Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • ionut222

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra 2000 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2011

  • Mesaj Privat
am un opel astra g 1.6 cutie automata si imi intrerupe in mers am fost la rep la opel si mi-a spus ca este calculatorul din cutie , am schimbat cutia si face la fel. cn m-ar putea ajuta si pe mn cu aceasta problema ca nu mai stiu ce sa ii mai fac . la relanti masina merge f bine doar in drive intrerupe ca si cum ar fi la dacie jiglerul infundar asa intrerupe . va multumesc si astept raspuns. ma puteti contacta si pe mobil daca stie cineva cauza sau pe mail john_mika2009@yahoo.com sau 0762018921.
Skip ads

  • cristimoto

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2007 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Salut, nu sunt "meserias", dar ai incercat sa scoti mufa de la debitmetru?
Daca nu, incearca si asta, mergi de proba cativa km si vezi ce se intampla!
BAFTA!


  • ionut222

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra 2000 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2011

  • Mesaj Privat
cristimoto a scris:Salut, nu sunt "meserias", dar ai incercat sa scoti mufa de la debitmetru?
Daca nu, incearca si asta, mergi de proba cativa km si vezi ce se intampla!
BAFTA!

am incercat sa scot mufa la debitmetru a mers o perioada mai bn si acum face la fel .am schimbat si cutia dar merge la fel ca am fost la opel si mi-a zis ca este calc din cutie si acum am tot cutia mea cred ca este debitmetru sau clapeta de la acceleratie, daca nu sunt nici astea cauzele ii dau foc crede-ma ca m-am saturat. ms pt sfat
  • Nirolf1986

  • Mesaje scrise: 940
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Sep 2010

  • Mesaj Privat
aceleasi simptome ca aici: https://www.clubopel.com/vie...15&highlight= ?
Skip ads

  • ionut222

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra 2000 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Nirolf1986 a scris:aceleasi simptome ca aici: https://www.clubopel.com/vie...15&highlight= ?
la plecarea de pe loc o accelerez putin pleaca si pe urma intrerupe putin cam 500 de ture si pe urma pleaca ca o accelerez mai tare dupa in mers constant la oricetreapta de viteza incepe si scde din turatie cate 400-500 de ture ca si cum ar fi jigler infundar cv de genul asta , dar in orice treapta de viteza.
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
schimba bobina de inductie.
  • kissfm2011

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mai 2011

  • Mesaj Privat
cand pleci usor cu ea ...ce simptome prezinta cutia? de retinut ,din cate stiu eu calcuatorul cutiei nu este in ea ,este in interior,in habitaclu ! si incearca sa mai skimbi filtrul de benzina poate e murdar rau...curata portclapeta..eu tot cutie automata am AF17 masina mea fiind 1.8 125cp si de doi ani jumate nu am avut probleme cu ea pt ca am skimbat uleiul la timp mereu.
  • ionut222

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra 2000 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2011

  • Mesaj Privat
kissfm2011 a scris:cand pleci usor cu ea ...ce simptome prezinta cutia? de retinut ,din cate stiu eu calcuatorul cutiei nu este in ea ,este in interior,in habitaclu ! si incearca sa mai skimbi filtrul de benzina poate e murdar rau...curata portclapeta..eu tot cutie automata am AF17 masina mea fiind 1.8 125cp si de doi ani jumate nu am avut probleme cu ea pt ca am skimbat uleiul la timp mereu.
daca plec usor de pe loc e si mai rau intrerupe daca o iau putin mai tare pleaca bn dar in mers incepe si intrerupe cam la 2000 de ture incepe si face. clapeta de la acceleratie am curatato , e posibil sa fie din partea electronica la clapeta ? acum as vrea sa ma duc la un centru de dezmembrari si sa inep sa pun alt debilmetru alta clapeta de acceleratie alta bobina ca nu mai stiu ce sa ii fac sincer. ms pt sfat.
Skip ads

  • Ingineru

  • Mesaje scrise: 1,086
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Am un deja-vu; mai fratilor iar scoateti mufe de la debitmetre care nu exista? nici un motor de 1,6 de opel modern nu are debitmetru (cu exceptia lui C16XE dar ala a fost demult, iar la Z16XER nu ma pronunt dar oricum nu poate fi la Astra G). Mufa aia pe care ai scos-o este de la IAT (intake air temperature sensor) adica total frectie (ii da mai multa benzina cand se incalzeste motorul). Iar in alta ordine de idei daca desteptii aia au zis ca e calculatorul cutiei de vina de ce ai schimbat cutia? Oricum si mie imi suna a problema de aprindere dar tind sa suspectez senzorul de la axa cu came sau chiar ECU.
  • ionut222

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra 2000 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Ingineru a scris:Am un deja-vu; mai fratilor iar scoateti mufe de la debitmetre care nu exista? nici un motor de 1,6 de opel modern nu are debitmetru (cu exceptia lui C16XE dar ala a fost demult, iar la Z16XER nu ma pronunt dar oricum nu poate fi la Astra G). Mufa aia pe care ai scos-o este de la IAT (intake air temperature sensor) adica total frectie (ii da mai multa benzina cand se incalzeste motorul). Iar in alta ordine de idei daca desteptii aia au zis ca e calculatorul cutiei de vina de ce ai schimbat cutia? Oricum si mie imi suna a problema de aprindere dar tind sa suspectez senzorul de la axa cu came sau chiar ECU.
daca era senzorul de la axa cu came masina nu mai pornea iar pe cel de la arorele cotit l-am schimbat si nimink,si ECU ce ste ca nu stiu ? motorul meu este 16 16v x16xel si cred ca are debitmetru.
  • Ingineru

  • Mesaje scrise: 1,086
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Nu, nu are debitmetru, are MAP senzor care e situat in alta parte si monitorizeaza vacumuul din galerie-cu alte cuvinte gestiunea este de tip MAP nu Mass (am acelasi motor ca tine, uita-te in semnatura). Mufa aia de pe traseul de admisie este legata la IAT, care masoara doar temperatura aerului. Senzorul de la axa cu came are o izolatie problematica, daca e defect nu se manifesta la rece ci doar la cald, iar atunci intermitent (nu "moare" ci efectiv "sare" niste impulsuri). ECU (de fapt ECM-electronic control module in cazul asta) este calculatorul care realizeaza gestiunea electronica a motorului (aprindere, amestec etc.).
  • ionut222

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra 2000 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Ingineru a scris:Nu, nu are debitmetru, are MAP senzor care e situat in alta parte si monitorizeaza vacumuul din galerie-cu alte cuvinte gestiunea este de tip MAP nu Mass (am acelasi motor ca tine, uita-te in semnatura). Mufa aia de pe traseul de admisie este legata la IAT, care masoara doar temperatura aerului. Senzorul de la axa cu came are o izolatie problematica, daca e defect nu se manifesta la rece ci doar la cald, iar atunci intermitent (nu "moare" ci efectiv "sare" niste impulsuri). ECU (de fapt ECM-electronic control module in cazul asta) este calculatorul care realizeaza gestiunea electronica a motorului (aprindere, amestec etc.).
si in cazul asta ce ar trebui sa ii fac sa ma uit la izolatie de la senzorul de la axa cu came sau ce , explica-mi si mie ce ar trebui sa ii fac ca nu ii mai dau de cap? ms frum si ast raspunz.
Skip ads

  • Ingineru

  • Mesaje scrise: 1,086
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2004

  • Mesaj Privat
In situatii din astea o diagnoza poate arata ceva util (dar nu neaparat)-si nu ma refer neaparat la coduri de eroare ci la parametrii cu valori anormale. Iar daca asa tot nu devine clar, o solutie ar mai fi inlocuirea pe rand a diverselor componente cu unele de la un motor identic care merge bine. Stiu ca nu suna incurajator dar nu prea vad alte solutii pt. ca mesteri buni la demontat/montat chestii am vazut o groaza in romanika dar de dat un diagnostic clar bazat pe argumente/experienta/testare, asta e mult mai greu...
  • kissfm2011

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mai 2011

  • Mesaj Privat
dar motorul pe loc merge rotund? se tureaza normal? daca poti puneo pe tester si da-mi codul de la calculatorul de la cutie,poate il gasesc ieftin pe afara.am cativa prieteni care detin centre de dezmembrari,sau cunosc astfel de persoane.
  • kissfm2011

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mai 2011

  • Mesaj Privat
am avut o simpotoma de genul : mergeam tare cu ea ..plecam dupa loc pedala jos pe modul sport ,tragea 1 skimba beton ...ajungea 2 tragea beton ...ajungeam la treapta 3 la 5000ture si parca se plafoma,luam putin piciorul si calcam iarasi si isi revenea..atunci am skimbat bujiile,filtrul de benzina,curatat injectoare si portclapeta..de atunci au trecut 15mii km si nu am mai avut problema.nu pot spune cu exactitate ce a cauzat kestia ,dar cert este ca am facut toate operatiunile singur,si sa meritat.
  • ionut222

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra 2000 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2011

  • Mesaj Privat
kissfm2011 a scris:am avut o simpotoma de genul : mergeam tare cu ea ..plecam dupa loc pedala jos pe modul sport ,tragea 1 skimba beton ...ajungea 2 tragea beton ...ajungeam la treapta 3 la 5000ture si parca se plafoma,luam putin piciorul si calcam iarasi si isi revenea..atunci am skimbat bujiile,filtrul de benzina,curatat injectoare si portclapeta..de atunci au trecut 15mii km si nu am mai avut problema.nu pot spune cu exactitate ce a cauzat kestia ,dar cert este ca am facut toate operatiunile singur,si sa meritat.
asta am zis si eu sa ii schimb senzorul de pa axa cu came si senzorul map cv de genul asta si clapeta de la acceleratie poate asa isi revine . ms pt sfat
  • ionut222

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra 2000 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Ingineru a scris:Nu, nu are debitmetru, are MAP senzor care e situat in alta parte si monitorizeaza vacumuul din galerie-cu alte cuvinte gestiunea este de tip MAP nu Mass (am acelasi motor ca tine, uita-te in semnatura). Mufa aia de pe traseul de admisie este legata la IAT, care masoara doar temperatura aerului. Senzorul de la axa cu came are o izolatie problematica, daca e defect nu se manifesta la rece ci doar la cald, iar atunci intermitent (nu "moare" ci efectiv "sare" niste impulsuri). ECU (de fapt ECM-electronic control module in cazul asta) este calculatorul care realizeaza gestiunea electronica a motorului (aprindere, amestec etc.).
salut imi poti spune si mie ce rol are senzorul MAP ca am vz ca e si electronic si pe aer , eu ii mai scot mufa de la senzorul MAP si merge mai bn dar cred ca masina intra in avarie si deaceea merge bn . poate ma poti ajuta si pe mn sa imi spui ce rol are senzorul asta . ms si ast raspuns
  • Ingineru

  • Mesaje scrise: 1,086
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Senzorul MAP (manifold absolute pressure) este daca vrei un "cititor de vacuum". La el vine un furtunas din galeria de admisie, inauntru el avand un element piezoelectric care produce un curent foarte mic la deformari mecanice. Cu alte cuvinte in cazul gestiunilor de tip MAP nu se citeste masa fluxului de aer care intra in motor (ca in cazul debitmetrului-MAF) ci vacuumul din galerie. In functie de asta, si de pozitia clapetei se da comanda catre injectoare. Sistemul are o serie de dezavantaje:
- precizia este mai mica decat la sistemele cu debitmetru -> consum mai mare in sarcina partiala
- este foarte sensibil la "aer fals"
dar exista si un mare avantaj (zic eu):
-fiabilitate mai mare decat la sistemele cu debitmetru (senzorii MAP se strica mai greu+pot fi foarte usor verificati daca ai o pompa de vacuum gradata)
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR