Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discuții generale
  • Gabi.B.HD

  • Mesaje scrise: 3,438
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2011 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mai 2007

  • Mesaj Privat
GPL are tot romanul. Cu bulbucii iesi din turma. Very Happy
Skip ads

  • hho

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Zafira 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2011

  • Mesaj Privat
pirvu_daniel a scris:
hho a scris:hai sa luam in calcul un autoturism bmx 530xd automat motor de 3000 cmc. consum in oras la mers domol 15%, in afara la mers regulamentar 9%. In urma instalarii sistemului s-a ajuns la un consum de 5.7% in afara si 10% in oras

Aici mai bine nu ma puteai nimeri doar ca nu e automat(530 d 2009). Daca merg regulamentar consumul e pe la 5,2-5,5 iar in oras 9-9,5 % cu clima pornita. Vezi ca ala si-a reparat masina de i-a scazut consumul. Very Happy


pai vezi.. 530XD, adica, acelasi motor dar 4x4 permanent si asta inseamna 2-3 litri in plus la consum fata de a ta cu tractiune spate iar cutia automata mai inseamna deasemenea 1-2 litri in plus la consum. asa ca ajungi la valorile mele. nu ne apucam de mintit aiurea. as repara si eu dar din pacate nu are nicio problema. cel putin asa spun cei de la bmw.
  • hho

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Zafira 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Gabi.B.HD a scris:HHO, hai acum sa-ti spun ce am inteles din postul tau. Pentru a obtine o scadere a consumului, se foloseste, in combinatie cu nick-ul tau, un pawebox. Din ce am vazut pe siteul indicat de tine, exista astfel depaweboxuri care sa asigure scaderea consumului si fara generatorul de nickname. Daca rezultatul este acelasi, ce nevoie mai am de generator? Iar scaderea asta de consum o pot obtine absolut gratuit si cu o intervntie asupra masinii de sub 1 minut prin scoaterea de pe circuitul de vaccum a electovalvei de comanda de la turbo. Dezavantajul este ca turatia motorului va fi limitata la maxim 3000 rot/min altfel intrand in limpmod.
Tot din raspunsul tau reiese ca nu cunosti motorizarile pentru care te oferi sa le aduci ajustari in functionare. Cand am cerut clarificari asupra modului de interventie si a costurilor, am trecut ca referinta codul unuia din motoarele alese de tine pentru teste "relevante" iar tu ai venit cu exemplificare pe un motor de bmw.
In conclizie, deocamdata preferam sa se monteze sistemele pe bmw-uri.


Vezi ca te cam grabesti cu unele afirmatii.. Nu cred ca este o persoana in lume care cunoaste toate codurile de care vorbesti. Asa ca nu trebuie judecat si divagat de la subiect. Cel putin hartile de mapare nu le fac eu si am mai spus-o mai sus. Poti sa-i intrebi pe cei de la volo. eu doar le programez ca sa nu astepti tu sau altcineva 3 sapt sa ajunga pachetul din SUA. Am fost sper ca suficient de clar acum si pentru cei care nu au reusit sa citeasca prima data.

Consumul scade mai putin fara HHO sau chiar deloc. Depinde cat de mult a optimizat producatorul.

Decat atata vorba lunga, de pomana, nu mai simplu cu testul de care vorbeam?!
  • hho

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Zafira 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2011

  • Mesaj Privat
jE a scris:acuma intreb si eu...
costul unei instalatii de bulbuci/hho/whatever e de ~2000 RON. Se reduce consumul cu, daca am inteles bine, vreo 15%, si creste puterea.

Costul unei instalatii de GPL e de ~2500 RON. Cheltuielile cu combustibilul scad cu vreo 30-40%, puterea ramane aceeasi.

Pai atunci nu mai bine iau un motor mai mare (daca vreau putere) si ii pun gaz?


Stimate JE, ai citit ce am spus eu? daca se reduce consumul cu 15% eu iti dau banutii inapoi pt ca inseamna ca nu are randament. Hai sa citim mai cu atentie inainte sa ne bagam in afirmatii aiurea. La GPL scaderea e de 25% lunad in calcul diferenta de pret si diferenta de consum. Pana acum, nu am avut decat o singura masina care sa fi avut o scadere de consum cu mai putin de 33%. ce-i drept, nu au fost opel.

Dar, cel mai simplu mod ramane proba si testul. Sustineati sus si tare ca sunt persoane pe forum pe care le credeti. De ce nu le spuneti sau de ce nu ma suna sa verifice? pai ori sunt ori nu sunt?

Momentan, atat am avut sa va spun. Mai departe va astept pentru test.
  • pirvu_daniel

  • Mesaje scrise: 4,578
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2008

  • Mesaj Privat
hho a scris:530xd, acelasi motor dar 4x4 permanent si asta inseamna 2-3 litri in plus la consum fata de a ta cu tractiune spate iar cutia automata mai inseamna deasemenea 1-2 litri in plus la consum. asa ca ajungi la valorile mele. nu ne apucam de mintit aiurea. as repara si eu dar din pacate nu are nicio problema. cel putin asa spun cei de la bmw.

Iar vorbesti povesti.
Din cartea tehnica BMW:
BMW 530d
Fuel consumption 8.6/5.1/6.4 l/100km urban/extra-urban/combined
BMW 530d xDrive
Fuel consumption 9.6/5.5/7.0 l/100km urban/extra-urban/combined
Eu nu vad 3-5 litri diferenta de consum cum spui tu. Ca sa modifici o masina trebuie sa stii totul despre ea.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,463
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Daca pui pe un Opel sa ne anunti sau ma anunti. Sunt din Iasi si am destule testere. Facem cel mai simplu chiar la ralanti, timp injectie, fuel trim, engine load etc. Daca gasim macar 10% diferenta atunci e loc de alte teste in mers. Se prefera benzinar dar mai nou cu 2 sonde lambda, la diesel nu este un control prea exact al arderii.
Deci sa fie clar OPEL, la restul mai am testere dar nu cunosc perfect valorile deci nu ma pot jura de acuratete.

Pe langa subiect desi e vorba de mapa, una bine facuta poate scadea consumul cu 5% si marit puterea cu 25% la turbo (valori aproximative si care depind de multe). Adevarul este ca dupa remap nimeni nu mai merge la consum, are ce calca deci o calca. implicit consum mai mare ca doar nu merge cu aer. O remapare costa mult mai putin decat o intalatie HHO si este mai sigura.

Se pare ca pe colegi ii doare reducerea consumului si amortizarea instalatiei, o marire de putere mai putin deoarece prin remap o scot mai ieftin.
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,888
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Mie cel mai mult imi place cutiuta aia care "se regleaza singura" in functie de motor, desi nu are nici un senzor specific in acest scop (in schimb are plin de LED-uri Wink )
Cred ca o face prin telepatie sau prin unde gravitationale, accesind o baza de date secreta, tot de la NASA, desigur... Laughing
  • hho

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Zafira 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2011

  • Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:Daca pui pe un Opel sa ne anunti sau ma anunti. Sunt din Iasi si am destule testere. Facem cel mai simplu chiar la ralanti, timp injectie, fuel trim, engine load etc. Daca gasim macar 10% diferenta atunci e loc de alte teste in mers. Se prefera benzinar dar mai nou cu 2 sonde lambda, la diesel nu este un control prea exact al arderii.
Deci sa fie clar OPEL, la restul mai am testere dar nu cunosc perfect valorile deci nu ma pot jura de acuratete.

Pe langa subiect desi e vorba de mapa, una bine facuta poate scadea consumul cu 5% si marit puterea cu 25% la turbo (valori aproximative si care depind de multe). Adevarul este ca dupa remap nimeni nu mai merge la consum, are ce calca deci o calca. implicit consum mai mare ca doar nu merge cu aer. O remapare costa mult mai putin decat o intalatie HHO si este mai sigura.

Se pare ca pe colegi ii doare reducerea consumului si amortizarea instalatiei, o marire de putere mai putin deoarece prin remap o scot mai ieftin.


Iti raspund mai tarziu mai in detaliu. Pana una alta, voi va cunoasteti cel mai bine intre voi. Nu este niciun doritor sa i se monteze o instalatie pentru teste? Cu ce se alege la sfarsit o discutam fata in fata ca sa nu spuna ca pierde timpul.
  • hho

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Zafira 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Dan, cum spuneam mai devreme, montarea unui generator HHO simplu, fara un chip efie, NU duce la o scadere a consumului decat daca discutam de un autoturism non euro. pentru test putem monta artizanal un generator si facem doar testele la ralanti. operatiunea dureaza foarte putin deoarece nu este nevoie de legaturi speciale, insa, vei constata o putere mai mare atat timp cat ai cum sa o verifici. Randamentul este mai bun sau cel putin asa am avut noi la motoarele pe benzina fata de cele diesel. Valorile le verificam pe masina inainte de a cupla HHO si dupa ce am cuplat si le facem publice.

Referitor la remapare, ai dreptate cu 25% la cu turbina. Si eu am avut o astfel de remapare. Chipul efie produs de volo se programeaza pentru fiecare marca, motor, capacitate cilindrica, an de fabricatie si putere. Dupa ce s-a introdus softul in chip, soft care stie sa interpreteze valorile doar pentru acea masina, valori care sunt transmise prin OBD2 (altfel nici tu nu ai putea citi acele valori si modifica in cadrul programului de diagnoza), le modifica in timp real. Spunea cineva mai devreme ca acea cutiuta care invata si a tratat prea superficial problema. Avand datele de mai sus, cutiuta citeste valorile returnate la turatii diferite si apoi modifica harta atat cat ii permite starea motorului astfel incat sa nu fluctueze turatia sau puterea sa fie prea mica. Aceste valori le memoreaza si apoi le foloseste. de aceea in primii 180km "cutiuta aia cu beculete" este pe regim de calibrare.

Pentru putere, exista tot un astfel de chip care creste cu 25% pt motoare cu turbina sau cu 5-10% pentru restul in functie de toate valorile de care spuneai tu si nu costa decat aprox. 100 eur. Castigul este ca NU rescrie softul din masina ci doar modifica valorile in timp real. Daca ai garantie la masina e indicat sa faci remaparea cu un efie decat sa modifici softul ca apoi cei de la service daca se prin e gata garantia.

Lasa-mi un numar de telefon
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,463
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Teoretic cutiuta albastra cu ledulete poate face remapare, citeste mapa si o identifica (nu in mers), o compara, incepe sa citeasca valori in mers si face mapa noua, rescrie mapa (dar nu in mers), iar citeste parametri, iar face o harta ajustata si o scrie dar nu in mers, foloseste mapa noua ca una de avarie cand ai HHO pornit. Eu cam asa vad cutiuta dar sincer nu cred pana nu vad. Costul unei asemenea dispozitiv ar fi cam mare si nu poate fi universal valabil.

Eu unul nu sunt doritor de probe pe masinile mele desi pot face rost mocca de piesele gaurite. Daca ma convingi cat de putin ca face ceva (sa vad si sa testez inainte) imi pun masina la dispozitie pentru chiar o luna, piesele modificate am de unde sa le pun inapoi si nu imput nimic, nu imput benzina pentru teste, pot sa o las la ralanti si 8 ore ca nu are ce se uza dupa care facel plinul. Nu am baza in ce spun diverse calculatoare de bord. Mentionez ca starea motorului este perfecta, lingi teava de esapament nu alta.
  • hho

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Zafira 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2011

  • Mesaj Privat
pirvu_daniel a scris:
hho a scris:530xd, acelasi motor dar 4x4 permanent si asta inseamna 2-3 litri in plus la consum fata de a ta cu tractiune spate iar cutia automata mai inseamna deasemenea 1-2 litri in plus la consum. asa ca ajungi la valorile mele. nu ne apucam de mintit aiurea. as repara si eu dar din pacate nu are nicio problema. cel putin asa spun cei de la bmw.

Iar vorbesti povesti.
Din cartea tehnica BMW:
BMW 530d
Fuel consumption 8.6/5.1/6.4 l/100km urban/extra-urban/combined
BMW 530d xDrive
Fuel consumption 9.6/5.5/7.0 l/100km urban/extra-urban/combined
Eu nu vad 3-5 litri diferenta de consum cum spui tu. Ca sa modifici o masina trebuie sa stii totul despre ea.


daniel, sunt povesti ce spune BMW pt modelul 530xd in cartea tehnica. Am incercat eu sa merg in toate modurile posibile si nu am reusit sa scot consumul ala de care vorbesc ei oricat ma straduiam. Si mai e un aspect deloc de neglijat. Cate masini cu vechime de 2 ani si jumatate si 100.000km ai vazut tu sa aibe acelasi consum ca atunci cand era nou si proaspat motorul?

Restul urmeaza sa analizeze cine vorbeste prostii. Cifrele oficiale niciodata nu se pupa cu realitatea. Poate la ei se pupa dar la noi nu. nu ai strazi unde sa mergi cu 50km / h constant. tot timpul ocoleste groapa, balega, pietonul, taximetristul care iti taie calea, biciclistul neatent si asa mai departe.
Am spus mai devreme. Te respecti pe tine respectandu-i pe ceilalti si nefacand afirmatii "trase de par". Intotdeauna analizeaza intregul si nu zgarietura de pe interiorul carcasei de la oglinda retrovizoare.
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,422
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
hho, il ai pe Dan in Iasi. Daca-l convingi pe el ca e OK, atunci o sa te creada toata lumea. Ia legatura cu omu', si vedeti...
  • pirvu_daniel

  • Mesaje scrise: 4,578
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Eu doar ti-am pus consumurile. Primul manual, al doilea automatic cu X drive.
Fa testul cu Dan si te crede toata lumea.
  • hho

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Zafira 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Lui Dan i-am dat detaliile. Acum ramane sa gaseasca o masina pe care sa punem de test. Ma rog, instalatia o sa fie montata langa masina ca sa nu pierdem 8-9 ore demontand si montand bara fata si tot ce mai trebuie pentru o prindere definitiva.

Asadar, astept sa ma contacteze.
  • roberthan

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Sal , eu nu am opel ci un vw golf 4. Mi-am facut si eu o celula cu 25 de placi, nu am apucat sa o pun pe masina, nu am tot ce-mi trebuie. Eu sunt de partea lui hho Smile sper sa va convinga cu testul.
http://www.youtube.com/watch?v=OL0RUv62-J0
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,888
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Alt fazan la primul post Question Devine penibil...
  • imprevizibil

  • Mesaje scrise: 235
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Tigra 1998 x14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2010

  • Mesaj Privat
io deja is satul de astea is vechi...ia mai schimbati tactica , asta cu un nik si un mesaj si vine iar cu hho primul mesaj
  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,965
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat
http://www.automarket.ro/st...n-lume-38769.html
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,888
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Stimate coleg, problema nu se pune daca hidrogenul DIN BUTELIE (fabricat in uzina) se poate folosi in motoare (toata lumea e deacord cu asta) ci daca "apa fiarta" intr-o minune cat un pachet de tigari poate alimenta un motor, si asta fara aport de energie exterioara (conform "celor mai convinsi" dintre partizanii metodei) Wink
(utilizarea de hidruri metalice in locul hidrogenului comprimat revine tot in a folosi materii prime generate in exteriorul masinii pentru a produce combustibilul, exact ca si butelia)
  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,965
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat
@sorin666
am crezut ca este un articol interesant, mai ales ca este vb de Opel, imi cer scuze daca am deranjat cu ceva, stiu ca aici se vorbeste in general de ,,aparate cu bulbuci,, care din punctul meu de vedere sunt o pierdere de timp si bani, dar astept cu interes acel test de care se vorbea mai sus
Skip ads

  1. Home
  2. Discuții generale

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR