- Corsafuhrer
- ***
- 869 mesaje
- din 26 Mai 2006
- Corsa 2003 Y17DT
- Bucuresti
Corsafuhrer
- Mesaje scrise: 869
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2003 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Mai 2006
- Mesaj Privat
Man, daca nu ti-e frig&lene, poti efectua si singur operatiunea. Golesti instalatia (vezi ca trebuie sa ai un robinet mic in partea de jos a radiatorului (desfa si busonul de la vasul de expansiune, ca sa nu stai 3 ore sa scurga tot lichidul ). Inchizi robinetul, pui apa in care ai fiert calgon (sau cumperi solutie speciala de curatat radiatoare de la benzinarie), dai drumul la caldura la maxim (ca sa intre apa si in calorifer), mergi pana ajunge la temp de regim, golesti iar, eventual mai bagi o tura de apa chioara, iar golesti si umpli cu antigel (daca masina e mai veche de 2000 antigel verde/albastru cu silicati, iar daca e de dupa 2000 antigel rosu/portoclaiu fara silicati)+apa distilata (in proportie 50%-50%).
Succes.
PS: Daca motorul e 1.7DTI, intra aprox. 7 litri de lichid.
PS2: Sa ne comunici rezultatul.
Succes.
PS: Daca motorul e 1.7DTI, intra aprox. 7 litri de lichid.
PS2: Sa ne comunici rezultatul.
- florin_bv
- **
- 155 mesaje
- din 05 Jun 2006
- Vectra 1997 x17dt
- brasov
florin_bv
- Mesaje scrise: 155
- Locatie: brasov
- Masina: Vectra 1997 x17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2006
- Mesaj Privat
- Corsafuhrer
- ***
- 869 mesaje
- din 26 Mai 2006
- Corsa 2003 Y17DT
- Bucuresti
Corsafuhrer
- Mesaje scrise: 869
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2003 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Mai 2006
- Mesaj Privat
- florin_bv
- **
- 155 mesaje
- din 05 Jun 2006
- Vectra 1997 x17dt
- brasov
florin_bv
- Mesaje scrise: 155
- Locatie: brasov
- Masina: Vectra 1997 x17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2006
- Mesaj Privat
Ticodriver a scris:Indiferent de temperatura exterioara, cam intre 80-90 trebuie sa stea. Spor la treaba.
k merci deci merge termostatul cum trebuie. nu m-am apucat de facut caldura pt ca au fost sarbatorile dar nici nu mai apuc pentru ca si-a revenit singura, habar nu am ce avea dar acum am caldura in masina cum trebuie
- geomutihac
- **
- 86 mesaje
- din 28 Nov 2005
- Zafira 2001 Y20DTH
- Iasi
geomutihac
- Mesaje scrise: 86
- Locatie: Iasi
- Masina: Zafira 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2005
- Mesaj Privat
Mi-am luat si eu termostat dar cind m-am dus la masina am constatat ca sunt trei furtune. Gaura incercuita este infundata la termostatul nou, pe cind la cel de pe masina este un cot negru din plastic si furtun fixat cu colier.Pe carcasa este acelasi cod. Se poate monta cotul ala negru pe termostatul nou sau trebuie sa-l schimb la magazin(148 lei)?Ma poate lumina cineva?Daca nu am cascat bine ochii!!
- alexandrv_b
- **
- 189 mesaje
- din 26 Sep 2006
- Zafira 2003 Y20DTH
- Aiud-Alba
alexandrv_b
- Mesaje scrise: 189
- Locatie: Aiud-Alba
- Masina: Zafira 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2006
- Mesaj Privat
Atentie la neatentie!!
Sunt mai multe modele. Unele au acel stut unele nu, iar altele il au intr-o alta pozitie. Daca mergi inapoi cu el si explici problema cred ca nu e nimeni absurd si ti-l vor schimba daca au pe stoc si nu trebuie sa mai comande un altul.
In alta ordine de idei vreau sa va spun ca schimbarea termostatului la mine a dat rezultate uimitoare. Faceam o gramada de drumuri prin oras si acul meu nici nu se clintea. Azi l-am schimbat. Pana sa il schimb am facut vreo 2-3 drumuri pana la un prieten si acul...mort de-a binelea. Am schimbat termostatul la acel prieten si pe drumul spre casa surpriza: Nici nu am ajuns la jumatatea distantei de parcurs si acul era la 80°C!!!
Inainte sa il schimb imi daduse de gandit faptul ca trecusera saptamani de cand nu mai vazusem acul la 90°C, iar la temperatura exterioara de -8°C dupa pornire la rece si dupa 5 min. de functionare in gol furtunul buclucas (cel care intra in radiator in partea de sus) era caldut bine iar de caldura nici nu mai vorbim. Trebuia sa o forjez sanatos ca sa scot ceva grade.
Acum sunt f multumit ca am caldura dar si temp optima la motor lucruri care vi le urez si voua!!!
Bafta!!!
Sunt mai multe modele. Unele au acel stut unele nu, iar altele il au intr-o alta pozitie. Daca mergi inapoi cu el si explici problema cred ca nu e nimeni absurd si ti-l vor schimba daca au pe stoc si nu trebuie sa mai comande un altul.
In alta ordine de idei vreau sa va spun ca schimbarea termostatului la mine a dat rezultate uimitoare. Faceam o gramada de drumuri prin oras si acul meu nici nu se clintea. Azi l-am schimbat. Pana sa il schimb am facut vreo 2-3 drumuri pana la un prieten si acul...mort de-a binelea. Am schimbat termostatul la acel prieten si pe drumul spre casa surpriza: Nici nu am ajuns la jumatatea distantei de parcurs si acul era la 80°C!!!
Inainte sa il schimb imi daduse de gandit faptul ca trecusera saptamani de cand nu mai vazusem acul la 90°C, iar la temperatura exterioara de -8°C dupa pornire la rece si dupa 5 min. de functionare in gol furtunul buclucas (cel care intra in radiator in partea de sus) era caldut bine iar de caldura nici nu mai vorbim. Trebuia sa o forjez sanatos ca sa scot ceva grade.
Acum sunt f multumit ca am caldura dar si temp optima la motor lucruri care vi le urez si voua!!!
Bafta!!!
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- geomutihac
- **
- 86 mesaje
- din 28 Nov 2005
- Zafira 2001 Y20DTH
- Iasi
geomutihac
- Mesaje scrise: 86
- Locatie: Iasi
- Masina: Zafira 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2005
- Mesaj Privat
Am fost azi la magazin si s-au uitat si ei la masina. Au oprit termostatul care mi l-au dat ieri si imi aduc altul cu trei racorduri care e la acelasi pret. Sper sa fie cel care trebuie. Eu am avut 20 de ani oltcit si fiind racit cu aer nu am avut treaba cu antigelul.Vazind cum se pune problema pe forum(oameni mult mai sufletisti si mai sinceri ca in multe alte locuri) am ajuns la concluzia ca si masina mea sufera de "termostat".Am 8 km pina la serviciprin oras sau 11 km pina la parinti si nu se misca acul de la termometru. Stau acolo cit stau si pina acasa aceeasi distanta si tot nu misca.Nu cred ca-i normal. Doar cind merg distante mari misca.Dar asta mai rar.Abia astept "schimbarea"....termostatului.
Numai bine la toata lumea!
Numai bine la toata lumea!
- alexandrv_b
- **
- 189 mesaje
- din 26 Sep 2006
- Zafira 2003 Y20DTH
- Aiud-Alba
alexandrv_b
- Mesaje scrise: 189
- Locatie: Aiud-Alba
- Masina: Zafira 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2006
- Mesaj Privat
- AIR_jhanes
- **
- 106 mesaje
- din 13 Jul 2006
- Astra 2000 ey7
- Ploiesti
AIR_jhanes
- Mesaje scrise: 106
- Locatie: Ploiesti
- Masina: Astra 2000 ey7
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jul 2006
- Mesaj Privat
- marius2006
- *
- 10 mesaje
- din 09 Jan 2007
- Vectra 1994 c18nz
marius2006
- Mesaje scrise: 10
- Locatie:
- Masina: Vectra 1994 c18nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jan 2007
- Mesaj Privat
- AIR_jhanes
- **
- 106 mesaje
- din 13 Jul 2006
- Astra 2000 ey7
- Ploiesti
AIR_jhanes
- Mesaje scrise: 106
- Locatie: Ploiesti
- Masina: Astra 2000 ey7
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jul 2006
- Mesaj Privat
- alex_arhire
- ***
- 989 mesaje
- din 10 Sep 2006
- Astra 2001 Z20LET
- Bucuresti
alex_arhire
- Mesaje scrise: 989
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Sep 2006
- Mesaj Privat
- nidu_84nyd
- *
- 33 mesaje
- din 13 Feb 2007
- Vectra 2003 Y20DTH
nidu_84nyd
- Mesaje scrise: 33
- Locatie:
- Masina: Vectra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2007
- Mesaj Privat
- maiandrei
- ******
- 4,711 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,711
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
- nidu_84nyd
- *
- 33 mesaje
- din 13 Feb 2007
- Vectra 2003 Y20DTH
nidu_84nyd
- Mesaje scrise: 33
- Locatie:
- Masina: Vectra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2007
- Mesaj Privat
- maiandrei
- ******
- 4,711 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,711
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
Consumul este cam mare (zici "oras...neaglomerat"). Verificarea termostatului se face simplu: dupa zece minute verifica furtunul gros care duce de la termostat la radiator. Daca e cald, iar temperatura pe ceas e sub 85 grade, termostatul e blocat pe deschis.
Chiar si in Bucuresti poti obtine consum rezonabil, daca nu circuli la ore de varf. Ieri am avut 7.6%, exact ca in specificatii, cu o viteza medie de 21 km/h. In schimb, pe traseul acasa-serviciu-acasa la ore de varf consmul este intre 11 si 12.5% (viteze medii intre 15 si 12 km/h)
Completeaza in profil:
- locatia
- semnatura (de exemplu "Vectra C 2003 Y20DTH")
Chiar si in Bucuresti poti obtine consum rezonabil, daca nu circuli la ore de varf. Ieri am avut 7.6%, exact ca in specificatii, cu o viteza medie de 21 km/h. In schimb, pe traseul acasa-serviciu-acasa la ore de varf consmul este intre 11 si 12.5% (viteze medii intre 15 si 12 km/h)
Completeaza in profil:
- locatia
- semnatura (de exemplu "Vectra C 2003 Y20DTH")
- AIR_jhanes
- **
- 106 mesaje
- din 13 Jul 2006
- Astra 2000 ey7
- Ploiesti
AIR_jhanes
- Mesaje scrise: 106
- Locatie: Ploiesti
- Masina: Astra 2000 ey7
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jul 2006
- Mesaj Privat
- nidu_84nyd
- *
- 33 mesaje
- din 13 Feb 2007
- Vectra 2003 Y20DTH
nidu_84nyd
- Mesaje scrise: 33
- Locatie:
- Masina: Vectra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2007
- Mesaj Privat
- dorus
- **
- 125 mesaje
- din 20 Aug 2006
- Alta tara
dorus
- Mesaje scrise: 125
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Aug 2006
- Mesaj Privat
In ultima vreme m-a nemultumit si pe mine consumul. In oradea o medie de 9% cu mers lejer. Parcurg 1/2 din distante cand nu e deloc aglomerat (dimineata pe la 6:40 si seara dupa 23). Am inceput sa caut pe forum ce ar putea influenta consumul. Cam cu cat poate influenta problema temperaturii motorului? Azi am inceput sa fac si eu teste. M-am plimbat cam 40 de km , cu opriri scurte de 5 minute (cam 5-6 la numar.) Acul de la bord deabia a ajuns la 86-87 de grade dar furtunul care vine de la motor e fierbinte. Am obs. ca s-a incalzit destul de repede. In mod normal care ar fi pragul maxim pe care ar trebui sa il atinga in oras, la o temperatura exterioara de 5-10 grade?