- livcro
- ******
- 4,539 mesaje
- din 22 Jul 2005
- Grandland X 2018 D20DT
- SIBIU-RM. VALCEA
livcro
- Mesaje scrise: 4,539
- Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
- Masina: Grandland X 2018 D20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2005
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Lichidul la noi e DOT4. Eu l-am schimbat si am pus Castrol. Atentie lichidul se schimba la doi ani ! Poze si post lipsa, Codrin a facut citeva la Astra lui dar eu eram cu un deget belit si cam nervos.
Nu e foarte complicat dar o rampa ajuta enorm si evident al doilea om. Spray de deblocare, periuta de dinti, spalat cu apa, facut o cheie tubulara sau una inelara dar chinuiala mare. Mai bine comandati alte aerisitoare daca sunt intepenite. Exista sansa sa le stricati si atunci mai bine sa fie unul nou in buzunar.
Nu e foarte complicat dar o rampa ajuta enorm si evident al doilea om. Spray de deblocare, periuta de dinti, spalat cu apa, facut o cheie tubulara sau una inelara dar chinuiala mare. Mai bine comandati alte aerisitoare daca sunt intepenite. Exista sansa sa le stricati si atunci mai bine sa fie unul nou in buzunar.
alunu
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2009 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Nov 2007
- Mesaj Privat
- szilid
- **
- 479 mesaje
- din 14 Jun 2006
- Corsa 2002 Z10XE
- Timis
szilid
- Mesaje scrise: 479
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2002 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2006
- Mesaj Privat
alunu
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2009 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Nov 2007
- Mesaj Privat
adi400
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Agila 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2008
- Mesaj Privat
- petrecila
- ****
- 1,096 mesaje
- din 25 Apr 2007
- Bacau
petrecila
- Mesaje scrise: 1,096
- Locatie: Bacau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2007
- Mesaj Privat
- cata_elipsa
- *
- 11 mesaje
- din 11 Nov 2007
- Astra 2003
cata_elipsa
- Mesaje scrise: 11
- Locatie:
- Masina: Astra 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Nov 2007
- Mesaj Privat
tymonelu
- Mesaje scrise: 64
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 1997 X16SZR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2011
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
alunu
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2009 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Nov 2007
- Mesaj Privat
cata_elipsa a scris:TOt citesc si eu pe aici si nu dau de ceva ce mar putea ajuta... am incercat si eu tot ce ati zis voi aici si din pacate la mine tot se mai aprinde becul ala. s posibil sa fi pus prea mult lichid ? am pus pana in gura capacului maxim cat se putea pune .
nu cred ca e bine sa umpli pana la capac... Stiu ca nivelul variaza atunci cand e folosita frana.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
tymonelu
- Mesaje scrise: 64
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 1997 X16SZR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2011
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- petrecila
- ****
- 1,096 mesaje
- din 25 Apr 2007
- Bacau
petrecila
- Mesaje scrise: 1,096
- Locatie: Bacau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2007
- Mesaj Privat
Becul il ai in bord pentru a te avertiza asupra sistemului de franare. Frana de mana face parte din sistemul de franare, in acest caz becul aprins iti arata ca ai maneta de frana trasa, ca sa nu pleci de pe loc fara a o debloca, cum mai fac unii. Daca maneta este la podea, in mod normal becul trebuie sa se stinga. Daca nu se stinge, inseamna lipsa lichid de frana in rezervorul cilindrului principal de frana (daca nu ai observat ca s-a aprins in mers), sau contactul manetei prost. Aceste doua contacte deci sunt paralelate in instalatia vehiculului. Daca ai lichid la nivel si palpaie, e posibil ca sa faca figuri tot cel de la rezervor. O treaba imputita este contact spre masa aleator a unui fir cu izolatia roasa undeva. In acest caz incepi cu contactul franei de mana si cablajul aferent din zona manetei. La ambele contacte un capat va da la masa. E posibil ca cel de la rezervor sa aiba rezistenta de contact pe aceasta ruta. Ti-am dat de treaba, ia-o incet si cu rabdare.