https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=60462
- danpet
- ****
- 1,149 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Corsa 1994 C14NZ
- Sibiu
danpet
- Mesaje scrise: 1,149
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 1994 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
mhn88
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1993 c14nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2010
- Mesaj Privat
danpet a scris:
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=60462
mhn88 a scris:...mi-ar fi foarte de folos daca ar fi cineva din Bucuresti care se pricepe la electrica sau care m-ar putea ajuta, in materie de Opel.
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=60462
Multzam Danpet
thehawk
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2003 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mar 2011
- Mesaj Privat
@Nirolf1986
Am vazut ca ai avut probleme cu bobina din compresor si ca esti aproape de Timisoara Ai idee de cineva prin zona (Arada eventual, unde ai rezolvat-o si tu) care ma poate ajuta si pe mine cu aceeasi problema? Probabil e dusa rezistenta sau dioda sau ambele...
Mersi!
continui monologul
Azi am facut clima. era dusa bobina din compresor. Acum, nu se mai aprinde becul in bord doar cand ajunge apa la 92, ci si aleator, daca e AC-ul pornit. Cu alte cuvinte, cred ca am un contact prost la ventilatorul de la AC sau o problema cu releul acestuia (si asta are mai multe trepte?) Ventilatorul e bun, ma jur!
Dupa ce am reparat clima, i-am dat drumul sa vedem daca cupleaza, a ponit compresorul si a pornit si ventilatorul. Deasemenea am vazut eu cu ochii mei ventilatorul pornit cand ajunsese apa la 90 grade intr-o seara, fara AC pornit.
Am vazut ca ai avut probleme cu bobina din compresor si ca esti aproape de Timisoara Ai idee de cineva prin zona (Arada eventual, unde ai rezolvat-o si tu) care ma poate ajuta si pe mine cu aceeasi problema? Probabil e dusa rezistenta sau dioda sau ambele...
Mersi!
continui monologul
Azi am facut clima. era dusa bobina din compresor. Acum, nu se mai aprinde becul in bord doar cand ajunge apa la 92, ci si aleator, daca e AC-ul pornit. Cu alte cuvinte, cred ca am un contact prost la ventilatorul de la AC sau o problema cu releul acestuia (si asta are mai multe trepte?) Ventilatorul e bun, ma jur!
Dupa ce am reparat clima, i-am dat drumul sa vedem daca cupleaza, a ponit compresorul si a pornit si ventilatorul. Deasemenea am vazut eu cu ochii mei ventilatorul pornit cand ajunsese apa la 90 grade intr-o seara, fara AC pornit.
- Nirolf1986
- ***
- 940 mesaje
- din 13 Sep 2010
- Astra 2001 Z16XE
- Arad
Nirolf1986
- Mesaje scrise: 940
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Sep 2010
- Mesaj Privat
thehawk a scris:@Nirolf1986
Am vazut ca ai avut probleme cu bobina din compresor si ca esti aproape de Timisoara Ai idee de cineva prin zona (Arada eventual, unde ai rezolvat-o si tu) care ma poate ajuta si pe mine cu aceeasi problema? Probabil e dusa rezistenta sau dioda sau ambele...
Mersi!
continui monologul
Azi am facut clima. era dusa bobina din compresor. Acum, nu se mai aprinde becul in bord doar cand ajunge apa la 92, ci si aleator, daca e AC-ul pornit. Cu alte cuvinte, cred ca am un contact prost la ventilatorul de la AC sau o problema cu releul acestuia (si asta are mai multe trepte?) Ventilatorul e bun, ma jur!
Dupa ce am reparat clima, i-am dat drumul sa vedem daca cupleaza, a ponit compresorul si a pornit si ventilatorul. Deasemenea am vazut eu cu ochii mei ventilatorul pornit cand ajunsese apa la 90 grade intr-o seara, fara AC pornit.
Am vazut ca ai avut probleme cu bobina din compresor si ca esti aproape de Timisoara Ai idee de cineva prin zona (Arada eventual, unde ai rezolvat-o si tu) care ma poate ajuta si pe mine cu aceeasi problema? Probabil e dusa rezistenta sau dioda sau ambele...
Mersi!
continui monologul
Azi am facut clima. era dusa bobina din compresor. Acum, nu se mai aprinde becul in bord doar cand ajunge apa la 92, ci si aleator, daca e AC-ul pornit. Cu alte cuvinte, cred ca am un contact prost la ventilatorul de la AC sau o problema cu releul acestuia (si asta are mai multe trepte?) Ventilatorul e bun, ma jur!
Dupa ce am reparat clima, i-am dat drumul sa vedem daca cupleaza, a ponit compresorul si a pornit si ventilatorul. Deasemenea am vazut eu cu ochii mei ventilatorul pornit cand ajunsese apa la 90 grade intr-o seara, fara AC pornit.
Eu am fost la un baiat din Arad. Mi-a pus alta bobina. Sigur este si in Timisoara cineva care se pricepe. Intreaba pe topicul dedicat timisorenilor. Sigur gasesti pe cineva.
- junior1220
- *
- 38 mesaje
- din 22 Jun 2010
- Astra 2001 z18xel
- Bucuresti
junior1220
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 z18xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jun 2010
- Mesaj Privat
- Ursu/\82
- ****
- 1,947 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Vectra 2008 Z19DT
- Galati
Ursu/\82
- Mesaje scrise: 1,947
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2008 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
- danpet
- ****
- 1,149 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Corsa 1994 C14NZ
- Sibiu
danpet
- Mesaje scrise: 1,149
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 1994 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
Inteleg ca ai nevoie doar de treapta de 95 grd.
Baga termocupla in apa fiarta si masoara cu un multimetru (ohm-metru) care din cele 3 borne fac contact intre ele la 95grade.Asa o si testezi,sa nu fie cumva defecta.
Pe masina ai 2 sau 3 fire la cablul care intra in termocupla?
Daca sunt 3,poti identifica firele,facand scurt intre ele,2 cate 2.Nu se poate arde nimic,trebuie sa porneasca ventilatorul pe o viteza,sau pe cealalta.
Baga termocupla in apa fiarta si masoara cu un multimetru (ohm-metru) care din cele 3 borne fac contact intre ele la 95grade.Asa o si testezi,sa nu fie cumva defecta.
Pe masina ai 2 sau 3 fire la cablul care intra in termocupla?
Daca sunt 3,poti identifica firele,facand scurt intre ele,2 cate 2.Nu se poate arde nimic,trebuie sa porneasca ventilatorul pe o viteza,sau pe cealalta.
- Ursu/\82
- ****
- 1,947 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Vectra 2008 Z19DT
- Galati
Ursu/\82
- Mesaje scrise: 1,947
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2008 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
- George_Geo
- *
- 45 mesaje
- din 06 Aug 2010
- Vectra 2008 Z19DT
- Teleorman
George_Geo
- Mesaje scrise: 45
- Locatie: Teleorman
- Masina: Vectra 2008 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Aug 2010
- Mesaj Privat
- danpet
- ****
- 1,149 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Corsa 1994 C14NZ
- Sibiu
danpet
- Mesaje scrise: 1,149
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 1994 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
Scoate mufa de la termocupla (cu bateria conectata).Daca se opreste ventilatorul,schimba termocupla.Daca nu se opreste,trebuie sa gasesti releul care comanda treapta a 2-a,probabil s-au sudat contactele.
Aceste sfaturi sunt valabile pentru toate masinile care au termocupla (unele au si relee,altele nu).
Unele masini nu au termocupla,ventilatoarele fiind comandate de sonda de temperatura din motor (printr-o electronica)...nu stiu la tine cum e.Ar fi bine daca ai avea un manual de service,sau macar schema electrica.
Aceste sfaturi sunt valabile pentru toate masinile care au termocupla (unele au si relee,altele nu).
Unele masini nu au termocupla,ventilatoarele fiind comandate de sonda de temperatura din motor (printr-o electronica)...nu stiu la tine cum e.Ar fi bine daca ai avea un manual de service,sau macar schema electrica.
- George_Geo
- *
- 45 mesaje
- din 06 Aug 2010
- Vectra 2008 Z19DT
- Teleorman
George_Geo
- Mesaje scrise: 45
- Locatie: Teleorman
- Masina: Vectra 2008 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Aug 2010
- Mesaj Privat
- danpet
- ****
- 1,149 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Corsa 1994 C14NZ
- Sibiu
danpet
- Mesaje scrise: 1,149
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 1994 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
- George_Geo
- *
- 45 mesaje
- din 06 Aug 2010
- Vectra 2008 Z19DT
- Teleorman
George_Geo
- Mesaje scrise: 45
- Locatie: Teleorman
- Masina: Vectra 2008 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Aug 2010
- Mesaj Privat
- danielddd
- ***
- 527 mesaje
- din 26 Nov 2010
- Astra 2002 z16se
- Botosani
danielddd
- Mesaje scrise: 527
- Locatie: Botosani
- Masina: Astra 2002 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2010
- Mesaj Privat
Problema si la mine cu ventilatoarele.Daca dau talpa la masina,la un deal si ajunge apa la 92 de grade,porneste ventilatorul ala mare dinspre motor la turatie maxima,si se aprinde in bord patratul ala cu steluta.La fel mi se aprinde patratul ala si cand dau drumul la AC si porneste numai ventilatorul ala mare.Cel din fata,de pe radiatorul de AC nu se misca nici de-o culoare.Care sa fie problema?
koki9
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2006 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mai 2011
- Mesaj Privat
george71 a scris:Salut , am si o problema legata de electroventilator sau de termocupla sau poate alceva, am un opel astra 1,3 CDTI, an de fabricatie 2006, acum are 94.000 km, l-am luat la 50.000 de km, s-a cuplat automat electroventilatorul la o temperatura de -3 sint acum in germania, i-am deconectat sursa de curent si astfel l-am oprit, sotia nu a stiut ce s-a intimplat si l-a lasat sa mearga pina a consumat tot curentul din baterie, care ar putea sa fie problema, sau unde ar putea sa fie problema , va multumesc anticipat
Salut. Am aceeasi problema. S-a cuplat automat ventilatorul, motorul fiind rece. Cand am vrut sa pornesc masina bateria era deja descarcata. Ce solutie ai gasit pentru rezolvarea problemei? Multumesc.Opel astra h 1.3 cdti. tel. 0745385790
koki9
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2006 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mai 2011
- Mesaj Privat
koki9
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2006 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mai 2011
- Mesaj Privat
George_Geo a scris:am rezolvat problema.am gasit acea cutiuta care se afla langa filtru de aer am desfacut si erau 2 sigurante de 30A si un releu care era oxidat.L-am curatat cu spray de contacte si acum merge.multumesc de informatie
Sigurantele erau arse?La releu ai curatat pinii sau l-ai desfacut?
Mariurs
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2003 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Dec 2011
- Mesaj Privat
Am o Vectra C Y22DTR si nu stiu cum sa elimin problema cu ventilatoarele care functioneaza permanent. Cand am cumparat-o avea montat un buton care da la minus un fir de la sonda de temperatura apa. Cand este pus la minus, ventilatoarele nu se mai invart insa nu mai cupleaza bujiile! S-a mai intalnit cineva cu problema asta?
dorin01
- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jan 2012
- Mesaj Privat
- mihaiadrian
- ***
- 632 mesaje
- din 26 Aug 2010
- Vectra 2001 z16xe
- Galati
mihaiadrian
- Mesaje scrise: 632
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2010
- Mesaj Privat