ! Tecile se pot cumpara intre 70-100 ron Smile Nu stiu daca pot fii facute...sunt din aluminiu,sunt subtiri in carne..nu stiu,poti incerca daca ai aparatura buna ! Sanatate !
Skip ads

  • mazak

  • Mesaje scrise: 143
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2000 y17 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Eu lucrez in domeniu (programator cnc) ,daca as avea o piesa fizica as putea face o masurare digitala si prelucrarea pe strung cn (comanda numerica) si toate piesele o sa iasa la fel din punct de vedere al cotelor.
  • mazak

  • Mesaje scrise: 143
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2000 y17 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Am facut un model 3D provizoriu



Dupa ce realizez un model 3D cu cote reale (dupa piesa originala) pot sa o prelucrez pe strung CNC, daca e cineva care are o piesa originala si vrea sa ne ajute cu cateva informatii este bine primit.
  • nicu.costinesti

  • Mesaje scrise: 504
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Daca revine colegul Blurrache acasa in Constanta si ma contacteaza pentru a-mi da o teaca stricata de injector, iau eu toate cotele si le postez aici. Sau poate este cineva din tara care are deja acasa o teaca de injector si o poate masura si atunci merge treaba mai repede. Din ce material te-ai gandit sa-ti confectionezi tecile la strung, caci ele sunt din aluminiu (le faci din inox ?). Tecile trebuie sa reziste la coroziunea in timp a antigelului, la forta de apasare pe injector (43 Nm pe jug / 2 injectoare pe jug = 21,5 Nm pe injector si scaunul tecii) si la temperatura din chiulasa.
  • mazak

  • Mesaje scrise: 143
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2000 y17 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2008

  • Mesaj Privat
M-am gandit sa le fac din dural (dur aluminiu) si cel mai bine ar fii sa primesc o piesa de la cineva pentru ca vreau ca cotele sa fie cat mai exacte
Skip ads

  • mazak

  • Mesaje scrise: 143
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2000 y17 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Tecile de injector pot face si pentru membrii clubului care aceeasi problema, nu numai pentru mine
  • cristyliviu

  • Mesaje scrise: 1,060
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 y1.7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Super tare! Poti sa ma treci si pe mine pe lista! Bafta!
  • djmarius

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2009

  • Mesaj Privat
si cat costa una facuta de tine ?
  • mazak

  • Mesaje scrise: 143
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2000 y17 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Inca n-am un pret, pana cand nu fac o piesa reala nu pot sa ma exprim.

Multumesc
  • stiuca

  • Mesaje scrise: 106
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 y17dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Saptamana asta o sa ma ocup de scosul tecilor,cu metoda colegului de mai sus,intrucat nu vreau sa dau chiulasa jos.Daca nu gasiti cotele o sa vi le spun eu dupa demontare.Mai ramane problema oringurilor si a pastilelor de cupru din josul injectorului.Saptamana trecuta am schimbat si senzorul de rotatie,cu unul italian NOU 200 ron,deocamdata merge si nu se mai aprinde motorasul.Mie imi consuma cam 1 litru de antigel pe saptamana,asta este ultima bataie de cap Smile sper.
  • mazak

  • Mesaje scrise: 143
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2000 y17 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2008

  • Mesaj Privat
In timp ce lucrezi fa si niste poze ca sa stim si noi in ce ne bagam

Mltumesc
  • marin70

  • Mesaje scrise: 527
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2002 y17dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2009

  • Mesaj Privat
mazak a scris:M-am gandit sa le fac din dural (dur aluminiu) si cel mai bine ar fii sa primesc o piesa de la cineva pentru ca vreau ca cotele sa fie cat mai exacte

scuze, cred ca ar fi bine sa cumperi una noua, sa o masori exact si sa vezi si din ce material e confectionata. cele vechi au depuneri si s-ar putea sa nu le poti masura corect...
  • nicu.costinesti

  • Mesaje scrise: 504
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Tecile de injectoare scoase din chiulasa prin metoda clasica (demontarea chiulasei si apoi scoaterea acestoara) sunt la diferente micronice de cele noi din magazin. In cazuri rare tecile se pot deforma in chiulasa din cauza caldurii (la mine s-a intamplat asa la o teaca din 4, la care m-am chinuit apoi mai tare s-o bag la loc la remontare). De scos nu e nici o smecherie, totul e sa ai extractorul omologat care nu deformeaza deloc tecile, pe care nu il cunosc nici eu in acest moment. Stiu doar cum se pot scoate tecile cu un extractor artizanal gandit de mine (un surub lung care se infileteaza putin in interiorul tecii si o pilita si o saiba cu care se extrag apoi tecile prin rotirea piulitei dupa insurubarea surubului), insa cu riscul de a se deforma putin tecile in interior (se creaza un mic filet in teaca). Se scoate antigelul din instalatie, se scoate uleiul din motor, se da jos ECU, suportul ECU, tubulatura de aer, se desfac piulitele la conductele de injectoare, se scot fisele de la bujiile incandescente, se desfac suruburile de la capacul culbutorilor, se desfac cele doua piulite de la cele doua juguri ce preseaza cele 4 injectoare, se scot injectoarele (nu trebuie sa schimbati saibele de la injectoare si daca oringurile de la injectoare sunt bune se lasa asa cum sunt) si imediat veti vedea tecile de la injectoare. Acum, daca aveti extractorul potrivit tecile se pot scoate usor si fara a fi deformate. Daca nu, puteti scoate tecile cu unul artizanal si e musai ca apoi sa le inlocuiti cu altele noi (daca sunt deformate in diametru sau din cauza extractorului). E bine sa inlocuiti apoi si oringurile de la teci, daca acestea nu mai sunt ok. Remontarea se face in ordine inversa demontarii. Piulitele jugurilor de la injectoare se strang la loc cu 43 Nm cu o cheie dinamometrica precisa si verificata metrologic.
Din motive lesne de inteles, nu indic si nu indemn pe nimeni sa faca acesta operatiune. Daca insa se incumeta cineva sa o faca, o face numai pe riscul sau.
Nota: nu am fost contactat absolut deloc de colegul Blurrrache pentru teaca aceeia stricata, deci nu am cotele si mirama-s sa ma mai contacteze vreodata, asta ca multumire pentru ajutorul primit atunci cand avea neaparat nevoie de el. Toate cele bune, Nicu.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR