- cuculica
- ****
- 1,239 mesaje
- din 28 Dec 2009
- Astra 2011 z17 dtj
- Bacau
cuculica
- Mesaje scrise: 1,239
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2011 z17 dtj
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2009
- Mesaj Privat
treiparinti a scris:O astfel de problema am avut si eu. M-am chinuit cam un an cu pornitul la temperaturi mai mici de 12-15 grade. De multe ori pornea cred in 3 cilindri si tremura toata de-ti parea rau de ea...turometrul statea undeva la 300 rpm. Toate pana nu a mai pornit deloc. Problema insa n-a fost electormotorul, ci pompa de injectie. Masina a stat aprox 6 saptamani prin service. Acum s-a rezolvat si porneste ok (pompa schimbata). Ce vreau sa zic...nu va grabiti tare sa aruncati 10-15 mil. pe un electromotor daca nu sunteti absolut sigur ca el este de vina pentru porniri. Eu era cat pe-aici sa-l schimb dupa ce am citit o gramada de posturi in care se dadea vina pe electromotor.
Din ce an e masina ta? cat a costat pompa?ai reparat-o sau alta noua?cati km are masina de te-a lasat asa repede?
Tiaz- Suspendat
- 1,069 mesaje
- din 23 Jan 2009
- Astra 2008 Z 17 DTR
- Bucuresti
Tiaz- Mesaje scrise: 1,069
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2009
- Mesaj Privat
treiparinti a scris:O astfel de problema am avut si eu. M-am chinuit cam un an cu pornitul la temperaturi mai mici de 12-15 grade. De multe ori pornea cred in 3 cilindri si tremura toata de-ti parea rau de ea...turometrul statea undeva la 300 rpm. Toate pana nu a mai pornit deloc. Problema insa n-a fost electormotorul, ci pompa de injectie. Masina a stat aprox 6 saptamani prin service. Acum s-a rezolvat si porneste ok (pompa schimbata). Ce vreau sa zic...nu va grabiti tare sa aruncati 10-15 mil. pe un electromotor daca nu sunteti absolut sigur ca el este de vina pentru porniri. Eu era cat pe-aici sa-l schimb dupa ce am citit o gramada de posturi in care se dadea vina pe electromotor.
Daca ai fii citit atent posturile mele si ale colegilor ai fii observat ca in culpa e un anumit lot de masini care este fabricat intre 2005 si noiembrie 2006. Codul de piesa al electromotoarelor din aceea perioada este diferit de cele dupa 2006 noiembrie!
P.S Un electromotor nu costa 10-15 mil!
- treiparinti
- *
- 14 mesaje
- din 26 Mar 2009
- Astra 2006 Z13DTH
- Dolj
treiparinti
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2006 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Mar 2009
- Mesaj Privat
Masina e din Dec 2005, Km 130.000, deci am o banuiala ca s-ar incadra in ce era scris in posturile de care ziceai.
Apropo, pe site-uri de vanzari piese destul de renumite se vand electromotoare de 1,1kw. Daca vrei link pe privat imi zici. Inseamna ca-s din lotul cu probleme?
Nu vreau sa conving pe nimeni ca nu electromotorul este problema din cauza careia masina "lui" nu porneste, ci doar sa il schimbe numai atunci cand este 100% sigur ca nu e altceva.
Pompa am schimbat-o, a fost second 1.200 RON.
PS:
Apropo, pe site-uri de vanzari piese destul de renumite se vand electromotoare de 1,1kw. Daca vrei link pe privat imi zici. Inseamna ca-s din lotul cu probleme?
Nu vreau sa conving pe nimeni ca nu electromotorul este problema din cauza careia masina "lui" nu porneste, ci doar sa il schimbe numai atunci cand este 100% sigur ca nu e altceva.
Pompa am schimbat-o, a fost second 1.200 RON.
PS:
Ire Adrian a scris:Intre timp am vandut masina , (nu din cauza ca nu pornea bine ) , iar noul proprietar , care de altfel imi este un bun prieten i-a schimbat electromotorul cu unul mai puternic ! Rezultatul : masina porneste la prima cheie indiferent de temperatura exterioara ! L-a costat destul de mult , cam 1500 RON , electromotorul + manopera , deoarece l-a schimbat la reprez Opel. Sunt sigur ca se poate rezolva mult mai ieftin !
- cuculica
- ****
- 1,239 mesaje
- din 28 Dec 2009
- Astra 2011 z17 dtj
- Bacau
cuculica
- Mesaje scrise: 1,239
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2011 z17 dtj
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2009
- Mesaj Privat
- Ire Adrian
- OP
- 137 mesaje
- din 01 Dec 2007
- Astra 2005
- Maramures
Ire Adrian
- Mesaje scrise: 137
- Locatie: Maramures
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Dec 2007
- Mesaj Privat
E normal sa nu schimbi electromotorul decat atunci cand esti convins ca aceasta e problema. Prietenul meu a lasat masina la service cateva zile si s-a inteles cu cei de acolo ca le plateste electromotorul doar daca constata ca aceea era problema. Prin urmare , l-au dat cel vechi jos , l-au pus cel nou si dupa aceea masina a pornit la prima cheia , dimineata , era iarna , frig afara. Daca se constata ca pornea tot la fel , adica la a 4-a sau a 5-a cheie , nici o problema , il puneau pe cel vechi inapoi pe masina si le platea doar manopera ! Deci , trebuie sa stii sa te descurci , sa nu ramani cu banii dati si masina stricata ! Si electromotorul vechi era de 1,1 Kw , iar cel nou de 1,8 ! Si inca ceva , poti verifica dupa seria de sasiu a masinii daca face parte din lotul cu probleme , ,, desteptii'' de la reprezentantele Opel ar trebui sa stie !
rares_u87
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2006 z13dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2010
- Mesaj Privat
- cuculica
- ****
- 1,239 mesaje
- din 28 Dec 2009
- Astra 2011 z17 dtj
- Bacau
cuculica
- Mesaje scrise: 1,239
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2011 z17 dtj
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2009
- Mesaj Privat
rares_u87 a scris:Aceiasi problema o intampin si eu de ceva timp....Azi am fost la reprezentanta le-am explicat problema,iar ei au spus ca piesa putea fi schimbata pana in septembrie 2009!Ramane sa ne luam altul cu putere mai mare ...
Dar ti-au verificat-o si au zis ca e electromotorul de vina,sau banuiesti tu ca ar fi el de vina?
Tiaz- Suspendat
- 1,069 mesaje
- din 23 Jan 2009
- Astra 2008 Z 17 DTR
- Bucuresti
Tiaz- Mesaje scrise: 1,069
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2009
- Mesaj Privat
Pentru ca tot exeista dubii de ce trebuie schimbat electromotorul deschideti link-ul gasit de mine si va veti lamurii. Asa se comporta si masina mea!!!!! http://www.youtube.com/watch?v=sFTq24WT6sE/
Vedeti ca tot in aceea pagina exista alte doua filmulete facute inainte si dupa inlocuierea lui.
Sper ca macar acum sa se fii rezolvat odata pentru totdeauna aceasta dilema.
Vedeti ca tot in aceea pagina exista alte doua filmulete facute inainte si dupa inlocuierea lui.
Sper ca macar acum sa se fii rezolvat odata pentru totdeauna aceasta dilema.
- deleted-55350
- *
- 23 mesaje
- din 04 Nov 2010
deleted-55350
- Mesaje scrise: 23
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Nov 2010
- Mesaj Privat
bikeruursu a scris:Am si eu opel astra h 1.3 cdti .. si cateodata face figuri la pornire. Nu neaparat cand este frig. Am patit chestia asta si vara.
Da sa porneasca si trepideaza toata masina. O opresc si dupa aia porneste. Cateodata la a 2-a sau a 3-a cheie.
Pe tester nu are nimic.
Ce poate sa fie?
Sa fie de la electromotor?
Da sa porneasca si trepideaza toata masina. O opresc si dupa aia porneste. Cateodata la a 2-a sau a 3-a cheie.
Pe tester nu are nimic.
Ce poate sa fie?
Sa fie de la electromotor?
salut...ai mai rezolvat problema cu pornirea?...aceleasi simptome le am si eu la masina mea o astra H 1.3cdti din 2006 si sunt curios daca ai rezolvat problema...merci
- bikeruursu
- *
- 42 mesaje
- din 14 Mai 2008
- Astra 2006
- Hunedoara
bikeruursu
- Mesaje scrise: 42
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mai 2008
- Mesaj Privat
Tiaz- Suspendat
- 1,069 mesaje
- din 23 Jan 2009
- Astra 2008 Z 17 DTR
- Bucuresti
Tiaz- Mesaje scrise: 1,069
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2009
- Mesaj Privat
- victorstepan
- *
- 7 mesaje
- din 30 Jan 2011
- Astra 2006 z13dth
- Arad
victorstepan
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2006 z13dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jan 2011
- Mesaj Privat
bikeruursu a scris:nu am rezolvat nimic. Am fost cu ea si pe tester si nu apare nimic. Nu stiu ce sa ii fac. Am observat ca daca tin mai mult la automat porneste ... dar ii incomod
Si eu am avut aceiasi problema.Am verificat de la A la Z sistemul de alimentare,testere,senzori.Electromotorul am vrut si eu sa-l schimb cu cel de 1,9 KW dar a fost prea scump pt. mine momentan.Si pana la urma bateria a fost slabita desi invartea.Am inlocuit-o de vreo cateva luni si nu mai sunt probleme.Si mie mi-a dat pe tester ca distributia e decalata dar nu a fost asa...Si cat m-am chinuit cu pornitul, parca pornea in 3 pistoane.
- bikeruursu
- *
- 42 mesaje
- din 14 Mai 2008
- Astra 2006
- Hunedoara
bikeruursu
- Mesaje scrise: 42
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mai 2008
- Mesaj Privat
Tiaz- Suspendat
- 1,069 mesaje
- din 23 Jan 2009
- Astra 2008 Z 17 DTR
- Bucuresti
Tiaz- Mesaje scrise: 1,069
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2009
- Mesaj Privat
- bikeruursu
- *
- 42 mesaje
- din 14 Mai 2008
- Astra 2006
- Hunedoara
bikeruursu
- Mesaje scrise: 42
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mai 2008
- Mesaj Privat
Pai au masurat-o si intradevar era slabita.. dovada a venit dupa vreo saptamana cand intr-o dimineata m-a lasat bateria. Am luat curent de la alta masina si am pornit .. si inca vad ca ma mai tine bateria. La pornire aceleasi fenomene .. nu tot timpul. De o saptamana am facut si revizia de 105 000 si vad ca mai face figuri la pornire.
Tiaz- Suspendat
- 1,069 mesaje
- din 23 Jan 2009
- Astra 2008 Z 17 DTR
- Bucuresti
Tiaz- Mesaje scrise: 1,069
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2009
- Mesaj Privat
- deleted-55350
- *
- 23 mesaje
- din 04 Nov 2010
deleted-55350
- Mesaje scrise: 23
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Nov 2010
- Mesaj Privat
oldspike
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Oct 2007
- Mesaj Privat
tot Volanta mi s-a spus si mie ca motiv al pornirii la a 2-a sau a 3-a cheie.. am gasit soltutia mai simpla: apas pe ambreiaj si porneste la prima cheie )
sincer, nu inteleg logica, nu ma pricep la mecanica, am descoperit intamplator. pana sa tin ambreiajul apasat nu pornea deloc la prima cheie la rece
sincer, nu inteleg logica, nu ma pricep la mecanica, am descoperit intamplator. pana sa tin ambreiajul apasat nu pornea deloc la prima cheie la rece
- deleted-55350
- *
- 23 mesaje
- din 04 Nov 2010
deleted-55350
- Mesaje scrise: 23
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Nov 2010
- Mesaj Privat
- cocosai
- **
- 292 mesaje
- din 02 Feb 2008
- Zafira 2006 Z19DT
- Alba
cocosai
- Mesaje scrise: 292
- Locatie: Alba
- Masina: Zafira 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Feb 2008
- Mesaj Privat
Un electromotor subdimensionat consuma bateria mult mai repede ca unul corect dimensionat. Motivele sunt lesne de inteles. Sa ne gandim numai la faptul ca dai la cheie de doua ori mai mult. Nu stiu daca sesizati ca se simte diferenta intre 1,1kw si 1,8 kw(sau cat ati spus voi acolo) mai ales la cei cu baterii slabe. Cu o baterie noua va porni si cel subdimensionat. Cu o baterie mai veche porneste bine numai cu cel corect. Clar ca pot fi mai multe cauze. Un exemplu poate fi si compresia. O compresie scazuta poate fi combatuta la pornire cu un electromotor bun si o baterie buna.
Mai poate fi presiunea in rampa de injectie si altele. Luati un motor nou si pun pariu ca va porni cu ambele electromotoare aproape la fel.
Movadis - Acolo este un angrenaj de 2 roti dintate cea a electromotorului si coroana volantei. Se poate compensa puterea mai scazuta a electromotorului prin modificarea diametrului unei roti dintate. Dar asta inseamna sa fie mai multe tipuri de coroane(volante).
Referitor la pornitul greu la cald chiar astazi discutam cu un specialist(de fapt am invatat de la el). Zice ca ar fi a doua faza a uzurii sistemului de injectie. La cald motorina se fluidizeaza si automat scade presiunea. Deci pornire grea.
Oldspike - cand apesi ambreajul rupi legatura intre motor si cutie deci electromotorul va invarti chiar numai motorul nu si parte din cutia de viteze
Mai poate fi presiunea in rampa de injectie si altele. Luati un motor nou si pun pariu ca va porni cu ambele electromotoare aproape la fel.
Movadis - Acolo este un angrenaj de 2 roti dintate cea a electromotorului si coroana volantei. Se poate compensa puterea mai scazuta a electromotorului prin modificarea diametrului unei roti dintate. Dar asta inseamna sa fie mai multe tipuri de coroane(volante).
Referitor la pornitul greu la cald chiar astazi discutam cu un specialist(de fapt am invatat de la el). Zice ca ar fi a doua faza a uzurii sistemului de injectie. La cald motorina se fluidizeaza si automat scade presiunea. Deci pornire grea.
Oldspike - cand apesi ambreajul rupi legatura intre motor si cutie deci electromotorul va invarti chiar numai motorul nu si parte din cutia de viteze