silva
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina: Vectra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2007
- Mesaj Privat
adry
- Mesaje scrise: 81
- Locatie: SIBIU
- Masina: Vectra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jun 2006
- Mesaj Privat
silva
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina: Vectra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2007
- Mesaj Privat
- octav13
- ****
- 2,057 mesaje
- din 17 Nov 2006
- Vectra 2003 y 22 dtr
- Teleorman
octav13
- Mesaje scrise: 2,057
- Locatie: Teleorman
- Masina: Vectra 2003 y 22 dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2006
- Mesaj Privat
- johnnyliv
- ***
- 588 mesaje
- din 24 Oct 2011
- Vectra 2002 Z18XE
- Bucuresti
johnnyliv
- Mesaje scrise: 588
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2002 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2011
- Mesaj Privat
- cornel18
- ***
- 531 mesaje
- din 20 Nov 2010
- Astra 2010 A14XER
- Timis
cornel18
- Mesaje scrise: 531
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2010 A14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2010
- Mesaj Privat
Din ce spui-i clar ca nu ai avut filtru de polen. Iti recomand sa-ti cumperi unul cu carbon altfel sar putea sa faca si la tine anumite reacti chimice si o sa miroase foarte urat in masina(am patit si eu asta prima data cand am schimbat filtru). De asemenea curata de praf si mizerie inainte sa montezi filtru de polen.
- johnnyliv
- ***
- 588 mesaje
- din 24 Oct 2011
- Vectra 2002 Z18XE
- Bucuresti
johnnyliv
- Mesaje scrise: 588
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2002 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2011
- Mesaj Privat
- cornel18
- ***
- 531 mesaje
- din 20 Nov 2010
- Astra 2010 A14XER
- Timis
cornel18
- Mesaje scrise: 531
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2010 A14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2010
- Mesaj Privat
Cunostinte de electronica crede-ma ca nu ai nevoie. Panoul ii prins cu clipsuri si suruburi. In principiu dai jos suportul de plastic(tragi pe lateralele din interior spre exterior si o sa iasa usor) de sub panoul de clima. Apoi in spatiul ramas pui ambele maini si prinzi in spatele panoului de clima. Apoi tragi spre exterior si ai scos panoul de clima. In functie de modelul de clima ii prins la 1 sau 2 mufe. Dupa ce ai dat jos mufele ai modulul in mana si trebuie doar sa-i dai jos suruburile si sa desprinzi cu grija clipsurile de plastic. Acuma ai acces la placa electronica. O dai jos si mergi cu ea la un electrician si te rezolva el. Reparatie ii undeva la 20 de lei(sa nu faci greseala sa cumperi alt panou de clima. Credema nu merita).
Legat de sprei de curatare sistemul de ventilatie. Isi fac efectul 2 saptamani si gata. Eu unu sunt un pic cam nebun si am dat jos toata instalatia si aeroterma si am curatat bine tot. Iti recomand totusi urmatoarea solutie. Cumpara deodorant auto in forma lichida(iti alegi tu aroma) si imprastie tot lichidul pe filtru de polen. Acuma cand pornesti ventilatorul o sa simti parfumul in toata masina. Insa si acest lucru dureaza tot cam 2-3 sapt.
- johnnyliv
- ***
- 588 mesaje
- din 24 Oct 2011
- Vectra 2002 Z18XE
- Bucuresti
johnnyliv
- Mesaje scrise: 588
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2002 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2011
- Mesaj Privat
- DB77AAA
- *******
- 6,649 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,649
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
- johnnyliv
- ***
- 588 mesaje
- din 24 Oct 2011
- Vectra 2002 Z18XE
- Bucuresti
johnnyliv
- Mesaje scrise: 588
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2002 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2011
- Mesaj Privat
- cornel18
- ***
- 531 mesaje
- din 20 Nov 2010
- Astra 2010 A14XER
- Timis
cornel18
- Mesaje scrise: 531
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2010 A14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2010
- Mesaj Privat
Scoate borna de la baterie(atat + cat si - ) si asteapta 15 min. Si apucate de treaba. Iti garantez eu ca nu o sa se memoreze nici o eroare. Am si eu OP-COM si pot spune ca masina mea nu prea se impaca uneori cu el


- johnnyliv
- ***
- 588 mesaje
- din 24 Oct 2011
- Vectra 2002 Z18XE
- Bucuresti
johnnyliv
- Mesaje scrise: 588
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2002 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2011
- Mesaj Privat
- cornel18
- ***
- 531 mesaje
- din 20 Nov 2010
- Astra 2010 A14XER
- Timis
cornel18
- Mesaje scrise: 531
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2010 A14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2010
- Mesaj Privat
In functie de display-ul central pe care-l ai(Daca nu-i sti numele pune o poza cu el. Ma refel la cel dintre grilele de aerisire centrale) ar trebui sa afiseze si viteza de rotatie curenta. Acea rotita este un potentiometru(cel putin la mine sunt asa. Eu am clima bi-zonala si panoul meu de clima ii diferit fata de al tau. In sensul ca am 2 rotite de setat temperatura si una mare de setat viteza. Si tu in loc ai o rotita pentru setat locul de unde sa sufle aerul si in partea opusa ai viteza iar rotita mare seteaza temperatura la tine. Din cate tin eu minte) si chiar este facuta sa mearga in gol.
Daca iti afiseaza si nu simti diferenta inseamna ca rezistenta termica ii pe duca si trebuie schimbata. Piesa ii undeva la 7-12 lei(daca mergi la un electrician si schimba doar piesa respectiva. Daca mergi la reprezentanta pregatestete sa dai 150 de lei). Daca ai nevoie de instructiuni pentru a ajunge la rezistenta termica sa ma anunti. Iti trebuie doar o surubelnita hexagonala si 10 min libere.
- johnnyliv
- ***
- 588 mesaje
- din 24 Oct 2011
- Vectra 2002 Z18XE
- Bucuresti
johnnyliv
- Mesaje scrise: 588
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2002 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2011
- Mesaj Privat
- cornel18
- ***
- 531 mesaje
- din 20 Nov 2010
- Astra 2010 A14XER
- Timis
cornel18
- Mesaje scrise: 531
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2010 A14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2010
- Mesaj Privat
Pe TID nu se afiseaza viteza ventilatorului. Singurul mod pe care ai putea testa totusi ii pe tester doar. Sa montezi gresit rotita sincer nu vad cum. Insa cel mai simplu test pentru a vedea ca merg toate treptele de viteza este urmatorul(cel putin eu am avut parerea ca nu merge in treapta 1 si 2. La mine este cu 7 trepte de viteza pe mod manual).
Da-i contact la masina. Opreste radioul si trece ventilatorul pe ultima treapta care nu sufla(La mine cel putin porneste ventilatorul chiar daca nu pornesc motorul atata timp cat are contactul pus si eu ii modific viteza ventilatorului. Daca nu porneste ventilatorul porneste motorul si muta rotita pe ultima treapta). Apoi treptat invarte de rotita pana testezi fiecare viteza. Ar trebui sa auzi cel putin diferenta. Daca nu raman la ipoteza ca rezistenta termica la tine este pe duca.
- DB77AAA
- *******
- 6,649 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,649
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
Operatiunile care vrei sa le faci, sunt banale. Cel putin asa mi se pare mie.
Fi atent, daca scoti borna de la baterie, probabil o sa ai nevoie de cod la casetofon, daca masina e mai veche de 2004. In plus, o sa trebuiasca sa inveti geamurile sa urce si coboare la impuls.
Daca intrerupi circuitul de airbaguri cu contactul/motorul pornit da eroare, insa se sterge singura dupa ceva timp sau poti apela la mine si ti-o sterg eu. Preferabil totusi sa lucrezi minim cu cheile scoase din contact. Daca nu te descurci cu filtrele si ce mai ai de schimbat, ai nevoie de vre-o scula, si stai in zona mea, adica micro 9, te pot ajuta, evident in mod neconditionat. Desi e sarbatoare, si eu o sa cobor sa mai vorbesc putin cu vectra de la semnatura.
- johnnyliv
- ***
- 588 mesaje
- din 24 Oct 2011
- Vectra 2002 Z18XE
- Bucuresti
johnnyliv
- Mesaje scrise: 588
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2002 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2011
- Mesaj Privat
Poze cu filtrul instalat si locatia pe Vectra C 1.8 2002 (am dat chederul acela jos pentru un acces usor):


Aveti mare grija la cleme deoarece am vazut ca sunt tare firave:


In dreapta sta cam aiurea,dar nu e o problema deoarece l-am asezat astfel incat sa nu intre praf sau alte nebunii pe acolo
Iar locul pentru filtrul de aer(pentru cine a fost ca mine si nu stia...si totusi vroia sa faca treaba asta singur) este acesta:

iar suruburile le-am desfacut cu un o cheie imbus marime 25.Eu am folosit un set ce a costat 6 lei...si s-a tocit de la al doilea surub.A trebuit sa cumpar alt set(tanti de l-a vandut zicea ca e polonez si ca e mai rezistent) care a rezistat pana la capat.Asa arata suruburile de la carcasa filtrului de aer:

Inca o data,recomand video-urile domnului StefanTolos si sincer pot spune ca a fost cea mai usoara treaba de facut...de cand am luat masina.
- cornel18
- ***
- 531 mesaje
- din 20 Nov 2010
- Astra 2010 A14XER
- Timis
cornel18
- Mesaje scrise: 531
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2010 A14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2010
- Mesaj Privat
Daca vrei o varianta ieftina cumpara o surubelnita care poti sa-i schimbi capetele(prindere magnetica). Un cap de surubelnita ii undeva la 2-5 lei(in functie de cat de rezistente vrei si de model. Modelul pentru acel surub ii T-20 (asa scrie la mine)). Asa am procedat eu si pot spune ca toata distractia a facut 10 lei si nu pot spune ca nu au fost de folos.
- DB77AAA
- *******
- 6,649 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,649
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
Magazinul de langa mine, Hexa, ofera la cumpararea uleiului si filtrelor schimbul gratuit, si il schimba destul de profi, adica il lasa cat de cat sa se scurga, insa probabil mai se adauga un 5-10 lei ca si ciubucul mecanicului lor.
Daca tot ai vazut tutorialele lui Stefan, cred ca ai observat ca e relativ simplu schimbul de ulei.