- crybabyro
- ***
- 696 mesaje
- din 02 Jun 2010
- Insignia 2010 A2DT
- Sibiu
crybabyro
- Mesaje scrise: 696
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2010 A2DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2010
- Mesaj Privat
Lucifer_The- Suspendat
- 268 mesaje
- din 21 Dec 2009
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
Lucifer_The- Mesaje scrise: 268
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2009
- Mesaj Privat
- c_pantazescu
- ****
- 1,126 mesaje
- din 13 Jan 2008
- Astra 2005 Z19DTH
- Alba
c_pantazescu
- Mesaje scrise: 1,126
- Locatie: Alba
- Masina: Astra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jan 2008
- Mesaj Privat
Ca posesor de soft EDS de 2 ani pot sa iti spun ca pe o masina cu DPF acesta se comporta minunat. Am 200 CP de la 150 original. Stiu si eu ce pot cei de la Supercips si sunt intr adevar seriosi. Imi exprim totusi regretul ca nu ai mers la Maiandrei, ai fi primit cei 205 cai promisi, ai fi avut un soft fiabil (chiar si TUV poti scoate pe softul asta in Germania daca ai vrea) si toate astea probabil si cu mai putini bani decat ai dat celor de la S.C.
Si uite ca te ai cramponat de dyno, i-ai numit pe cei de la EDS inapoiati (parerea mea este ca te a luat gura pe dinainte) si totusi nu ai facut dyno. Puteai merge la orice dyno din oras cu Maiandrei, iti faceai un test original, vedeai cati cai scoti (poate 110, poate 140, nu conteaza, stiai de la cat pleci) si dupa soft mai faceai un test. Scadeai valorile si vedeai cati din cei 45 de cai promisi pe hartie ai primit de fapt.
A, si inca ceva, softul EDS mi a optimizat regenerarile DPF, adica porneste in orice treapta si la orice viteza daca motorul e cald si filtrul e saturat. Astfel m-au ferit de problemele pe care multi dintre colegii de forum le-au avut cu DPF ul...
DA, uleiul Motul e super. A aparut Motul Specific Dexos2, special pt. motoarele Opel de noua generatie. Daca vrei ceva profi, poti pune Motul 300 V power racing, cam asta il folosesc toti "tunatii" aia grei
Si uite ca te ai cramponat de dyno, i-ai numit pe cei de la EDS inapoiati (parerea mea este ca te a luat gura pe dinainte) si totusi nu ai facut dyno. Puteai merge la orice dyno din oras cu Maiandrei, iti faceai un test original, vedeai cati cai scoti (poate 110, poate 140, nu conteaza, stiai de la cat pleci) si dupa soft mai faceai un test. Scadeai valorile si vedeai cati din cei 45 de cai promisi pe hartie ai primit de fapt.
A, si inca ceva, softul EDS mi a optimizat regenerarile DPF, adica porneste in orice treapta si la orice viteza daca motorul e cald si filtrul e saturat. Astfel m-au ferit de problemele pe care multi dintre colegii de forum le-au avut cu DPF ul...
DA, uleiul Motul e super. A aparut Motul Specific Dexos2, special pt. motoarele Opel de noua generatie. Daca vrei ceva profi, poti pune Motul 300 V power racing, cam asta il folosesc toti "tunatii" aia grei
- sever iulian
- ****
- 1,325 mesaje
- din 17 Sep 2006
- Insignia 2017 B20NFT
- Bacau
sever iulian
- Mesaje scrise: 1,325
- Locatie: Bacau
- Masina: Insignia 2017 B20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Sep 2006
- Mesaj Privat
@pantazescu, din cate stiu eu din discutiile pe privat cu eds-ul, ei inca nu tuneaza cdti-ul de pe insignia. cel putin asa era in urma cu 3 luni.
@lucifer, te rugam sa monitorizezi si consumul. tuningul l-au facut prin mufa obd sau au dat jos ecu si au umblat in el?
pretul mi se pare mic, ideea e ca personal dupa ce am avut accidentul de vara trecuta nu prea o sa mai trec de 120 km/h. as tuna=o si eu doar pt depasiri, eventual scaderea consumului.
@lucifer, te rugam sa monitorizezi si consumul. tuningul l-au facut prin mufa obd sau au dat jos ecu si au umblat in el?
pretul mi se pare mic, ideea e ca personal dupa ce am avut accidentul de vara trecuta nu prea o sa mai trec de 120 km/h. as tuna=o si eu doar pt depasiri, eventual scaderea consumului.
- c_pantazescu
- ****
- 1,126 mesaje
- din 13 Jan 2008
- Astra 2005 Z19DTH
- Alba
c_pantazescu
- Mesaje scrise: 1,126
- Locatie: Alba
- Masina: Astra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jan 2008
- Mesaj Privat
Lucifer_The- Suspendat
- 268 mesaje
- din 21 Dec 2009
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
Lucifer_The- Mesaje scrise: 268
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2009
- Mesaj Privat
c_pantazescu a scris:Ca posesor de soft EDS de 2 ani pot sa iti spun ca pe o masina cu DPF acesta se comporta minunat. Am 200 CP de la 150 original. Stiu si eu ce pot cei de la Supercips si sunt intr adevar seriosi. Imi exprim totusi regretul ca nu ai mers la Maiandrei, ai fi primit cei 205 cai promisi, ai fi avut un soft fiabil (chiar si TUV poti scoate pe softul asta in Germania daca ai vrea) si toate astea probabil si cu mai putini bani decat ai dat celor de la S.C.
Si uite ca te ai cramponat de dyno, i-ai numit pe cei de la EDS inapoiati (parerea mea este ca te a luat gura pe dinainte) si totusi nu ai facut dyno. Puteai merge la orice dyno din oras cu Maiandrei, iti faceai un test original, vedeai cati cai scoti (poate 110, poate 140, nu conteaza, stiai de la cat pleci) si dupa soft mai faceai un test. Scadeai valorile si vedeai cati din cei 45 de cai promisi pe hartie ai primit de fapt.
A, si inca ceva, softul EDS mi a optimizat regenerarile DPF, adica porneste in orice treapta si la orice viteza daca motorul e cald si filtrul e saturat. Astfel m-au ferit de problemele pe care multi dintre colegii de forum le-au avut cu DPF ul...
DA, uleiul Motul e super. A aparut Motul Specific Dexos2, special pt. motoarele Opel de noua generatie. Daca vrei ceva profi, poti pune Motul 300 V power racing, cam asta il folosesc toti "tunatii" aia grei
Si uite ca te ai cramponat de dyno, i-ai numit pe cei de la EDS inapoiati (parerea mea este ca te a luat gura pe dinainte) si totusi nu ai facut dyno. Puteai merge la orice dyno din oras cu Maiandrei, iti faceai un test original, vedeai cati cai scoti (poate 110, poate 140, nu conteaza, stiai de la cat pleci) si dupa soft mai faceai un test. Scadeai valorile si vedeai cati din cei 45 de cai promisi pe hartie ai primit de fapt.
A, si inca ceva, softul EDS mi a optimizat regenerarile DPF, adica porneste in orice treapta si la orice viteza daca motorul e cald si filtrul e saturat. Astfel m-au ferit de problemele pe care multi dintre colegii de forum le-au avut cu DPF ul...
DA, uleiul Motul e super. A aparut Motul Specific Dexos2, special pt. motoarele Opel de noua generatie. Daca vrei ceva profi, poti pune Motul 300 V power racing, cam asta il folosesc toti "tunatii" aia grei
Moshule tu probabil ai tunat Vectra dar inapoiatii aia nu fac Insignia! Si crede-ma sunt penibili - imi raspund la mesaje dupa 2-3 luni! Stai linistit ca si Superchips face ce ai spus tu mai sus! Mersi de informatii legat de uleiul Motul.
Lucifer_The- Suspendat
- 268 mesaje
- din 21 Dec 2009
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
Lucifer_The- Mesaje scrise: 268
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2009
- Mesaj Privat
- Spire
- ***
- 707 mesaje
- din 15 Dec 2009
- Vectra 1989 c20ne
- Bucuresti
Spire
- Mesaje scrise: 707
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1989 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Dec 2009
- Mesaj Privat
Lucifer_The a scris:Scuze trebuie sa fac o rectificare - am dus-o la 185 CP si 402 Nm cuplul.
Din cate am inteles de la ei, s-ar putea ca la Dyno valorile sa fie mai mare decat acestea! Poate imi gasesc timp sa ma duc....
Din cate am inteles de la ei, s-ar putea ca la Dyno valorile sa fie mai mare decat acestea! Poate imi gasesc timp sa ma duc....
Fac eu cu tine ! Imi zici unde vrei si cand vrei si facem de curiozitate , eu am 2.0 cdti 160 hp cutie automata pe un astra j ! De preferat ar fi in weekend pentru ca in timpu saptamanii sunt la munca ,sau poate ne vedem intr-o joi la intalnirea clubopel ! Ramane sa stabilim ca sa vedem cum stai acum cu acel chiptuning si daca intradevar merita banii ! Ai spus cumva ca ai cutie automata ?
- cornelpopa
- ***
- 511 mesaje
- din 23 Apr 2007
- Insignia 2015 A20DT
- Brasov
cornelpopa
- Mesaje scrise: 511
- Locatie: Brasov
- Masina: Insignia 2015 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2007
- Mesaj Privat
Oricum nu e relevanta comparatia intre Astra si Insignia. Diferenta de masa (greutate) este semnificativa.
Eu am o Insignia 2.0 160CP manuala, dar sunt din Brasov. Ajung odata la doua saptamani in Bucuresti (probabil martea viitoare). Daca nu gasesti pe cineva pana atunci, sunt eu dispus sa facem o comparatie. Oricum si eu sunt curios cum se comporta masina ta dupa "upgrade".
Si comparatia intre masinile noastre este doar partial semnificativa deoarece cutiile de viteze sunt total diferite, eu am alte rapoartele in cutie ca sa beneficieze la max de diferenta de cai / consum.
Eu am o Insignia 2.0 160CP manuala, dar sunt din Brasov. Ajung odata la doua saptamani in Bucuresti (probabil martea viitoare). Daca nu gasesti pe cineva pana atunci, sunt eu dispus sa facem o comparatie. Oricum si eu sunt curios cum se comporta masina ta dupa "upgrade".
Si comparatia intre masinile noastre este doar partial semnificativa deoarece cutiile de viteze sunt total diferite, eu am alte rapoartele in cutie ca sa beneficieze la max de diferenta de cai / consum.
Lucifer_The- Suspendat
- 268 mesaje
- din 21 Dec 2009
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
Lucifer_The- Mesaje scrise: 268
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2009
- Mesaj Privat
Spire a scris:
Fac eu cu tine ! Imi zici unde vrei si cand vrei si facem de curiozitate , eu am 2.0 cdti 160 hp cutie automata pe un astra j ! De preferat ar fi in weekend pentru ca in timpu saptamanii sunt la munca ,sau poate ne vedem intr-o joi la intalnirea clubopel ! Ramane sa stabilim ca sa vedem cum stai acum cu acel chiptuning si daca intradevar merita banii ! Ai spus cumva ca ai cutie automata ?
Lucifer_The a scris:Scuze trebuie sa fac o rectificare - am dus-o la 185 CP si 402 Nm cuplul.
Din cate am inteles de la ei, s-ar putea ca la Dyno valorile sa fie mai mare decat acestea! Poate imi gasesc timp sa ma duc....
Din cate am inteles de la ei, s-ar putea ca la Dyno valorile sa fie mai mare decat acestea! Poate imi gasesc timp sa ma duc....
Fac eu cu tine ! Imi zici unde vrei si cand vrei si facem de curiozitate , eu am 2.0 cdti 160 hp cutie automata pe un astra j ! De preferat ar fi in weekend pentru ca in timpu saptamanii sunt la munca ,sau poate ne vedem intr-o joi la intalnirea clubopel ! Ramane sa stabilim ca sa vedem cum stai acum cu acel chiptuning si daca intradevar merita banii ! Ai spus cumva ca ai cutie automata ?
Ce greutate are masina ta?
Lucifer_The- Suspendat
- 268 mesaje
- din 21 Dec 2009
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
Lucifer_The- Mesaje scrise: 268
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2009
- Mesaj Privat
cornelpopa a scris:Oricum nu e relevanta comparatia intre Astra si Insignia. Diferenta de masa (greutate) este semnificativa.
Eu am o Insignia 2.0 160CP manuala, dar sunt din Brasov. Ajung odata la doua saptamani in Bucuresti (probabil martea viitoare). Daca nu gasesti pe cineva pana atunci, sunt eu dispus sa facem o comparatie. Oricum si eu sunt curios cum se comporta masina ta dupa "upgrade".
Si comparatia intre masinile noastre este doar partial semnificativa deoarece cutiile de viteze sunt total diferite, eu am alte rapoartele in cutie ca sa beneficieze la max de diferenta de cai / consum.
Eu am o Insignia 2.0 160CP manuala, dar sunt din Brasov. Ajung odata la doua saptamani in Bucuresti (probabil martea viitoare). Daca nu gasesti pe cineva pana atunci, sunt eu dispus sa facem o comparatie. Oricum si eu sunt curios cum se comporta masina ta dupa "upgrade".
Si comparatia intre masinile noastre este doar partial semnificativa deoarece cutiile de viteze sunt total diferite, eu am alte rapoartele in cutie ca sa beneficieze la max de diferenta de cai / consum.
Am cutie manuala - sincer nu cred ca e asa mare diferenta, ai cumva rapoartele pentru fiecare treapta de viteza?
In timpul saptamanii pot doar dupa 7 seara insa as vrea sa ne intalnim - atunci ramane sa vedem Luni ce facem, imi poti da un mesaj privat ca le verific zilnic. Chiar as vrea sa te sui putin la mine la volan sa-mi spui daca simti vreo diferenta.
Nu cred ca are rost sa fac o liniutza cu un Astra care sigur are sub 1400 Kg...
- cornelpopa
- ***
- 511 mesaje
- din 23 Apr 2007
- Insignia 2015 A20DT
- Brasov
cornelpopa
- Mesaje scrise: 511
- Locatie: Brasov
- Masina: Insignia 2015 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2007
- Mesaj Privat
Lucifer_The- Suspendat
- 268 mesaje
- din 21 Dec 2009
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
Lucifer_The- Mesaje scrise: 268
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2009
- Mesaj Privat
Uite si un filmulet cu un 0-100. Nu prea se intelege bine la inceput dar startul e de la secunda 1 pana la secunda 10.
Practic ar fi 9 secunde fata de 10.8 cat e dat de producator. Problema a fost ca a trebuit cu o mana sa tin mobilul si volanul si cu cealalta sa schimb vitezele, dupa acum se aude am si apasat pe clanxon din greseala insa daca ar fi fost sa am ambele maini libere as fi scos sub noua secunde. Eu zic un 8.5 cel putin!
Practic ar fi 9 secunde fata de 10.8 cat e dat de producator. Problema a fost ca a trebuit cu o mana sa tin mobilul si volanul si cu cealalta sa schimb vitezele, dupa acum se aude am si apasat pe clanxon din greseala insa daca ar fi fost sa am ambele maini libere as fi scos sub noua secunde. Eu zic un 8.5 cel putin!
- Mikorokotroko
- *
- 32 mesaje
- din 27 Jun 2010
- Insignia 2010
- Mures
Mikorokotroko
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Mures
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jun 2010
- Mesaj Privat
- lucio85
- ******
- 4,965 mesaje
- din 14 Feb 2010
- Astra 2010 a17dtr
- Gorj
lucio85
- Mesaje scrise: 4,965
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2010 a17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2010
- Mesaj Privat
IchLiebeEineHabe- Suspendat
- 27 mesaje
- din 12 Nov 2010
- Insignia 2009
- Bucuresti
IchLiebeEineHabe- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Nov 2010
- Mesaj Privat
Lucfer_The a facut testul Dyno. Inca nu le are in format electronic.
Are urmatoarele date (Insignia CDTI 130CP):
- cu soft stock 119CP si 280 Nm
- cu remapare Superchips 151CP si 370 Nm
Sunt diferite fata de cum promitea superchips 185CP si 400Nm insa castigul e bun tinand cont de cum era masina stock. Valorile maximale au fost obtinute astfel: 151CP @ 4000 rpm si 370 Nm la 2400 rpm. De asemeni au mai facut remarca ca, curba de putere arata excelent - se apropie de valoarea maximala pe o plaja foarte mare cum nu prea au mai vazut in gama asta de masini. De asemeni si cuplul urmeaza graficul puterii excelent.
Are urmatoarele date (Insignia CDTI 130CP):
- cu soft stock 119CP si 280 Nm
- cu remapare Superchips 151CP si 370 Nm
Sunt diferite fata de cum promitea superchips 185CP si 400Nm insa castigul e bun tinand cont de cum era masina stock. Valorile maximale au fost obtinute astfel: 151CP @ 4000 rpm si 370 Nm la 2400 rpm. De asemeni au mai facut remarca ca, curba de putere arata excelent - se apropie de valoarea maximala pe o plaja foarte mare cum nu prea au mai vazut in gama asta de masini. De asemeni si cuplul urmeaza graficul puterii excelent.
- Negreanu
- ***
- 946 mesaje
- din 07 Mai 2010
- Vectra 2004 Z19DT
- Olt
Negreanu
- Mesaje scrise: 946
- Locatie: Olt
- Masina: Vectra 2004 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mai 2010
- Mesaj Privat
- crybabyro
- ***
- 696 mesaje
- din 02 Jun 2010
- Insignia 2010 A2DT
- Sibiu
crybabyro
- Mesaje scrise: 696
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2010 A2DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2010
- Mesaj Privat
Per total a obtinut 30 cp in plus cu 500 euro. Diferenta de pret dintre versiunea cu 130 si 160 cp este de cam 1300 euro.
Daca consumul ramane la fel sau eventual scade se poate vorbi de o afacere rentabila.
Ramane de vazut dupa expirarea suspendarii noile impresii.
LE : revin cu informati de pe configurator 130cp 25575 160cp 28825; diferenta 1250 euro
Daca consumul ramane la fel sau eventual scade se poate vorbi de o afacere rentabila.
Ramane de vazut dupa expirarea suspendarii noile impresii.
LE : revin cu informati de pe configurator 130cp 25575 160cp 28825; diferenta 1250 euro
IchLiebeEineHabe- Suspendat
- 27 mesaje
- din 12 Nov 2010
- Insignia 2009
- Bucuresti
IchLiebeEineHabe- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Nov 2010
- Mesaj Privat
Consumul i-a scazut cam cu 1%. A spus ca in Bucuresti nu i-a scazut sub 10% niciodata si acum are chiar sub 9%.
Nu e chiar o mare teapa - practic puterea a crescut cu 25% si cuplul cu 32% fata de varianta originala (iar cuplul conteaza foarte mult). Din punctul meu de vedere se incadreaza in gama unui tuning reusit (in jur de 30% castig)
Nu e chiar o mare teapa - practic puterea a crescut cu 25% si cuplul cu 32% fata de varianta originala (iar cuplul conteaza foarte mult). Din punctul meu de vedere se incadreaza in gama unui tuning reusit (in jur de 30% castig)
- crybabyro
- ***
- 696 mesaje
- din 02 Jun 2010
- Insignia 2010 A2DT
- Sibiu
crybabyro
- Mesaje scrise: 696
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2010 A2DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2010
- Mesaj Privat