Ai uitat parola?


  • ag10tit

  • Mesaje scrise: 378
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z19DTJ din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 09 Feb 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Am citit pe toate site-urile cu chipuri tunning si toti spun ca nu pateste nimic motorul.Parerea mea ca odata ce ai modificat parametrii calculatorului se modifica si parametri diferitelor componente de la masina(turbina,pompa injectie) si nu sunt atat de sigur daca aceste componente rezista la noii parametrii.Ma gandesc sa fac la masina mea o remapare dar inca nu sunt convins de faptul ca merita,n-as vrea ca apoi sa am probleme cu motorul.Mai bine stau linistit cu 75CP decat cu 90CP si plin de probleme
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,176
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra Y20DTH din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 20 Dec 2004

  • Garaj Mesaj Privat
Depinde foarte mult UNDE iti faci remaparea. Unii iti pot oferi chiar 100 CP fara a scoate motorul din limitele de siguranta, altii iti pot oferi 90 CP iar software-ul sa fie o varza totala.
  • BiriV

  • Mesaje scrise: 101
  • Locatie:
  • Masina: Astra Y17DT din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Jun 2006

  • Garaj Mesaj Privat
of ... si aici tre sa postez:
Am remapare de aprox 20.000 km si un an de zile ... si nu pot spune ca am avut vreo problema din cauza asta.
Si masina ... e cu totul alta .... pana nu conduci un y17dt remapat nu ai idee ce poate motorul ala.
  • ag10tit

  • Mesaje scrise: 378
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z19DTJ din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 09 Feb 2007

  • Garaj Mesaj Privat
eu ma refeream la o remapare facuta de o firam specializata desi costa ceva mai mult.din cate stiu la remapare se forteaza turbina si ma gandesc ca o sa ma lase Sad


chiar as vrea sa merg cu 1.7 remapat,asa m-as convinge daca merita.prin pitesti nu stiu pe nimeni cu remapare facuta la 1.7
  • 34KLA

  • Mesaje scrise: 5,246
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Signum z19dth din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Sep 2004

  • Garaj Mesaj Privat
maiandrei este reprezentant EDS deci ti-a raspuns in calitatea de reprezentant al unei firme specializate

http://www.gmtuning.ro/
  • axl666

  • Mesaje scrise: 95
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Y17DT din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Aug 2006

  • Garaj Mesaj Privat
treaba cu remaparea pe 1.7 dti (75 cp stock) ma intereseaza si pe mine. Dar mi-e greu sa ma decid. Un prieten care lucreaza la un mare dealer de masini, m-a sfatuit ca pentru masina ta personala, nu ar fi indicata cresterea puterii motorului. El are pe masina de serviciu o remapare facuta, dar nu e masina lui personala; se buleste ceva se schimba.... Cred ca daca vrei senzatii tari, mai bine iti iei o masina mai puternica. La orice firma de tunning am intrebat, legat de ce garantii am ca nu se buleste ceva la masina din cauza cresterii puterii motorului (turbina, ambreiaj..etc), mi-au zis ca nu imi garanteza nimic. Ma gandesc de ceva timp la treaba asta cu remaparea, dar repet nu as vrea sa ma vad nevoit sa mai deschid vreun alt credit sa imi iau motor nou Sad , cand nici macar nu l-am finalizat pe asta pentru achizitionarea masinii.

bafta Very Happy
  • G.i.M.

  • Mesaje scrise: 385
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 1.2XEP din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Oct 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Si eu imi pun de mult aceleasi intrebari ca si ag10tit! Si ma gandesc asa: ca sa fac rost de ceva putere si cuplu trebuie sa umblu putin pe la cantitatea de motorina si de aer, adica pe la injectie si pe la turbina. Asta ma duce cu gandul la putina suprasolicitare de motor si de turbina, care, sunt convins ca nu sunt prea mari, dar sunt, si reduc durata de viata ale acestora. Asta o spun in mod neprofesional, babeste vorbind. Cu totii ne-am dori motoare mai puternice si cuplu mai mare pe masinile noastre, dar cred ca multi gandesc la fel ca mine. Si ma mai intreb de ce, daca motoarele si subansamblele n-au nici pe dracu', nu sunt proiectate asa din fabrica? Daca se pricepe cineva, il rog sa ma lamureasca si pe mine (si pe altii) in 10 cuvinte, sau trimiteti-ma undeva sa citesc despre asta.
  • jE

  • Mesaje scrise: 9,603
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Z18XE din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Jun 2006

  • Garaj Mesaj Privat
G.I.M., de bun simt, ce zici tu, nu ar trebui sa fie problema. Sau, daca e problema, inseamna ca proiectantii au fost cretini Smile
sa ma explic: intotdeauna o piesa e gandita sa reziste la solicitari mai mari decat cele la care e ea supusa in mod normal. Regimul normal de exploatare trebuie sa fie cu MULT sub limitele maxime admise.
E, in cazul asta, o mapare facuta cum trebuie, va ridica solicitarile, dar nu le va apropia PERICULOS de mult de limitele maxime. Si atunci, nu ai de ce sa iti faci griji...
  • malex

  • Mesaje scrise: 165
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z16XE din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Nov 2004

  • Garaj Mesaj Privat
SUNT DUPA REMAPARE SI TURBINA ESTE SUB VALOAREA NOMINALA CHIAR SI LA "TALPA"
ASA CA TRAGETI VOI CONLUZIILE
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,729
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 12 Mai 2004

  • Garaj Mesaj Privat
De unde stii ce a proiectat nenea ala de la Opel, dupa ureche Twisted Evil
  • danieldboca

  • Mesaje scrise: 118
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra din 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Feb 2006

  • Garaj Mesaj Privat
practic remaparea la 1.7 face masina sa se comporte (aproximativ) ca motorul de 2.0.
acum ma gandesc si eu :chiar asa tampiti or fi fost astia de la opel sa scoata alt motor pentru 100 de cai??
daca era asa de ok faceau si ei ce fac baietii cu laptopul si gata.
in concluzie, sfatul meu :vrei masina de 100 de cai o vinzi pe cea de 1.7 si o cumperi pe cea de 2.0, e mai bine asa decat sa iti bati joc de ea.
P.S :este parerea mea si nu a fost menita sa supere pe cineva!
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,176
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra Y20DTH din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 20 Dec 2004

  • Garaj Mesaj Privat
sorin666 a scris:De unde stii ce a proiectat nenea ala de la Opel, dupa ureche Twisted Evil
Poate el nu stie, insa cel care i-a modificat software-ul stie foarte bine de unde pana unde se poate intinde. Ma refer acum strict la colaboratorul apropriat al Opel Performance Center...

danieldboca a scris:practic remaparea la 1.7 face masina sa se comporte (aproximativ) ca motorul de 2.0
Da, iar pe cel de 2.0 il face sa se comporte ca cel de 2.2
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,729
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 12 Mai 2004

  • Garaj Mesaj Privat
Fara nici o intentie polemica... afirmatia unui user "obiectul estre sub limita maxima a solicitarilor"
... scuze, 101% este o afirmatie spusa in vant... Embarassed
... cu atat mai mult cu cat nici o firma care face tuning nu iti da o garantie formala de fiabilitate, formula consacrata fiind "aia de la Opel, Mercedes BMW sunt niste gugustiuci, l-ati prins insa pe Sf Petru de picior cand ati apelat la noi, noi e mai buni ca ei, puterea creste spectaculos in paralel cu o scadere non neglijabila a consumului" ... Cool
Acestea fiind zise, daca asi avea T-Diesel, cred ca asi remapa si eu...
  • BiriV

  • Mesaje scrise: 101
  • Locatie:
  • Masina: Astra Y17DT din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Jun 2006

  • Garaj Mesaj Privat
@sorin666
De ce numai daca ai avea T-Diesel? eu ma gandesc serios la remapare desi am T-Benzina Smile. Astept doar sa ma mai obisnuiesc un pic cu masina, ca o am de putin timp ... si dupa urmeaza remaparea!
Eu sunt (probabil unul dintre putinii) complet PRO remapare.
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,729
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 12 Mai 2004

  • Garaj Mesaj Privat
T-benzina e rare, de aceea "am uitat" de ele... Cool
  • cristiano82

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 17ydt din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Nov 2009

  • Garaj Mesaj Privat
eu chiar azi miam facut chiptuning la astra meu si se prezinta chiar bine diferenta enorma de cuplu fata de inainte Smile)
  • mad2max

  • Mesaje scrise: 1,052
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra y17dt din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Jul 2007

  • Garaj Mesaj Privat
cristiano82 a scris:eu chiar azi miam facut chiptuning la astra meu si se prezinta chiar bine diferenta enorma de cuplu fata de inainte Smile)


Daca tot afirmi ceva da-ne mai multe date....ai facut dyno?....puterea de dinainte si dupa? ce cuplu aveai si ce cuplu ai acum?
  • cristiano82

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 17ydt din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Nov 2009

  • Garaj Mesaj Privat
da sa facut testul dyno sa spus ca arre toate vitaminele la locul ei puterea inainte era de 75 kp si 165 nm dupa a ajuns la 100-105 pk si 220 nm diferenta se simte in toate vitezele dar parca mai mult in a 4 acum sper sa nu am probleme
  • mad2max

  • Mesaje scrise: 1,052
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra y17dt din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Jul 2007

  • Garaj Mesaj Privat
cristiano82 a scris:da sa facut testul dyno sa spus ca arre toate vitaminele la locul ei puterea inainte era de 75 kp si 165 nm dupa a ajuns la 100-105 pk si 220 nm diferenta se simte in toate vitezele dar parca mai mult in a 4 acum sper sa nu am probleme

Unde ai facut remaparea si cat te-a costat?
  • dan c

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra y1.7dti din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Oct 2011

  • Garaj Mesaj Privat
este intersanta ideea asta cu remaparea ma gandesc si eu sa o fac dar abia am descoperit-o si mai stau un pic sa ma obisnuiesc gandul

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata