lucio85 a scris:@botea gabriela
eu am testat si azi treaba asta, atat cu copresorul pornit cat si cu el oprit
cu butonul de temperatura din dreapta pus pe LO si setata temperatura din celalat(cel de la sofer) si imi functioneaza doar ca pe display nu imi arata temperatura sa zicem 25 in ambele parti dar nu ma deranjaza treaba asta.in dreapta arata LO
daca nu ar functiona asa cum zici tu atunci cu compresorul pornit si butonul din dreapta pe LO ar trebui sa sufle rece, cea ce nu se intampla sufla prin grile aceeasi temperatura ca si in partea soferului ex.25 daca dai pe HI 1min cu motorul cald si dupa reduci o sa vezi diferenta imediat cum asculta de butonul de temperatura
aaa.......atunci e alta poveste...eu credeam ca daca se seteaza dintr-un singur buton , la invartirea acestuia ar trebui sa se schimbe ambele valori...dar daca zici ca nu arata lucrul asta, ci doar functioneaza, atunci am sa incerc maine chestia asta ! merci !
in alta ordine de idei, astazi am fost sa ma programez pentru o verificare de etrieri fata/spate, ca m-au inebunit zgomotele produse de acestia ( acum nici nu mai imi dau seama care din ei sunt vinovati, atat de persistente sunt zgomotele, ca m-au "inconjurat")...
aveau in showroom un gtc...splendid...mi-a configurat unul (cica sunt doar doua echipari: enjoy si sport) echipare sport ,motor 140 c.p., xenon (acum farurile obisnuie au bec cu lupa,seamana cu xenon), leduri stopuri spate, jenti 18, scaune ergonomice si inca cateva chestii si a ajuns undeva la 22500 euro dupa reduceri ( 1500 euro si 3 % discount.... a disparut reducerea de 15%
![Crying or Very sad](//www.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
) cam scump !