Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • stx

  • Mesaje scrise: 258
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Salut am o problema , in mers la interval regulat am mici intreruperi . La testul pseudo-agrafa nu imi da nici o eroare. Stiu ca trebuie sa schimb electrovalva de la turbo si distributia. Poate fi de la motorina, de la EGR (care nu l-am curatat de cand am masina aproximativ un an) ?
Skip ads

  • nicholas886

  • Mesaje scrise: 197
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Dec 2009

  • Mesaj Privat
stx a scris:Salut am o problema , in mers la interval regulat am mici intreruperi . La testul pseudo-agrafa nu imi da nici o eroare. Stiu ca trebuie sa schimb electrovalva de la turbo si distributia. Poate fi de la motorina, de la EGR (care nu l-am curatat de cand am masina aproximativ un an) ?


.....cam aceiasi problema am avut-o eu de vreo luna incoa..motorul e diferit dar principiul la fel..
am gasit 2 furtunase retur injectoare crapate, si poate pentru ca nu era de ajuns , jumatate(?!) din furtunasele de vacuum erau roase/ topite..
verifica-le pe toate..
acum merge ca la inceput
  • stx

  • Mesaje scrise: 258
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2010

  • Mesaj Privat
am schimbat 2 furtune de vacuum cel de la egr-intercooler si cel de la turbo. Pe unde le gasesc pe cele de retur? Cat te-au costat.
  • nicholas886

  • Mesaje scrise: 197
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Dec 2009

  • Mesaj Privat
stx a scris:am schimbat 2 furtune de vacuum cel de la egr-intercooler si cel de la turbo. Pe unde le gasesc pe cele de retur? Cat te-au costat.

avand in vedere ca mai mult de 1 metru nu-ti trebuie..eu am cumparat de la un magazin din mangalia, banuiesc ca se gasesc peste tot..am urmat sfatul colegilor de pe forum si am luat furtunase acoperite cu plasa textila si insertii ..20 ron/metru interior 3,2 mm ..au fost..mai scumpe au fost cele de vacum..
la vacum sunt mai periculoase furtuna sesele mici de inbinare..cauta cu interior de 3,5-4mm si o sa te chinui un pic sa le montezi dar merita..eun in 2 ani si vreo 75.000km n-am avut nicio problema cu masina iar de acum 1 luna parca nu-i mai dadeam de cap..am pus opcom-ul si-mi dadea vreo 2 senzori turatie arbore si acceleratie pompa inj fara semnal..mergea ca un tractor si dadea in nas in mers de mi-era frica sa depasesc..am schimbat toate furtunasele si merge ca noua..nici erori nu-mi mai da pe test..Very Happy
Skip ads

  • stx

  • Mesaje scrise: 258
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2010

  • Mesaj Privat
deci sa inteleg ca trebuie sa schimb furtunele de retur de la injectoare? Mie nu imi da nici o eroare asta e cel mai ciudat.
  • stx

  • Mesaje scrise: 258
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2010

  • Mesaj Privat
acum nici nu imi mai porneste motorul, s-a oprit in mers si numai vrea ce pot sa fac?
  • stx

  • Mesaje scrise: 258
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2010

  • Mesaj Privat
REZOLVAT am schimbat senzorul cranckshaft, pret350ron Bosch si 30 de ron manopera.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR