Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • Virinel

  • Mesaje scrise: 324
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Insignia 2015 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2007

  • Mesaj Privat
acum o ora am luat masina de la reprez...e totul ok, mai pe seara o sa va postez si cateva poze ca sa vedeti exact ce s-a schimbat.

Respect!
Skip ads

  • aiss

  • Mesaje scrise: 641
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Virinel a scris:acum o ora am luat masina de la reprez...e totul ok, mai pe seara o sa va postez si cateva poze ca sa vedeti exact ce s-a schimbat.

Respect!



Te asteptam. Am trimis cererea de mai bine de o saptamana si ceva, si nu am primit nici un raspuns.O sa ma duc peste ei sa vad ce se poate face ! Cu respect, Adrian !
  • stiuca

  • Mesaje scrise: 106
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 y17dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Sa recapitulam.Constatarea,repararea/inlocuirea SUPORTULUI MOTOR este GRATUITA la orice REPREZENTANTA OPEL.

Multumesc inaca odata,celui care a initiat acest topic cat si clubopel.com.

Astazi am fost programat la reprezentanta DiBass pt. inlocuirea acestui suport de motor,la ora 9,dupa masina lui VIRINEL care am gasit-o acolo.Operatiunea a constat in ilocuirea suportului(cadrului) motor,cu unul NOU,inclusiv BUCSILE NOI SURUBURI NOI, dupa care a urmat REGLAT DIRECTIE ,UNGHIURILE etc.,la final a costat un,MULTUMESC MULT OPEL.Toata operatiunea a durat 6 ore cu pauza de rigoare,timp in care am asistat la demontat/montat "ajutat" .TOTUL A FOST FACUT FOARTE PROFESIONAL.

Cateva poze cu cei doi suporti nou/vechi .


DACA UNII nu vor sa se gandeasca la viata lor,faceti-o voi.Nu va luati dupa unii si altii ca ei dau cu grund si gata.La mine era umflata 5 cm cu rugina,nu am frecat,nu am dat cu grunt,am fost la reprezentanta,mi-a facut constatare si la schimbat.Suportul asta nu tine doar MOTORUL,mai tine si basculele inferioare.DECIZIA VA APARTINE.BAFTA.
  • cristyliviu

  • Mesaje scrise: 1,060
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 y1.7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Bravo! Ai avut parte de unul nou, dar 100% daca veneai la Iasi plecai cum ai venit, poate cu vreo problema - doua in plus ca urmare al verificarilor facute de mesterii de la reprezentata! Si apoi nu cred ca toata lumea are scutul ala praf! Si totusi hai sa fim realisti si sa nu dramatizam! Daca am 5 cm de rugina pe el nu cred ca o sa cada motorul pe jos! Am dat scutul ala jos de 2 ori pana acuma, si nu a cazut motorul, oare de ce? Intradevar suportul spate de la motor este legat de scutul asta, iar in fata este un tampon cu rol de balans, apoi sunt suportii laterali superiori unul sub filtru de aer si unul sub acumulator! Si daca nu incepea Opel campania asta de rechemare, ce faceam, nu mergeai cu masina in continuare, pana sesizai ca ceva nu e in regula si apoi luai masuri! Bafta!
Skip ads

  • stiuca

  • Mesaje scrise: 106
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 y17dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Chiar i-am intrebat pe cei de la Reprezentanta,sa mai spun si la prietenii sau nu,iar ei au spus ca nu este o problema faptul ca au de munca.Chieltuiala o suporta firma OPEL.Ei fac devizul,cateva copii si OPEL le trimite banii(discount la eu stiu ce piese,cred eu).Reprezentanta NU este obligata sa le inlocuiasca neaparat,DAR este OBLIGATA sa le trateze antirugina.Asa spune directiva OPEL.Si eu puteam sa le tratez personal,dar daca se poate asa,dece sa nu beneficiez de acest serviciu.
  • stiuca

  • Mesaje scrise: 106
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 y17dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Marius72 a scris:Cei care poseda modelele de Opel Astra Si Zafira motorizare diesel,fabricate intre anii 1999-2002 (eu am un Astra G 2001 motor Y20DTH),Firma Opel a emis o ordonanta catre toate servisurile agreate de ei si care poarta sigla fabricii,sa schimbe in cazul in care este foarte ruginit sau sa reconditioneze , suportul care tine motorul,este o chestie metalica destul de mare, in franceza se numeste "Berceau"si toata chestia aste este pe cheltuiala producatorului,ptr ca Opel considera ca a facut un defect de fabricatie si e de datoria lor sa-l indrepte.Informatie este foarte reala.Eu locuiesc in Franta,masina o am inmatriculata in Romania,am avut ceva probleme cu ea si am fost la un servis agreat Opel ca sa o repar,iar acolo mi-au spus ca trebuie sa schimb acel suport ptr.motor,ca toata treaba asta dureaza doua zile si ca totul este platit de Opel,am programare marti sa mi-l schimbe,am sa va tin la curent .Daca servisurile din Romania nu divulga aceasta informatie probabil e din cauza ca vor sa-si mai traga ceva bani in plus in buzunare.Mergeti si intereseti-va ca treaba asta nu e doar ptr cei din Franta sau Germania,ii priveste pe toti posesorii de Opel,modelele mai sus mentionate,din toata lumea.E foarte real ceea ce am scris.

  • cristyliviu

  • Mesaje scrise: 1,060
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 y1.7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Asta asa-i! Aici ai dreptate! Si ai avut noroc de niste profesionisti care te-au tratat cu respect si ti-au facut o treaba buna! Bafta tuturor, iar cei care au probleme cu acest cadru sa actioneze din timp!
  • agu

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2001 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Marius72 a scris:Cei care poseda modelele de Opel Astra Si Zafira motorizare diesel,fabricate intre anii 1999-2002 (eu am un Astra G 2001 motor Y20DTH),Firma Opel a emis o ordonanta catre toate servisurile agreate de ei si care poarta sigla fabricii,sa schimbe in cazul in care este foarte ruginit sau sa reconditioneze , suportul care tine motorul,este o chestie metalica destul de mare, in franceza se numeste "Berceau"si toata chestia aste este pe cheltuiala producatorului,ptr ca Opel considera ca a facut un defect de fabricatie si e de datoria lor sa-l indrepte.Informatie este foarte reala.Eu locuiesc in Franta,masina o am inmatriculata in Romania,am avut ceva probleme cu ea si am fost la un servis agreat Opel ca sa o repar,iar acolo mi-au spus ca trebuie sa schimb acel suport ptr.motor,ca toata treaba asta dureaza doua zile si ca totul este platit de Opel,am programare marti sa mi-l schimbe,am sa va tin la curent .Daca servisurile din Romania nu divulga aceasta informatie probabil e din cauza ca vor sa-si mai traga ceva bani in plus in buzunare.Mergeti si intereseti-va ca treaba asta nu e doar ptr cei din Franta sau Germania,ii priveste pe toti posesorii de Opel,modelele mai sus mentionate,din toata lumea.E foarte real ceea ce am scris.


Multumesc celui care a deschis acest topic ptr. informatia cu adevarat pretioasa pe care a dat-o !
Astazi am ajuns la service cu un Astra G 2001 care avea suportul metalic plin de rugina si gauri .
Inca odata ... multumesc !
Skip ads

  • seba78

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Aug 2008

  • Mesaj Privat
am fost si eu la reprezentanta opel radacini , din bucuresti , si mi au dat cu tifla , ca nu necesita schimbat cadru motor, ca este doar un pic ruginit Evil or Very Mad
  • motanel_cristi

  • Mesaje scrise: 331
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mar 2009

  • Mesaj Privat
seba78 a scris:am fost si eu la reprezentanta opel radacini , din bucuresti , si mi au dat cu tifla , ca nu necesita schimbat cadru motor, ca este doar un pic ruginit Evil or Very Mad

si nu l-a tratat cu nici o solutie?
  • huzumfanut

  • Mesaje scrise: 65
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Salutare. Am zis cã vã þin la curent cu verificatul cadrului faþã ºi iatã:
Miercurea trecutã am fost programat cu maºina pentru verificarea cadrului motor la RÃDÃCINI în Constanþa. Aºa cum spunea ºi Cetin, este frecþie la picior de lemn ºi spun asta din urmatoarele motive:
* când mi s-a fãcut programarea nu m-a întrebat nimeni anul de fabricaþie al maºinii (a mea este diesel 2003);
* au dat scutul jos (numai dintr-o parte), au frecat ceva cu o perie de sârmã, au dat puþin cu un ciocan în cadru, a venit apoi unul din ei ºi a dat cu un spray (care spun ei cã este spray cu ceva protecþie de zinc) dar numai acolo unde au dat cu peria de sârmã nu peste tot;
* au pus scutul înapoi, au dat maºina afarã ºi au spus ca "nu necesitã schimbare cã nu a crãpat când au dat cu ciocanul în el".
Deci mare vrãjealã. TIPIC ROMÂNESC!
  • Virinel

  • Mesaje scrise: 324
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Insignia 2015 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2007

  • Mesaj Privat
@huzumfanut : chiar au fost nesimtiti....Sad din pc meu de vedere, la mine cel putin au fost ok si destul de profi. Sincer sa fiu initial am fost reticent pt ca auzisem numai de rau despre cei de la reprezentanta locala....dar overall a fost ok si multumit de operatie.
Skip ads

  • deleted-21456

  • Mesaje scrise: 106
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Eu am Zafira 2,2DTI din 2003 si am fost la GTT Opel, au verificat VIN-ul in baza de date si mi-au spus ca si masina mea este cuprinsa in acest program. Vineri sunt programat (fiindca sunt eu liber) la verificari. Spe sa mi-l schimbe deoarece am vazut ca este ruginit. Daca il schimba imi pun scut metalic la MAIANDREI (este cel mai ieftin si baietii sunt de nota 10). Va tin la curent cu operatiunea.
  • motanel_cristi

  • Mesaje scrise: 331
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Nicolae Dumitru a scris:Eu am Zafira 2,2DTI din 2003 si am fost la GTT Opel, au verificat VIN-ul in baza de date si mi-au spus ca si masina mea este cuprinsa in acest program. Vineri sunt programat (fiindca sunt eu liber) la verificari. Spe sa mi-l schimbe deoarece am vazut ca este ruginit. Daca il schimba imi pun scut metalic la MAIANDREI (este cel mai ieftin si baietii sunt de nota 10). Va tin la curent cu operatiunea.

misto...in primul post se spune ca se schimba la cele pana in 2002.bafta si "sa ne ti la curent"
  • djnbc

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Timis
  • Masina: Zafira 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jul 2010

  • Mesaj Privat
si eu am o zafira din 2001 , mi-am facut programare pentru constatare la service pentru vineri dimineata,
si fara sa se uite mi-au zis ca vor vopsi cadru / jug motor .
  • cristi_sasi

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Luni, 11.04 am fost la Di-Bas Fundeni, dupa o programare prealabila pentru verificare. A dat cu peria de sarma in locul unde era putina rugina la cadrul motorului, apoi cu un spray alb ( probabil tratament antirugina) si atat. Mi-a zis baiatul care s-a ocupat de toata treaba ca rugina este de la suportul de plastic (unde vine si scutul) care acopera cadrul motorului, acel suport de plastic are o pasla care retine umezeala si d'aia rugineste. Si mi-a mai spus cateva chestii despre masina, ce ar mai trebui sa schimb, placute, pompa apa, etc..... In concluzie a fost ok.
  • cristi_sasi

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Sep 2007

  • Mesaj Privat
App. masina este Opel Astra an 2001, motor Y20DTH
  • huzumfanut

  • Mesaje scrise: 65
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Salutare. Nu stiu ce sa mai zic dar garantat va pot spune ca astia de la Radacini din Constanta sunt sub orice critica. Off topic va spun ca m-au chemat de 3 ori ca sa imi rezolve AC la masina, fapt pentru care au luat manopera de trei ori de m-a dus verificatul cu incarcat freon si schimbat senzor presiune la 500 RON cu piesele mele, va dati seama ce insemna sa iau piesele de la ei?
Dar asta este, cine face ca mine (adica se duce la ei) ca mine sa pateasca. Eu am zis ca este reprezentanta si fac treaba buna dar nu sunt meseriasi DELOC. Scuze ca am deviat de la subiect dar sunt niste jepcari!
  • ady762

  • Mesaje scrise: 104
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2001 Y 20 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Nicolae Dumitru a scris:Eu am Zafira 2,2DTI din 2003 si am fost la GTT Opel, au verificat VIN-ul in baza de date si mi-au spus ca si masina mea este cuprinsa in acest program. Vineri sunt programat (fiindca sunt eu liber) la verificari. Spe sa mi-l schimbe deoarece am vazut ca este ruginit. Daca il schimba imi pun scut metalic la MAIANDREI (este cel mai ieftin si baietii sunt de nota 10). Va tin la curent cu operatiunea.


Salut,
chiar sunt curios, eu am trimis mail la ei si mi-au raspuns ca se face verificare cadru motor si ca operatiunea dureaza 15 min.; probabil dupa aceea urmeaza programarea la schimbare. bafta!
  • sabin_84

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Salut,

stie cineva mai precis in ce conditii se schimba cadrul sau doar se vopseste. Eu am programare luni la AutoEuropa in Timisoara, si mi-au spus ca din experienta lor de pana acum nu trebuie schimbat ci doar vopsit.
Cam cat de ruginit ar trebuii sa fie ca sa-l inlocuiasca?
Spor!
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR