MitzaPCH
- Mesaje scrise: 86
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 1.4 / 100 CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2010
- Mesaj Privat
Sunt .. n-am cuvinte mai aveam putin si faceam comotie cerebrala.
Va salut.
LE: am uitat sa va zic ca le-am zis si de vibratie aceea in pedala de ambreiaj, inaite sa ma duc la GTT m-am dus la un prieten mecanic (in care am f multa incredere) care mi-a spus ca s-ar putea sa fie de la volanta ceea ce inseamna ca e foarte nasol ( desigur .. si-a spus doar o parere la prima vedere pt ca masina e in garantie si nu a putut sa umble la ea)
Cand m-am dus la GTT cei de acolo nici macar nu au recunoscut ca exista aceea vibratie ... le-am explicat o data de 2 ori de 3 ori, m-am enervat si i-am zis sa puna ori mana pe pedala ori capu. In fine .. am lasat-o asa, saptamana viitoare dupa ce rezolv cu arcu ala ii bat la cap cu vibratiile astea.
- Okta43
- ***
- 817 mesaje
- din 15 Aug 2010
- Dambovita
Okta43
- Mesaje scrise: 817
- Locatie: Dambovita
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Aug 2010
- Mesaj Privat
MitzaPCH
- Mesaje scrise: 86
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 1.4 / 100 CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2010
- Mesaj Privat
- Okta43
- ***
- 817 mesaje
- din 15 Aug 2010
- Dambovita
Okta43
- Mesaje scrise: 817
- Locatie: Dambovita
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Aug 2010
- Mesaj Privat
MitzaPCH
- Mesaje scrise: 86
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 1.4 / 100 CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2010
- Mesaj Privat
MitzaPCH
- Mesaje scrise: 86
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 1.4 / 100 CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2010
- Mesaj Privat
- bamo
- **
- 417 mesaje
- din 19 Sep 2010
- Astra 2010 A14XER
- Bucuresti
bamo
- Mesaje scrise: 417
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2010
- Mesaj Privat
MitzaPCH
- Mesaje scrise: 86
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 1.4 / 100 CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2010
- Mesaj Privat
- bamo
- **
- 417 mesaje
- din 19 Sep 2010
- Astra 2010 A14XER
- Bucuresti
bamo
- Mesaje scrise: 417
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2010
- Mesaj Privat
"Slabirea" arcului mi se pare o metoda stiintifica, pur autohtona...
Du-te fara programare si spune-le sa il slabeasca putin... nu dureaza mai mult de 5 min. Solutia autohtona e cea mai buna deocamdata provizorie si permanenta.
MitzaPCH
- Mesaje scrise: 86
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 1.4 / 100 CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2010
- Mesaj Privat
"Slabirea" arcului mi se pare o metoda stiintifica, pur autohtona...
Du-te fara programare si spune-le sa il slabeasca putin... nu dureaza mai mult de 5 min. Solutia autohtona e cea mai buna deocamdata provizorie si permanenta.
Esti constient ca daca ma mai duc odata o sa ne luam la bataie pe acolo .. aia or sa zica ca sunt nebun ca am venit iar, eu o sa cedez nervos..
e deja a 6-a oara cand ma duc, nu mai suport.
Oricum .. asta e asa o sa fac .. mersi 😊
Altii cu aceeiasi problema ? 😊) sa mergem in haita ?
emilimam
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Apr 2011
- Mesaj Privat
MitzaPCH
- Mesaje scrise: 86
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 1.4 / 100 CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2010
- Mesaj Privat
- deleted-50234
- ***
- 786 mesaje
- din 21 Jun 2010
deleted-50234
- Mesaje scrise: 786
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jun 2010
- Mesaj Privat
chestia asta cu arcul e prezenta si la masina mea......anul trecut am fost in service si s-a uitat un mecanic la arc si mi-a spus ca e o chestie "normala" 🙄 ...zgomotul e produs la comprimarea arcului ( la apasarea pedalei de ambreaj) , din cauza metalului din care e confectionat ( un metal de toata panarama....la dacie schimbam 2-3 arcuri pe an, pentru ca se rupeau de la "urechea" de prindere, dar la o marca cum e opel e inadmisibil !)...eu m-am resemnat si cu arcul...si cu zgomotele de pe puntea spate ....si cu "greierii" care apar si dispar...sper ca la urmatoarea masina sa nu fie tot tzeapa ! PCH e da la peluza C.H. ?
MitzaPCH
- Mesaje scrise: 86
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 1.4 / 100 CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2010
- Mesaj Privat
chestia asta cu arcul e prezenta si la masina mea......anul trecut am fost in service si s-a uitat un mecanic la arc si mi-a spus ca e o chestie "normala" 🙄 ...zgomotul e produs la comprimarea arcului ( la apasarea pedalei de ambreaj) , din cauza metalului din care e confectionat ( un metal de toata panarama....la dacie schimbam 2-3 arcuri pe an, pentru ca se rupeau de la "urechea" de prindere, dar la o marca cum e opel e inadmisibil !)...eu m-am resemnat si cu arcul...si cu zgomotele de pe puntea spate ....si cu "greierii" care apar si dispar...sper ca la urmatoarea masina sa nu fie tot tzeapa ! PCH e da la peluza C.H. ?
Si eu am absolut toate problemele mentionate de tine. Da, PCH e de la Peluza Catalin Hîldan
- george84
- **
- 298 mesaje
- din 31 Dec 2010
- Astra 2011 1,4 NET
- Brasov
george84
- Mesaje scrise: 298
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2011 1,4 NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Dec 2010
- Mesaj Privat
- Okta43
- ***
- 817 mesaje
- din 15 Aug 2010
- Dambovita
Okta43
- Mesaje scrise: 817
- Locatie: Dambovita
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Aug 2010
- Mesaj Privat
Prima problema uitatul piciorului pe ambreiaj.. o sa il faci praf foarte repede.
Statul la semafor cu ambreiajul calcat iar il faci praf.
Cel mai ok ar fi sa folosesti ambreiajul la schimbarile vitezelor si la plecatul de pe loc in rest sa-l lasi liber.. Orice lasare a piciorului pe ambreiaj nejustificata = stricare
- george84
- **
- 298 mesaje
- din 31 Dec 2010
- Astra 2011 1,4 NET
- Brasov
george84
- Mesaje scrise: 298
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2011 1,4 NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Dec 2010
- Mesaj Privat
- Okta43
- ***
- 817 mesaje
- din 15 Aug 2010
- Dambovita
Okta43
- Mesaje scrise: 817
- Locatie: Dambovita
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Aug 2010
- Mesaj Privat
Din cate stiu la vitezele 1-2-3 e recomandat sa eliberezi ambreiajul usor iar la 4-5-6-... e recomandat sa-l iei putin mai repede.
Cel mai ok e sa-l eliberezi in asa fel incat sa nu simti trecerea de la o viteza la alta
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
- mihaidintgv
- *
- 15 mesaje
- din 16 Sep 2011
- Astra 2010 A14NET
- Dambovita
mihaidintgv
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2010 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Sep 2011
- Mesaj Privat