- al3xtrana
- ***
- 521 mesaje
- din 19 Jun 2008
- Dolj
al3xtrana
- Mesaje scrise: 521
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2008
- Mesaj Privat
- Drogas
- ****
- 1,260 mesaje
- din 11 Sep 2006
- Bucuresti
Drogas
- Mesaje scrise: 1,260
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2006
- Mesaj Privat
al3xtrana a scris:Un logan full din 2010 are dotarile unui opel din 2001 full POATE le are da ale unui opel din 2010 la fel ca loganu le are?.. niciodata... asa ca lasati frate comparatiile astea ca e ca si cum ai compara romania cu germania.
corect cu dotarile (loganul iti ofera doar strictul necesar) dar pune in balanta si pretul de achizitie , si pana la urma ce rost are comparatia asta intre ani ? si audi in 1980 avea quattro si Astra J nu are in 2011, prin urmare ce am rezolvat? de ce sa luam Astra J cand poti lua un Audi din 1980 quattro ? Spre exemplu pe forumul BMW un posesor de pisica o sa zica faptul ca el are dubluclimatronic pe masina din 1994 si ca opelul l-a montat dupa 2001... are vreo relevanta ?
NU stiu de ce te incalzeste asa tare ca opel e masina germana ... e doar asamblata acolo, daca deschizi capota vezi doar GM .
alre a scris:Oameni multumiti si nemultumiti vor exista mereu vis-a-vis de orice produs de pe lumea asta. Daca citesti subforumul astra J te iei cu mainile de cap. Masini in care ploua, amortizoare care troncane, etriere care fac ca in reclama la Dacia asistenta poc, poc, poc. Si totusi masina e frumoasa si multi dintre noi o vom cumpara cu bune si rele. Trecem pe vwforum. Jale. Injectoare proaste, volante de cacao, pompe de motorina care pica in 50.000 de km, butoane care se exfolieaza .... si tot le cumparam ca ne place cum arata. Dacia ...plastice care zbarnaie, compresoare Ac care o mai iau razna, dar te lasa rar in drum. Nu cunosc pe nimeni care sa fi ramas in drum cu Loganul. Ori fi, dar cu totii suntem subiectivi.
P.S. Loganul nu-l cumperi pentru cum arata.
P.S. Loganul nu-l cumperi pentru cum arata.
+1,
Ultima modificare facuta de Drogas la Vin 24 Jun, 2011 11:27 am
- laurentiu giurescu
- *
- 30 mesaje
- din 07 Mai 2008
- Astra 1996 x16sz
- Sibiu
laurentiu giurescu
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 1996 x16sz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mai 2008
- Mesaj Privat
Drogas a scris:
Bag de seama ca tu nu ai mai fost de ceva vreme la un magazin de piese auto....sau faci iar greseala sa compari piesa originala de Dacia Renault cu piese aftermarket la Opel . De asemenea pun pariu ca nici nu ai mers cu vreuna, ai avut si tu dacia 1310 pe vremea ei si toata lumea atunci cauta masina sh de germania, dupa care a aparut logan si ti-ai mentinut parerea proasta despre dacia ( exact asa am fost eu in 2006 cand nu am avut incredere sa-mi cumpar)
Hai sa facem o comparatie la preturi piese:
15 lei pivot la logan marca TRW( eu am cumparat pt o ruda) Vs 70 de lei pivot pt zafira (ceva tot aftermarket Febi)
35 de lei cap de bara logan TRW VS 65 cap de bara Moog luat de mine pt astra
6 lei filtru ulei logan VS 18 lei filtru ulei astra ( aici le-am pus pe cele mai ieftine)
15 lei filtru aer logan VS 25 lei filtru astra ( aici le-am pus pe cele mai ieftine)
150 de ron rulement cu ABS vs minim 280-300 la astra ( am schimbat eu)
50 lei placute frana roadhouse pt logan vs 110 placute frana roadhouse la astra
Lista poate continua ...
Legat de fiabilitate te rog sa mai urci in cate un taxi logan cu vreo 250-300.000 de km pe GPL si sa intrebi cati bani s-au bagat in ele .
Inca o data sa nu se inteleaga gresit: comparam masini de valoare apropiata gen 4-5000 de euro. Daca banii nu sunt o problema si cel care ii are isi perimite sa achizitioneze un Opel dar NOU atunci foarte buna alegere.
Pe segmentul sh nu merita, de fapt omul care a deschis acest topic nu a fost multumit de zafira noua ....
Am un opel astra de 3 ani si am schimbat la ea doar 2 capete de bara,logan am condus vreo 40 de ore si legat de fiabilitate,aia cu taxi care au km aia te pierde din ea,mai bine mergi cu caruta,nu trebuie sa te superi si nu te-a obligat nimeni sa iti cumperi opel,de pe partea mea,ti-am mai zis,ia-ti mercedes!!!!
laurentiu giurescu a scris:Dacia logan cea mai proasta masina si daca o sa te uiti mai bine piesele pentru masini opel sunt mult mai ieftine decat la logan.
Bag de seama ca tu nu ai mai fost de ceva vreme la un magazin de piese auto....sau faci iar greseala sa compari piesa originala de Dacia Renault cu piese aftermarket la Opel . De asemenea pun pariu ca nici nu ai mers cu vreuna, ai avut si tu dacia 1310 pe vremea ei si toata lumea atunci cauta masina sh de germania, dupa care a aparut logan si ti-ai mentinut parerea proasta despre dacia ( exact asa am fost eu in 2006 cand nu am avut incredere sa-mi cumpar)
Hai sa facem o comparatie la preturi piese:
15 lei pivot la logan marca TRW( eu am cumparat pt o ruda) Vs 70 de lei pivot pt zafira (ceva tot aftermarket Febi)
35 de lei cap de bara logan TRW VS 65 cap de bara Moog luat de mine pt astra
6 lei filtru ulei logan VS 18 lei filtru ulei astra ( aici le-am pus pe cele mai ieftine)
15 lei filtru aer logan VS 25 lei filtru astra ( aici le-am pus pe cele mai ieftine)
150 de ron rulement cu ABS vs minim 280-300 la astra ( am schimbat eu)
50 lei placute frana roadhouse pt logan vs 110 placute frana roadhouse la astra
Lista poate continua ...
Legat de fiabilitate te rog sa mai urci in cate un taxi logan cu vreo 250-300.000 de km pe GPL si sa intrebi cati bani s-au bagat in ele .
Inca o data sa nu se inteleaga gresit: comparam masini de valoare apropiata gen 4-5000 de euro. Daca banii nu sunt o problema si cel care ii are isi perimite sa achizitioneze un Opel dar NOU atunci foarte buna alegere.
Pe segmentul sh nu merita, de fapt omul care a deschis acest topic nu a fost multumit de zafira noua ....
- mariusgmg
- ******
- 4,095 mesaje
- din 20 Mar 2008
- Vectra 2001 Z18XE
- Iasi
mariusgmg
- Mesaje scrise: 4,095
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mar 2008
- Mesaj Privat
- wizard.time
- ***
- 629 mesaje
- din 24 Nov 2010
- Astra 2002 Z16XE
- Gorj
wizard.time
- Mesaje scrise: 629
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2010
- Mesaj Privat
@alre nu cunosti tu pe nimeni sa fi ramas in drum cu loganul dar eu cunosc pe cineva care nu a ramas o singura data ci de 3 ori, si nu a schimbat la el decat de 3 ori pastilele la injectoare (cost 30 mil) , turbina (cost 18 mil), alternator (cost 12 mil), i sa rupt pivotul in mers si nu i s-a intamplat decat sa schimbe planetara care era stramba , cap de bara si bieleta de directie tot strambe , janta stramba ,aparatoare noroi sparta, capac distributie spart si bascula stramba.
Toate astea s-au intamplat la un logan luat de nou ,in prezent cu 80.000 km la bord.
Daca si asta mai e masina fiabila!
Toate astea s-au intamplat la un logan luat de nou ,in prezent cu 80.000 km la bord.
Daca si asta mai e masina fiabila!
- deleted-18977
- ****
- 2,349 mesaje
- din 28 Mai 2008
deleted-18977
- Mesaje scrise: 2,349
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mai 2008
- Mesaj Privat
- mariusgmg
- ******
- 4,095 mesaje
- din 20 Mar 2008
- Vectra 2001 Z18XE
- Iasi
mariusgmg
- Mesaje scrise: 4,095
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mar 2008
- Mesaj Privat
- valix
- **
- 214 mesaje
- din 06 Aug 2009
- Astra 2012 A16XER
- Bucuresti
valix
- Mesaje scrise: 214
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Aug 2009
- Mesaj Privat
parerea mea e ca o dati din cola-n-fanta pe aici ... si va bateti cu caramida in piept care are dreptate mai mare ).
poti sa ai ghinion sa prinzi o masina proasta si de noua, dar normal ca la sh sansele sunt mai mari si atunci te dai cu capu de pereti la cat cheltui .
ideea e ca de la inceput sa iti iei masina pe care ti-o permiti ... asta fara sa iti iei de la gura daca apare vro problema.
INSA, a compara loganul cu opelul (chiar si astra ala clasic 2) e totusi cam mult ... zic eu
poti sa ai ghinion sa prinzi o masina proasta si de noua, dar normal ca la sh sansele sunt mai mari si atunci te dai cu capu de pereti la cat cheltui .
ideea e ca de la inceput sa iti iei masina pe care ti-o permiti ... asta fara sa iti iei de la gura daca apare vro problema.
INSA, a compara loganul cu opelul (chiar si astra ala clasic 2) e totusi cam mult ... zic eu
- simu catalin
- **
- 73 mesaje
- din 24 Sep 2010
- Vectra 2008 z1.8xer
- Prahova
simu catalin
- Mesaje scrise: 73
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2008 z1.8xer
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2010
- Mesaj Privat
- Stefan_BC
- ****
- 2,658 mesaje
- din 19 Oct 2009
- Zafira 2008 Z19DT
- Bacau
Stefan_BC
- Mesaje scrise: 2,658
- Locatie: Bacau
- Masina: Zafira 2008 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2009
- Mesaj Privat
Mai baieti daca facem un mic rezumat la ce s-a scris aici si facem alta comparatie dar de data asta ,,de rang'' superior :Opel vs Mercedes (unde la Mercedes piesele costa mult mai mult) atunci cei care au Mercedes vor vrea Opel ca, de piesele sunt mai ieftine la Opel decat la Mercedes.Tot in spirit de gluma inseamna ca Opelul e masina de lux in comparatie cu Logan-ul [si daca stau bine si ma gandesc aici nu cred ca exagerez ,de exemplul ne putem lega de optionalele care Opel le are si Dacia(Daca Ai Cap Ia Alta) nu] .Scuzati OFF TOPIC-ul.
PS:Am avut ,,onoarea'' de a conduce Logan si sincer dupa un drum Bacau-Bucuresti-Constanta spatele cam are de suferit plus ca pozitia de sofat ,e exact cum ai sta pe scaun in autobuz .Intradevar Logan-ul e bun (raportat calitate/pret) dar sincer daca ,,bati inspemii de km pe zi cu el'' si mai ales la drumuri lungi...... Fiecare om are gusturile lui in consecinta parerile sunt impartite.Eu un ul nu as da opelasul meu pe un logan
PS:Am avut ,,onoarea'' de a conduce Logan si sincer dupa un drum Bacau-Bucuresti-Constanta spatele cam are de suferit plus ca pozitia de sofat ,e exact cum ai sta pe scaun in autobuz .Intradevar Logan-ul e bun (raportat calitate/pret) dar sincer daca ,,bati inspemii de km pe zi cu el'' si mai ales la drumuri lungi...... Fiecare om are gusturile lui in consecinta parerile sunt impartite.Eu un ul nu as da opelasul meu pe un logan
- simu catalin
- **
- 73 mesaje
- din 24 Sep 2010
- Vectra 2008 z1.8xer
- Prahova
simu catalin
- Mesaje scrise: 73
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2008 z1.8xer
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2010
- Mesaj Privat
- deleted-18977
- ****
- 2,349 mesaje
- din 28 Mai 2008
deleted-18977
- Mesaje scrise: 2,349
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mai 2008
- Mesaj Privat
- pirvu_daniel
- ******
- 4,581 mesaje
- din 22 Feb 2008
- Dolj
pirvu_daniel
- Mesaje scrise: 4,581
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2008
- Mesaj Privat
Pe mine ma amuza faptul cum se generalizeaza. Are cineva ghinion cu o masina si automat toate din acelasi model sau marca sunt proaste. Cum majoritatea masinilor aduse la noi sunt matrasite o evaluare obiectiva a fiabilitatii nu se poate face.
Eu nu ii inteleg pe cei care isi cumpar diesel la la second. Exceptia o face clasa mare/SUV unde alte solutii te fac sa arati ridicol. Diesel-ul e bun daca e masina noua si la 80.000-100.000 vrei sa o dai.
Drogas, bafta cu Logan-ul tau. Sa te duca sanatos si fara evenimente.
Ultima modificare facuta de pirvu_daniel la Vin 24 Jun, 2011 8:37 pm
Eu nu ii inteleg pe cei care isi cumpar diesel la la second. Exceptia o face clasa mare/SUV unde alte solutii te fac sa arati ridicol. Diesel-ul e bun daca e masina noua si la 80.000-100.000 vrei sa o dai.
Drogas, bafta cu Logan-ul tau. Sa te duca sanatos si fara evenimente.
Ultima modificare facuta de pirvu_daniel la Vin 24 Jun, 2011 8:37 pm
- deleted-18977
- ****
- 2,349 mesaje
- din 28 Mai 2008
deleted-18977
- Mesaje scrise: 2,349
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mai 2008
- Mesaj Privat
- bandreyi9
- **
- 177 mesaje
- din 01 Aug 2008
- Vectra 2003 y20 dth
- Bucuresti
bandreyi9
- Mesaje scrise: 177
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2003 y20 dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2008
- Mesaj Privat
in 1993 am cumparat o dacia 1307 de la fabrica, din colibas si nici macar nu am ajuns cu ea in bucuresti si sa dus ambreiajul si de atunci am jurat ca nu mai cumpar dacie noua ......si mam tinut de cuvant .
hai serios daca o fi cumparat-o cu nu stiu ce discount sau vreo aferta de nerefuzat ,se poate sa fi primit una de drive test care la randul ei a avut niste schimbari de piese (cine are cunostinte prin service la dealeri, stie ce spun )
hai serios daca o fi cumparat-o cu nu stiu ce discount sau vreo aferta de nerefuzat ,se poate sa fi primit una de drive test care la randul ei a avut niste schimbari de piese (cine are cunostinte prin service la dealeri, stie ce spun )
- pirvu_daniel
- ******
- 4,581 mesaje
- din 22 Feb 2008
- Dolj
pirvu_daniel
- Mesaje scrise: 4,581
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2008
- Mesaj Privat
victor, din punctul nostru de vedere e usor sa dam sfaturi pro Opel atata timp cat nu am avut probleme cu ele.
Eu am cu Vectra km gramada si aia pe GPL si in 4 ani nici o problema si e impecabila. Si in Germania acum sunt tot cu ea. Privind din aceasta perspectiva as putea spune ca Opel e cea mai buna marca insa stiu ca experienta mea nu are nici o relevanta.
Eu am cu Vectra km gramada si aia pe GPL si in 4 ani nici o problema si e impecabila. Si in Germania acum sunt tot cu ea. Privind din aceasta perspectiva as putea spune ca Opel e cea mai buna marca insa stiu ca experienta mea nu are nici o relevanta.
- jE
- *******
- 8,458 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,458
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
O sa faceti, naibii, spume. Pai voi comparati Loganul, masina care, de la inceput, a fost declarata de producator ca fiind masina saracului (nu se lauda reno-ul ca va fi masina de 5000 eur?) si care iti ofera confortul aferent (dupa buget) si piese la fel, ca doar nu o sa dai pe doua bujii cat ai dat pe intreaga masina de noua, cu opel-ul, care se doreste o masina pentru clasa medie (Astra) inspre instarita (vectra, insignia)
asta ca sa clarificam treaba cu loganu'.
Cat despre motoarele de fiat.... Italienii fac masini proaste, da' cu motoare excelente. Cel putin asa umbla vorba....
asta ca sa clarificam treaba cu loganu'.
Cat despre motoarele de fiat.... Italienii fac masini proaste, da' cu motoare excelente. Cel putin asa umbla vorba....
- c_pantazescu
- ****
- 1,126 mesaje
- din 13 Jan 2008
- Astra 2005 Z19DTH
- Alba
c_pantazescu
- Mesaje scrise: 1,126
- Locatie: Alba
- Masina: Astra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jan 2008
- Mesaj Privat
Corect Je, cu toate ca in ultima vreme nici masina Fiat per ansamblu nu mai e chiar "proasta", mult superioara Loganului as indrazni sa spun. Despre Opel nu mai zic, joaca in alta echipa si se bate cu competitori seriosi gen VW, Toyota, Peugeot, chiar si Audi, BMW sau Mercedes (daca luam Insignia ca exemplu, poate fi preferata multora in fata seriei 3, C Klasse sau A4 de la liderii germani).
Probleme galerie admisie la alte marci? Hmmm: VW/Audi 2.0 TDi 170 CP, BMW 320d (cum zicea Tony, cade surubelul in motor si ti-o distrus pistonul - deci grav grav nu ca la noi), in principiu toate motoarele de noua generatie care sunt relativ puternice au aceasta admisie "variabila" cu clapete si in timp cam toate se duc naibii, deci trebuie privite ca niste consumabile parerea mea...
Hai ca mi a facut placere sa citesc topicul asta.
Probleme galerie admisie la alte marci? Hmmm: VW/Audi 2.0 TDi 170 CP, BMW 320d (cum zicea Tony, cade surubelul in motor si ti-o distrus pistonul - deci grav grav nu ca la noi), in principiu toate motoarele de noua generatie care sunt relativ puternice au aceasta admisie "variabila" cu clapete si in timp cam toate se duc naibii, deci trebuie privite ca niste consumabile parerea mea...
Hai ca mi a facut placere sa citesc topicul asta.
- tannu
- ***
- 775 mesaje
- din 07 Dec 2007
- Vectra
- Bucuresti
tannu
- Mesaje scrise: 775
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Dec 2007
- Mesaj Privat
Fara a avea intentia de a jigni pe cineva, fara sa ma lansez in explicatii prea multe si sa lungesc o discutie cam fara rost, spun ca Loganul este o masina ok pentru frecat (ca iti faci drumurile zilnice, ca faci taximetrie, etc). Motorul este fiabil, articulatia este fiabila, cutia este fiabila, dpdv al sigurantei ce o ofera este ok (ar fi fost chiar peste multe masini daca ar fi avut si dotari, dar nu are asa ca sta mai la mijloc), deci chiar nu se poate reprosa ceva legat de astea.
Dpdv al confortului si al proiectarii interioare si exterioare este PRAF. Cateva exemple:
- pedala ambreiaj are cursa moarta 95%, doar trebuie sa sprijini piciorul pepedala si poti schimba
- pedala frana nu are cursa moarta aproape deloc, abia o atingi si dai cu capul de volan
- acceleratia are o revenire (in momentul schimbarii vitezei, de exemplu) de ti-e si rusine sa mai schimbi viteze sa nu zica oamenii de pe strada ca esti incompetent
- tot ansamblul pedalier este oarecum incomod amplasat luand in considerare scaunul si distanta sa de reglaj pentru o pozitionare optima (sa iti fie ok ca distanta atat pedalele, cat si volanul si schimbatorul)
- bordul (butoanele/rozete/etc) ... rozetele de reglaj pentru aeroterma (cea de cald/rece si cea pe unde vrei sa dea aer) sunt asezate prea jos, trebuie sa te apleci ca sa vezi desenele de pe ele (in caz ca nu le-ai invatat deja), butonul de avarie e indicat sa il folosesti cumpatat ca se duce naibii de obicei si nu e chiar ieftin, geamurile poti sa le ridici/lasi jos numai cu contactul pus (vrei sa te dai jos din masina si observi ca ai uitat geamul deschis... injuri si mai bagi inca o data cheia in contact)
- manerele de la usi... ma rog.. daca pot sa le numesc manere... vrei sa inchizi usa si iti scapa mana de pe ele (exceptie ultima varianta, la care s-au gandit sa puna manere, intrun final, dupa vreo 6 ani - adevarat ca scartaie si sunt cam fragile, de ti-e frica sa tragi de ele si mai degraba ai ruga un trecator sa iti dea un branci la usa)
- habitaclu exagerat de inalt (strica atat aspectul masini, cat si aerodinamicitatea) cu scaune inaltate, ca sa compenseze. Absolut nicio logica. Logic era sa fie scaunul mai jos si plafonul mai jos (pt cine nu intelege la ce ma refer, vezi sinele scaunelor la tine in Opel ca sa faci comparatie). Confortul oferit de scaune este reflectat intrutotul in pretul de achizitie al masinii, chiar pot sa zic ca sunt ok la variantele noi.
- design... pauza (ultima varianta e ok, dar pana acum a fost un fel de pluta facuta de niste naufragiati)
- garda inalta de la sol completata cu tot ce reprezinta repartizare greutate/articulatie/tren rulare/etc. foarte prost gandite: nu ai stabilitate, nu ai aderenta, nu ai control in situatii limita (nu ai nici in situatii extraordinar de simple, gen iei o curba de 90 grade cu 5 km/h pe gheata, cu cauciucuri de iarna si te cam rogi de masina sa mearga pe unde vrei tu - lucru care la Vectra mea din 98 n-ai sa apuci sa il vezi)
- mai sunt si altele, dar nu mai stau sa enumar
Ca sa nu veniti cu comentarii de pomana (cei care simt ca ar vrea), am trecut prin Logane de prin 2005 (am rent a car) si cunosc. Pe langa asta, mai cunosc si foarte multi taximetristi. Deci, nu vorbesc (doar) din auzite.
Concluzii: vrei o masina (mai) ieftina cu care sa iti faci treaba, cu un consum ok, fiabilitate ok, costuri intretinere acceptabile, dar cu lipsa confort, dotari, stabilitate si aspect ? Loganul este o masina buna.
Vrei mai mult ? Atunci nu Loganul este alegerea potrivita, in mod sigur.
Si ca o completare... daca mi s-ar oferi posibilitatea de a alege ca masina personala (sa merg cu ea zi de zi si sa nu o pot vinde) intre un Logan din 2011 -NOU-NOUT- si un Opel Vectra B din 1998, as alege Vectra fara sa clipesc. Nu exista grad de comparatie la niciun capitol (nici macar cel al valorii - valoarea la vanzare a masinii se anuleaza prin valoarea la cumparare a masinii).
jE - eu nu am auzit decat de vorba ca italienii fac masini frumoase cu motoare proaste
Dpdv al confortului si al proiectarii interioare si exterioare este PRAF. Cateva exemple:
- pedala ambreiaj are cursa moarta 95%, doar trebuie sa sprijini piciorul pepedala si poti schimba
- pedala frana nu are cursa moarta aproape deloc, abia o atingi si dai cu capul de volan
- acceleratia are o revenire (in momentul schimbarii vitezei, de exemplu) de ti-e si rusine sa mai schimbi viteze sa nu zica oamenii de pe strada ca esti incompetent
- tot ansamblul pedalier este oarecum incomod amplasat luand in considerare scaunul si distanta sa de reglaj pentru o pozitionare optima (sa iti fie ok ca distanta atat pedalele, cat si volanul si schimbatorul)
- bordul (butoanele/rozete/etc) ... rozetele de reglaj pentru aeroterma (cea de cald/rece si cea pe unde vrei sa dea aer) sunt asezate prea jos, trebuie sa te apleci ca sa vezi desenele de pe ele (in caz ca nu le-ai invatat deja), butonul de avarie e indicat sa il folosesti cumpatat ca se duce naibii de obicei si nu e chiar ieftin, geamurile poti sa le ridici/lasi jos numai cu contactul pus (vrei sa te dai jos din masina si observi ca ai uitat geamul deschis... injuri si mai bagi inca o data cheia in contact)
- manerele de la usi... ma rog.. daca pot sa le numesc manere... vrei sa inchizi usa si iti scapa mana de pe ele (exceptie ultima varianta, la care s-au gandit sa puna manere, intrun final, dupa vreo 6 ani - adevarat ca scartaie si sunt cam fragile, de ti-e frica sa tragi de ele si mai degraba ai ruga un trecator sa iti dea un branci la usa)
- habitaclu exagerat de inalt (strica atat aspectul masini, cat si aerodinamicitatea) cu scaune inaltate, ca sa compenseze. Absolut nicio logica. Logic era sa fie scaunul mai jos si plafonul mai jos (pt cine nu intelege la ce ma refer, vezi sinele scaunelor la tine in Opel ca sa faci comparatie). Confortul oferit de scaune este reflectat intrutotul in pretul de achizitie al masinii, chiar pot sa zic ca sunt ok la variantele noi.
- design... pauza (ultima varianta e ok, dar pana acum a fost un fel de pluta facuta de niste naufragiati)
- garda inalta de la sol completata cu tot ce reprezinta repartizare greutate/articulatie/tren rulare/etc. foarte prost gandite: nu ai stabilitate, nu ai aderenta, nu ai control in situatii limita (nu ai nici in situatii extraordinar de simple, gen iei o curba de 90 grade cu 5 km/h pe gheata, cu cauciucuri de iarna si te cam rogi de masina sa mearga pe unde vrei tu - lucru care la Vectra mea din 98 n-ai sa apuci sa il vezi)
- mai sunt si altele, dar nu mai stau sa enumar
Ca sa nu veniti cu comentarii de pomana (cei care simt ca ar vrea), am trecut prin Logane de prin 2005 (am rent a car) si cunosc. Pe langa asta, mai cunosc si foarte multi taximetristi. Deci, nu vorbesc (doar) din auzite.
Concluzii: vrei o masina (mai) ieftina cu care sa iti faci treaba, cu un consum ok, fiabilitate ok, costuri intretinere acceptabile, dar cu lipsa confort, dotari, stabilitate si aspect ? Loganul este o masina buna.
Vrei mai mult ? Atunci nu Loganul este alegerea potrivita, in mod sigur.
Si ca o completare... daca mi s-ar oferi posibilitatea de a alege ca masina personala (sa merg cu ea zi de zi si sa nu o pot vinde) intre un Logan din 2011 -NOU-NOUT- si un Opel Vectra B din 1998, as alege Vectra fara sa clipesc. Nu exista grad de comparatie la niciun capitol (nici macar cel al valorii - valoarea la vanzare a masinii se anuleaza prin valoarea la cumparare a masinii).
jE - eu nu am auzit decat de vorba ca italienii fac masini frumoase cu motoare proaste
- Lotg
- ****
- 1,638 mesaje
- din 12 Oct 2009
- Astra 2004 Z14XEP
- Mures
Lotg
- Mesaje scrise: 1,638
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2004 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Oct 2009
- Mesaj Privat
Inca un lucru interesant si offtopic. Au facut spatiu pentru filtru polen la Logan, dar pana anul trecut nu de monta filtrul la gama standard.
S-a adunat atata mizerie la radiatorul de AC, incat a reusit sa il gaureasca.
Am dus masina in service, au schimbat radiatorul de clima cu plasticaraia de rigoare + manopera, etc 1795 RON. Tot ce trebuia facut, era sa puna un c***t de filtru polen de 50 ron.
Norocul meu? Masina firmei. Dadeam foc la masina de era a mea.
S-a adunat atata mizerie la radiatorul de AC, incat a reusit sa il gaureasca.
Am dus masina in service, au schimbat radiatorul de clima cu plasticaraia de rigoare + manopera, etc 1795 RON. Tot ce trebuia facut, era sa puna un c***t de filtru polen de 50 ron.
Norocul meu? Masina firmei. Dadeam foc la masina de era a mea.