petrecila a scris:.....Inca mai caut vaseline speciale(cea pe baza de cupru) pentru surubul de autoreglare. .........
Eu am avut deja o interventie la rotile spate (din cauza cablului de frana de mana de pe dreapta care s-a intepenit
si cu care am circulat asa vreo 200 km cred ) am schimbat sabotii spate - cred ca vreo 80 lei 4 buc.
Unul din suruburile de autoreglare era complet intepenit (probabil din cauza caldurii) - l-am destepenit si curatat
bine de tot astfel incat piulita aia zimtata sa mearga f. usor si le-am uns cu un strat f. subtire de vaselina cu
bisulfura de molibden (din aia am avut care sa tina la temperaturi inalte).
O alta cauza care favorizeaza blocarea sabotilor pe maieuri o reprezinta santul de uzura normala provocat
de sabot in masa tamburului - lucru care ingreuneaza si demontarea butucului (trebuie intervenit prin fereastra
de vizitare cu un sdv dedicat - eu am folosit o tabla indoita - cu care am antrenat piulita zimtata slabind astfel sabotii.
In cazul ideal camasile cu astfel de santuri ar trebui inlocuite sau rectificate- eu nu mi-am permis lucrul acesta ci
doar am polizat cu o piatra de biax pusa pe o bormasina de mana marginea dinspre gura tamburului -
NU SUPRAFATA PE CARE ACTIONEAZA SABOTUL- prin aceasta metoda in viitor pot scoate usor tamburul
si impiedic faramitarea ferodo-ului din cauza jocului axial normal.
Inlocuirea am facut-o vara trecuta - imi pare rau ca nu am facut poze