Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • al3x_zro

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2006 Z16 XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Buna Am un opel astra g din 2006 Z16XEP, am venit cu masina in anglia si acum stau aici. la inceputul luni ianuarie anul acesta am avut o problema cu bibina de pe cilindrul 4 si a trebuit sa merg o zi in 3 cilindri aproximativ 20 de km. A doua zi mi-a venit alta bobina nou nouta originala. In februarie am facut un drum de anglia romania si inapoi iar la dus masina mi-a consumat 4 litri de ulei. cand am venit prima oara cu e ain anglia mi-a consumat 1 litru si era super incarcata, 4 persoane si portbagaj cu bagaje deasupra. cand m-am intors in februarie in tara era jumate incarcata. De 2 luni de zile consuma ulei exagerat si scoate un fum albastru ingrozitor de dens mai ales cand revine din ture masina in sensul ca merg pe autostrada....reduc viteza iar in momentul in care calc putin acceleratia incepe si iese fumul gros. eu merg la lucru cam 60 de km pe zi dus intors. deci in 2 saptamani consuma 4 l de ulei! sunt disperat pentru ca motorul merge groaznic si nu stiu ce sa i fac eu o sa ma duc in august acum in tara si vreau sa stiu ce trebuie sa i fac pentru ca acum ma duc cu avionul dar vreau sa cumpar tot ce trebuie din tara pentru ca sunt mai ieftine si mi-o fac la un prieten...mi s-a sugerat schimbarea garniturilor de la supape. eu zic ca totul a plecat de la acea problema cu bobina. menytionez ca masina are cam 100 de mii si ceva de km nu mai stiu exact ca am pus alt bord in mile Razz si nu mai stiu. stiu doar ca am schimbat distributia si tot ce este necesar. Motorul nu mai trage si imi inegreste mereu bujia de pe cilindrul 1, mentionez ca acum 1 saptamana am pus bujiii champion noi noute si nu s-a schimbat nimic. la fel consum de ulei groaznic. Am nevoie de pareri si sugestiii multumesc.
Skip ads

  • al3x_zro

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2006 Z16 XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jul 2007

  • Mesaj Privat
mentionez ca scoate fulm albastru si cand opresc la semafor sau cand merg pe drum denivelat iar dupa aceea opresc scoate fum albastru continuu timp de cateva secunde.
  • al3x_zro

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2006 Z16 XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jul 2007

  • Mesaj Privat
cu o zi inainte sa schimb bujiile a murit de 5 ori consecutiv de cate ori calcam ambreiajul si trebuia sa stea la relanti, iar pe tester nu da nimic deci probabil este dinc auza ca ajunge foarte mult ulei unde nu trebuie si se arde odata cu benzina. mai precizez ca nu am catalizator pentru ca mi s-ar fi infundat cu ulei si nu as mai fi putut circula cu masina iar o sa il pun la loc numai dupa ce rezolv problema cu consumul exagerat de ulei. astept pareri si sugesti multumesc. am tis 2000 si tester personal acasa si cunostinte despre marca am lucrat 4 ani la opel in romania si am habar de opel in general iar stiu ca au boala sa consume ulei insa ce am eu stiu ca e o problema mai grava doar ca nu prea stiu cum sa o rezolv si vreau sa ma duc direct la sursa pentru ca depind foarte mult de masina si nu imi permit sa stau prea mult fara ea....
  • katabxp

  • Mesaje scrise: 117
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Salut,
Dupa cum ti-a sugerat si prietenul tau cred ca e nevoie de o segmentare. E posibil sa ai o supapa stramba sau fisurata la cilindru 1. Te sfatuiesc sa segmentezi: set complet segmenti, simeringuri supape, set complet garnituri, dupa ce desfaci motorul o sa vezi daca mai e nevoie si de vreo supapa ceva. Nu costa mult, eu am facut acum 3 zile cu 1400lei cu manopera inclusa si nu mi se pare mult. Bafta multa si daca nu ti se pare ok cu segmentarea, atunci ia alta masina.
Skip ads

  • eduard33

  • Mesaje scrise: 1,502
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1997 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2004

  • Mesaj Privat
foarte posibil sa ai garnitura de chiulasa ciupita...trebuie data chiulasa jos si vazut ce e pe-acolo...altfel nu prea poti sa-ti dai seama...incearca in prima faza sa-i faci un test de compresie
numai bine
  • andrei_alik

  • Mesaje scrise: 1,082
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2010

  • Mesaj Privat
daca ai doar 100 mii km nu cred ca segmentii sunt de vina.Nu se uzau in km astia nici daca mergeaii cu floriol sau mai stiu eu ce.Supape , giduri, semeringuri la cilindru 1.Fa un test de compresie pe cilindru 1.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR