- ElSpa
- **
- 173 mesaje
- din 13 Feb 2006
- Bucuresti
ElSpa
- Mesaje scrise: 173
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2006
- Mesaj Privat
eventual si teava din inox care aduce filtrul in spatele farului (Pilot Power Tuning)
50 ron filtru cu adaptor.
50 ron teava.
poza aici:
http://forum.4tuning.ro/att...&d=1163530872
filtrul e dat jos de pe masina, e lavabil, e curatat.
ce am costatat eu este ca masina urca mult mai usor in ture, pe dyno a dat 5 cp in plus (asta la motor de 200 cp, deci nu va asteptati la minuni), si aude bestial.
- Drogas
- ****
- 1,251 mesaje
- din 11 Sep 2006
- Bucuresti
Drogas
- Mesaje scrise: 1,251
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2006
- Mesaj Privat
- ElSpa
- **
- 173 mesaje
- din 13 Feb 2006
- Bucuresti
ElSpa
- Mesaje scrise: 173
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2006
- Mesaj Privat
- pascaru_val
- ****
- 1,384 mesaje
- din 07 Jun 2005
- Astra 2006 Z17DTL
- Bucuresti
pascaru_val
- Mesaje scrise: 1,384
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2005
- Mesaj Privat
Ce parere aveti? 😳
- Drogas
- ****
- 1,251 mesaje
- din 11 Sep 2006
- Bucuresti
Drogas
- Mesaje scrise: 1,251
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2006
- Mesaj Privat
- pascaru_val
- ****
- 1,384 mesaje
- din 07 Jun 2005
- Astra 2006 Z17DTL
- Bucuresti
pascaru_val
- Mesaje scrise: 1,384
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2005
- Mesaj Privat
- Drogas
- ****
- 1,251 mesaje
- din 11 Sep 2006
- Bucuresti
Drogas
- Mesaje scrise: 1,251
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2006
- Mesaj Privat
De la: Drogas (Online)
La: Niku (Offline)
Trimis: Lun 04 30, 2007 9:43 am
Subiect: Re: filtru
Niku a scris:
ti`ai montat filtru?imi poti da si mie detalii ce filtru cum ai fauct tubulatura.probleme?niku_nicu in caz ca vrei sa ma ajuti;)
sal, man inca nu am montat dar e un plan de viitor, la vara vreau sa fac remap sa o duc in 126 de cai si 290 Nm, si atunci bag filtrul, dar am vazut destule dieseluri cu filtru sport si imi place sunetul+ ca urca repede in ture, uite cum vreau sa fac :
-obligatoriu filtru sport cu caracsa de carbon si sa fie de firma( 60-70 euro )
- tubulatura o sa fie din tzeava de aluminiu,(folie din aia care se pune la hote de aragaz dar diametru mai mic , avantaj ca faci usor coturi si pe unde intra aer la capota o indoi dreptunghiular ca sa capteze mai mult aer ) , o directionez direct la filtru, iar filtrul il legi de debitmetru cu tzeava de inox(varianta scumpa ) sau ceva PVC de instalatii sanitare(asta e varianta ieftina ) ... cat mai low cost posibil si cu utilitate cat mai mare ...
Asta e toata manevra, bafta
- love4cars
- ****
- 1,437 mesaje
- din 24 Sep 2005
- Astra Z14XEP
- Bucuresti
love4cars
- Mesaje scrise: 1,437
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2005
- Mesaj Privat
Oricum, masina dupa remapare se sau nu se "duce" mai bine decat inainte. Faptul ca tu ii pui filtru sport nu o ajuta cu nimic.
In mare parte se vorbeste despre masini care au ap. 100cp. La puterea asta, chiar si presupunand ca acel filtru iti da 3-4 cai, tot nu ajuta la nimic. Adica n-o sa-i simti. Nu vorbim de masini la care 0.1 secunde pe tur conteaza...
Ce ma mai distreaza in astfel de situatii este ca, ok, pui un filtru cum s-a zis, de 80 euro dar in cele mai multe cazuri se recurge la cel din vitan care este tot conic. Desigur, nu generalizez insa cine pune cu cap filtru de multi bani, il pune in ideea ca a mai marit compresia, a bagat un cooler mai mare, si atunci stie ca a facut niste modificari care au efecte pozitive. Nu efecte placebo 😉
- pascaru_val
- ****
- 1,384 mesaje
- din 07 Jun 2005
- Astra 2006 Z17DTL
- Bucuresti
pascaru_val
- Mesaje scrise: 1,384
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2005
- Mesaj Privat
1. fac remapare si ma costa in jur de 200 eur (stim unde 😃 ) si cistig vreo 20 cai.
pun filtru sport si ma costa vreo 80 eur si cistig 1-3 cai... oare cit de mult se merita ? "-"
2. avind chip-ul schimbat cred ca merita si masina sa respire mai bine "+"
3. la chip cistig 20 cai fara cresterea consumului, sau maxim 0.5-1 l /100km iar la filtrul sport pt 2-3 cai in plus imi creste consumul cam tot atit. "-"
Considerind ca sunetul foarte sport nu ma incinta- si chiar nu imi place cind merg cu masina sa se auda alarmele la masinile parcate, o sa aleg o cale de mijloc.
- pascaru_val
- ****
- 1,384 mesaje
- din 07 Jun 2005
- Astra 2006 Z17DTL
- Bucuresti
pascaru_val
- Mesaje scrise: 1,384
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2005
- Mesaj Privat
- mihnea
- **
- 296 mesaje
- din 26 Oct 2005
- Corsa 2005 Z18XE
- Bucuresti
mihnea
- Mesaje scrise: 296
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2005
- Mesaj Privat
Oricum iti trage aer cald de la motor.Singurele care nu fac asta sunt BMC CDA care vin intr-o cutie de carbon, dar ma indoiesc ca vrei sa dai peste 200 euro pe un filtru.