- gabi_corsa1.2
- **
- 62 mesaje
- din 17 Oct 2008
- Corsa 2003 Z 12 XE
- Arad
gabi_corsa1.2
- Mesaje scrise: 62
- Locatie: Arad
- Masina: Corsa 2003 Z 12 XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Oct 2008
- Mesaj Privat
- godfather33
- *
- 23 mesaje
- din 10 Dec 2007
- Corsa 2005 Z13DT
- Bucuresti
godfather33
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2007
- Mesaj Privat
Salut,
Am si eu o problema. Dupa ce merg mult cu masina, mai bine spus in afara localitatii, cand sta masina la relanti se aude un pocnit care cred ca vine de la galeria de evacuare. Face acest zgomot doar cand merg mult cu masina si se incalzeste evacuare. Masina nu scoate nici un alt zgomot ca si cum ar fi ceva spart, doar acest pacanit ca si cum ar lovi in ceva. Ce ar putea fi?
Am si eu o problema. Dupa ce merg mult cu masina, mai bine spus in afara localitatii, cand sta masina la relanti se aude un pocnit care cred ca vine de la galeria de evacuare. Face acest zgomot doar cand merg mult cu masina si se incalzeste evacuare. Masina nu scoate nici un alt zgomot ca si cum ar fi ceva spart, doar acest pacanit ca si cum ar lovi in ceva. Ce ar putea fi?
- ciprian1982
- **
- 50 mesaje
- din 12 Jul 2010
- Corsa 1994 x12sz
- Arges
ciprian1982
- Mesaje scrise: 50
- Locatie: Arges
- Masina: Corsa 1994 x12sz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jul 2010
- Mesaj Privat
ionutzmi- Suspendat
- 469 mesaje
- din 23 Sep 2008
- Omega 1998 x20dth
- Giurgiu
ionutzmi- Mesaje scrise: 469
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Omega 1998 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2008
- Mesaj Privat
- livcro
- ******
- 4,542 mesaje
- din 22 Jul 2005
- Grandland X 2018 D20DT
- SIBIU-RM. VALCEA
livcro
- Mesaje scrise: 4,542
- Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
- Masina: Grandland X 2018 D20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2005
- Mesaj Privat
granth
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Dolj
- Masina: Corsa 2001 z10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2010
- Mesaj Privat
Am sudat si eu ieri galeria de evacuare, o fisura destul de mare cca 10 cm. Cu electrozi de fonta la rece. mi-a luat sudorul 8 lei pe cm de sudura, in fine, nu mai miroase a gaze pe la motor , dar tablia aia de protectie este la fel de incinsa ca inainte cand aveam fisura. Intrebare: este normal sa fie foarte incinsa , la modu sa nu poti sa tii degetul pe ea dupa ce opresti motorul sau nu mi-a sudato bine si fisura a ramas?
- gaby_isro
- **
- 427 mesaje
- din 29 Jun 2009
- Corsa 2000 X10XE
- Alta tara
gaby_isro
- Mesaje scrise: 427
- Locatie: Alta tara
- Masina: Corsa 2000 X10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jun 2009
- Mesaj Privat
granth a scris:Am sudat si eu ieri galeria de evacuare, o fisura destul de mare cca 10 cm. Cu electrozi de fonta la rece. mi-a luat sudorul 8 lei pe cm de sudura, in fine, nu mai miroase a gaze pe la motor , dar tablia aia de protectie este la fel de incinsa ca inainte cand aveam fisura. Intrebare: este normal sa fie foarte incinsa , la modu sa nu poti sa tii degetul pe ea dupa ce opresti motorul sau nu mi-a sudato bine si fisura a ramas?
pey e normal sa se incinga pentru ca sta pe galerie unde sunt cateva sute de grade...
ovidiui
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Dec 2010
- Mesaj Privat
sima-rxi
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2001 z10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mar 2011
- Mesaj Privat
raul25
- Mesaje scrise: 73
- Locatie: Arad
- Masina: Corsa 2001 Z 10 XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mar 2010
- Mesaj Privat
- hora
- **
- 266 mesaje
- din 23 Jul 2010
- Corsa 2006 Z13DT
- Brasov
hora
- Mesaje scrise: 266
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2010
- Mesaj Privat
O problema. Am fost ieri la ITP si la inceput nu ieseau gazele (motor z13dt). Dupa ce a turat-o de cateva ori la maxim, au iesit. Raspunsul omului a fost ca era catalizatorul infundat/imbacsit. Eu merg de obicei pe la 2700-3000 de ture si schimb vitezele chiar si mai sus. Exista vreo metoda de curatat catalizatorul? Ca altfel nu mai stiu cum sa procedez ca sa evit colmatarea lui. Multumesc.
- Shiva
- ****
- 1,976 mesaje
- din 22 Aug 2009
- Corsa 2002 Z12XE
- Cluj
Shiva
- Mesaje scrise: 1,976
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2009
- Mesaj Privat
- hora
- **
- 266 mesaje
- din 23 Jul 2010
- Corsa 2006 Z13DT
- Brasov
hora
- Mesaje scrise: 266
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2010
- Mesaj Privat
- deleted-38151
- ***
- 750 mesaje
- din 16 Aug 2009
deleted-38151
- Mesaje scrise: 750
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Aug 2009
- Mesaj Privat
- HASAN_CLAUDIU
- **
- 60 mesaje
- din 07 Dec 2010
- Corsa 1994 X12SZ
- Constanta
HASAN_CLAUDIU
- Mesaje scrise: 60
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 1994 X12SZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Dec 2010
- Mesaj Privat
Nu e reclama,preturi informative autokarma,eu am pus Klarius 185 ron,cea finala se portiveste perfect se prinde in coliere,daca vreti mai ieftine sunt universle dar se face traseu la autogen de specialist cu teava normala care rugineste f repede si costa manopera,oricum mai buna ca originala nu prea gasiti,si conteaza si cum merge mtrorul deoarece noxele afecteaza viata tobei(trageti concluzia).
- hora
- **
- 266 mesaje
- din 23 Jul 2010
- Corsa 2006 Z13DT
- Brasov
hora
- Mesaje scrise: 266
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2010
- Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:[u]
In Timisoara am vorbit, te poate ajuta simbata eventual si duminica (este ocupat dar pasionat de auto, are garaj, scule si stie ce face).
Primul pas pune catalizator (daca vrei iti caut eu unul aici identic dar pe producator si iti spun pret).
Step two = drum la TM si iti face diagnoza completa, verificare distributie, curatat MAF, throttle, egr, admisie si altele ce or mai fi.
Step 3 = daca trebuie schimbata distributia sau altele va pune-ti de acord.
Daca nu vrei distributie in TM vii in Iasi sau poate in curind Craiova.
Daca nu vrei sa schimbi distributia (daca o fi cazul) la TM vii la Opel Fest Moldova - intilnire nationala si o facem acolo . Nu o termin intr-o zi ca mai am si altele de facut dar pleci cu masina rezolvata. Vedem noi ce facem cu gunoaiele si mizeria...spunem ca ti s-a stricat masina si asta este...oricum vom avea la noi saci mari de gunoi ca sa nu ramina pe jos picaturi de ulei.
In Timisoara am vorbit, te poate ajuta simbata eventual si duminica (este ocupat dar pasionat de auto, are garaj, scule si stie ce face).
Primul pas pune catalizator (daca vrei iti caut eu unul aici identic dar pe producator si iti spun pret).
Step two = drum la TM si iti face diagnoza completa, verificare distributie, curatat MAF, throttle, egr, admisie si altele ce or mai fi.
Step 3 = daca trebuie schimbata distributia sau altele va pune-ti de acord.
Daca nu vrei distributie in TM vii in Iasi sau poate in curind Craiova.
Daca nu vrei sa schimbi distributia (daca o fi cazul) la TM vii la Opel Fest Moldova - intilnire nationala si o facem acolo . Nu o termin intr-o zi ca mai am si altele de facut dar pleci cu masina rezolvata. Vedem noi ce facem cu gunoaiele si mizeria...spunem ca ti s-a stricat masina si asta este...oricum vom avea la noi saci mari de gunoi ca sa nu ramina pe jos picaturi de ulei.
Ati putea sa-mi recomandati pe cineva in Brasov? Multumesc
- marusu
- **
- 474 mesaje
- din 11 Apr 2010
- Corsa 2007 Z13DTH
- Suceava
marusu
- Mesaje scrise: 474
- Locatie: Suceava
- Masina: Corsa 2007 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2010
- Mesaj Privat
salutare! masinuta mea este in 3 pistoane,motor 1000 din 2001, acum ceva timp in urma am trecut peste o bordura(am fost nevoit pentru ca am fost blocat in parcare) si am atins toba undeva pe la imbinarea flexibila,fiind rece s-a fortat...nu stiu cum si mi-a produs o fisura pe galerie undeva in partea spre motor,am incercat sa sudez cu electrozi de fonta numai ca nu am reusit sa ajung. pana unde a trebuit iar daca o dau jos si o sudez la montare mi-e frica sa nu cedeze din nou pentru ca la sudura se va dilata si oricum nu o sa imi mai vina la gauri exact si voi ajunge din nou la o fisura poate chiar una mai mare la montarea pe masina,problema ar mai fi si la suruburi caci e posibil sa fie cam arse in zona aia si mi-e frica sa nu se rupa inauntru. problema e in felul urmator:cand accelerez prima oara se aude ca un suierat de la fisura aia apoi se accelereaza motorul,poate sa aiba vreo influenta negativa asupra bunei functionari a motorului? am gasit la dezmembrari cu 400 ron(galeria e cu tot cu catalizator fiindca asa este+sonda lambda) numai ca se feresc toti de a schimba asa ceva de frica sa nu se rupa suruburile. a mai intampinat cineva problema asta,daca ma puteti ajuta...va rog. multumesc anticipat si drumuri bune fara evenimente neplacute la toata lumea!
- lev30ro
- **
- 112 mesaje
- din 12 Jan 2011
- Corsa 2002 Z10XE
- Mures
lev30ro
- Mesaje scrise: 112
- Locatie: Mures
- Masina: Corsa 2002 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jan 2011
- Mesaj Privat
Cat de mare este fisura si in ce pozitie?
Eu daca at-i spun ce am facut.... sar mecanicii adevarati pe mine,
Eu am avut o fisura pe galeriei dupa catalizator(tot de la lovitura), iar cei ce repara tobe mi-au sugerat sa o dau jos la un mecanic si ei o sudeaza in 5 minute. Da ,insa starea lui(suruburile) ruginite tare , si poztia nasoala tare, m-a pus pe ganduri...rau .
Am cumparat silicon rosu pentru garnituri(rezista la 300C), am pus silicon la fisura(nu in exces) , am asteptat 5 minute dupa care i-am pus un colier lat de 1cm. La mine fisura era de 5 cm, nu foarte mare si a functionat. Mi-e am-i huruia tare pe la aceea fisura , nasol tare..
Ceea ce am facut eu este o tiganeala, insa dupa 500km tine bine, totul este intact si nu mai am huruit, aer fals.
La 400 ron galeria + sonda, daca sant instare buna este foarte ieftin....merita daca gasesti pe cineva care sa-si asume rasunderea la demontat.
Pe viitor poate a-l voi suda si eu , dar....poate.
Succes,
Eu daca at-i spun ce am facut.... sar mecanicii adevarati pe mine,
Eu am avut o fisura pe galeriei dupa catalizator(tot de la lovitura), iar cei ce repara tobe mi-au sugerat sa o dau jos la un mecanic si ei o sudeaza in 5 minute. Da ,insa starea lui(suruburile) ruginite tare , si poztia nasoala tare, m-a pus pe ganduri...rau .
Am cumparat silicon rosu pentru garnituri(rezista la 300C), am pus silicon la fisura(nu in exces) , am asteptat 5 minute dupa care i-am pus un colier lat de 1cm. La mine fisura era de 5 cm, nu foarte mare si a functionat. Mi-e am-i huruia tare pe la aceea fisura , nasol tare..
Ceea ce am facut eu este o tiganeala, insa dupa 500km tine bine, totul este intact si nu mai am huruit, aer fals.
La 400 ron galeria + sonda, daca sant instare buna este foarte ieftin....merita daca gasesti pe cineva care sa-si asume rasunderea la demontat.
Pe viitor poate a-l voi suda si eu , dar....poate.
Succes,
- misublu89
- **
- 302 mesaje
- din 01 Mar 2011
- Astra 2004 Z16XEP
- Constanta
misublu89
- Mesaje scrise: 302
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2004 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mar 2011
- Mesaj Privat
raul25 a scris:eu acuma vreau sa refac galeria, din inox si sa folosesc un catalizator universal ero4, costul l-am estimat undeva la 300ron+catalizator, ajung la 650-700ron fata de unul original 2000ron, sau unul second 400-600ron
ai facut treaba? se simte vro crestere de putere dak faci galeria din inox? imi poti da mai multe detalii? ms
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat