- neculai codrin
- *
- 12 mesaje
- din 14 Feb 2011
- Frontera 1997 x22xe
- Iasi
neculai codrin
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Iasi
- Masina: Frontera 1997 x22xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2011
- Mesaj Privat
- stelea
- ****
- 1,725 mesaje
- din 19 Nov 2006
- Frontera 1996
- Dambovita
stelea
- Mesaje scrise: 1,725
- Locatie: Dambovita
- Masina: Frontera 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2006
- Mesaj Privat
- neculai codrin
- *
- 12 mesaje
- din 14 Feb 2011
- Frontera 1997 x22xe
- Iasi
neculai codrin
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Iasi
- Masina: Frontera 1997 x22xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2011
- Mesaj Privat
Rebel_Boy
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 1995 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mar 2009
- Mesaj Privat
- bogdan fronteristu'
- **
- 252 mesaje
- din 06 Oct 2011
- Frontera 1996
- Prahova
bogdan fronteristu'
- Mesaje scrise: 252
- Locatie: Prahova
- Masina: Frontera 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Oct 2011
- Mesaj Privat
Ieri am luat de la tg mures un frontera sport '96 cu motor 2.0 benzina. venit cu el ploiesti consum 9,3 gaz. cred ca e ok. Problema e ca are joc mare in directie cred. volanul se misca vreo 6-7 cm stanga dreapta fara ca rotile sa faca ceva. e greu sa mergi drept cu ea la drum intins.aerul baga doar cand e afara sub 30 de grade. dupa aia ...cald.
a mai patit careva? Se schimba caseta cu totul sau se mai poate strange de indeva? scuze de nestiinta dar...sunt nou in 4X4.
a mai patit careva? Se schimba caseta cu totul sau se mai poate strange de indeva? scuze de nestiinta dar...sunt nou in 4X4.
- Andrei_vl
- ***
- 753 mesaje
- din 27 Mar 2011
- Frontera 1995 23DTR
- Valcea
Andrei_vl
- Mesaje scrise: 753
- Locatie: Valcea
- Masina: Frontera 1995 23DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mar 2011
- Mesaj Privat
- SUPERDRAGOS
- ****
- 2,680 mesaje
- din 24 Aug 2007
- Frontera 2001 3.O DI
- Bucuresti
SUPERDRAGOS
- Mesaje scrise: 2,680
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 2001 3.O DI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2007
- Mesaj Privat
neculai codrin a scris:atunci unde gasesc si eu un motor 2.2 16v ecotec (x22xe) va rog ajutatima nu mai stiu unde sa caut
Ce problema ai la motor..?Merge alezat blocul de 1.8 benzina,e acelasi,cu gauri mai mici.Se mai schimba inca ceva,dar nesemnificativ,nu mai stiu ce.Un coleg de-al nostru de pe forum a facut asa
KLU
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Sibiu
- Masina: Frontera 1994
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jan 2012
- Mesaj Privat
Salutare,
Saptamana trecuta am luat un frontera de 2000 i din 94 118.000 km AC geamuri electrice la 110.000 au fost schimbate curelele filtrele esapatia telescoapele bucsaraia etc. inscrisa cu taxa platita, . am luat0o ca un favor personal la un pret simbolic zic eu, cu plinul facut:))) intrebarea mea este unde gasesc un bullbar eftin si bun si daca e recomandata o instalatie pe gaz si daca a mai remorcat cineva cu succes o remorca de cai incarcata.
Sunt foarte fericit de ea si cred ca e masina care mi se potriveste, nepermitandu-mi sa ma apropiu in ciuda nevoilor de un 4x4.
Multam fain!
Saptamana trecuta am luat un frontera de 2000 i din 94 118.000 km AC geamuri electrice la 110.000 au fost schimbate curelele filtrele esapatia telescoapele bucsaraia etc. inscrisa cu taxa platita, . am luat0o ca un favor personal la un pret simbolic zic eu, cu plinul facut:))) intrebarea mea este unde gasesc un bullbar eftin si bun si daca e recomandata o instalatie pe gaz si daca a mai remorcat cineva cu succes o remorca de cai incarcata.
Sunt foarte fericit de ea si cred ca e masina care mi se potriveste, nepermitandu-mi sa ma apropiu in ciuda nevoilor de un 4x4.
Multam fain!
- testo
- **
- 302 mesaje
- din 02 Jun 2010
- Vectra 1997 x16xel
- Buzau
testo
- Mesaje scrise: 302
- Locatie: Buzau
- Masina: Vectra 1997 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2010
- Mesaj Privat
- Andrei_vl
- ***
- 753 mesaje
- din 27 Mar 2011
- Frontera 1995 23DTR
- Valcea
Andrei_vl
- Mesaje scrise: 753
- Locatie: Valcea
- Masina: Frontera 1995 23DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mar 2011
- Mesaj Privat
- testo
- **
- 302 mesaje
- din 02 Jun 2010
- Vectra 1997 x16xel
- Buzau
testo
- Mesaje scrise: 302
- Locatie: Buzau
- Masina: Vectra 1997 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2010
- Mesaj Privat
- Andrei_vl
- ***
- 753 mesaje
- din 27 Mar 2011
- Frontera 1995 23DTR
- Valcea
Andrei_vl
- Mesaje scrise: 753
- Locatie: Valcea
- Masina: Frontera 1995 23DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mar 2011
- Mesaj Privat
- testo
- **
- 302 mesaje
- din 02 Jun 2010
- Vectra 1997 x16xel
- Buzau
testo
- Mesaje scrise: 302
- Locatie: Buzau
- Masina: Vectra 1997 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2010
- Mesaj Privat
c20ne Pai pe benzina imi apare cateodata, iar pe gaz sta permanent aprins si mai e inca o chestie cand este rece cateodata se tureaza treptat la 4000rpm zici ca o ia razna. Eu am dat vina pe bebitmetru de aer, am achizitionat unul la fel de pe o calibra de aceeasi motorizare dar nu am mai avut timp sa-l schimb pt ca a venit vremea asta pacatoasa.
- Andrei_vl
- ***
- 753 mesaje
- din 27 Mar 2011
- Frontera 1995 23DTR
- Valcea
Andrei_vl
- Mesaje scrise: 753
- Locatie: Valcea
- Masina: Frontera 1995 23DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mar 2011
- Mesaj Privat
- testo
- **
- 302 mesaje
- din 02 Jun 2010
- Vectra 1997 x16xel
- Buzau
testo
- Mesaje scrise: 302
- Locatie: Buzau
- Masina: Vectra 1997 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2010
- Mesaj Privat
hakerul
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Timis
- Masina: Frontera 1996 x20se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Dec 2010
- Mesaj Privat
- bogdan fronteristu'
- **
- 252 mesaje
- din 06 Oct 2011
- Frontera 1996
- Prahova
bogdan fronteristu'
- Mesaje scrise: 252
- Locatie: Prahova
- Masina: Frontera 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Oct 2011
- Mesaj Privat
hakerul
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Timis
- Masina: Frontera 1996 x20se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Dec 2010
- Mesaj Privat
baba007- Suspendat
- 105 mesaje
- din 17 Dec 2007
- Frontera 2002 2.2 DTI
- Timis
baba007- Mesaje scrise: 105
- Locatie: Timis
- Masina: Frontera 2002 2.2 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2007
- Mesaj Privat
Salutare,
Sunt Tudor din Timisoara si incepand de astazi sunt posesorul unui Opel Frontera Limited 2.2 DTI, an fabricatie 2002, 130.000km, motor Y22DTH.
Mentionez ca am ramas si cu Astra G-ul, parca imi e mila de el sa il vand dupa ce l-am pus tot la punct, iar iubita sotie e si ea posesoare tot de Astra G.
Am si eu urmatoarele probleme cu noua achizitie, orice raspuns pertinent la oricare din cele de mai jos e binevenit, deoarece tipul asta de motor nu il cunosc (stiu doar cele 2 motoare pe care le am pe Astre)
- luminile de pe bord din spatele comenzilor de clima, incalzire, ventilator nu se aprind, nu se aprinde nici o parte din ceasul vitezometru,
am urmatoarea eroare stocata in ECU: P1690 Malfunction indicator lamp (MIL) - circuit malfunction. (presupun ca este o siguranta arsa pe undeva, de care tine si becul de check engine care imi da eroarea in ECU, problema e ca nu am o schema a siguranteleor pe capac, nu stiu care pt ce e, daca are cineva asa ceva sau stie unde sa ma indrume sa gasesc, multumiri in avans, daca nu o sa le iau pe toate la rand pana dau de cea arsa)
- ambreiajul este foarte rigid si greu de apasat (e normal sa fie asa?). Eu sunt obisnuit cu ambreiajul de pe 1.6 benzina Astra 2003 si 1.7 diesel Astra 2001, la ambele ambreiajul merge foarte usor, la frontera cat am venit cu ea din Sighisoara pana in Timisoara mi-am rupt genunchiul apasand in el , se poate "inmuia cumva pedala de ambreiaj" ?
- un zanganit fin in motor la relantiu si la turatie mica, mesterul de la service unde am facut constatarea inainte de a cumpara masina mi-a spus ca e un injector imfundat sau dus ... am bagat lichid de curatare injectoare in motorina, dar dupa 300 de km nici un rezultat. Se schimba injector, fuzeta injectorului sau toate 4 injectoare?
- consumul mediu de 9/100 din Sighisoara in Timisoara, fata de ce am citit eu pe internet parca e cam mare ... are legatura cu injectorul care nu functioneaza cum trebuie?
- viteza maxima la care a mai tras motorul 130, dupa care abia abia s-a mai ridicat acul, pe drum drept. E normal?
- acul de la vitezometru isi ia din cand in cand pauze, in sensul ca pica pe 0 si isi revine, dar nu are nici o legatura cu vreo viteza anume sau cu vreo turatie anume. Stie cineva de la ce poate fi?
- pedala de acceleratie are un punct mort chiar la inceputul cursei, adica are un fel de zvanc ... de la relantiu la plecare, masina smunceste un pic si parca nu accelereaza finut si constant decat la turatii mai mari de 1300 - 1500 rpm. E normal? Daca nu ce se poate face.
- daca ma poate ajuta cineva cu niste sfaturi despre cum sa rigidizez masina, in sensul ca are un tangaj destul de mare (senzatia de barca, rasturnare in curbe), oricum telescoapele, bucse brat superior, bielete stabilizare, pivoti, bucse bara stabilizare fata sunt praf, presupun ca si arcurile. Se pot monta niste telescoape / arcuri mai rigide care sa reduca din tangaj?
-Momentan dupa 400 de km parcursi pe sosea sunt foarte multumit de achizitia facuta, abia astept sa dau maine o tura pe campuri cu ea sa vedem cum se comporta si prin santuri . Stiu ca mai trebuie sa investesc timp si bani in ea sa o fac asa cum as vrea eu sa fie, dar rabdare am, loc unde sa bibilesc la ea am, ceva scule sunt si sper sa ma ajutati cat puteti si voi cu sfaturi pentru ca imi place foarte mult Frontera si as vrea sa fac din ea o masina pusa la punct, pentru ca fostul proprietar inafara de motorina nu a bagat nimic in ea
O sa revin maine cu niste poze, ca acum pe seara nu avea rost sa le fac la intuneric.
Multumiri in avans celor care imi vor raspunde.
Sunt Tudor din Timisoara si incepand de astazi sunt posesorul unui Opel Frontera Limited 2.2 DTI, an fabricatie 2002, 130.000km, motor Y22DTH.
Mentionez ca am ramas si cu Astra G-ul, parca imi e mila de el sa il vand dupa ce l-am pus tot la punct, iar iubita sotie e si ea posesoare tot de Astra G.
Am si eu urmatoarele probleme cu noua achizitie, orice raspuns pertinent la oricare din cele de mai jos e binevenit, deoarece tipul asta de motor nu il cunosc (stiu doar cele 2 motoare pe care le am pe Astre)
- luminile de pe bord din spatele comenzilor de clima, incalzire, ventilator nu se aprind, nu se aprinde nici o parte din ceasul vitezometru,
am urmatoarea eroare stocata in ECU: P1690 Malfunction indicator lamp (MIL) - circuit malfunction. (presupun ca este o siguranta arsa pe undeva, de care tine si becul de check engine care imi da eroarea in ECU, problema e ca nu am o schema a siguranteleor pe capac, nu stiu care pt ce e, daca are cineva asa ceva sau stie unde sa ma indrume sa gasesc, multumiri in avans, daca nu o sa le iau pe toate la rand pana dau de cea arsa)
- ambreiajul este foarte rigid si greu de apasat (e normal sa fie asa?). Eu sunt obisnuit cu ambreiajul de pe 1.6 benzina Astra 2003 si 1.7 diesel Astra 2001, la ambele ambreiajul merge foarte usor, la frontera cat am venit cu ea din Sighisoara pana in Timisoara mi-am rupt genunchiul apasand in el , se poate "inmuia cumva pedala de ambreiaj" ?
- un zanganit fin in motor la relantiu si la turatie mica, mesterul de la service unde am facut constatarea inainte de a cumpara masina mi-a spus ca e un injector imfundat sau dus ... am bagat lichid de curatare injectoare in motorina, dar dupa 300 de km nici un rezultat. Se schimba injector, fuzeta injectorului sau toate 4 injectoare?
- consumul mediu de 9/100 din Sighisoara in Timisoara, fata de ce am citit eu pe internet parca e cam mare ... are legatura cu injectorul care nu functioneaza cum trebuie?
- viteza maxima la care a mai tras motorul 130, dupa care abia abia s-a mai ridicat acul, pe drum drept. E normal?
- acul de la vitezometru isi ia din cand in cand pauze, in sensul ca pica pe 0 si isi revine, dar nu are nici o legatura cu vreo viteza anume sau cu vreo turatie anume. Stie cineva de la ce poate fi?
- pedala de acceleratie are un punct mort chiar la inceputul cursei, adica are un fel de zvanc ... de la relantiu la plecare, masina smunceste un pic si parca nu accelereaza finut si constant decat la turatii mai mari de 1300 - 1500 rpm. E normal? Daca nu ce se poate face.
- daca ma poate ajuta cineva cu niste sfaturi despre cum sa rigidizez masina, in sensul ca are un tangaj destul de mare (senzatia de barca, rasturnare in curbe), oricum telescoapele, bucse brat superior, bielete stabilizare, pivoti, bucse bara stabilizare fata sunt praf, presupun ca si arcurile. Se pot monta niste telescoape / arcuri mai rigide care sa reduca din tangaj?
-Momentan dupa 400 de km parcursi pe sosea sunt foarte multumit de achizitia facuta, abia astept sa dau maine o tura pe campuri cu ea sa vedem cum se comporta si prin santuri . Stiu ca mai trebuie sa investesc timp si bani in ea sa o fac asa cum as vrea eu sa fie, dar rabdare am, loc unde sa bibilesc la ea am, ceva scule sunt si sper sa ma ajutati cat puteti si voi cu sfaturi pentru ca imi place foarte mult Frontera si as vrea sa fac din ea o masina pusa la punct, pentru ca fostul proprietar inafara de motorina nu a bagat nimic in ea
O sa revin maine cu niste poze, ca acum pe seara nu avea rost sa le fac la intuneric.
Multumiri in avans celor care imi vor raspunde.
- Andrei_vl
- ***
- 753 mesaje
- din 27 Mar 2011
- Frontera 1995 23DTR
- Valcea
Andrei_vl
- Mesaje scrise: 753
- Locatie: Valcea
- Masina: Frontera 1995 23DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mar 2011
- Mesaj Privat