Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • EmilCrucioiu

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2011

  • Mesaj Privat
Salut pe toata lumea,am o inexplicabila problema cu Astra ce o conduc,an 2000.1,4XE,benzina.Motorul tinde sa piarda ulei pe la orice garnitura dar numai dupa ce depaseste 3000 rot/min.Nu exista fum negru sau alb (esapament curat),compresia in cilindri e destul de mare si nu scapa in carter,nu exista zgomote ,motorul porneste si ruleaza normal.Vreo idee ceva?.....
Skip ads

  • cronny

  • Mesaje scrise: 533
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2006

  • Mesaj Privat
Schimba si tu semeringurile pe unde iti curge!
  • EmilCrucioiu

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2011

  • Mesaj Privat
cronny a scris:Schimba si tu semeringurile pe unde iti curge!
Nu mai am ce sa mai schimb,toate sunt noi.....e un mister legat de chestia asta,zau!
  • nicu_opel

  • Mesaje scrise: 82
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1996 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Feb 2011

  • Mesaj Privat
poate e presiunea prea marela iesirea din pompa de ulei, dar teoretic ar trebui sa arunce intai garnitura filtrului de ulei!?
Skip ads

  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,204
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Presiune prea mare in carter ...segmenti,compresie ridicata nu inseamna obligatoriu si segmenti in regula ,calamina depusa in camera de ardere si pe capul pistonului reface in mod fals compresia,segmentii isi pierd din calitati si anume nu mai preseaza suficient pe camasa pistonului si la turatii mari dupa ce au fos incinsi mult timp ori repetat .Pentru a diagnostica starea segmentior fara a demonta motorul se masoara compresia se adauga cateva picaturi de ulei in cilindru si se reface masuratoarea daca valoarea compresiei creste mult e mare uzura lor si trebuie schimbati.Varianta cu epuratorul ori furtun ceva infundat care se ocupa cu recircularea gazelor din carter cred ca e verificata deja....
  • nicu_opel

  • Mesaje scrise: 82
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1996 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Eu am scris niste bazaconii pe acolo; de fapt cred ca nu am citit atent ceea ce zice EmilCrucioiu
este de retinut metoda spusa de mecaNIK pentru diagnosticarea starii segmentilor - multumim mecaNIK pt sfaturi
  • gabrield

  • Mesaje scrise: 2,778
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Eu nu stiu cum e motorul tau, dar la al meu de exemplu, este un furtun care scoate gazele arse din carter si le baga inapoi in camera de ardere.
Daca e furtunul infundat, imi iese uleiul pe la toate garniturile, tu ai furtunul asta ?
Poti sa-l lasi liber sa iasa gazele sub motor...
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,204
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Astazi am disecat un BMW care si-a aratat muschii in cerculete si alte circarii....rezultatul dupa aceea gaze de carter ,scurgeri de ulei pe la toate simeringurile si garniturile care pana atunci erau curate,dupa demontare concluzie ....segmenti decaliti unii ramasi stransi in canale ei nefiind blocati de zgura doar nu mai preseaza pe camasa,pistoane fisurate intre canalele segmentilor de compresie si radere/raclori, la chiulasa supape evacuare incarcate simeringuri supape uzate.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR