ciniparu a scris:am desfãcut cele douã furtune, tur și retur, de la capsula filtrului de motorinã, am luat 1 m de furtun combustibil , l-am tãiat în doua, o parte am conectat-o la retur, iar cealaltã am tãiat-o în jumãtate și pe care am pus un filtru mic de motorinã, apoi am conectat furtunul la cel de tur. cele douã le-am pus în flaconul soluție și am pornit motorul. așa scria și pe cutie, numai cã nu a mers decât 10 secunde și s-a consumat soluția și s-a oprit motorul, abia apoi venea pe retur înapoi în flacon, dar foarte încet și nu mai avea de unde trage acel combustibil. scuze explicațiile.
Ai facut o mica greseala, pe care, de fapt, o fac foarte multi.
Zici ca "am desfãcut cele douã furtune, tur și retur, de la capsula filtrului de motorinã". In filtrul de motorina intra o conducta-tur si iese o conducta-tur care duce motorina in pompa. Returul pleaca din pompa de injectie si ajunge in rezervor.
Ca sa-ti iasa operatiunea corect trebuie sa scoti din rezervor, tur si retur si sa le bagi in bidon.