Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • todo_tdo

  • Mesaje scrise: 159
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 1999 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Oct 2008

  • Mesaj Privat
am schimbat pistonul dar segmentii i-am pus pe cei vechi ,adica pe cei de la pistonul cel care a fost initial si a fost putin avarat (spre fericirea mea doar partea de sus a pistonului a fost avariata, nu a zgariat sau deteriorat camasa pistonului) pun o poza aproximativa sa iti dai seama doar suprafata fost deteriorata deoaece a cazut o supapa in cilidru si iti dai seama dupa aceea ce sa intamplat
Skip ads

  • todo_tdo

  • Mesaje scrise: 159
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 1999 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Oct 2008

  • Mesaj Privat
astazi am fost la un service, si ca de obicei cum se intampla la noi in romania nimeni nu stie mai nimic ce sai facem, stateau baieti si se minunau si ei si nuu stiau ce are, avand in vedere ca am schimbat si furtunele de la retur , si cel de la filtru de motorina ....... am verificat vacumul ...... acuma vb cu cineva si mia spus ceva de genu ca ar fi ceva oring-uri sub injectoare din cauciuc sau din cupru si ca ar putea fi acelea ,maine incerc sa le schimb si pe acelea si atunci mai vedem. o seara buna baieti
  • raku21

  • Mesaje scrise: 532
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Verifica totusi si compresia , este foarte importanta pentru pornire la un motor diesel. Intradevar mai sunt si acele simeringuri.
  • todo_tdo

  • Mesaje scrise: 159
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 1999 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Oct 2008

  • Mesaj Privat
o sa incerc astazi sa vad prin zona cine are aparate de masurat compresia , sa vedem ca ma dispera deja ,aproape trei ani fara probleme si acuma ..... dar lasa ca-i dau de capat cumva ca doar tot omul a facut si motorul.
Skip ads

  • cs04gfp

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jul 2010

  • Mesaj Privat
CUm as putea sa ajut colegii din tara care au vectre,tocmai mi-a lasat in curte cumnata-miu vreo 4-5 vectre b si trebuie sa le dau la preturi mici dar nu am voie sa postez anunturi pe forum.Platesc bine daca imi poate pune cineva anunturi pe forum
  • albisorud

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Vectra 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mai 2011

  • Mesaj Privat
salut...am si eu un opel vectra B 2.0 tdi cod X 20 DTH si am o problema...cand se incalzeste motorul nu se mai tureaza(ca si cum ar fi limitata)nu sta la relantiu...imi scad dintr-o data 400-500 de turatii si merge ca si cand nu s-ar alimenta...i-am curatat EGR'ul i-am schimbat debitmetrul,senzorul de pe EGR si furtunele de retur din injectoare pana in pompa...va rog frumos sa ma ajutati si pe mine sa remediez problema...ma dispera...nu stiu ce sa ii mai fac
va multumesc!
  • todo_tdo

  • Mesaje scrise: 159
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 1999 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Oct 2008

  • Mesaj Privat
astazi un coleg de-al nostru si-a luat tester si , cred ca am descoperit care ar fi problema , cred ca este senzorul de turatie care vine in blocul motor jos la arborele cotit care detecteaza miscarea motorului si sa dea drumul la pompa de motorina. cel putin asa sper
  • todo_tdo

  • Mesaje scrise: 159
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 1999 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Oct 2008

  • Mesaj Privat
am descoperit in sfarsit care e problema , lipsa de compresie ..... la supape ... cum am schimbat chiuloasa era murdara si nu inchide ca lumea inca .... rezolvare .....pur romaneasca , adica intrerupator pe senzorul de temperatura motor sa functioneze bujiile , si porneste la sfert de cheie ..... pana isi face chiuloasa treaba adica sa se inchida calumea supapele ramane asa ...
  • raku21

  • Mesaje scrise: 532
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Ti-am zis din prima sa verifici compresia Smile
  • ray_from_sb

  • Mesaje scrise: 52
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 1995 x17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Aug 2008

  • Mesaj Privat
am crezut ca mecanicul tau stie de faza.....scuze ca nu ti_am zis!cand pui supape noi trebuie rodate cu o pasta abraziva!cred ca se gaseste la orice magazin de piese auto.pur si simplu bagi supapa pe ghid(in chiuloasa) pui pasta pe conul de etansare si o invarti apasand usor pe ea!astfel se slefuieste si scaunul supapei si supapa!bine..eu cand am schimbat supapa am incercat cu benzina sa vad daca pierde..si pierdea....am rodat supapa si scaunul si apoi a inchis perfect!
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,661
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Sau cu diluant in loc de benzina, dar si asa testul de etansare supapa-scaun supapa nu e prea precis.

Garnitura de chiuloasa e mai groasa decat cea originala ? Tachetii din chiuloasa sunt hidraulici ?
Ai planat chiuloasa si ai schimbat garniturile de pe ghidurile supapelor inainte de a o monta pe blocul motor ?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR