Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J
  • negru2004

  • Mesaje scrise: 157
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2010 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Am observat astazi ca scartaie acel dreptunghi de plastic cu aspect de crom(care se afla in jurul mansonului de piele al schimbatorului de viteze) in momentul in care schimb vitezele. Acel scartait este chiar deranjant cand schimb in treapta a 2-a sau in marsarier, si usor sesizabil sau chiar inexistent in cazul celorlalte trepte de viteza. Dupa ce am analizat putin problema, am observat ca acel plastic cromat scartaie datorita contactului cu plasticul colorat al consolei centrale(cel care are culori diferite in functie de versiunea masinii).

Mai scartaie la cineva? Exista vreo solutie(artizanala sau la reprezentanta) ?


Ultima modificare facuta de negru2004 la Joi 27 Oct, 2011 11:50 pm
Skip ads

  • irmscher O1

  • Mesaje scrise: 287
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Sep 2010

  • Mesaj Privat
La mine nu se intampla. Probabil ar putea fi demontat, aplicat putin silicon transparent (nu in exces), lasat sa se usuce si apoi remontat. E doar o idee.
  • negru2004

  • Mesaje scrise: 157
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2010 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Am rezolvat problema cu acel scartait. Am fost la reprezentanta unde mi-au demontat bucata de plastic in care este prinsa pielea de la schimbator si au aplicat vaselina siliconica pe tot acel plastic de jur imprejur(a si zis tipul de la reprezentanta ca mai mult de atat n-au ce sa-i faca). Acum nu se mai aude nimic. E contact plastic pe plastic acolo...cand e frig nu se auzea, dar de cand a dat caldura ma scotea din minti in oras.

Am verificat si pe 2 masini pe care le aveau in showroom: pe un ST Diesel, unde nu se auzea nimic la schimbatul vitezelor(se simtea si altfel cutia la schimbat...mergea mult mai usor schimbatorul) si pe un Hatchback Essentia benzina, unde scartaia la toate vitezele si mult mai urat ca la mine(masina noua expusa in showroom).

Concluzia: cum ti-e norocul. Mai devreme sau mai tarziu va aparea la toata lumea acel scartait datorita design-ului consolei(pueau sa puna si ei niste tampoane de cauciuc sau silicon intre cele 2 bucati de plastic ale consolei, ca sa nu fie plastic pe plastic). Important e ca solutia e foarte simpla, se rezolva in 30 de min. in service. Acum sa vad cat va tine.
  • negru2004

  • Mesaje scrise: 157
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2010 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2007

  • Mesaj Privat
A revenit problema cu scartaitul ornamentului de plastic cromat din jurul schimbatorului de viteze. Ma scoate din minti. In oras cel putin e infernal.

Deasemenea a mai aparut o problema la fel de deranjanta: calota de plastic de deasupra ceasurilor de bord scartaie atunci cand treci peste denivelari, sine de tramvai, gropi, etc(deci mai tot timpul in conditiile drumurilor de la noi).

Presupun ca nu sunt singurul cu aceste probleme. A gasit cineva vreo rezolvare la ele fie de unul singur fie la reprezentanta?
Skip ads

  • Okta43

  • Mesaje scrise: 817
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2010 A14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Hmm aseara mi-a aparut si mie un zanganit in bord.. pe la 3000-3100 ture.. a aparut dar am schimbat si a disparut.. Sunetul venea de undeva de la senzorul acela din mijlocul bordului
  • irmscher O1

  • Mesaje scrise: 287
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Din pacate, cu problema vibratiei plasticelor din interiorul habitaclului se confrunta mai multi posesori de Astra J, asa cum s-a mai discutat si pe alte topicuri. Aceste vibratii se localizeaza la diverse imbinari, diferite de la un autoturism la altul. Se mai discuta si despre vibratii in zona oglinzii retrovizoare interioare sau in zona bordului, a boxelor, etc. Unii posesori au incercat remedierea acestor inconveniente pe cont propriu, demontand subansamblele respective si aplicand diverse materiale pe clemele de imbinare (banda izolatoare s.a.), altii au apelat la service-uri, unde din cate am inteles, s-a efectuat aceeasi operatiune.
  • negru2004

  • Mesaje scrise: 157
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2010 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Cunosc generalitatile si teoria. Insa vreau sa stiu concret daca cineva a reusit sa rezolve problema ptr. cele doua zone precizate mai sus, indferent daca s-a chinuit singur sau a mers la reprezentanta.
  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,965
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat
@negru2004
daca zgomotul e asa de mare atunci se vede si unde freaca acel ornament cromat din jurul schimbatorului,
se demonteaza relativ simplu si ai doua variante de al face sa nu mai scartie, fie dai cu un ulei siliconic pe el sau lipesti de jur imprejur ceva banda care sa preia zgomotele, la plasticul de sta peste ceasuri tragi frumos de el in scoti afara e prins doar in cleme si verifici unde freaca, aceeasi operatiune si acolo banda care sa nu ii mai dea voie sa scartie
  • negru2004

  • Mesaje scrise: 157
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2010 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2007

  • Mesaj Privat
@lucio85

Stiu cum sa demontez cele 2 zone ptr. ca am facut-o de mai multe ori. Insa nu stiu exact ce tip de banda sa folosesc si unde. La schimbator zgomotul nu e asa mare, dar este constant si enervant. Daca ai fi citit mai sus ai fi vazut ca am fost deja la reprezentanta in luna mai. Cei de la service au demontat ornamentul cromat de plastic din jurul pielii de la schimbator, au uns cu vaselina siliconica de jur-imprejur si zgomotul a disparut. Aceasta solutie este una temporara(la mine a durat 5 luni pana a aparut iar scartaitul al schimbarea vitezelor). Ma intereseaza daca a gasit cineva o soultie permanenta sau macar semi-permanenta la aceasta problema.

Stiu ca ai GlobalTIS. Vezi ca la SI, daca te duci si cauti dupa modelul masinii, vei gasi printre TSB-urile pentru INSIGNIA unul care se refera la eliminarea zgomotelor plasticelor din consola centrala si bord. Arata exact ce trebuie desfacut si ce trebuie facut. Acolo este descrisa folosirea a 2 tipuri de banda: "sliding tape"(banda de alunecare) si "damping tape"(banda pentru amortizare). Ambele tipuri au un numar de catalog pentru EPC. Am gasit doar "damping tape" in EPC dupa codul de catalog, insa nu stiu daca se poate comanda o singura rola la reprezentanta.

Tie chiar nu-ti scartaie deloc acel ornament cromat din jurul schimbatorului atunci cand schimbi vitezele?
  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,965
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat
@negru2004
pana acum plasticele mele nu fac zgomot sa ma deranjeze, acolo unde facea zgomot(plastic oglinda) am rezolvat cu banda pe clemele de prindere
daca stii sa le demontezi treci la treaba, operatiile de le fac aia la service le poti face singur, banda de amortizare gasesti pe la magazinele de bicolaj, e la fel ca aia dubluadeziva doar ca are lipici doar pe una din fete
sliding tape"(banda de alunecare) cred ca este banda izolatoare din material textil de se invelesc cablurile electrice in ea pentru a nu face zgomot se gaseste prin magazinele de piese auto sau cele cu profil electric aduc la comanda
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR