grasu5dxl
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Ialomita
- Masina: Vectra 1993
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Feb 2011
- Mesaj Privat
grasu5dxl
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Ialomita
- Masina: Vectra 1993
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Feb 2011
- Mesaj Privat
Am rezolvat problema mea cu ramasul turat. Am facut un test agrafa si imi dadea cod 49 adica Battery voltage High voltage si imi dadea ECU(engine control unit) peste cap, fiert baterie s.a.m.d. .
Rezolvarea a constat in skimbarea unui releu la alternator. Sper sa fie de folos succes
Working of ECU
1.1 Control of fuel mixture
1.2 Control of ignition timing
1.3 Control of idle speed
1.4 Control of variable valve timing
1.5 Electronic valve control)
Rezolvarea a constat in skimbarea unui releu la alternator. Sper sa fie de folos succes
Working of ECU
1.1 Control of fuel mixture
1.2 Control of ignition timing
1.3 Control of idle speed
1.4 Control of variable valve timing
1.5 Electronic valve control)
- rosioruzdn
- *
- 3 mesaje
- din 23 Feb 2011
- Vectra 1993 c16nz
- Buzau
rosioruzdn
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Buzau
- Masina: Vectra 1993 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Feb 2011
- Mesaj Privat
de4dlover
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 1998 x12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2011
- Mesaj Privat
de4dlover
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 1998 x12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2011
- Mesaj Privat
Si eu am probleme cu un x16xel de pe vectra b. Am schimbat bujii,fise, toate filtrele, termocupla radiator, egr(toate noi) si tot balbaie la relanti...Am curatat admisia si evacuarea, urmeaza sa porobez o bobina de inductie sa vad daca este vreo diferenta. Nu stiu ce sa ii mai fac. Pe tester mi-a dat p1405 si am schimbat EGR. Daca poate cineva sa ma ajute cu problema asta 0762266162 . Multumesc
idnightk
- Mesaje scrise: 70
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 1994 1.6
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Nov 2008
- Mesaj Privat
Salutare! Stiu ca exista deja multe topicuri pe aceasta tema, insa nu am gasit rezolvare in nici unul. Problema mea: masina porneste, se tureaza in 3-4000 de ture de zici ca sar pistoanele prin capota. Am chemat un mecanic si mi-a zis ca senzorul de clapeta functioneaza, cel de turatie functioneaza, cel de temperatura a apei functioneaza, motorasul pas cu pas la fel. Nu am gasit pana acum un tester pentru modelul meu (Vectra A 1.6i hatchback, 94), pe agrafa imi da eroarea 47 ( EGR, dar e normal sa dea eroare, e anulat).
In dimineata asta masina a pornit normal, nu s-a turat timp de 5-10 min dupa care a inceput iarasi. O accelerez, moare...nu mai stiu ce sa ma fac cu ea...pb e ca sunt programat la vopsire si nu am cum sa o duc. Ma poate ajuta un mecanic din Ploiesti? Multumiri anticipate.
In dimineata asta masina a pornit normal, nu s-a turat timp de 5-10 min dupa care a inceput iarasi. O accelerez, moare...nu mai stiu ce sa ma fac cu ea...pb e ca sunt programat la vopsire si nu am cum sa o duc. Ma poate ajuta un mecanic din Ploiesti? Multumiri anticipate.
cretzu9
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Teleorman
- Masina: Vectra 1992 C18NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jun 2010
- Mesaj Privat
de4dlover a scris:Si eu am probleme cu un x16xel de pe vectra b. Am schimbat bujii,fise, toate filtrele, termocupla radiator, egr(toate noi) si tot balbaie la relanti...Am curatat admisia si evacuarea, urmeaza sa porobez o bobina de inductie sa vad daca este vreo diferenta. Nu stiu ce sa ii mai fac. Pe tester mi-a dat p1405 si am schimbat EGR. Daca poate cineva sa ma ajute cu problema asta 0762266162 . Multumesc
este un senzor care trebuie curatat. este un spray special pentru asta ,si mie cand o porneam imi palpaia turomentru.dar numai stiu sigur cum se numeste senzorul ala....cred ca senzorul de turatie,accelerare nus sigur...
piersy
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Vectra 1990 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2009
- Mesaj Privat
- d_m_petre
- **
- 147 mesaje
- din 10 Oct 2010
- Vectra 1992 c18nz
- Timis
d_m_petre
- Mesaje scrise: 147
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 1992 c18nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2010
- Mesaj Privat
piersy
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Vectra 1990 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2009
- Mesaj Privat
- d_m_petre
- **
- 147 mesaje
- din 10 Oct 2010
- Vectra 1992 c18nz
- Timis
d_m_petre
- Mesaje scrise: 147
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 1992 c18nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2010
- Mesaj Privat
livot_77
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1993 c20xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2011
- Mesaj Privat
buna ziua,problema asta o am si eu,sunt proaspat detinator de vectra,motor c20xe,2.8 motronic.am schimbat si curatat tot ce se putea la ea ,nu stiu sigur daca am EGR, daca imi puteti spune si mie daca am si unde este poxitionat?asta a mai ramas de curatat si daca este posibil sa fie si de la baterie? inainte sa schimb debilmetru de aer aveam cod 73 iar acum am cod 48(Battery voltage Low voltage)
SFIdezGTI
- Mesaje scrise: 35
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 1993 c20xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jan 2011
- Mesaj Privat
- vulgaru
- **
- 164 mesaje
- din 28 Oct 2010
- Vectra 1994 c20ne
- Ialomita
vulgaru
- Mesaje scrise: 164
- Locatie: Ialomita
- Masina: Vectra 1994 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Oct 2010
- Mesaj Privat
rami
- Mesaje scrise: 69
- Locatie: Mures
- Masina: Vectra c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Aug 2011
- Mesaj Privat
heelp
am si eu o intrebare.am turatia neconstanta cand imi ramane turata la 1300 cand revine la valoarea normala 850-900.acum am fost afara si am pornit-o dar inainte sa o pornesc i-am scos mufa de la motorasul pas cu pas si se tura pana in 3000 de ture dupa care cu motorul pornit am bagat mufa inapoi si a scazut turatia la 1000 fiind rece tare afara,dupa care tot cu motorul pornit am scos iar mufa si nu s-a intamplat absolut nimic doar s-a aprins martorul de la bord,asa cu motorul pornit dupa ce am bagat mufa inapoi in motoras i-am facut testul agrafa iar cand am pus bucla intre pini turatia motorului a fost exact 800 ture fara fluctuatii.am oprit motorul si am citit diacnoza si mi-a dat 3-5 eroare .cand scot mufa din motoras cand motorul merge nu ar trebui sa se tureze motorul?.astept raspuns cine a mai patit ca mine.mersi pt intelegere
am si eu o intrebare.am turatia neconstanta cand imi ramane turata la 1300 cand revine la valoarea normala 850-900.acum am fost afara si am pornit-o dar inainte sa o pornesc i-am scos mufa de la motorasul pas cu pas si se tura pana in 3000 de ture dupa care cu motorul pornit am bagat mufa inapoi si a scazut turatia la 1000 fiind rece tare afara,dupa care tot cu motorul pornit am scos iar mufa si nu s-a intamplat absolut nimic doar s-a aprins martorul de la bord,asa cu motorul pornit dupa ce am bagat mufa inapoi in motoras i-am facut testul agrafa iar cand am pus bucla intre pini turatia motorului a fost exact 800 ture fara fluctuatii.am oprit motorul si am citit diacnoza si mi-a dat 3-5 eroare .cand scot mufa din motoras cand motorul merge nu ar trebui sa se tureze motorul?.astept raspuns cine a mai patit ca mine.mersi pt intelegere
rami
- Mesaje scrise: 69
- Locatie: Mures
- Masina: Vectra c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Aug 2011
- Mesaj Privat
madnr1
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Bihor
- Masina: Vectra 1992
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jul 2011
- Mesaj Privat
rami a scris:heelp
am si eu o intrebare.am turatia neconstanta cand imi ramane turata la 1300 cand revine la valoarea normala 850-900.acum am fost afara si am pornit-o dar inainte sa o pornesc i-am scos mufa de la motorasul pas cu pas si se tura pana in 3000 de ture dupa care cu motorul pornit am bagat mufa inapoi si a scazut turatia la 1000 fiind rece tare afara,dupa care tot cu motorul pornit am scos iar mufa si nu s-a intamplat absolut nimic doar s-a aprins martorul de la bord,asa cu motorul pornit dupa ce am bagat mufa inapoi in motoras i-am facut testul agrafa iar cand am pus bucla intre pini turatia motorului a fost exact 800 ture fara fluctuatii.am oprit motorul si am citit diacnoza si mi-a dat 3-5 eroare .cand scot mufa din motoras cand motorul merge nu ar trebui sa se tureze motorul?.astept raspuns cine a mai patit ca mine.mersi pt intelegere
am si eu o intrebare.am turatia neconstanta cand imi ramane turata la 1300 cand revine la valoarea normala 850-900.acum am fost afara si am pornit-o dar inainte sa o pornesc i-am scos mufa de la motorasul pas cu pas si se tura pana in 3000 de ture dupa care cu motorul pornit am bagat mufa inapoi si a scazut turatia la 1000 fiind rece tare afara,dupa care tot cu motorul pornit am scos iar mufa si nu s-a intamplat absolut nimic doar s-a aprins martorul de la bord,asa cu motorul pornit dupa ce am bagat mufa inapoi in motoras i-am facut testul agrafa iar cand am pus bucla intre pini turatia motorului a fost exact 800 ture fara fluctuatii.am oprit motorul si am citit diacnoza si mi-a dat 3-5 eroare .cand scot mufa din motoras cand motorul merge nu ar trebui sa se tureze motorul?.astept raspuns cine a mai patit ca mine.mersi pt intelegere
salutare! am si eu acelsi tip de motor. a trebuit sa fac de cateva ori testul cu agrafa, DAR, eu asa am citit peste tot ca se face doar cu contactul pus, si nu cu motorul pornit.nu se porneste motorul cu legatura facuta intre pini. si inca ceva: daca e frig afara,pana se incalzeste motorul, acesta ramane turat pt ca are socul automat.
rami
- Mesaje scrise: 69
- Locatie: Mures
- Masina: Vectra c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Aug 2011
- Mesaj Privat
rami
- Mesaje scrise: 69
- Locatie: Mures
- Masina: Vectra c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Aug 2011
- Mesaj Privat
patron
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 1997
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mai 2012
- Mesaj Privat