gabieny
- Mesaje scrise: 59
- Locatie: Mures
- Masina: Vectra 1996 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2008
- Mesaj Privat
Sub 100 nu inseamna ca mult sub 100!Aproape ca atinge linia de 100,ventilatorul porneste,scade aproape de 90 si se opreste.Ca sa urce din nou catre 100 mai dureaza ,in timpul asta incepi sa te deplasezi,nu stai 15 min pe loc.In momentul cand pleci de pe loc nu ar trebui sa mai urce asa de multDaca in miscare urca peste 100 atunci posibil sa ai intr-adevar probleme
merutzu
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 1996 X16SZR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Mai 2010
- Mesaj Privat
gabieny
- Mesaje scrise: 59
- Locatie: Mures
- Masina: Vectra 1996 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2008
- Mesaj Privat
merutzu
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 1996 X16SZR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Mai 2010
- Mesaj Privat
stana88
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Ialomita
- Masina: Astra 1998 x16szr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mar 2012
- Mesaj Privat
salut!am si eu un opel astra g din 98 motor x16 szr.de ceva vreme ,cam o saptamana asa vad o spuma alba la capacul de la ulei dar si pe varful jojei foarte putin. caldura baga, apa nu urca mai mult de prima sau a doua liniutza, antigelul a scazut cu mai putin de jumatate de centimetru. nu se aude nimic ciudat la motor batai sau altceva. sa fie garnitura de chiluasa sau altceva.ulei nu imi intra in vasul de expansiune. va rog putin ajutor. eu sunt aproape sigur ca imi intra apa in ulei pt ca a crescut si nivelul uleiului la fel nu foarte mult.