Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • ToX

  • Mesaje scrise: 1,300
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Salut

Am o problema cu vectra mea, Z19DT, de obicei la relantiu sta cam la 0.9 l/h cand e motorul rece, si 0.7 l/h cu motorul cald

Cateodata, o apuca sa consume de la 2.2 l/h pana la 4.5 l / h ! Evident, ajung si la un consum mediu de 15-18. Nu se simte nicio diferenta in functionare, masina fuge la fel, nu scoate fum, dar la relanti parca intrerupe un pic de tot

Daca opresc motorul si il pornesc, revine la normal. Cateodata revine si singur, dar nu ma prind eu cand sa ma uit pe BC si in ce conditii revine

Deasemenea, cand motorul este cald, daca pun frana si ma apropii de un semafor rosu, relantiul scade 2 secunde sub normal apoi revine. Mentionez ca nu am nimic aprins in bord, OPCOM-ul nu vede coduri de eroare la motor, EGR-ul si boost sensor-ul au fost curatate prin septembrie, si am facut si ceva drumuri lungi, nu doar Bucuresti (Buc-Sibiu, Sibiu-Buc, Buc-Transfagarasan-Buc)

Daca aveti vreo idee, sunt dispus sa testez. Multumesc
Skip ads

  • ag10tit

  • Mesaje scrise: 345
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z19DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Feb 2007

  • Mesaj Privat
1.Legat de consumul mare la relanti poate proveni de la regenerarea filtrului de particule, intra in functiune al 5-lea injector dinaintea filtrului.
2.Uneori patesc si eu aceeasi problema cand franez imi scade un pic relantiul, nici eu nu am gasit vreo explicatie pana acum la aceasta problema.
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
1. Isi face regenerarea Filtrul de particule. Cand vezi asta incearca sa o tii in sarcina cat mai turata si NU MAI OPRI MOTORUL! (nu exista un al 5-lea injector )
2. E normal, pompa vacuum, efort extra alternator, etc...
  • ToX

  • Mesaje scrise: 1,300
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2004

  • Mesaj Privat
da, ideea e ca de obicei imi clipeste martorul de bujie incandescenta cand isi face regenerare, e posibil sa-si faca fara ca acest martor sa nu clipeasca in bord ?

@tonytm: ar trebui sa verific pompa de vacuum ? (alternatorul este nou) , e chiar suparator cateodata scade destul de mult zici ca se opreste motorul
Skip ads

  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Martorul de bujii iti clipeste doar cand e filtrul full full (din cauza ca nu-l lasi sa termine in alte dati). De ex mie nu mi-a clipit niciodata.

Nu ai ce face sa nu mai scada relantiul. De murit nu moare motorul Laughing
  • ToX

  • Mesaje scrise: 1,300
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2004

  • Mesaj Privat
In manual spune sa mergi normal, poti opri motorul, ca isi reface el dupa.
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
In ce manual scrie ineptia asta?
La 1.3 din cauza opririlor ajungea motorina in baia de ulei.
  • ToX

  • Mesaje scrise: 1,300
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2004

  • Mesaj Privat
in manual:


Flashes:
(in vehicles with diesel particle filter)
The driving situation is such that the diesel
particle filter self-cleaning function cannot
operate automatically. You may continue
to drive the vehic le normally. The vehicle
will not be damaged and does not require
service.
The self-cleaning function will
automatically operate whilst driving after
the engine has reached its normal
op erating temperature. The control
indica tor ! will continue to flash until
the self-cleaning operation is complete.
This may take up to 20 minutes of driving.
The time will be shorter at higher vehicle
speeds.


The self-cleaning function cannot operate
automatically during certain driving
situations where the engine does not reach
its normal operating temperature. An
example of this would be driving only short
distances in cold weather. If the filter needs
cleaning and recent d riving situations did
not a llow the func tion to automatically
op erate, then the control indicator ! will
flash. If this occurs, then you may continue
to drive the vehic le normally. The vehicle
will not be damaged and does not require
service.
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Nu vad sa scrie ca poti opri motorul.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR