masty
- Mesaje scrise: 41
- Locatie: Valcea
- Masina: Vectra 2005 1.9 cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Dec 2009
- Mesaj Privat
masty
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
masty
- Mesaje scrise: 41
- Locatie: Valcea
- Masina: Vectra 2005 1.9 cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Dec 2009
- Mesaj Privat
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
masty
- Mesaje scrise: 41
- Locatie: Valcea
- Masina: Vectra 2005 1.9 cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Dec 2009
- Mesaj Privat
masty
- Mesaje scrise: 41
- Locatie: Valcea
- Masina: Vectra 2005 1.9 cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Dec 2009
- Mesaj Privat
deep_fry
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Olt
- Masina: Vectra 2003 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2010
- Mesaj Privat
La fel am patit si eu. Iti recomand sa mergi la un service opel. Grabeste-te incet, dar sigur. Eu am stat cu ea pana in ultima clipa, adica se limita la 50 si ma depaseau si daciile alea cazute, asta dupa ce m-au spriat toti meseriasii din fel si fel de service-uri, luandu-mi si banii in acelasi timp. Ca e turbo, ca e debitmetru, ca sunt ei cu capu`, ca nu mai stiau nici ei.....
La opel nu e cu ghicitul.(cel putin la faza asta). Ei stiu cel mai bine ce trebuie sa faca, pentru ca acesta problema este banala si des intalnita. iti vor curata supapele egr. Operatiune ce dureaza maxim 15 minute cu tot cu cascatul gurii. Apoi mecanicul va pleca cu masina la o scurta plimbare unde o scoata plamanii masinii prin capota iar pe teava de asapament funingine ca la cosul casei, tu vei plati aproximativ 150 lei si vei pleca fericit!
- lacusteanu
- *
- 4 mesaje
- din 30 Mar 2009
- Astra 2003 y2.0 dth
- Valcea
lacusteanu
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Valcea
- Masina: Astra 2003 y2.0 dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mar 2009
- Mesaj Privat
deep_fry
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Olt
- Masina: Vectra 2003 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2010
- Mesaj Privat
prea multe nu pot sa-ti spun, pentru ca nu ma pricep. daca ai fi urmarit discutia mai sus, ai fi observat ca am comentat doar acolo unde simtomele masinii lui "florin tgv" au fost foarte asemanatoare cu ce am patit eu la masina mea. tu ai descris cat se poate de sumar. nu am cum sa-mi dau seama despre ce este vorba din trei cuvinte. ti-as recomanda sa mergi la un service opel(reperezentanta). ei pot sa-ti spuna cel mai bine despre ce este vorba deoarece se intalnesc frecvent cu astfel de probleme iar marja de a da gres este foarte mica. nu incerca la "Nea Ion service" ca o sa-ti ia si banii si o sa pleci cum ai venit. bafta!
- lacusteanu
- *
- 4 mesaje
- din 30 Mar 2009
- Astra 2003 y2.0 dth
- Valcea
lacusteanu
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Valcea
- Masina: Astra 2003 y2.0 dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mar 2009
- Mesaj Privat
icu_mare
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Ialomita
- Masina: Astra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mar 2011
- Mesaj Privat
-se demonteaza de pe motor
-se desfac cele 4 suruburi care tin partea electrica(electromagnetul) de partea mecanica(valva)
-partea mecanica nu se strica, doar se infunda cu funingine si se curata cu degripant sau benzina.o sa iasa ca noua, eventual se unge cu vasilina siliconica termorezistenta si se verifica functionarea corespunzatoare a ei. vizual.
-partea electrica(electromagnetul) are flansa aceea metalica in care se prind cele 4 suruburi, care este prinsa in carcasa aceea din plastic dur ,neagra, cu 4 nituri pe care le observati daca va uitati atent pe flansa metalica.
-prindeti electromagnetul in menghina cu flansa in sus si cu o bormasina cu burghiu de 3 pt metal stricati acele 4 nituri.
-cu un ciocan bateti in flansa de jur inprejur si o sa iasa, garantat.p.s. fara frica, nu o sa se intample nimic.
-in interior o sa gasiti o bucsa metalica care este actionata de magnet, cuiul acela metalic care actioneaza valva si 2 arcuri, unul mai mare si un arculet mic.aveti grija sa nu pierdeti arculetele.
-tot ansamblul acela se scoate, se curata cu smilgher, se unge usor cu vasilina siliconica termorezistenta si se aseaza la loc in electromagnet.aveti grija cu ordinea in care le-ati scos.
-imediat o sa va dati seama ca functioneaza daca apasati pe cuiul acela percutor.
-urmatorul pas este sa asezati la loc flansa aceea metalica, pe care eu am fixat-o de electromagnet cu 2 suruburi de 3 dupa ce in prealabil am dat filet cu un tarot de 3 in locul unde erau niturile.capetele suruburilor le-am polizat pentru a iesi la fata.
DECI SE REPARA SI PARTEA ELECTRICA A ELECTROVALVEI EGR.PRACTIC EA NU SE STRICA CI DOAR SE INFUNDA CU FUNINGINE SI MAGNETUL NU MAI ARE FORTA SA IMPINGA CUIUL ACELA CARE ACTIONEAZA VALVA.
NICI NU ARE CE SA SE STRICE LA ACEL ELECTROMAGNET.O SA VA DATI SEAMA DACA IL DESFACETI CA NU ESTE GREU.
ASTA ESTE DOAR STRATEGIE DE MARCHETING CA SA LE VANDA CA DACA LE PUNEAU DOUA SURUBURI IN LOC DE NITURI SA POTI SA LE DESFACI?
DACA INTAMPINATI PROBLEME MA PUTETI SUNA LA 0731270790
- maxx_vectra c
- *
- 24 mesaje
- din 23 Feb 2011
- Vectra 2003 y20dth
- Prahova
maxx_vectra c
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2003 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Feb 2011
- Mesaj Privat
- alexz.style
- **
- 91 mesaje
- din 30 Nov 2010
- Astra 2000 Y20DTH
- Iasi
alexz.style
- Mesaje scrise: 91
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Nov 2010
- Mesaj Privat
Am curatat galeria de admisie (dezastru ce era inauntru), apoi valva EGR (murdara), si tot nu tragea masina, imi intra in sistem de urgenta, aparea martorul de noxe.
Toate astea pana ieri, am dat jos tot circuitul vacumatic, de la furtunase, racoarde, electrovalve, pana la pompa vacuum si le-am curatat! Acuma masina trage de o naiba!
Electrovalvele le-am curatat cu presiune de aer, aveam compresorul de masina, le-am bagat aer pe "fund" si o curs funingine. Deci o sa trebuiasca sa deschideti capacul din fundul valvei, cel dreptunghiular, si bagati aer pe gaurica. O sa ramaneti uimiti la ce va curge, cel putin asa a fost la mine.
De asemenea la fel am curatat si furtunasele vacuum.
Sper ca v-a fost de ajutor informatia si nu v-am plictisit.
- florinianc
- ****
- 1,591 mesaje
- din 04 Jun 2010
- Astra 2006 Z16xep
- Cluj
florinianc
- Mesaje scrise: 1,591
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2006 Z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2010
- Mesaj Privat
- florinianc
- ****
- 1,591 mesaje
- din 04 Jun 2010
- Astra 2006 Z16xep
- Cluj
florinianc
- Mesaje scrise: 1,591
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2006 Z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2010
- Mesaj Privat

- alexz.style
- **
- 91 mesaje
- din 30 Nov 2010
- Astra 2000 Y20DTH
- Iasi
alexz.style
- Mesaje scrise: 91
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Nov 2010
- Mesaj Privat
Electrovalvele sunt curatate, citeste mai bine post-ul, n-am cumparat nimic, iar dupa curatare merg brici!Daca nu mergeau nu facea vacumul corect si eroarea n-ar fi disparut. De asemenea, astazi am facut un drum in afara, masina se inteapa grozav. Nu cred ca a mers asa de bine ca acuma de cand o am.
Daca am postat de mai multe ori, cu ce naiba m-ar incalzi pe mine lucrul asta? Din contra am postat pt cei interesati de subiect, si cei care au probleme cu electrovalvele. Am facut off-topic cumva? Stii am citit peste 20 de posturi legat de rahaturile astea la circuitul vacumatic, si peste tot doar cu presupusuri, macar eu am dat un rapuns concret. Am facut aia...aia...aia...si am ajuns la capat.
Solutia mea nu se aplica la toate, dar am specificat si altceva in postul meu aparte curatarea electrovalvelor (care sunt si tema discutiei pe acest post). Nu inteleg cu ce te'a deranjat pe tine? ai primit mai mult de 2 mail-uri cu atentionare? Sau tu esti unul caruia ii place sa citeasca 20 de postari pana sa dai de un raspuns concret?
N-am facut off-topic, iar unde am postat am fost in tema cu discursul.

RUFF
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1994 TC4EE1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2011
- Mesaj Privat