Mi-au dat baietii de la vopsitorie ceva pentru slefuit. Avea acceasi textura ca si buretele de vase, partea dura.
Asemanator cu partea verde de
aici doar ca era maro si cred ca putin mai abraziv. Trebuie frecat bine si se duce cromul. Nu a dat cu grund dar cred ca poti folosi pentru siguranta. Am mers cu farurile pornite cateva ore, a stat in soare la 33+ grade si nu s-a exfoliat vopseaua.
@cornel18 Eu am incalzit rama neagra a farului nu plasticul transparent. Am gresit cumva? Era mai simplu sa incalzesc partea transparenta? Mi-a fost frica sa nu se topeasca. Daca incalzeam plasticul transparent/"sticla" incalzea implicit si masticul interior si iesea poate mai usor.
@dimciu stefan Daca vrei sa pui folie, studiaza putin farul de Vectra C facelift si uita-te cate cute are. Cred ca stai cateva zile langa ele.
L.E. E o operatiune migaloasa, trebuie sa ai timp si mai ales rabdare. Ai nevoie de doua zile. Demontare bara fata + faruri (cateva minute), desfacere faruri (5-6 ore) , impachetare daca vrei sa pastrezi accentele argintii ( 3.5 ore), vopsire + uscare (daca nu ai cuptor dureaza ceva si in plus sunt sanse sa se lipeasca praf), asamblare + lipire (5-6 ore). Dupa ce esti sigur ca nu se aburesc, reglaj faruri.
Tutorial pentru pre-facelift de pe Vectra-C forum
aici + inca cateva poze
aici .
Far Vectra C facelift vopsit negru complet, inclusiv accentele argintii
aici si
si aici . Pozele sunt de proasta calitate din pacate.
L.E. 2 Se pare ca s-a descurcat mai bine decat mine la desfacutul farurilor. Buretele era subtire foarte "maleabil" si avea maxim jumatate de centimetru.
Ultima modificare facuta de blue_maniak la Sam 27 Aug, 2011 9:54 pm, modificat de 3 ori in total