Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Racire
  • alinhyw

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Va salut am tot cautat aceasta problema a mea dar nu am gasit nimic concret asa ca imi cer scuze daca am postat unde nu trebuia.AM un opel vectra familiar motor z19dt,120 de caluti,an de fabricatie 2006,134.000 de km.Poblema mea ar fi urmatoarea:nu se ridica acul ce indica temperatura apei mai mult de 75,80 de grade celsius cu clima pornita si cand a ajunns la temp. de 80 de grade erau afara 42 de grade caci eu locuesc in madrid si aici avem niste temperaturi super mari.Deci nu creste temp. mai mult de 80 de grade cu clima pornita .Fara clima acul ajunge la 90 de grade si acolo intepeneste nici nu mai creste nici nu mai scade.Intrebarea mea ar fi catre cunoscatori este normal sa se intample asa?Va multumesc anticipat.
Skip ads

  • florinianc

  • Mesaje scrise: 1,600
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Trebuie verificata functionarea tuturor treptelor de viteza a ventilatoarelor. Mi se pare ca la tine intra direct pe ultima treapta ventilatoarele si racesc puternic nepermitand motorului sa ajunga la 90grade atunci cand cuplezi clima, sau termostat defect(blocat pe deschis).
  • Ingineru

  • Mesaje scrise: 1,086
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Cred ca problema este de termostat-daca nu ma insel la motorul asta se deschide in 2 trepte, intai la 86 si apoi la 90 de grade-probabil ramane blocat pe deschis la treapta a 2-a.
  • alinhyw

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Ingineru a scris:Cred ca problema este de termostat-daca nu ma insel la motorul asta se deschide in 2 trepte, intai la 86 si apoi la 90 de grade-probabil ramane blocat pe deschis la treapta a 2-a.
Pai nu cred caci daca pornesc clima imediat scade temperatura asa vazand cu ochii.Iar daca nu o pornesc acul ramane pe 90 de grade fara a avea oscilatii.
Skip ads

  • florinianc

  • Mesaje scrise: 1,600
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Atunci problema e de la rezistentele ventilatorului. Le schimbi si ar trebui sa fie rezolvata problema. Dar nu exclud ca totusi termostatul ala sa nu mai fie nici el ok.
  • alinhyw

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Aug 2011

  • Mesaj Privat
florinianc a scris:Atunci problema e de la rezistentele ventilatorului. Le schimbi si ar trebui sa fie rezolvata problema. Dar nu exclud ca totusi termostatul ala sa nu mai fie nici el ok.
Pai ce rezistente,caci nu imi dau seama la ce rezistente te referi?si termostatul ce sa aiba daca fara clima sta fix pe 90 de grade si cu clima pornita nu....?
  • florinianc

  • Mesaje scrise: 1,600
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Exista niste rezistente care fac ca ventilatoarele sa mearga pe diferite trepte. Oricum la masina ta va trebui sa se uite cineva care are habar cat de cat, deoarece se pare ca esti novice intr-ale mecanicii.
  • Ingineru

  • Mesaje scrise: 1,086
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Ideea este asa: oricat de mult ar merge ventilatorul si ar raci radiatorul atunci cand clima este pornita, daca termostatul nu s-ar deschide nu ar avea ce sa raceasca pt. ca lichidul de racire nu circula prin radiator cand termostatul e inchis. Iar in momentul cand temperatura apei scade sub 86 de grade termostatul ar trebui sa inchida complet. Faptul ca motorul ajunge la 90 de grade fara clima nu e relevant, cu termostatul semi deschis ajunge la temperatura daca este cald afara. Ar trebui facuta si o diagnoza, am avut surpriza sa vad la unele masini diferente mari intre ce indica in bord si ce se intampla in realitate cu temperatura apei.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Racire

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR