Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C
  • LEXXX

  • Mesaje scrise: 1,019
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Are careva idee ce cutie e pe Corsa C Z12XE, si cam cati cai poate duce inainte sa se faca bucati?
Skip ads

  • mihnea

  • Mesaje scrise: 296
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2005

  • Mesaj Privat
Nu stiu sa-ti raspund dar cred ca pana se face cutia praf se duce ambreiajul.
  • Sebi_Marius

  • Mesaje scrise: 158
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mar 2005

  • Mesaj Privat
Poti sa ai cutia "scurta", adica F13 CR, si sa ai demaraj mai bun sau poti sa ai F13 WR, cutie cu rapoarte mai mari si care permite o economie de combustibil. Nu stiu, in schimb, cati cai poate duce. Am vazut de curand o corsa la vanzare, cu motor de 1.2, care era varianta sport, daca o exista si varianta asta..., si avea 102cp!!! Cred ca zboara masinuta aia! Am fost tentat sa ma dau cu ea insa m-am gandit ca daca n-o pot cumpara mai bine o las balta...
  • LEXXX

  • Mesaje scrise: 1,019
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2005

  • Mesaj Privat
cred ca e F13CR, la 120kmh am 4000 rpm Sad, in fine aveam niste idei dar m-a adus Robert cu picioarele pe pamant, asa ca nu mai conteaza, 90 de cai sigur tine, sa vad ce pot face in directia asta Very Happy Very Happy Very Happy .
Skip ads

  • Sebi_Marius

  • Mesaje scrise: 158
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mar 2005

  • Mesaj Privat
Ai gasit vreo firma care sa-ti faca tuning la preturi rezonabile? As fi si eu interesat insa preturile gasite pe net ma cam dau pe spate. In nici un caz nu o sa cheltuiesc peste 300E pt mai putin de 15cai...
  • LEXXX

  • Mesaje scrise: 1,019
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Am un mic avantaj cu partea de chip, dar asta e cea mai simpla problema, altele sunt mai nasoale.
  • Sebi_Marius

  • Mesaje scrise: 158
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mar 2005

  • Mesaj Privat
Pai spune-mi si mie, in cazul in care nu sunt informatii confidentiale, ce ai gasit si la ce bani. Tu vrei sa modifici tot, adica tuning motor, suspensii, frane etc? Eu m-as multumi cu vreo 20 de cai in plus dar nu am gasit ceva satisfacator pana acum. Nici macar un filtru de aer mai ca lumea nu gasesc...Probabil inca nu am cautat unde trebuie Sad
  • LEXXX

  • Mesaje scrise: 1,019
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Deci... filtrul de aer e frectie la piciorul de lemn daca nu il corelezi cu o evacuare adecvata si o mapare care sa ia in seama si aceste 2 aspecte; iar filtre adecvate sunt, daca vrei iti insir o lista de modele, dar eu zic sa stai linistit pana nu te gandesti sa faci ceva serios la motor.

Eu tinand cont ca m-am hotarat sa mai tin masina am sa incep incet, incet sa-i fac cate ceva. Dupa Paste sper sa-i pun suspensia de GSI, apoi scut. In vara vreau sa-i fac conversie la frane, cu discuri ventilate pe fata si discuri pe spate, si sa-i pun strut-bar pe fatza. Motorul ramane ultimul pe lista... O sa fie chip, saxofon+evacuare, admisie, si voi mai vedea intre timp daca ii mai fac ceva. Mai nasol cu evacuarea, ca noi avem catalizator reactiv, chiar langa galerie si motor, si e greu de modelat saxofonul ca sa nu fii nevoit sa dai banii pe un catalizator pasiv. O sa fac zilele astea si o estimare de costuri sa vad exact cat costa. Despre partea cu chipul nu zic inca nimic, se poate spune ca e confidential, dar o sa aflati la momentul potrivit.

La aspect inca nu-i fac nimic, partea mecanica e prima in lista prioritatilor, singura chestie e sa-i pun geamuri electrice. Am gasit unele universale aftermarket, si am sa-i pun butoanele pe consola langa schimbator, ca sa nu fiu nevoit sa-i schimb fetzele la usi.
Skip ads

  • ionutz05cti

  • Mesaje scrise: 65
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2003 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2005

  • Mesaj Privat
"cred ca e F13CR, la 120kmh am 4000 rpm" LEXXX are dreptate, si la mine la 120 are 4000 de ture...
intrebarea mea... merge sa-mi schimb cutia F13CR, cu una F13WD , avand in vedere ca am 1.2 ? sau are cineva idee daca ar merge schimbat doar ultimul pinion de a 5-a ?
Gang Ãœbersetzung
F13+CR F13+WR
1. 3,727 3,727
2. 2,136 1,960
3. 1,414 1,323
4. 1,121 0,946
5. 0,892 0,761
R 3,308 3,308
  • NT-26-LEX

  • Mesaje scrise: 169
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2004 z10Xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Sep 2006

  • Mesaj Privat
are cineva idee ce cutie as putea avea pe corsa mea 2004 z10xep daca la 100km/h am ~3500 rot/min?


merci
  • ionutz05cti

  • Mesaje scrise: 65
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2003 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2005

  • Mesaj Privat
NT-26-LEX a scris:are cineva idee ce cutie as putea avea pe corsa mea 2004 z10xep daca la 100km/h am ~3500 rot/min?


merci

Z12XEP 59 / 5600 LB4 & NT4 Schaltgetriebe:
F13CR, 3,94
  • sinatra1811

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Corsa 2003 z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2009

  • Mesaj Privat
masina opel corsa c motor 1l z10xe 2003
problema ar fi ca atunci cand bag in marsalier "caraie " uneori mai tare uneori mai putin sau deloc
este o problema majora sau ce ar trebui sa fac, sa schimb......
Skip ads

  • deleted-38151

  • Mesaje scrise: 750
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Si-a mea agata uneori cand bag in marsalier .
  • Shiva

  • Mesaje scrise: 1,976
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Casspy a scris:Si-a mea agata uneori cand bag in marsalier .

Solutia mea e sa las un moment schimbatorul la liber, fara sa apas abreiajul dupa care introduc in mansak
lier. Daca da caldura, o sa-mi fac un pic de timp sa verific uleiul din cutia de viteza, ca are deja 9 ani stimabila Corsica;-)
  • ieseanul

  • Mesaje scrise: 121
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Corsa Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Ce ulei folosim pentru cutia F13CR?
In Autodata este dat: cod ulei sintetic pe GM 19 40 768 si intra 1,6 litri.
  • deleted-38151

  • Mesaje scrise: 750
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Shiva a scris:
Casspy a scris:Si-a mea agata uneori cand bag in marsalier .

Solutia mea e sa las un moment schimbatorul la liber, fara sa apas abreiajul dupa care introduc in mansak
lier. Daca da caldura, o sa-mi fac un pic de timp sa verific uleiul din cutia de viteza, ca are deja 9 ani stimabila Corsica;-)

Si eu fac acelasi lucru ; o las putin pe liber si bag apoi in viteza . Nu cred ca ar fi uleiul Neutral
  • Shiva

  • Mesaje scrise: 1,976
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Casspy a scris:
Si eu fac acelasi lucru ; o las putin pe liber si bag apoi in viteza . Nu cred ca ar fi uleiul Neutral

Mai degraba lipsa lui! Laughing
Teoretic ar trebui desfacuta cutia si vazut ce-i prin ea, mai ales ca incepe sa-mi faca figuri si in viteza 1 si 2. Doamne, cum tot creste lista de interventii la scumpa mea Corsica!
L.E.: Ma duc sa mai citesc inca o data topicul despre timonerie Rolling Eyes
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR