- cristi88tc
- *
- 1 mesaje
- din 02 Feb 2009
- Vectra 2001
- Tulcea
cristi88tc
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Tulcea
- Masina: Vectra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Feb 2009
- Mesaj Privat
- boditza
- ***
- 765 mesaje
- din 28 Sep 2006
- Dolj
boditza
- Mesaje scrise: 765
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2006
- Mesaj Privat
cristi88tc a scris:Am un opel vectra c 1.8 benzina din 2003.si imi prelinge ulei pe bieleta de directie de la caseta(foarte putin, nu am completat niciodata in vasul de la ulei). cat ma costa sa o reconditionez, sau ce trebuie sa fac.si cat ma costa.de unde as putea sa cumpar kitul de reconditionare.ms
mai bine o lasi asa ca la ce preturi cer pt o reconditionare.. vei vinde masina si caseta nu va avea nimic
- trami
- **
- 135 mesaje
- din 12 Mar 2005
- Dambovita
trami
- Mesaje scrise: 135
- Locatie: Dambovita
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mar 2005
- Mesaj Privat
- vasile cristian ionu
- *
- 1 mesaje
- din 03 Mai 2011
- Bucuresti
vasile cristian ionu
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mai 2011
- Mesaj Privat
- mctoto
- ****
- 1,846 mesaje
- din 16 Mai 2006
- Calibra 1993 C20NE
- Bucuresti
mctoto
- Mesaje scrise: 1,846
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2006
- Mesaj Privat
- ndoru33
- **
- 207 mesaje
- din 01 Aug 2009
- Astra 2005 Z16XEP
- Vrancea
ndoru33
- Mesaje scrise: 207
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2009
- Mesaj Privat
- mctoto
- ****
- 1,846 mesaje
- din 16 Mai 2006
- Calibra 1993 C20NE
- Bucuresti
mctoto
- Mesaje scrise: 1,846
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2006
- Mesaj Privat
- ndoru33
- **
- 207 mesaje
- din 01 Aug 2009
- Astra 2005 Z16XEP
- Vrancea
ndoru33
- Mesaje scrise: 207
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2009
- Mesaj Privat
TsunamiVL
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Valcea
- Masina: Vectra 2001 Z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jun 2011
- Mesaj Privat
- neacsu sorin
- *
- 1 mesaje
- din 05 Feb 2011
- Astra 2002
- Vaslui
neacsu sorin
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Vaslui
- Masina: Astra 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Feb 2011
- Mesaj Privat
- cimpianadryan
- **
- 84 mesaje
- din 09 Sep 2009
- Astra 2001 z20let
- Sibiu
cimpianadryan
- Mesaje scrise: 84
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2001 z20let
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2009
- Mesaj Privat
boditza a scris:am si eu probleme cu caseta(cred): am un pic de joc in .. am reglat din surubul de reglaj dar tot a mai ramas. pe centru volanul are cam 1cm joc stanga dreapta, dar necesita foarte foarte putina forta sa fie miscat si multi mi-au zis ca e din axul volanului care are joc... si ar mai fi faptul ca atunci cand virez maxim stanga sau dreapta se aude un "rontzait" dar care se atenueaza cand apas acceleratia. merita sa inlocuiesc caseta sau sa schimb ajul? cu zgomotul ce este?
am o intrebare caseta de astra g are surub de reglaj?
- niladam2002
- **
- 201 mesaje
- din 09 Jul 2008
- Astra 1997 X18XE
- Galati
niladam2002
- Mesaje scrise: 201
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 1997 X18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jul 2008
- Mesaj Privat
stefan112
- Mesaje scrise: 51
- Locatie: Dambovita
- Masina: Omega 1997 x25dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2009
- Mesaj Privat
sal niladam2002 ,
De regula presiunea in caseta de directie nu este tinuta doar de simering,trebuie sa aibe un set de bucsi elastice care la presiune es strang pe axul pompei nelasand lichidul sa iasa. Probabil ca ai si aceste bucsi ( sau segmenti cum se mai denumesc ) uzate si simeringul de inchidere , probabil si axul pompei , dar asta se vede numai atunci cand o demontezi.
Maine ma uit la cotele simeringului si le trimit.
De regula presiunea in caseta de directie nu este tinuta doar de simering,trebuie sa aibe un set de bucsi elastice care la presiune es strang pe axul pompei nelasand lichidul sa iasa. Probabil ca ai si aceste bucsi ( sau segmenti cum se mai denumesc ) uzate si simeringul de inchidere , probabil si axul pompei , dar asta se vede numai atunci cand o demontezi.
Maine ma uit la cotele simeringului si le trimit.
- niladam2002
- **
- 201 mesaje
- din 09 Jul 2008
- Astra 1997 X18XE
- Galati
niladam2002
- Mesaje scrise: 201
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 1997 X18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jul 2008
- Mesaj Privat
turcitua
- Mesaje scrise: 51
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mar 2008
- Mesaj Privat
salut,
poate cer prea mult sau paote sunt putin nesimti , dar poate cineva sa faca un tutorial pentru demontarea casetei de directie ? sau exista si stau eu prost cu vederea, desi am cautat toata ziulica pe forum asa ceva...
nu de alta dar in ziua de azi desi sincer prefer din tot sufletul sa dau cuiva bani sa munceasca, nu ii am ! si la mine pierde ulei pe ambele parti , a inceput dintr-o data si volanul se misca foarte greu, si se si aude ca pierde presiunea din caseta, si cand nu aplic nici o forta volanului tot fasaie dar muult mai incet, iar cand iau de volan nu mai zic. de pus ulei la astrelea asta e mai dificil avand borcanul de lichid dupa motor..
multumesc anticipat
poate cer prea mult sau paote sunt putin nesimti , dar poate cineva sa faca un tutorial pentru demontarea casetei de directie ? sau exista si stau eu prost cu vederea, desi am cautat toata ziulica pe forum asa ceva...
nu de alta dar in ziua de azi desi sincer prefer din tot sufletul sa dau cuiva bani sa munceasca, nu ii am ! si la mine pierde ulei pe ambele parti , a inceput dintr-o data si volanul se misca foarte greu, si se si aude ca pierde presiunea din caseta, si cand nu aplic nici o forta volanului tot fasaie dar muult mai incet, iar cand iau de volan nu mai zic. de pus ulei la astrelea asta e mai dificil avand borcanul de lichid dupa motor..
multumesc anticipat
kitdirectie- Suspendat
- 9 mesaje
- din 21 Feb 2012
- Vectra
- Bucuresti
kitdirectie- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Feb 2012
- Mesaj Privat
tutorial cu reparat casete si kit-uri casete orice model opel....contact in prv. Dar nu recomand sa va schimbati voi kit-ul daca nu ati mai facut-o....recomand ca ptr schimbare sa apelati la cineva care se pricepe...se poate sa aveti noroc sa o nimeriti dar se poate sa necesite o reconditionare mai speciala (rectificare ax cremalier etc.) si sa nu faceti altceva decat sa pierdeti vremea, res[pectiv bani Numai bine!
- micky001
- ****
- 1,318 mesaje
- din 26 Dec 2007
- Omega 1997 x20se
- Constanta
micky001
- Mesaje scrise: 1,318
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 1997 x20se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Dec 2007
- Mesaj Privat
- boditza
- ***
- 765 mesaje
- din 28 Sep 2006
- Dolj
boditza
- Mesaje scrise: 765
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2006
- Mesaj Privat
- micky001
- ****
- 1,318 mesaje
- din 26 Dec 2007
- Omega 1997 x20se
- Constanta
micky001
- Mesaje scrise: 1,318
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 1997 x20se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Dec 2007
- Mesaj Privat
Am terminat "operatiunea".Se simte diferenta! Mai ales la viteza mica.Poate nu se simte daca nu ai condus servo standard hidraulic Si la viteza se "citeste".Asa,orice volan se intareste la viteza,datorita accelerarii centrifugale a rotilor.Sunt pe deplin satisfacut de rezultat.
A fost cam naspa,ca nu puteam scoate caseta pe langa galerie,pana la urma am demontat galeria de evacuare pana la cupla.Bineanteles ca am "retezat" un surub... a trebuit sa dau gaura prin el,extractor,..in fine,am scos ce a mai ramas inauntru.Caseta este prinsa in patru suruburi, accesul la ele pe la oala rotii,trei,cele de jos strapung caseta ,unul,cel de sus se fixeaza in caseta.Apoi am demontat furtunele hidraulice.Prin interior,am desurubat ambele suruburi ale crucii elastice,apoi am ciocanit usor pana am ridicat cupla pe axul volanului,eliberand axul casetei.Cum am mai spus,am demontat galeria evacuare,apoi am extras caseta din pozitie si am coborat-o sub masina.Am lucrat cu doua cricuri,asa ca m-am cam tavalit,si nici casta nu este chiar usoara sa o manevrezi din pozitia aia.La capatul dinspre habitaclu,are un manson de izolatie din cauciuc,la remontarea casetei,este cam dificil sa-i gasesti pozitia...Am introdus la loc suruburile,pe interior am coborat cupla elastica la loc,am strans suruburile,apoi dupa ce am reconectat furtunele,am dat jos cureaua agregate ,umplut vasul de compensa cu ulei hidraulic/servo,si am invartit la mana pompa servo.Din cand in cand am mai virat din interior si evident am mai completat nivelul in vas.Cand nu a mai scazut nivelul,am remontat cureaua si am pornit motorul,facand curse complete stanga /dreapta volanului.Apoi am trecut la partea electrica.Modulul de control servo se afla normal in spatele tabloului de sigurante.Eu l-am instalat in laterala plansei de bord,in spatele capacului,este spatiu destul.Modulul are sase fire,plus de contact/negru,minus/maro,diagnoza/maro-alb, si solenoid hidraulic negru/alb,negru/mov,si semnal ABS(de unde-si vede viteza) albastru/rosu.Surpriza mea a fost dupa ce am dat panoul stergatoarelor jos ca sa am acces la trecerea firelor pt.solenoid,sa gasesc mufa precablata.Bucurie de scurta durata,deoarece,in interior nu aveam soclul modului,asa cum m-am asteptat.Semnalul ABS (odometer signal) l-am luat de la cablajul MID-ului.Maine urmeaza sa "aliniez" volanul,deoarece,oricat m-am chinuit,tot am ramas cu 5 minute dreapta.Caseta veche nu avea nimic,mergea perfect,doar ca Omega mea este un B1 benzinar,pe care am "transformat-o" complet in B2 si ramasesem cu ...restante la directie.Ori ,cand am montat rotile pe 225/60/16'',directia se ingreunase ,nu este conceputa pentru asa ceva,suporta maxim 205/55/16",dar recomandarea producatorului este 195/65/15".Tocmai de aia au facut ei la B2 upgrade-ul asta.Mi-a luat cam 4 ore,din care efectiv cred vre-o doua am lucrat,doua m-am uitat ca ...rama la bordura.Asta este.Acum insa sunt multumit! Am vrut sa fac poze cu etapele,dar singur fiind,m-am luat cu ...treaba si...
Daca vre-un coleg are ...probleme cu caseta modelul asta si-l poate ajuta,contactati Micky001 Respecte!
A fost cam naspa,ca nu puteam scoate caseta pe langa galerie,pana la urma am demontat galeria de evacuare pana la cupla.Bineanteles ca am "retezat" un surub... a trebuit sa dau gaura prin el,extractor,..in fine,am scos ce a mai ramas inauntru.Caseta este prinsa in patru suruburi, accesul la ele pe la oala rotii,trei,cele de jos strapung caseta ,unul,cel de sus se fixeaza in caseta.Apoi am demontat furtunele hidraulice.Prin interior,am desurubat ambele suruburi ale crucii elastice,apoi am ciocanit usor pana am ridicat cupla pe axul volanului,eliberand axul casetei.Cum am mai spus,am demontat galeria evacuare,apoi am extras caseta din pozitie si am coborat-o sub masina.Am lucrat cu doua cricuri,asa ca m-am cam tavalit,si nici casta nu este chiar usoara sa o manevrezi din pozitia aia.La capatul dinspre habitaclu,are un manson de izolatie din cauciuc,la remontarea casetei,este cam dificil sa-i gasesti pozitia...Am introdus la loc suruburile,pe interior am coborat cupla elastica la loc,am strans suruburile,apoi dupa ce am reconectat furtunele,am dat jos cureaua agregate ,umplut vasul de compensa cu ulei hidraulic/servo,si am invartit la mana pompa servo.Din cand in cand am mai virat din interior si evident am mai completat nivelul in vas.Cand nu a mai scazut nivelul,am remontat cureaua si am pornit motorul,facand curse complete stanga /dreapta volanului.Apoi am trecut la partea electrica.Modulul de control servo se afla normal in spatele tabloului de sigurante.Eu l-am instalat in laterala plansei de bord,in spatele capacului,este spatiu destul.Modulul are sase fire,plus de contact/negru,minus/maro,diagnoza/maro-alb, si solenoid hidraulic negru/alb,negru/mov,si semnal ABS(de unde-si vede viteza) albastru/rosu.Surpriza mea a fost dupa ce am dat panoul stergatoarelor jos ca sa am acces la trecerea firelor pt.solenoid,sa gasesc mufa precablata.Bucurie de scurta durata,deoarece,in interior nu aveam soclul modului,asa cum m-am asteptat.Semnalul ABS (odometer signal) l-am luat de la cablajul MID-ului.Maine urmeaza sa "aliniez" volanul,deoarece,oricat m-am chinuit,tot am ramas cu 5 minute dreapta.Caseta veche nu avea nimic,mergea perfect,doar ca Omega mea este un B1 benzinar,pe care am "transformat-o" complet in B2 si ramasesem cu ...restante la directie.Ori ,cand am montat rotile pe 225/60/16'',directia se ingreunase ,nu este conceputa pentru asa ceva,suporta maxim 205/55/16",dar recomandarea producatorului este 195/65/15".Tocmai de aia au facut ei la B2 upgrade-ul asta.Mi-a luat cam 4 ore,din care efectiv cred vre-o doua am lucrat,doua m-am uitat ca ...rama la bordura.Asta este.Acum insa sunt multumit! Am vrut sa fac poze cu etapele,dar singur fiind,m-am luat cu ...treaba si...
Daca vre-un coleg are ...probleme cu caseta modelul asta si-l poate ajuta,contactati Micky001 Respecte!
- iulian.ciobotaru
- **
- 54 mesaje
- din 12 Nov 2010
- Astra 2002 Z16XE
- Bacau
iulian.ciobotaru
- Mesaje scrise: 54
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Nov 2010
- Mesaj Privat