Diuzele-95ron/bucata iar teul/supapa-85ron, luate direct din magazin, la comanda.
- valeriu_48
- **
- 285 mesaje
- din 27 Jan 2010
- Astra 2001 y 17 dti
- Prahova
valeriu_48
- Mesaje scrise: 285
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 y 17 dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jan 2010
- Mesaj Privat
- flores_astra
- ****
- 1,280 mesaje
- din 21 Sep 2008
- Astra 2003 Z18 XE
- Bucuresti
flores_astra
- Mesaje scrise: 1,280
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Z18 XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Sep 2008
- Mesaj Privat
Pt cei care nu au releul achizitionat pt ca dupa cum am aflat si eu unu costa aproximativ 200 ron cea ce mi se pare enorm pentru un releu
M-am gandit la o schema cu un modul ridicare geamuri din cheie dar putin modificat insemnand timpul de actionare redus la circa1.5 sec nu stiu cat are releul original dar banuiesc ca sunt pe aproape .
Astfel contravaloarea pieselor pt aces montaj ajunge undeva la 40 ron maxim cu putina indemanare si cunostinte cat de cat in ale electronici
Asa dar aceasta este schema la care m-am gandit eu pe care am puso in practica pe 4 masini si merge perfect acum urmeaza si pe a mea caci in sfarsit am reusit montarea duzelor si a instalatie in totalitate
Rog pe cei care poate au cunostinte mai multe daca sesizati vro greseala sa ma lamuriti
Multumesc frumos
Functionarea in mare se face astfel la actionarea manetei de spalare parbriz ajunge un + la intrare in modul acesta actioneaza primul releu iar daca pozitiile sunt aprinse + de la acestea comanda un al 2 releu care da drumul la tensiune catre pompa pt 1.5 sec cat tine timerul actionat primul releu
Am montat al 2 releu deoarece trebuie sa aibe minim 5 amperi am considerat ca este suficient pt consumul pompei
Daca se doreste spalarea mai indelungata pe parbriz deoarece acesta este murdar se tine actionat maneta cat dorim dar spalatoarele dupa ce isi fac ciclu de 1,5 sec se opresc
in consecinta acest modul face exact ce face releul original
M-am gandit la o schema cu un modul ridicare geamuri din cheie dar putin modificat insemnand timpul de actionare redus la circa1.5 sec nu stiu cat are releul original dar banuiesc ca sunt pe aproape .
Astfel contravaloarea pieselor pt aces montaj ajunge undeva la 40 ron maxim cu putina indemanare si cunostinte cat de cat in ale electronici
Asa dar aceasta este schema la care m-am gandit eu pe care am puso in practica pe 4 masini si merge perfect acum urmeaza si pe a mea caci in sfarsit am reusit montarea duzelor si a instalatie in totalitate
Rog pe cei care poate au cunostinte mai multe daca sesizati vro greseala sa ma lamuriti
Multumesc frumos
Functionarea in mare se face astfel la actionarea manetei de spalare parbriz ajunge un + la intrare in modul acesta actioneaza primul releu iar daca pozitiile sunt aprinse + de la acestea comanda un al 2 releu care da drumul la tensiune catre pompa pt 1.5 sec cat tine timerul actionat primul releu
Am montat al 2 releu deoarece trebuie sa aibe minim 5 amperi am considerat ca este suficient pt consumul pompei
Daca se doreste spalarea mai indelungata pe parbriz deoarece acesta este murdar se tine actionat maneta cat dorim dar spalatoarele dupa ce isi fac ciclu de 1,5 sec se opresc
in consecinta acest modul face exact ce face releul original
- Kay
- ****
- 1,211 mesaje
- din 28 Jan 2008
- Astra 2003 Z16XE
- Dolj
Kay
- Mesaje scrise: 1,211
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2003 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jan 2008
- Mesaj Privat
nu ai gasit nici de vectra B? este acelasi releu doar culoarea difera, la astra e maro iarr la vectra negru.
releele K98 si K99 pentru senzor ploaie ai idee unde vin motate din fabrica? am facut rost de senzor si mai am nevoie de aceste relee dar nu stiu de care sunt si unde sa le caut. PS: sa nu ma uiti cu codul de la capacul ce acopera senzorul si oglinda
releele K98 si K99 pentru senzor ploaie ai idee unde vin motate din fabrica? am facut rost de senzor si mai am nevoie de aceste relee dar nu stiu de care sunt si unde sa le caut. PS: sa nu ma uiti cu codul de la capacul ce acopera senzorul si oglinda
- IonutVD
- **
- 220 mesaje
- din 09 Feb 2009
- Astra 2007 X25XEi
- Bucuresti
IonutVD
- Mesaje scrise: 220
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 X25XEi
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Feb 2009
- Mesaj Privat
- raducrisstian
- ***
- 500 mesaje
- din 29 Oct 2006
- Astra 2004 Y17DT
- Bucuresti
raducrisstian
- Mesaje scrise: 500
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2006
- Mesaj Privat
@flores: eu de vectra am si am dat 40 de lei pe el SH.
Dar daca tot creezi tu altul, ti-as da o idee mai buna: sa il faci sa porneasca pompa de spalare faruri la 3-4 secunde dupa ce tragi de maneta.
De exemplu ziua cand mergi cu farurile aprinse (in afara localitatii de exemplu) sau noaptea cand nu tii neaparat sa speli farurile dar parbrizul da, consuma degeaba din lichid. In plus, eu unul am obiceiul ca atunci cand spal parbrizul sa trag de mai multe ori de maneta pentru durate scurte si practic degeaba e temporizat releul pentru spalare faruri.
Cred ca ar fi mult mai bine daca releul ar declansa la 3 secunde dupa ce se trage de maneta si se tine tras.
Dar daca tot creezi tu altul, ti-as da o idee mai buna: sa il faci sa porneasca pompa de spalare faruri la 3-4 secunde dupa ce tragi de maneta.
De exemplu ziua cand mergi cu farurile aprinse (in afara localitatii de exemplu) sau noaptea cand nu tii neaparat sa speli farurile dar parbrizul da, consuma degeaba din lichid. In plus, eu unul am obiceiul ca atunci cand spal parbrizul sa trag de mai multe ori de maneta pentru durate scurte si practic degeaba e temporizat releul pentru spalare faruri.
Cred ca ar fi mult mai bine daca releul ar declansa la 3 secunde dupa ce se trage de maneta si se tine tras.
- Kay
- ****
- 1,211 mesaje
- din 28 Jan 2008
- Astra 2003 Z16XE
- Dolj
Kay
- Mesaje scrise: 1,211
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2003 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jan 2008
- Mesaj Privat
IonutVD a scris:Iaca unde trebuie sa cauti releele pentru senzorul de ploaie. Daca, insa, nu ai cablajul, sa stii ca nu-i tocmai treaba usoara. Oricum, spor!
Pentru K99, trebuie sa dai torpedoul afara. Releul ar trebui sa fie in zona de deasupra torpedoului, pe bara de sub plansa de bord.
Pentru K99, trebuie sa dai torpedoul afara. Releul ar trebui sa fie in zona de deasupra torpedoului, pe bara de sub plansa de bord.
ms Ionut le-am vazut si eu in TIS dar sincer nu am vazut nimic in spatele torpedoului, o sa ma uit mai atent.
in principiu voi folosi ca baza tutorialul de AICI si TIS-ul evident.
Stie cineva cumva codul releelor sau caracteristicile lor?
scuze de offtopic ca aici se discuta altceva
- gherasimmarian
- **
- 222 mesaje
- din 10 Jan 2009
- Astra 2001 Z16SE
- Iasi
gherasimmarian
- Mesaje scrise: 222
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2001 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2009
- Mesaj Privat
- Dumitrachecosmin
- **
- 69 mesaje
- din 28 Mai 2011
- Astra 2001 z16se
- Prahova
Dumitrachecosmin
- Mesaje scrise: 69
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mai 2011
- Mesaj Privat
DING- Mesaje scrise: 71
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Apr 2011
- Mesaj Privat
- Dumitrachecosmin
- **
- 69 mesaje
- din 28 Mai 2011
- Astra 2001 z16se
- Prahova
Dumitrachecosmin
- Mesaje scrise: 69
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mai 2011
- Mesaj Privat
- alladin_allibaba
- ****
- 1,478 mesaje
- din 24 Apr 2007
- Insignia 2009 A20DTH
- Bucuresti
alladin_allibaba
- Mesaje scrise: 1,478
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2007
- Mesaj Privat
- gabiopel
- *******
- 5,796 mesaje
- din 23 Sep 2007
- Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Buzau
gabiopel
- Mesaje scrise: 5,796
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2007
- Mesaj Privat
Intru si eu in discutie aici pentru ca dupa montarea farurilor cu lupa urmeaza si acest lucru de facut masinii mele. Din ce am vazut eu in cutia cu relee exista acel locas unde intra releul original pentru spalatoarele de faruri ceea ce inseamna ca masina ar fi cablata in compartimentul motor, urmeaza sa identific daca si interiorul este cablat si sa vad daca exista slot de siguranta in tabloul de siguranta . Daca ar exista slot atunci si interiorul ar fi cablat , daca nu atunci problema se schimba , pt ca trebuie refacut tot traseul din interior . Momentan am achizitionat , furtunele , releul , vasul cu tot cu pompe si senzor de nivel , si o diuza . Mai ramine sa achizitionez o diuza sh , sigurantele de prindere a diuzelor pe bara si apoi sa dau drumul la treaba.
- tonypsg
- ****
- 1,556 mesaje
- din 17 Jul 2011
- Astra 2000 y17dt
- Brasov
tonypsg
- Mesaje scrise: 1,556
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jul 2011
- Mesaj Privat
- gabiopel
- *******
- 5,796 mesaje
- din 23 Sep 2007
- Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Buzau
gabiopel
- Mesaje scrise: 5,796
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2007
- Mesaj Privat
- Kay
- ****
- 1,211 mesaje
- din 28 Jan 2008
- Astra 2003 Z16XE
- Dolj
Kay
- Mesaje scrise: 1,211
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2003 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jan 2008
- Mesaj Privat
si asta ca ma susti
1. 90508376 1452869 sistem oprire spalator far
2. 90507652 1452667 supapa fara retur spalator far
3. 90597329 1452751 diuza stanga spalator far
4. 90597330 1452750 diuza dreapta spalator far
5. 90507654 1452870 colier furtun
6. 90507653 1452440 cuplaj furtun
7. 9133347 1452877 clema furtun
8. 90276310 1238821 manson senzor
9. 90346055 1238401 senzor rezervor
1. 90508376 1452869 sistem oprire spalator far
2. 90507652 1452667 supapa fara retur spalator far
3. 90597329 1452751 diuza stanga spalator far
4. 90597330 1452750 diuza dreapta spalator far
5. 90507654 1452870 colier furtun
6. 90507653 1452440 cuplaj furtun
7. 9133347 1452877 clema furtun
8. 90276310 1238821 manson senzor
9. 90346055 1238401 senzor rezervor
- gabiopel
- *******
- 5,796 mesaje
- din 23 Sep 2007
- Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Buzau
gabiopel
- Mesaje scrise: 5,796
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2007
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,735 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,735
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
- Libra
- ******
- 4,003 mesaje
- din 24 Mai 2005
- Astra 2002 Y17DTI
- Oradea
Libra
- Mesaje scrise: 4,003
- Locatie: Oradea
- Masina: Astra 2002 Y17DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mai 2005
- Mesaj Privat
- tonypsg
- ****
- 1,556 mesaje
- din 17 Jul 2011
- Astra 2000 y17dt
- Brasov
tonypsg
- Mesaje scrise: 1,556
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jul 2011
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,735 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,735
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
ei bine pana la urma am reusit sa imi fac functionale spalatorile de la far. am facut toate legaturile prin mufa X2 (in ciuda sfaturilor binevoitoare) si am reusit sa nu stric nimic. Este insa mult de lucru si pozitii nasoale. aveti nevoie de un alt cabla j complet cu mufa X2 atat tata cat si mama si mai ales de un tablou de sigurante pentru pinii ce trebuie pusi in tablou. M-am chinuit putin dar am reusit sa o fac ca pe original. Ce ma deranjeaza este asa cum spunea cineva mai sus: eu am obiceiul sa dau mai multe sprituri pe parbriz deci consum aiurea o groaza de lichid. Era bine daca ar fi fost facut sa actioneze cu intarziere de 2-3secunde si atunci era chiar Ok. O sa vad daca pot modifica acel releu sa faca asa