Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • victor_m

  • Mesaje scrise: 209
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Feb 2010

  • Mesaj Privat
va salut pe toti sa incep cu inceputul am o astra g x20 dtl din 99 si de cand am cumparat-o i se aprindea becul cu cheita dar foarte rar nu i-am dat importanta iar cu timpul a inceput sa se aprinda din ce in ce mai des atunci am inceput sa caut pe forum probleme asemanatoare am gasit undeva ca e de la vaccum la altcineva ca e de vina EGR-ul la alti debitmetrul dar tot nu m-am lamurit am fost la 3 testere si nu apare nici o eroare becul se aprindea doar in mers fiecare mecanic isi dadea cu parerea...acum 2 zile am plecat la mare pe drum becul sa aprins si nici nu sa mai stins mergea de zici ca trageam un tir dupa mine in momentul in care schimbam viteva se stingea iar dupa 5 sec se aprindea si ramanea aprins ...azi dupa o mai lunga documentare pe forum am zis sa ma apuc de schimbat furtunele de vaccum iar dupa aia pompa auzind la un prieten din ors ca stie el sigur ca de la pompa ar fi.am schimbat furtunele iar cand am pornito se tura pana in 3 mii de ture si mai scotea si un fum alb am mai schimbat putin furtunele crezand ca nu sunt bagate bine(mentionez ca am bagat furtune de injectoare retur asa cum am citit pe forum) si tot nimic merge lafel de prost si nu trage deloc.. si deci va rog mult cine poate sa ma ajute cu o poza detaliata cu aceste furtune de unde ies si unde intra sau o schema ceva sau poate a mai patit cineva si problema e din alta parte....furtunul care iesea din pompa de vacum avea putin ulei pe el
Skip ads

  • scorpio18

  • Mesaje scrise: 1,462
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2000 y20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2008

  • Mesaj Privat
daca becul se aprinde, trebuie neaprat sa ai o eroare in bord... asta daca se aprinde MIl-ul (masina cu cheita, sau ceva asemanator) si nu alt bec, gen: avarie climatizare.
pune o poza cu motorul si incerc sa-ti arata.
furtunele ar trebui sa iasa dintr-o pompa de vacum (mai exact vreo 2) si sa se duca in westgate si EGR. eu asa stiu...
Aia cu uleiul nu stiu ce sa-ti zic
Ai verificat EGR-ul? Dar debitmetru?
Tie iti trebuie o diagnoza ca la carte...
Mie imi suna a EGR.
Masina scoate fum cand e becu aprins? ce culoare? cat de intens?

P.S. esti sigur ca nu mai e un topic cu problema asta, sau cu motorul tau?
  • victor_m

  • Mesaje scrise: 209
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Feb 2010

  • Mesaj Privat
sa zicem ca am rezolvat-o cu aranjatul furtunelor sper am vazut aseara cateva poze si le-am aranjat..dar in mers becul sta tot aprins..
Cum se verifica debitmetrul si EGR-ul?
Masina scotea fum alb aseara cand incurcasem furtunele, insa nu foarte intens dar becul fiind stins( accelerata pe loc)....si apropo de aceasta problema sa mai fie pe vreun alt topic mai intai de toate am cautat pe forum si nu am gasit nimic asemanator.pun si cateva poze...

sper sa se inteleaga
  • scorpio18

  • Mesaje scrise: 1,462
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2000 y20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2008

  • Mesaj Privat
debitmetru scoti mufa din el si dai o tura. se va aprinde becul. in functie de cum merge, stii daca e stricat sau nu...
EGR-ul, trebuie dat jos si uitat la el, sau pe tester.
egr-ul se vede in poza 3, chestia lucioasa in care se duce furtunul de vacum. ar trebui sa aiba 2 suruburi. da-le los, si scoate-l de acolo. si uita-te la el.
pune gura pe furtunele de vacum si trage, sa vezi daca se tine presiune, mai ales la EGR. ai putea sa o faci dupa ce il dai jos si sa te uiti daca se misca, si apoi sa vezi si daca tine presiunea.
cand dai jos egrul fa o poza la ciuperca aia (actuator).
eu zic ca e foarte jegos si din asta.
Ai curatat vreodata admisia si EGR-ul de cand o ai?
lui taicamiu i se strica electrovalvele de vacum, alea din prima poza, si sa zic odata la 1 an sau 2 tre sa schimbe macar una dintre ele.. in rest furtunele din vacum nu stiu exact care si unde duce, stiu doar ca tre sa duca la westgate si egr, deci nu e bine sa le inversezi...
Skip ads

  • nedelculeon

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2003 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Incearca sa desfaci egr-ul, verifica membrana daca e buna, pe urma desfa capacele de la galeria de admisie si vei gasi niste clapete comandate de o supapa vacumatica si acolo vei gasi sigur mizerie, fapt care duce la blocarea acelor supape si implicit la aprinderea martorului in bord.
Sau mai incearca la alt tester poate totusi apare o eroare si vei stii unde sa cauti.
Cauta pe forum cum se curata galeria de admisie
(https://www.clubopel.com/viewtopic.php?p=741652) sau
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=23612.
  • victor_m

  • Mesaje scrise: 209
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Feb 2010

  • Mesaj Privat
supapa EGR este una de metal si nu prea stiu cum se desface exista una de plastic am vazut pe forum aia am inteles cum se desface dar aceasta de metal nu prea am gasit nimic despre ea. iar cu curatatul admisiei am facut-o cu 3-4 luni in urma intradevar mergea ceva mai bine dar tot se aprindea becul dar mai rar
  • victor_m

  • Mesaje scrise: 209
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Feb 2010

  • Mesaj Privat
scorpio18 a scris:debitmetru scoti mufa din el si dai o tura. se va aprinde becul. in functie de cum merge, stii daca e stricat sau nu...
EGR-ul, trebuie dat jos si uitat la el, sau pe tester.
egr-ul se vede in poza 3, chestia lucioasa in care se duce furtunul de vacum. ar trebui sa aiba 2 suruburi. da-le los, si scoate-l de acolo. si uita-te la el.
pune gura pe furtunele de vacum si trage, sa vezi daca se tine presiune, mai ales la EGR. ai putea sa o faci dupa ce il dai jos si sa te uiti daca se misca, si apoi sa vezi si daca tine presiunea.
cand dai jos egrul fa o poza la ciuperca aia (actuator).
eu zic ca e foarte jegos si din asta.
Ai curatat vreodata admisia si EGR-ul de cand o ai?
lui taicamiu i se strica electrovalvele de vacum, alea din prima poza, si sa zic odata la 1 an sau 2 tre sa schimbe macar una dintre ele.. in rest furtunele din vacum nu stiu exact care si unde duce, stiu doar ca tre sa duca la westgate si egr, deci nu e bine sa le inversezi...


o sa mai dau o data EGR-ul jos cum zici tu o sa ii fac si poze tija aceea cand l-am dat jos acum ceva timp mergea cam greu nu stiu cum trebuie sa mearga normal....proba asta cu debitmetrul am mai facut-o cand am dat mufa jos si am mers asa cu ea masina tragea greu cam cum trage acum ...dar chestia e ca in momentul in care tin accelerat in mers becul sta aprins can iau piciorul de pe acceleratie se stinge cand apas iar iar se aprinde iar acum pe seara am observat cand o acceleram pe loc se acelera pana la 4mii si dadea in nas ca si cum ar fi un furtun sugrumat ceva de genu.....chiar nu stiu ce sa mai zic
  • scorpio18

  • Mesaje scrise: 1,462
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2000 y20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2008

  • Mesaj Privat
cum ti-a zis si colegu, verifica etanseitatea supapei de la egr. ma refer la membrana aia. ti-am zis, lasi firul in ea (il scoti din electrovalva vacum) si scoti egrul, si ar trebui sa poti trage destul de tare cat sa o misti. iar apoi pui limba sa vezi daca tine presiunea...
iar debitmetru? ai scos mufa din el (e langa filtrul de aer, pe furtunul ce iese din el). daca merge la fel, e de acolo, daca merge mai prost, debitmetru e bun...

westgate-ul are activitate la pornire? ar trebui sa se miste...
Skip ads

  • victor_m

  • Mesaje scrise: 209
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Feb 2010

  • Mesaj Privat
revin cu problema mea am verificat in seara asta EGR-ul dupa cum spune pe forum cu "limba" si tine presiune in el am verificat si westgate-ul trage tija de la turbo, senzorul ala unde trage clapetele alea de care zicea un coleg ca ar fi pline de mizerie (nu stiu cum ii spune) functineaza si ala. am facut si testul cu debitmetrul aici nu prea am fost impacat ca sa aprins becul si mergea lafel cum era si cu mufa pusa dar cand se aprindea becul adica nu tragea...deci acum nu mai pot sa circul cu ea nu se mai tureaza in mers mai mult de 2 mii si scote fum pe loc merge normal la relanti dar cand o turez nu se tureaza mai mult de 3000 si scote fum alb mult rau si merge si putin intrerupt.....nu mai stiu ce sa zic o sa ma duc cu ea si la un testar sa vad ce eroare imi da daca imi da
  • scorpio18

  • Mesaje scrise: 1,462
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2000 y20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2008

  • Mesaj Privat
n-am inteles nimic din ce ai scris.
foloseste cu incredere semnele de punctuatie, pentru a delimita ideile si propozitiile.
Daca ai scos debitmetru si mergea la fel, ala e de bina (ignora becul aprins in bord). Normal, daca debitmetru e bun, cand il scoti, merge mai prost...
ar mai putea fi senzor boost, sensor presiune, zeci de probleme, iti trebuie tester...
  • victor_m

  • Mesaje scrise: 209
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Feb 2010

  • Mesaj Privat
am pus testerul pe ea si mi-a dat erori repetate pe codurile P1220 si P0500, daca stie cineva semnificatia acestor coduri il rog sa ma ajute si pe mine
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
P0500 - Vehicle Speed Signal Range/Performance - senzor viteza defect
P1220 - actual start of injection value is out of range - sorb/filtru infundat sau pistonas avans pompa injectie blocat
Skip ads

  • victor_m

  • Mesaje scrise: 209
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Feb 2010

  • Mesaj Privat
daca masina merge bine la relantiu porneste bine decat ca nu se tureaza mai mult de 2000 de ture e posibil sa fie pompa de injectie defecta?
am curatat rezervorul si pompa de motorina am schimbat filtru de motorina, dar tot nu merge cum tebuie apare acelasi cod pe tester p1220.
e posibil sa fie de la altceva ca la relantiu merge normal.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
iulian1971 a scris:... pistonas avans pompa injectie blocat

  • victor_m

  • Mesaje scrise: 209
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Feb 2010

  • Mesaj Privat
iulian1971 a scris:
iulian1971 a scris:... pistonas avans pompa injectie blocat


si problema asta se rezolva la vreun mecanic sau se poate face si de mine , chestia e ca nu prea am incredere in nici un mecanic din oras, toti isi dau cu presupusul si intr-un final ajungi sa schimbi jumate de motor si problema era de la un furtunel sugrumat cam asa sunt mecanici la noi in oras.
unde anume pe pompa se afla acest pistonas?
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
victor_m a scris:
iulian1971 a scris:
iulian1971 a scris:... pistonas avans pompa injectie blocat

si problema asta se rezolva la vreun mecanic sau se poate face si de mine ...unde anume pe pompa se afla acest pistonas?

Pistonasul este in pompa, nu e reparatie de efectuat in fata blocului.
Ar fi bine sa o repari undeva la un service Bosch, care ofera garantie pt. reparatie macar un an.
Daca vrei sa iesi mai ieftin, gasesti aici, pe forum, vreo 2 ateliere de reparat pompe in Buzau.
Eventual la "vanzari piese" poti gasi si o pompa s.h. la pret bun.

L.E. Ce pompa de motorina ai curatat ? Masina ta are pompa de motorina ?
  • victor_m

  • Mesaje scrise: 209
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Feb 2010

  • Mesaj Privat
pai motorina din rezervor cine o trage filtru de aer?
sub bancheta din spate este un capac de plastic care se da jos si sub el se afla pompa de motorina care este bagata in rezervor
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
victor_m a scris:pai motorina din rezervor cine o trage filtru de aer?
sub bancheta din spate este un capac de plastic care se da jos si sub el se afla pompa de motorina care este bagata in rezervor

Eu la Y20DTH nu am in rezervor nici o pompa si sunt convins ca nici tu nu ai.
Te las sa te descurci singur ca vad ca ma iei peste picior.
  • victor_m

  • Mesaje scrise: 209
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Feb 2010

  • Mesaj Privat
pai cum ma omule daca eu am dat rezervorul jos azi l-am curatat am dat si pompa am curatat-o cum zici tu ca nu are? Ce iti trage motorina din rezervor?
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Pompa de injectie trage motorina de pe circuit. In rezervor eu am un sorb cu o sita, atat. De aceea apar probleme cu dezamorsarea la diesel.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR