Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  • andrei006

  • Mesaje scrise: 897
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2006

  • Mesaj Privat
Apropo de aveo cu rotile mici ... eu sunt curios cum arata un Gtc cu roti pe 19 ( ca e optional Smile) )

ontopic: Sa sti ca mie mie se pare astra g mult mai stabile decat frantuzoaicele ... din ce am "testat" ( peugeot 307, megane).

ps: mi se pare mie sau astra H e mai inalta vizibil ... decat astra G ?
Skip ads

  • alex_arhire

  • Mesaje scrise: 989
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2006

  • Mesaj Privat
La intalnirea de sambata, baietii s`au uitat la masina mea si au zis ca are acceleratie electronica (pe senzor). La G`urile dinaintea Classic`ului cica ar fi pe cablu? Cum e mai bine, pe senzor sau pe cablu? Eu unul, mai mult m`as baza pe mecanica decat pe electronica.....Sad
  • pystha

  • Mesaje scrise: 222
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2006

  • Mesaj Privat
dupa cate stiu, nici la G-uri nu e pe cablu.
eu cred ca e mai bine asa.
am citit pe forumul dacia, ca au probleme cu cablul de acceleratie la lighean. mai ramane blocat daca ii da talpa Wink
  • Mikki

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 1.6
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Acceleratia electronica a fost introdusa mai tarziu, dupa aparitia Astra G in 1998. Astfel, pe Astra G, motoarele cu Z si Y au acceleratie electronica, cele cu X au acceleratie pe cablu.
  • alex_arhire

  • Mesaje scrise: 989
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Am mai rasfoit azi manualul pt a n oara. Producatorul recomanda NUMAI uleiuri de tipul 0w-30, 0w-40, 5w-30, 5w-40, deci numai sintetice. Motoarele odata si odata se uzeaza si tb sa ii pui un ulei mai vascos. Banuiesc ca asta se aplica doar pe timpul garantiei; la urma urmei oricum nu verifica nimeni si pe aia de la service nu`i intereseaza. Ciudata tehnologia asta.....
  • Luygy

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1993 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Nu stiu cum e mai bine din punct de vedere tehnic dar sigur acceleratia pe senzor e mai scumpa ca piese decat cea pe cablu dar are si partile ei bune: din cate am inteles la disel se poate pune pilot automat numai cu o maneta corespunzatoare si activarea din ecu (daca nu e activat) si la benzina mai trebuia ceva dar nu mai stiu ce. Eu am un astra clasic 2006 1.6 twinport (cu sigla aia pe lateral ) dar habar nu am de ce acceleratie am. Abia l-am obtinut pe gratis si chiar daca nu are optiuni sau e mai slabuta sau are cablu la acceleratie ... sa nu uit ca a fost gratis. Manevrabilitate are destul de buna din ce am condus eu ma pot plange rau de 207(absolut varza la materia volan si directie) sau de octavia 1(tot 2006) ce il intrece sigur este Grande punto dar asta e alta discutie... are manevrabilitate chiar buna din punctul meu de vedere si chiar imi place. Imi place ca este o masina solida sau pare. Am avut inainte si inca am o Astra f 1.6 sport.

Ce nu prea imi place la ea este volanul (posibil si alte piese dar are doar 86 000km) care se toceste repejor, schimarea vitezelor - mi se pare cam tare dar mult mai buna decat aproape toate masinile cam din acelasi an si la preturi decente ca al ei - probabil si din cauza ca am avut astra f cutie F13 care schimba mult mai repede si mult mai usor viteza. Stergatorul de pe haion foarte zgomotos si butucanos.

Daca mai gasesc ceva va spun.
  • rpp

  • Mesaje scrise: 69
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Una din cele mai mari diferente gasita de mine e lipsa izolarii fonice la Classic. Panoul fonic dintre habitaclu si motor lipseste cu desavarsire, sunt convins ca lipseste si din multe alte locuri. Daca stai pe scaunul din dreapta auzi motorul si rotile pe asfalt ca si cum ai sta calare pe ele. La putin timp dupa ce am luato si am sesizat zgomotul crescut in habitaclu am fost la dealer(G&P Iasi) si mi-au zis ca ar costa doar panoul cam 10mil si trebuie demontat cam tot din compartiment motor. Cunoscand calitatea mecanicilor romani am zis pas pt. ca aveam 99% sanse sa ma vad si cu banii luati si cu masina varza.

Calitatea finisajelor, care la G era ok pt. categoria de pret, la Classic2 e clar mai proasta.

Eu am 1.7CDTI si puterea de 80cp raportata la cilindree e slaba, de asemenea mi se pare motorul f. zgomotos. Sigla laterala se vrea un 2 stilizat.
  • Andrei WPX

  • Mesaje scrise: 470
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Eu sunt posesorul unei Astra G din 2002 si muncesc pe un Astra Classic din 2006.A mea e 1.6 16v si cea de servici 1.7 cdti.Diferentele care le`am observat pana acum sunt.Cea de servici nu are:
- cotiera spate si capac vizitare portbagaj
- polita torpedou
- plafoniere spate
- volan piele
- finisaje

Parerea personala. Cea de serivici este foarte zgomotoasa, are foarte multi greieri si e mult mai instabila decat a mea. Precizez ca a mea are 216.000 km si cea de servici are 68.000 km. O zi buna tuturor
  • pascaru_val

  • Mesaje scrise: 1,412
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Pai classic-ul de la serviciu are pachet de drumuri grele si e mai inaltata, de asta ti se pare mai instabila. Am impresia ca sunt diferente si la scaune. @rpp te referi la pisla aceea de pe zidul de foc, doar aia e 1000 ron? (eu am luat-o din dezmembrari cu 15 ron, dar nu prea a avut efectul scontat)
  • Andrei WPX

  • Mesaje scrise: 470
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2009

  • Mesaj Privat
pascaru_val a scris:Pai classic-ul de la serviciu are pachet de drumuri grele si e mai inaltata, de asta ti se pare mai instabila. Am impresia ca sunt diferente si la scaune. @rpp te referi la pisla aceea de pe zidul de foc, doar aia e 1000 ron? (eu am luat-o din dezmembrari cu 15 ron, dar nu prea a avut efectul scontat)



La scaune nu m`am bagat sa comentez pentru ca a mea are airbag`uri in scaune si cea de serivici nu.Hmm cu pachetul drumuri grele nu stiu ce sa zic pentru ca la inaltime amandoua sunt la fel. In + am vazut ca au pus din fabrica un buretel la jumatatea grilei de aerisire de la parbriz pentru a elimina vestitul "greiere" din zona ceea ce a mea nu are.La scaune am mai observat ca fierul acela de care tragi ca sa reglezi mai in fata sau mai in spate este mult mai mic decat cel de la mine. Bafta tuturor
  • cristinel

  • Mesaje scrise: 89
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2008 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Intru destul de târziu in discuþie. Dacã deranjeazã, rog sã daþi dovadã de indulgenþã. De 4 ani conduc maºina din semnãturã ºi sunt mulþumit de ea. Totul este sã nu ceri mai mult decât poate da. De când a apãrut acest model (Astra G) în 1998 mi-a plãcut foarte mult ºi l-am dorit. Am putut sã-l cumpãr dupã ce a devenit Astra Classic ll. Când m-am urcat prima datã la volan am gãsit imediat toate comenzile de care aveai nevoie fãrã sã cauþi butoanele cine ºtie pe unde sau sã te întrebi ce face acel buton sau acea manetã. Este un model foarte simplu (nu are nici computer de bord). Are minimul necesar pentru confort ºi siguranþã, fãrã a emite pretenþii. Politica firmei Opel este de a dota maºinile cu strictul necesar fãcând astfel preþurile accesibile.
Din 2005(sau 2004) când a apãrut modelul Astra H, producþia Astrei G (devenit Astra Classic ll) a continuat pânã în 2009, fiind asamblat în Polonia. Acum, se întâmplã acelaºi lucru, cu Astra H (devenit Astra Classic lll) produs în paralel cu Astra J. Când un model are succes ºi existã cerere se produce cât timp tehnologic nu va fi mult depãºit.
Lucruri care mã deranjeazã:
-scaunele sunt mai puþin confortabile (au sezutul mai scurt, faþã de VW de exemplu);
-poziþionarea claxonului;
-modul de prindere al capacului portbagajului (acele balamale enorme care furã din volumul portbagajului)- valabil pentru versiunea berlinã;
-greieri prin bord;
Lucruri bune:
-alarmã din fabricã;
-scut metalic motor;
Din punct de vedere tehnic nu ºtiu ce diferenþe sunt între Astra G fabricatã pânã în 2005 ºi Astra Classic ll (2005-2009).
Vã doresc o zi cu soare
  • vallyyy

  • Mesaje scrise: 1,657
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2006 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Cele mai mari lipsuri care le gasesc eu la masina asta sunt insonorizarea,diverse plastice lipsa(spre exemplu carenaj pasaj spate),scaunele si volanul slab calitative -volanele se tocesc in ultimul hal pana in 100 000 de km si o sa fiti mirati de ce calitate aveau in '99 materialul volanului.Dar oricum ai da-o spre exemplu in cazul meu,fan benzinar,daca luam G majoritatea mananca ulei si pana la urma au si 10 ani in spate,asa am luat classic mai nou de an si motoarele nu prea sunt consumatoare,oricum ai da-o fiecare are avantaje si dezavantaje,depinde cum iti convine mai mult
  • cristinel

  • Mesaje scrise: 89
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2008 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Una peste alta, cred cã este unul din cele mai reuºite ºi de succes modele produse de Opel ºi nu numai. Dacã ar fi fost un model mai vechi precis ar fi în revista "Maºini de colecþie".
  • l_stoian79

  • Mesaje scrise: 601
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Astra 2006 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Andrei WPX a scris:...
Parerea personala. Cea de serivici este foarte zgomotoasa, are foarte multi greieri si e mult mai instabila decat a mea. Precizez ca a mea are 216.000 km si cea de servici are 68.000 km. O zi buna tuturor


cea de servici e calarita fara mila pe drumurile patriei (poate chiar de catre mai multi soferi)...telescoapele probabil sunt prastie, bucsele bara stabilizatoare idem...
aia personala o utilizezi mai cu grija, ca doar e vorba de banii tai....
in masina de servici esti probabil singur sau cu alti colegi, cu masina personala esti cu nevasta/prietena langa tine care poate are loc si de "limitator de viteza" deci nu ajungi teoretic in situatii care sa impinga masina spre limita, sa o simti ca "valseaza"...

poate anvelopele sunt diferite...pe masina personala poate ai niste jante de aliaj, gume cu talon mai mic...e mai "tunata"...e mai rigida pe sosea din cauza asta si iti da si impresia de stabilitate....masina de servici e cu rotile stoc, talon standard, etc -> masina da senzatia ca "danseaza" mai tare...

o zi buna!
  • vallyyy

  • Mesaje scrise: 1,657
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2006 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Ieri am schimbat actuatorul de la usa soferului,am pus unul de Astra G din 2001 (provenienta Italia),este o mare diferenta la modul cum se inchide usa cu acesta si aici ma refer la sunetul produs,la celelalte usi suna a tabla,cu asta suna ceva mai infundat si mai placut,materialul din care e confectionat difera si probabil d-aia.Dupa experienta asta imi dau seama clar ca s-a facut rabat la calitate la Classic 2,fata de G-ul de Germania
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR