Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discuții generale
  • scorpio18

  • Mesaje scrise: 1,462
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2000 y20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2008

  • Mesaj Privat
depinde ce vrei, cum ti-am zis, conteaza cat mergi cu ea, eu ieri daca aveam un DHS, fi sigur ca il lasam acolo si luam autobuzul caci eram rupt de la dus, acum trekul e mai usor putin (desi cauciucurile de 26x2 nu m-au ajutat mult) si la intoarcere imi era mila sa-l las, ca m-a costat o mana si un picior.
Dar nu prea pot crede ca dau 4000euro... EU zic ca la 1000 de euro iti iei bicicleta misto, la 4000 nu stiu ce-ti iei, dar eu ma astept sa aiba un buton pe care sa scrie "Aripi+motor cu reactie". Zic maxim 2000 euro pentru o bicicleta incredibil de buna. A mea in magazin era vreo 600euro (tine minte ca in Dk avem TVA mai mare ca in Nemtia si salariile si mai mari, asta nu e lauda ca facem mai multi bani, caci ni-i ia la taxe cat ai bate din palte, insa incerc sa explic preturile mari) iar eu am luat-o cu vreo 200, am bagat in ea inca vreo 100 (la magazin vroia sa mi-o repare 400) si am reparat-o toata. mai am de schimbat un singur cablu, dar mai merge asa fara probleme, doar e putin dus.
Like
Skip ads

  • scorpio18

  • Mesaje scrise: 1,462
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2000 y20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Shiva a scris:
L.E: Cred ca am mai amintit pe-aici ca pentru deplasarea in oras e foarte buna orice janghina, pentru ca se fura. In momentul in care te duci la un suc cu o bicicleta peste 500lei atunci ti-o cauti cu lumanarea. Alea de ture prin paduri/pe sosele si cu preturi pe masura se tin sub stricta supraveghere!


sau alta solutie sa te muti in alta tara, de preferat unde nu sunt prea multi romani (daca gasesti imi zici si mie) sau unde lumea urla dupa tine daca te vad taind un lacat sau mergand cu bicicleta ridicata de fund...
Like
  • gabrield

  • Mesaje scrise: 2,778
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Stie cineva cum se folosesc peticele Btwin pentru camere ?
Am luat de la Decathlon o cutie pe care scrie "recharge" si are doar petice.

Am desfacut staniolul si are un petic invelit in foita transparenta, am desfacut si foita (am rupt-o, mai degraba) si are un cauciuc rosu, pe una din fete are o bulina neagra.

Cum fac sa lipesc peticul pe o camera ?
Like
  • scorpio18

  • Mesaje scrise: 1,462
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2000 y20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2008

  • Mesaj Privat
alea sunt recharguri. trebuie sa iei cutia mare.. in care ai in plus un lipici (cred ca prelandez, o "razatoare" sau bucata de smirghel, si 2 pene pentru scos cauciucul.

cu se folosesc:

Se scate cu penele cauciucul de pe janta (cu grija sa nu se strice ceva) dintr-o singura parte, se scoate camera, si apoi se localizeaza pana (eu bag camera usor umflata in apa, si va pe unde iese).
Apoi se sterge apa de acolo, cu smirghelul sau razatoarea se rade putin in zona aia camera pentru a adera lipiciul.
se ia un petic care sa acopere gaura, se da jos folia de aluminium dupa el, si se pune lipici pe toata zona intr-un strat subtire (se pastreaza folia de plastic transparenta, caci cu ea se face fixarea, pentru a nu ne murdari).
Se asteapta 5-10 minute sa se oxideze prelandezul (depinde, lipiciul pe care il am eu asa cere, dar nu se intampla nimic daca nu se asteapta), si apoi se fixeaza peticul (cu ajutorul ciolofanului) pe gaura.
Apoi il presezi cu ceva cateva minute pana adera. Eu in general il pun sub piciorul scaunului minim 30 de minute ca sa fiu sigur.
Apoi se scoate si se verifica ca tot peticul sa fie lipit, unde nu este se mai pune putin lipici si se repeta pasul de mai sus.
cand peticul e lipit bine, se trage de bucata de ciolofan (sper ca nu s-a pus lipici pe ea) si se scoate, astfel peticul va arata frumos, insa acest pas nu e obligatoriu, uneori uit sau nu pot sa-l scot.
Apoi se pune camera inapoi in janta si cu ajutorul penelor se baga cauciucul la loc.
Aveti grija la montare sa nu piscati camera si sa nu o prindeti intre cauciuc si janta caci riscati sa o stricati iar sau dupa ce o umflati la un soc sa explodeze si sa rupa cauciucul (caz extrem, dar am patit si eu si un prieten).

daca se vrea, fac un video, caci si asa am un por mic, si daca imi pot ajuta colegii o repar cu placere, altfel asa o las, si bag aer odata la 1-2luni
Like
  • gabrield

  • Mesaje scrise: 2,778
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Multumesc scorpio, foare amanuntit totul.

Nu imi era clar daca e prenadez, si folia aia subtire cred ca se topeste singura... pe partea care se lipeste, o dizolva solventul...
Like
  • scorpio18

  • Mesaje scrise: 1,462
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2000 y20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2008

  • Mesaj Privat
pai peticul e facut sandwich intre folia de plastic si cea de aluminiu. Normal n-ar trebui sa fie folia decat pe partea exterioara a peticului, pe interior ar trebui sa fie un petic, chiar foarte foarte curat. Iar folia e doar pentru manevrare, sa fii curat 😊 eu incerc sa o dezlipesc caci altfel va arata urat dupa 1-2 ani 😊
Like
  • Byke

  • Mesaje scrise: 3,358
  • Locatie: Cluj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Foarte bunã descrierea rezolvãrii unei pene la bicicletã. Dar cu câteva remarci:
a) le zice prenadez ºi celofan
b) rãzãtoarea e de fapt hârtie abrazivã (Schmirgel)
c) pentru ca (virgulã) curãþarea zonei ce urmeazã a fi peticitã sã fie completã, e bine sã vã pregãtiþi în trusa obligatorie a unui ciclist hârtie abrazivã lipitã pe ambele feþe ale unei lamele de metal - astfel vã este mult mai uºoarã curãþirea suprafeþei ºi pana e mult mai eficient rezolvatã
d) sã vã pregãtiþi ºi sã o aveþi la îndemânã întotdeauna mica trusã obligatorie: petece de diverse dimensiuni (un snake bite într-o bordurã nu îl puteþi petici cu un petec corespunzãtor unui por mic - e treabã de mântuialã sã folosiþi 5 petece minuscule pentru un snake bite), Schmirgel, lipici proaspãt. Mai puþin obligatorii de purtat, dacã umblaþi în zone populate sunt: penele cu care sã scoateþi camera (se poate rezolva problema ºi fãrã ele), pompa de aer. Pe munte, litoral exotic sau stepã siberianã însã, fãrã pompã s-a terminat cu pedalatul.

Folia de pe petic se dã jos în principiu, aderenþa e mult mai bunã ºi, într-adevãr, peste câþiva ani camera aratã cu franjuri dacã n-o dai jos.

În altã ordine de idei, legat de biciclete, scoruri ºi calitãþi, nu-i mai lãudaþi aºa mult pe nemþi, în multe oraºe pe unde mi-am pedalat bike-ul am pedalat alãturi de o multitudine de no-name-uri sau mãrci consacrate, dar vechituri. Sunt într-adevãr foarte mulþi bicicliºti pe strãzi, dar puþini deþin bike-uri adevãrate.
Cu Wheeler-ul nu mi-a fost ruºine deloc nici prin Würzburg, nici prin München, darãmite prin Regensburg sau Nurnberg.

Cât despre preþuri ... suma de 1000E e modicã pentru un bike cât de cât de calitate. Cu banii ãia îþi iei eventual o furcã simpaticã cu o cursã giganticã. Dar în rest, dacã discutãm despre precizie, calitatea materialelor, design, greutate, faimã, marcã, sã aruncãm un ochi în ograda DiamondBack, Mongoose, GT-uri sau, mai aproape de noi, Campagnolo, Peugeot, etc.

Comparativ cu ce s-a comercializat la noi în trecut sau în prezent, Wheeler-ul meu a fost comandat (doar cadrul) din Marea Britanie, am primit pe el certificat de garanþie pe 10 ani. ªi a venit doar cu chiuvetãria ºi strângãtorul personalizat de la tija de ºa. În rest piese dupã piese. Asta ca sã vedeþi cã o bicicletã poate fi luatã pe de-a întregul sau configuratã bucatã cu bucatã.
Like
  • scorpio18

  • Mesaje scrise: 1,462
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2000 y20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2008

  • Mesaj Privat
nu stiam cum se scrie/zice la prenadez ºi celofan.
Am specificat smirghel sau razatoare, pentru ca eu am o razatoare mica, metaliza indoita la unghi, din aluminiu cu care imi fac treaba, a venit impreuna cu 2 pene metalice cu care imi fac treaba de 3 ani de zile (a venit cu prima trusa) si de atunci, toate trusele cumparate, au venit cu schmirghel si pene din plastic, mult mai proaste dupa parerea mea.
Dar eu am razatoare, si pun poza.
Eu zic ca la 1000euro iti iei o bicicleta calitativa pentru oras/drumetii pentru un non-impatimit. Daca vrei downhill sau trail de performanta bagi bani in bicicleta si-ti iei profesionista, dar pentru un muritor de rand ca mine, la 1000euro iti iei ceva mai mult decat suficient, caci la urma urmei nu o abuzezi la fel ca pe la munte si castigul de 20 de grame la cadru nu mai conteaza.
E ca si cum am compara un trabant (DHS) cu un opel OPC (trek, cube etc) si cu un ferari (model profesionist). Pentru un utilizator mediu se vede diferenta intre primele 2 si se justifica, dar intre ultimele doua nu se mai intampla asta, chiar daca se vede diferenta, este prea mica la raportul pret/castig ca sa merite...
am mers pe un pegeout si mi s-a parut super fain, insa nu stiam ca firma e chair atat de buna... acum imi pare rau ca l-am vandut 😢, dar era cam junghi, eu doar gasind cadrul si facandu-l bicicleta 😃
Like
  • Byke

  • Mesaje scrise: 3,358
  • Locatie: Cluj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Nu-i bai cã nu ºtii cum le zice, doar am specificat mai clar, sã priceapã lumea despre ce e vorba.


Discutând despre calitate, detaliez puþin: postez Focus-ul unui prieten foarte bun dupã trecerea de linia de sosire la Maratonul Medieval Mediaº. Sper sã nu am probleme de copyright cu imaginea, dar ideea e cã un bike amãrât nu mai funcþioneazã impecabil dupã un tratament ca acesta. Oricât de bine l-ai curãþa. ªi asemenea tratamente posesorul îi aplicã aproximativ sãptãmânal, în funcþie de meteo.
Focusul se prezintã excelent la fiecare competiþie. Am dat un exemplu.
Like
  • scorpio18

  • Mesaje scrise: 1,462
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2000 y20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2008

  • Mesaj Privat
din pacate sunt la niste cursuri, si nu pot vedea pozele, dupa ce le vad, iti zic daca ma incumeta sa fac asta si eu cu a mea 😛 desi daca e prea jegos, nu m-as incumeta ca mi-e foarte lene sa-l spal, neavand apa afara, trebuie sa-l bag in micuta mea baie si sa-i dau cu dusu pe el, cu mult sapun si buretelu 😊)))
Like
  • nika_nica

  • Mesaje scrise: 547
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 2002 1.7 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2010

  • Mesaj Privat
nu vreau sa mai deschid un alt post asa ca intreb aici, daca lovesc (doamne fereste) pe cineva pe marginea drumului care este pe bicicleta cine este vinovat?

ieri in timp ce ma duceam la tara un om pe bicicleta a vrut sa ocoleasca o groapa si am trecut la cativa cm cu oglinda de el.
Like
  • Pisboy

  • Mesaje scrise: 702
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2009

  • Mesaj Privat
pai mie instructorul auto cand faceam scoala de soferi imi zicea ca tre sa pastrez 1,5 m fata de biciclist cand il depasesc.O distanta aproape egala cu inaltimea lui.
Like
  • gabrield

  • Mesaje scrise: 2,778
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2004

  • Mesaj Privat
nika_nica a scris:nu vreau sa mai deschid un alt post asa ca intreb aici, daca lovesc (doamne fereste) pe cineva pe marginea drumului care este pe bicicleta cine este vinovat?

ieri in timp ce ma duceam la tara un om pe bicicleta a vrut sa ocoleasca o groapa si am trecut la cativa cm cu oglinda de el.


Daca lovesti pe cineva, indiferent unde te afli, tu esti vinovat.

Si daca stai pe loc si vine unul cu bicicleta si iti distruge masina, daca nu ai martori, iar el sustine ca tu l-ai accidentat, tot tu esti vinovat.
Like
  • florinianc

  • Mesaje scrise: 1,591
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2010

  • Mesaj Privat
gabrield a scris:
nika_nica a scris:nu vreau sa mai deschid un alt post asa ca intreb aici, daca lovesc (doamne fereste) pe cineva pe marginea drumului care este pe bicicleta cine este vinovat?

ieri in timp ce ma duceam la tara un om pe bicicleta a vrut sa ocoleasca o groapa si am trecut la cativa cm cu oglinda de el.


Daca lovesti pe cineva, indiferent unde te afli, tu esti vinovat.

Si daca stai pe loc si vine unul cu bicicleta si iti distruge masina, daca nu ai martori, iar el sustine ca tu l-ai accidentat, tot tu esti vinovat.

Si daca sustine ca eu l-as fi lovit, desi el m-a lovit, atunci o sa fie sigur ca isi va face programare la dentist.. Pentru a face asemenea declaratii, biciclistul trebuie sa aiba si martori, trebuie sa aiba echipament corespunzator, respectiv vesta etc. Deocamdata la noi sunt multe variante posibile..
Like
  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,208
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Vesta nu este obligatorie cand mergi pe bicicleta.
Like
  • gabiopel

  • Mesaje scrise: 5,411
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2007

  • Mesaj Privat
aco_008 a scris:Vesta nu este obligatorie cand mergi pe bicicleta.

la lasarea intunericului vesta este obligatorie.Iar un biciclist are voie sa circule pe drumurile publice din cate stiu eu pina la orele 22.00
Like
  • Shiva

  • Mesaje scrise: 1,978
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2009

  • Mesaj Privat
gabiopel a scris:la lasarea intunericului vesta este obligatorie.Iar un biciclist are voie sa circule pe drumurile publice din cate stiu eu pina la orele 22.00

Nu si nu.
Sunt obligatorii elemente reflectorizante in conditii de vizibilitate redusa. Pe langa lumini si ochii de pisica de la roti. Nu e nici o ora maxima de pedalat dar posibil patrulele de cartier sa te opreasca si sa te intrebe de sanatate.
Like
  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,208
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Regulament pentru aplicarea Ordonantei de urgenta privind circulatia pe drumurile publice nr 195/2002 - valabil din 01 dec.2006

Art. 14. - In circulatia pe drumurile publice bicicleta trebuie sa fie:
a) prevazuta cu dispozitiv de franare eficace;
b.) prevazuta cu un sistem adecvat, functional, de directie;
c) dotata cu sistem de avertizare sonora; se interzic echiparea si folosirea sistemelor de avertizare sonora specifice autovehiculelor;
d) echipata in fata cu lumina de culoare alba sau galbena, iar in spate cu lumina de culoare rosie si cu cel putin un dispozitiv fluorescent-reflectorizant, vizibil, de aceeasi culoare;
e) echipata cu elemente sau dispozitive care, in miscare, formeaza un cerc continuu, fluorescent- reflectorizante de culoare portocalie fixate pe spitele rotilor.
Art. 15. - Remorca atasata unei biciclete trebuie sa fie echipata, in partea din spate, cu un dispozitiv fluorescent- reflectorizant de culoare rosie, iar daca lumina din spate a bicicletei este obturata de remorca, aceasta trebuie sa fie echipata si cu o lumina de culoare rosie.

Utilizarea partii carosabile
Art. 100. - Vehiculele trebuie conduse numai pe drumurile, partile carosabile, benzile sau pistele stabilite pentru categoria din care fac parte. In cazul in care pe drumurile publice nu sunt amenajate benzi sau piste speciale pentru mopede, biciclete si celelalte vehicule fara motor, acestea pot fi conduse si pe acostament in sensul de mers, daca circulatia se poate face fara pericol.

Art. 142. - Se interzice oprirea voluntara a vehiculelor:
k) pe pistele obligatorii pentru pietoni si/sau biciclisti ori pe benzile rezervate unor anumite categorii de vehicule, semnalizate ca atare;

Reguli pentru alti participanti la trafic
1. Circulatia bicicletelor si a mopedelor
Art. 160. + (1) Bicicletele si mopedele, atunci cand circula pe drumul public, trebuie conduse numai pe un singur rand.
(2) Persoanele care nu poseda permis de conducere pot conduce mopede pe drumurile publice numai daca fac dovada ca au absolvit un curs de legislatie rutiera in cadrul unei unitati autorizate de pregatire a conducatorilor de autovehicule.
(3) Daca pe directia de deplasare exista o pista pentru biciclete, semnalizata ca atare, conducatorii vehiculelor prevazute la alin. (1) sunt obligati sa circule numai pe aceasta pista. Se interzice circulatia altor participanti la trafic pe pista pentru biciclete.
(4) Se recomanda ca, in circulatia pe drumurile publice, biciclistul sa poarte casca de protectie omologata.

Art. 161. - (1) Se interzice conducatorilor de biciclete sau de mopede:
a) sa circule pe sectoarele de drum semnalizate cu indicatorul avand semnificatia "Accesul interzis bicicletelor" ;
b.) sa invete sa conduca biciclete sau mopede pe drumurile intens circulate;
c) sa circule pe trotuare, cu exceptia cazului cand pe acestea sunt amenajate piste speciale destinate lor;
d) sa circule fara a tine cel putin o mana pe ghidon si ambele picioare pe pedale;
e) sa circule in paralel, cu exceptia situatiilor cand participa la competitii sportive organizate;
f) sa circule in timp ce se afla sub influenta alcoolului, a produselor ori substantelor stupefiante sau a medicamentelor cu efecte similare acestora;
g) sa se tina de un vehicul aflat in mers ori sa fie remorcat de un alt vehicul sau impins ori tras de o persoana aflata intr-un vehicul;
h) sa transporte o alta persoana, cu exceptia copilului pana la 7 ani, numai daca vehiculul are montat in fata un suport special, precum si a situatiei cand vehiculul este construit si/sau echipat special pentru transportul altor persoane;
i) sa circule pe partea carosabila in aceeasi directie de mers, daca exista o cale laterala, o poteca sau un acostament practicabil, ce poate fi folosit;
j) sa transporte sau sa traga orice fel de obiecte care, prin volumul ori greutatea lor, stanjenesc sau pericliteaza conducerea vehiculului ori circulatia celorlalti participanti la trafic;
k) sa circule pe aleile din parcuri sau din gradini publice, cu exceptia cazurilor cand nu stanjenesc circulatia pietonilor;
l) sa circule pe timp de noapte sau cand vizibilitatea este redusa, fara sa indeplineasca conditiile prevazute la art. 14 si 16;
m) sa circule atunci cand partea carosabila este acoperita cu polei, gheata sau zapada;
n) sa circule cu defectiuni tehnice la sistemele de franare sau cu un vehicul care nu este prevazut cu avertizor sonor;
o) sa traverseze drumurile publice, pe trecerile destinate pietonilor, in timp ce se deplaseaza pe bicicleta sau pe moped;
p) sa circule pe alte benzi decat cea de langa bordura sau acostament, cu exceptia cazurilor in care, inainte de intersectie, trebuie sa se incadreze regulamentar pentru efectuarea virajului la stanga;
r) sa circule fara a purta imbracaminte cu elemente fluorescent-reflectorizante, de la lasarea serii pana in zorii zilei sau atunci cand vizibilitatea este redusa;
s) sa conduca vehiculul fara a mentine contactul rotilor cu solul.

(2) Pe timpul circulatiei pe drumurile publice, conducatorii de biciclete sunt obligati sa aiba asupra lor actul de identitate, iar conducatorii de mopede sunt obligati sa aiba, in plus, certificatul de absolvire a cursurilor de legislatie rutiera si certificatul de inregistrare a vehiculului.



😉
Like
  • gabrield

  • Mesaje scrise: 2,778
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Hai ca punctul b de la art 14 este chiar tare.

Auzi, bicicleta trebuie sa aiba un sistem de directie, functional...

As vrea sa vad si eu o bicicleta care nu are acest sistem adecvat... mai pe romaneste "ghidon".

Si punctul "s" e de vitrina.

s) sa conduca vehiculul fara a mentine contactul rotilor cu solul.

Aveti grija, domnilor, sa nu lasati bicicleta sa zboare, pastrati mereu rotile in contact cu solul.
Like
  • SayCheese

  • Mesaje scrise: 262
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2011

  • Mesaj Privat
vazand ca mai sunt colegi opelisti care au bike-uri, m-am decis sa ma fac si eu remarcat si sa intru in randul iubitorilor acestui "sport" ca sa zic asa.
momentan nu am poze cu "frumusetea" mea, dar va pot da cateva detalii, si, bineinteles ca voi reveni ulterior cu niste poze!
Deci este vorba despre un DHS Royal cu roti de 26", suspensie cadru (nu stiu sigur cum se numeste, i'am zis pe numele care o stiu eu) si furca cu ulei, un kilometraj profex si discuri PROMAX fata spate, 6 viteze (percepe doar 5, stiu ezste ciudat si nustiu cum sa ii dau de cap), 3 pozitii foaie.
Bicicleta nu este foarte veche , este cumparata acum cativa ani, este destul de bine intretinuta, putin cam prafuita in acest moment deoarece nu a primit spalarea de vara, dar este bicicleta mea si imi place!
Va voi tine la curent pe viitor, urmand ca ulterior sa revin cu poze!
Like
Skip ads

  1. Home
  2. Discuții generale

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG