Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • against

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Am gasit garnitura unde la alte masini e filtrul epurator infundata cu mizerie. Curatat totul frumos si cu ocazia asta am gasit si colierul furtunului dintre turbosuflanta si intercooler desfacut. Dupa toata operatiunea am alta masina.
Skip ads

  • AdyBossu

  • Mesaje scrise: 320
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2004 1,7 cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Unde se afla acea garnitura despre care zici ca era infundata cu mizerie? Din cauza asta se facea presiune pe la simeringuri injectoare?
  • against

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Exact pe capacul de la culbutori, e un capac mic prins cu 4 suruburi - de la el pleaca un furtunas care se duce in admisie. Sub capac se gaseste o garnitura patrata de cauciuc si un arc. din ce stiu eu are rolul de a trimite uleiul inapoi in capacul culbutorilor iar excesul sa-l trimita pe admisie spre turbina. daca e infundat se creaza presiune si atunci iese uleiul pe unde poate. la mine la 54.000 km a iesit pe la garnitura capacului, pe la busonul de ulei si pe la simeringurile injectoarelor, de doua ori. Dupa curatare au disparut toate problemele. BMW-urile au un filtru acolo, de care ff putina lume stie.

  • AdyBossu

  • Mesaje scrise: 320
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2004 1,7 cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Pai inseamna ca ai schimbat degeaba simeringurile de la injectoare, nu? Sad Am si eu doua simeringuri de la injectoare care scapa ulei si am mai observat ca si pe la garnitura capacelului patrat se intinde o pata foarte mica de ulei. Am sa desfac acolo si am sa verific si eu. Uneori problemele se pot rezolva mai usor decat credem. Va tin la curent.
Skip ads

  • against

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Le-am schimbat degeaba, desigur. Si le-am schimbat si preventiv pe toate 8. Cam 600 de roni m-a costat distractia, dar partea buna e ca am descoperit furtunul dintre turbina si intercooler slabit si acum am mai castigat cativa cai doar prin simpla strangere Very Happy
  • AdyBossu

  • Mesaje scrise: 320
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2004 1,7 cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Am verificat, la mine este curat. Deci eu am uzate doua simeringuri injectoare. Le schimb la primavara.
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,660
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
@Against: ''Exact pe capacul de la culbutori, e un capac mic prins cu 4 suruburi - de la el pleaca un furtunas care se duce in admisie. Sub capac se gaseste o garnitura patrata de cauciuc si un arc. din ce stiu eu are rolul de a trimite uleiul inapoi in capacul culbutorilor iar excesul sa-l trimita pe admisie spre turbina. daca e infundat se creaza presiune si atunci iese uleiul pe unde poate. la mine la 54.000 km a iesit pe la garnitura capacului, pe la busonul de ulei si pe la simeringurile injectoarelor, de doua ori. Dupa curatare au disparut toate problemele. BMW-urile au un filtru acolo, de care ff putina lume stie. ''.

Am si eu ulei chiar la capacul ala, fara sa fie umede garniturile de la injectoare. Ce se afla sub capacul ala si ce trebuie sa curat? In plus ce e infundat daca nu exista filtru?
  • AdyBossu

  • Mesaje scrise: 320
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2004 1,7 cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Dupa ce dai jos capacelul patrat vei intelege mai bine. Sub capacel exista o garnitura si un arc. Daca se poate infunda ceva ar fi orificiul din interior-dreapta, care face trecerea catre racordul din cauciuc negru. Oricum orificiul este destul de larg si probabilitatea sa se infunde destul de mica dar nu imposibil.
Skip ads

  • against

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Eu aveam o depunere de "mazga"imediat sub garnitura - arcul si garnitura erau un corp compact, comun. le-am curatat cu carb cleaner si apoi am observat ca si scurgerea catre motor era infundata - gaura mica de jos, nu cea din dreapta. Cred ca asta forta vaporii de ulei sa se duca aiurea spre turbina si intercooler, in loc sa se intoarca in motor.
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,660
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
E clar ca trebuie sa desfac acolo sa vad in functie de timp. Ceva schimbari in comportamentul motorului dupa curatare?
  • razvanus00maranus

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2004 z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2011

  • Mesaj Privat
referitor la injectoare. mi-a spus un coleg ca daca pui 1 litru de benzina la un rezervor plin de motorina ... e mai bun ca aditivu.. si curata foarte bine injectoarele , e adevarat? stiti ceva ?
  • against

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2007

  • Mesaj Privat
eu nu-ti pot spune clar daca s-a schimbat ceva dat fiind faptul ca aveam si iesirea din turbosuflanta desfacuta. dar nu mai da ulei la capac pe nicaieri, masina merge mai nervos, mai rotund si mai economic. Am ajuns in oras la un consum de cam 6,3 iar afara 4,2 de la 8,6 urban si cam 5 afara.
Skip ads

  • alre

  • Mesaje scrise: 1,660
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Am desfacut si la mine alta e problema. Garnitura e un pic distrusa, in sensul ca pe suprafata unde inchide e ciupita(si nu de mine). Orificiile erau intr-o stare perfecta, nu erau obturate, de parca acum iesise motorul din fabrica si nu ar avea peste 100 de mii de km. Totul foarte curat acolo. Acum nici nu stiu ce garnitura sa comand sau sa cer la magazin.
  • against

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Cred ca trebuie sa mergi cu datele din talon sa vezi ce si cum la magazin. Problema e ca multe livreaza doar capacul culbutori cu totul. La dezmembrari auto cred ca iesi cel mai bine/ieftin.
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,660
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Pentru moment e foarte bine. Nu mai pierde, e totul curat dupa 600 de km parcursi. Oricum cu ocazia schimbarii antigelului si a reparatiei la acel capac am descoperit o scurgere fina de ulei sub capacul distributiei in zona vibrochenului. O fi de simeringul de la vibrochen sau de la pompa de ulei pentru ca la axa cu came e curat(am desfacut). Oricum trebuie sa ii fac distributia luna asta sa vedem de unde e scurgerea.
  • comisarul

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 1.7 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2008

  • Mesaj Privat
@against - dupa ce am dat jos cele 4 suruburi am observat ca acel capac patrat nu iese asa usor/garnitura este presata de acel capac si se vede pe toate partile . Intrebarea este se poate scoate acel capac fara sa bag surubelnita sub el ca am observat dupa ce am dat jos suruburile ca este intepenit acolo ? am obsevat si eu ca am ceva ulei pe la injectoare si ma gandeam sa curat acel locas, doar ca ma gandesc sa nu se ciupeasca garnitura aia . merci .
  • AdyBossu

  • Mesaje scrise: 320
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2004 1,7 cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Asa era si la mine. Trage un pic de capac cu o surubelnita lata ca nu e nici o problema. Este destula garnitura si in interior, ceea ce se vede in exterior oricum e surplus.
  • comisarul

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 1.7 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Merci de info, am sa incerc din nou cu o surubelnita !
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR