Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Classics
  3. Opel Kadett
  • SONY
  • OP
  • 84 mesaje
  • din 17 Jan 2007
  • Kadett 1988 c16nz
  • CLUJ-NAPOCA
  • SONY

  • Mesaje scrise: 84
  • Locatie: CLUJ-NAPOCA
  • Masina: Kadett 1988 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Am schimbat azi vara garnitura de la baia de ulei pentru ca curgea dar degeaba tot curge.ce sai mai pun?


Ultima modificare facuta de SONY la Joi 26 Apr, 2007 3:54 pm
Skip ads

  • Andrei_gsi

  • Mesaje scrise: 246
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 1.8 136 HP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Sep 2006

  • Mesaj Privat
silicon special pentru baie asa sa cautzi ca e bun , ai verificat daca nu are fisuri baia ?
  • AdamOpel

  • Mesaje scrise: 1,015
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2006

  • Mesaj Privat
ai 2 garnituri nu?
daca cumva nu lai lovit atunci ai strans prea tare suruburile!
in garnituri ai distantiere de aluminiu care sau tocit si eu am patit!
Andrei_gsi a spus bine poti folosi silicon rosu sau cumperi alta garnitura(care vine mai scump)
  • pif

  • Mesaje scrise: 1,320
  • Locatie: Gaesti/Dambovita
  • Masina: Vectra 2001 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Nov 2004

  • Mesaj Privat
Verifica pe unde ai pierdere sa nu fie baia crapata. Daca curge pe la garnitura incearca sa o etansezi cu silicon rosu dar nu strange definitiv de la inceput lasa-l sa se usuce si apoi strange cat permite, dar nu mioritic.
Skip ads

  • SONY
  • OP
  • 84 mesaje
  • din 17 Jan 2007
  • Kadett 1988 c16nz
  • CLUJ-NAPOCA
  • SONY

  • Mesaje scrise: 84
  • Locatie: CLUJ-NAPOCA
  • Masina: Kadett 1988 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2007

  • Mesaj Privat
mio zis cineva sa caut garnitura de cauciuc nu de pluta,eu am pus de pluta.dupa ce ma intorc din germania ma apuc de ia serios.sa vad poare gasesc in germania o baie de uleisi poate cumpar de acolo si garnitura originala sa vad daca o sa am timp.pina atunci va multumesc pentru sfaturi.
  • NOS
  • **
  • 64 mesaje
  • din 17 Jan 2007
  • Vectra 1993
  • Republica Moldova, Chisinau
  • NOS

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Republica Moldova, Chisinau
  • Masina: Vectra 1993
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2007

  • Mesaj Privat
La mine e aceeasi problema. Pina la Vectra am avut o Omega A. Tot curgea ulei, si am folosit silicon rosu, pe urma totul a fost in regula. Urmeaza acum si la Vectra sa fac acelasi lucru.
  • apasaciu

  • Mesaje scrise: 337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Salutare ! IN loc de siliconul rosu recomand cu caldura silcon gri LOCTITE , este pentru temperaturi mult mai mari , si pe langa asta face o etansare geniala ... baia chiar se lipeste de bloc ... eu nici macar nu am mai catadicsit sa ii mai pun garnituri si nu pierd nici un strop de ulei ... trebuie doar inainte sa cureti foarte bine ambele suprafete (buza baii de ulei si buza unde calca pe bloc ) si sa o degresezi inainte ... apoi dai pe buza baii din belsug , intinzi bine pe toata suprafata , si o montezi ...daca iese surplusul pe langa in momentul strangeii il mai intinzi cu degetul pe langa buza ... Desi se lipeste bestial baia ( e genial Loctite-ul asta Very Happy) se curata foarte usor in momentul in care aveti nevoie de o noua interventie ... spor si astept sa vad ca scrie in dreptul topicului tau REZOLVAT Razz
  • BeWaRe

  • Mesaje scrise: 170
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1988
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Oct 2005

  • Mesaj Privat
eu tot cu silicon rosu am etansat pana acum..in timp se mai duce si el dar foarte greu..sunt curios cum o fi LOCTITE asta...o sa-l incerc ca sa am pe cine da vina daca nu este bun Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
Skip ads

  • SONY
  • OP
  • 84 mesaje
  • din 17 Jan 2007
  • Kadett 1988 c16nz
  • CLUJ-NAPOCA
  • SONY

  • Mesaje scrise: 84
  • Locatie: CLUJ-NAPOCA
  • Masina: Kadett 1988 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2007

  • Mesaj Privat
am gasit in germania garnitura la baia de ulei din cauciuc mio zis neamtul cami trebe 2garnituri ii la 10euro bucata ii scup??
  • apasaciu

  • Mesaje scrise: 337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2006

  • Mesaj Privat
salutare ! garnituri ? citeste ce am scris mai sus .. silicon pus cum trebuie si nu mai ai nevoie de garnituri .. este f simplu si mult mai ieftin ... sincer iti spun .. incearca si o sa vezi ca asa e .. bafta
  • BeWaRe

  • Mesaje scrise: 170
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1988
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Oct 2005

  • Mesaj Privat
eu zic ca este scump incearca sa verifici si la noi cat costa sau mai bine fa ce zice un om patit Very Happy Very Happy Very Happy apasaciu
  • AdamOpel

  • Mesaje scrise: 1,015
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2006

  • Mesaj Privat
eu am luat 20ron acuma 2 ani era de la cielo.
@apasaciu o garnitura ii musai,ca nu poate fixa baia calumea si asa daca nu are groapa ii greu.
Skip ads

  • apasaciu

  • Mesaje scrise: 337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2006

  • Mesaj Privat
crezi adam ? ca eu nu am pus nici o garnitura si nu pierde gram de ulei Razz si nu sunt singurul :p believe me :p
  • SONY
  • OP
  • 84 mesaje
  • din 17 Jan 2007
  • Kadett 1988 c16nz
  • CLUJ-NAPOCA
  • SONY

  • Mesaje scrise: 84
  • Locatie: CLUJ-NAPOCA
  • Masina: Kadett 1988 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2007

  • Mesaj Privat
aha mersi baeti de sfaturi
  • daniel_kadett

  • Mesaje scrise: 196
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1986 1.6
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2006

  • Mesaj Privat
am un kadett diesel caruia i-am facut motorul de carand si nu stiu cum se face ca acum imi curge ulei la imbinarea dintre baie si motor, nu mult, cam 1 picatura la 2 zile daca e oprita dar imi e teama sa nu ia mult in mers. iar baia e unsa bine pe fata, cum se scurge el.....
nivelul e ok, pierde cam 200g la peste 1000km.
de-abia am scapat de consum si acum il pierde.
pot sa ii fac ceva fara sa dau jos baia, ca parca e prea frig pt asta....
are cineva idee cat ar costa la un service de pus silicon sau garnituri.... sau altceva?
daca nu ii mai pun cate putin ca am mai luat 1litru Sad

multumesc,
  • apasaciu

  • Mesaje scrise: 337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2006

  • Mesaj Privat
salutare ! lasa lenea .. te imbraci gors si in juma de ora e gata daca nu ai bani de service ... evident ca solutia e dat baie jos si etansat .. tu alegi cum si cu ce .. s-a discutat problema .. e pacat daca ai facut si motor si nu mai consuma sa il lasi sa curga pe jos .. ( ia un izopren ca e bun si te bagi pe el ) Very Happy prietenii stie de ce :p bafta si la un motor si un asfalt (sub masina ) cat mai uscat Smile
  • daniel_kadett

  • Mesaje scrise: 196
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1986 1.6
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2006

  • Mesaj Privat
multumesc de incurajare, asa o sa fac, dar daca imi dai si un sfat.... ca de service inca nu am bani Sad
cum fac asta? Smile scot uleiul, desfac baia de tot? si cred ca o sa ma si murdaresc bine de ulei cand fac asta, nu?
daca poti sa imi spui cum se desface baia si se pune iar ti-as fi f recunoscator apasaciu.
daca s-a discutat si nu am gasit eu pls zi-mi si mie leg
multumesc din nou
  • apasaciu

  • Mesaje scrise: 337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2006

  • Mesaj Privat
presupun ca la un search gaseai ceva .. dar uite pe scurt .. dai desfaci busonul de la baie .. lasi sa se scurga tot uleiul .. in functie de vechime il recuperezi sau nu .. desfaci suruburile de pe marginea baii ... o dai jos de tot .. cureti f bine si buza baii si blocul motor acolo unde calca baia de orice ramasite de garnitura sau mastic .. degresezi .. pui garnitura sau nu ..depinde daca ai de schimb ... intinzi mastic ( rosu sau gri -negru ) depinde de care ai (personal recomand loctite - vezi mai sus ) pe buza baii si pui baia la loc ... strangi suruburile .. surplusul de mastic il intinzi si tu cu degetul- sa nu zici ca nu te-ai murdarit deloc ... lasi si tu sa se usuce ... si ii dai o cheie sa vezi daca mai pierde ... SUCCES :d
  • daniel_kadett

  • Mesaje scrise: 196
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1986 1.6
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2006

  • Mesaj Privat
multumesc pt sfaturi.
maine daca nu crapa pietrele ma apuc de treaba. ma duc sa caut loctitte in seara asta, izopren imi da un prieten si timp cred ca imi ajunge o juma de zi (la experienta mea:)
  • daniel_kadett

  • Mesaje scrise: 196
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1986 1.6
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2006

  • Mesaj Privat
gata.
cu rabdare si timp am reusit. intr-adevar apasaciu e chiar genial locktitte ala gri. super meserias. fara garnitura si sta numa bine. nu mai curge, nu mai arunca afara, e curat si sub masina, e ok.
daca nu as fi facut rost de o rampa si de un prieten care sa ma ajute si care sa nu fie incepator ca mine ar fi fost cam greu.
multumesc de sfat again.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Classics
  3. Opel Kadett

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR