- radu16b
- **
- 147 mesaje
- din 24 Jun 2009
- Frontera 1997 X 20 SE
- Timis
radu16b
- Mesaje scrise: 147
- Locatie: Timis
- Masina: Frontera 1997 X 20 SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2009
- Mesaj Privat
- roby200487
- *
- 20 mesaje
- din 30 Sep 2011
- Frontera 1993
- Cluj
roby200487
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Cluj
- Masina: Frontera 1993
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2011
- Mesaj Privat
- stelea
- ****
- 1,725 mesaje
- din 19 Nov 2006
- Frontera 1996
- Dambovita
stelea
- Mesaje scrise: 1,725
- Locatie: Dambovita
- Masina: Frontera 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2006
- Mesaj Privat
- Andrei_vl
- ***
- 753 mesaje
- din 27 Mar 2011
- Frontera 1995 23DTR
- Valcea
Andrei_vl
- Mesaje scrise: 753
- Locatie: Valcea
- Masina: Frontera 1995 23DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mar 2011
- Mesaj Privat
Depinde ce MRLuri. Eu AVMurile manuale le-am facut bucati, am scos pana si arcu si le-am facut la loc, le-am montat pe masina si functioneaza perfect. Am fortat-o odata rau ca intrasem intre-un sant in padure si sarea MRLu de pe stanga, atunci am zis sa le desfac. E simplu parerea mea, trebuie sa fii atent sa pui piesele in ordine. A si la AVM ai mare grija la suruburuile alea cu imbus, sunt foarte usor de decalibrat. Trebe sa mai ai grija la garnitura, dar pentru orice eventualitate poti da cu putin mastic.
Numai bine!
Numai bine!
- radu16b
- **
- 147 mesaje
- din 24 Jun 2009
- Frontera 1997 X 20 SE
- Timis
radu16b
- Mesaje scrise: 147
- Locatie: Timis
- Masina: Frontera 1997 X 20 SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2009
- Mesaj Privat
- Andrei_vl
- ***
- 753 mesaje
- din 27 Mar 2011
- Frontera 1995 23DTR
- Valcea
Andrei_vl
- Mesaje scrise: 753
- Locatie: Valcea
- Masina: Frontera 1995 23DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mar 2011
- Mesaj Privat
- radu16b
- **
- 147 mesaje
- din 24 Jun 2009
- Frontera 1997 X 20 SE
- Timis
radu16b
- Mesaje scrise: 147
- Locatie: Timis
- Masina: Frontera 1997 X 20 SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2009
- Mesaj Privat
- stelea
- ****
- 1,725 mesaje
- din 19 Nov 2006
- Frontera 1996
- Dambovita
stelea
- Mesaje scrise: 1,725
- Locatie: Dambovita
- Masina: Frontera 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2006
- Mesaj Privat
- radu16b
- **
- 147 mesaje
- din 24 Jun 2009
- Frontera 1997 X 20 SE
- Timis
radu16b
- Mesaje scrise: 147
- Locatie: Timis
- Masina: Frontera 1997 X 20 SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2009
- Mesaj Privat
- testo
- **
- 302 mesaje
- din 02 Jun 2010
- Vectra 1997 x16xel
- Buzau
testo
- Mesaje scrise: 302
- Locatie: Buzau
- Masina: Vectra 1997 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2010
- Mesaj Privat
Mai baieti eu tot nu am inteles unde vine acel distantier pt rezorvarea trazniturilor si a busiturilor.
La raota din dreapta cand sunt pe 4x4 imi trosneste numai in viraje de se rupe masina si la 2x4 se aud dinti aia cum freaca acolo. La roata din stanga se aude doar pe 4x4 in forta cum scapa(freaca).
Exista remediu sau altele manuale?
La raota din dreapta cand sunt pe 4x4 imi trosneste numai in viraje de se rupe masina si la 2x4 se aud dinti aia cum freaca acolo. La roata din stanga se aude doar pe 4x4 in forta cum scapa(freaca).
Exista remediu sau altele manuale?
- Andrei_vl
- ***
- 753 mesaje
- din 27 Mar 2011
- Frontera 1995 23DTR
- Valcea
Andrei_vl
- Mesaje scrise: 753
- Locatie: Valcea
- Masina: Frontera 1995 23DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mar 2011
- Mesaj Privat
Masina ta e buna, adica sa speram ca inca mai e buna
Cand e uscat NU AI VOIE sa virezi in MODUL 4X4, daca faci asta poti dustruge transmisia! Deaia zici ca se rupe masina, e normal sa faca asa...
Daca aderenta e scazuta si troznesc in halu ala, strange in primul rand rulmentii si dupaia vezi ce le mai poti face.
Numai bine!
Cand e uscat NU AI VOIE sa virezi in MODUL 4X4, daca faci asta poti dustruge transmisia! Deaia zici ca se rupe masina, e normal sa faca asa...
Daca aderenta e scazuta si troznesc in halu ala, strange in primul rand rulmentii si dupaia vezi ce le mai poti face.
Numai bine!
- SUPERDRAGOS
- ****
- 2,680 mesaje
- din 24 Aug 2007
- Frontera 2001 3.O DI
- Bucuresti
SUPERDRAGOS
- Mesaje scrise: 2,680
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 2001 3.O DI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2007
- Mesaj Privat
testo a scris:Mai baieti eu tot nu am inteles unde vine acel distantier pt rezorvarea trazniturilor si a busiturilor.
La raota din dreapta cand sunt pe 4x4 imi trosneste numai in viraje de se rupe masina si la 2x4 se aud dinti aia cum freaca acolo. La roata din stanga se aude doar pe 4x4 in forta cum scapa(freaca).
Exista remediu sau altele manuale?
La raota din dreapta cand sunt pe 4x4 imi trosneste numai in viraje de se rupe masina si la 2x4 se aud dinti aia cum freaca acolo. La roata din stanga se aude doar pe 4x4 in forta cum scapa(freaca).
Exista remediu sau altele manuale?
Adica tu mergi cu 4x4 pe asfalt..? Nu trebuie sub nici o forma sa faci asta. Frontera nu are diferentiale fata sau central,si de aici toate problemele.Deasemenea,trebuie sa ai aceeasi dimensiune la TOATE 4 cauciucurile.Chiar daca ai 2 de un fel si 2 altfel,si sunt aceeasi dimensiune (ce scrie pe ele) ar fi bine sa le masori circumferinta (lungime lui desfasurat),si sa nu fie diferenta mai mare de 1-2 cm.Ideal ar fi sa fie EXACT aceeasi circumferinta.Deabia atunci poti merge pe asfalt (asta daca nu ai conditii sa dai inapoi sa le decuplezi),dar in linie dreapta si fara sa exagerezi cu viteza.Virajele le poti lua mai larg,ca daca iei mult de volan,se rupe tot.
- testo
- **
- 302 mesaje
- din 02 Jun 2010
- Vectra 1997 x16xel
- Buzau
testo
- Mesaje scrise: 302
- Locatie: Buzau
- Masina: Vectra 1997 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2010
- Mesaj Privat
- testo
- **
- 302 mesaje
- din 02 Jun 2010
- Vectra 1997 x16xel
- Buzau
testo
- Mesaje scrise: 302
- Locatie: Buzau
- Masina: Vectra 1997 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2010
- Mesaj Privat
- SUPERDRAGOS
- ****
- 2,680 mesaje
- din 24 Aug 2007
- Frontera 2001 3.O DI
- Bucuresti
SUPERDRAGOS
- Mesaje scrise: 2,680
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 2001 3.O DI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2007
- Mesaj Privat
- Andrei_vl
- ***
- 753 mesaje
- din 27 Mar 2011
- Frontera 1995 23DTR
- Valcea
Andrei_vl
- Mesaje scrise: 753
- Locatie: Valcea
- Masina: Frontera 1995 23DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mar 2011
- Mesaj Privat
Oricum, daca esti mester masina se simte cand nu ii faci bine, de exemplu daca ai cuplat 4x4 ca e zapada pe asfalt dar in curbe e uscat, nu o sa stai sa decuplezi si iar sa cuplezi, mergi asa, dar trebe sa simti cand incepe sa infraneze, atunci nu e bine si mai lasi din cursa volanului, oricum, din cate am vazut iti permite ca pe uscat sa iei cam 3 sferturi de tura fara sa iti faca probleme, dar acum mai depinde si de fiecare masina in parte, ca una poate vireaza mai mult alta mai putin...
Gumele la fel, daca unele sunt noi iar altele uzate 50%, apare o diferenta, dar nu cred ca poate crea probleme, nu sunt atat de sensibile...
Daca auzi troznituri, in rampa, apuca-te si strange rulmentii, daca inca mai auzi troznituri se poate sa fi pus prea multa vaselina, daca e ok si inca mai auzi, las-o asa, " asa face toate" mai putin a mea de ceva timp
In rest, mergi fara grija, sunt masini bune!
Gumele la fel, daca unele sunt noi iar altele uzate 50%, apare o diferenta, dar nu cred ca poate crea probleme, nu sunt atat de sensibile...
Daca auzi troznituri, in rampa, apuca-te si strange rulmentii, daca inca mai auzi troznituri se poate sa fi pus prea multa vaselina, daca e ok si inca mai auzi, las-o asa, " asa face toate" mai putin a mea de ceva timp
In rest, mergi fara grija, sunt masini bune!
- testo
- **
- 302 mesaje
- din 02 Jun 2010
- Vectra 1997 x16xel
- Buzau
testo
- Mesaje scrise: 302
- Locatie: Buzau
- Masina: Vectra 1997 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2010
- Mesaj Privat
@SUPERDRAGOS-am experimentat, am luat la stung carcasa accea unde vine mrl-ul aia cu dinti interior dar nu a avut nici un efec. Oricum am inlocuit-o ca am mai avut alta de rezerva.
@Andrei_vl nu pot merge pt ca pe drum drept cu 2x4 se aude la roata din dreapta rontaind, veselina nu am absolut deloc, am turnat doar ulei de transmisie. Joc la roti nu am absolut deloc.
@Andrei_vl nu pot merge pt ca pe drum drept cu 2x4 se aude la roata din dreapta rontaind, veselina nu am absolut deloc, am turnat doar ulei de transmisie. Joc la roti nu am absolut deloc.
- SUPERDRAGOS
- ****
- 2,680 mesaje
- din 24 Aug 2007
- Frontera 2001 3.O DI
- Bucuresti
SUPERDRAGOS
- Mesaje scrise: 2,680
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 2001 3.O DI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2007
- Mesaj Privat
Incearca sa masori circumferinta rotilor.Ar fi bine sa o faci cu un metru de croitorie,ca ruleta nu prea se muleaza pe roata,fiind de tabla.
S-ar putea totusi sa fi avut joc foarte mare in rulment,si strangandu-l la maxim sa nu mai ajunga sub nici o forma dintii de la MRL unde ar trebui.Sau sa lipseasca ceva de acolo..Daca zici ca trosneste si pe drum drept,inseamna ca arcul care decupleaza MRL nu-si face treaba.
Banuiesc ca stii ca decuplarea se face dand 2-3 m in directie opusa fata de ultimul sens de mers.
S-ar putea totusi sa fi avut joc foarte mare in rulment,si strangandu-l la maxim sa nu mai ajunga sub nici o forma dintii de la MRL unde ar trebui.Sau sa lipseasca ceva de acolo..Daca zici ca trosneste si pe drum drept,inseamna ca arcul care decupleaza MRL nu-si face treaba.
Banuiesc ca stii ca decuplarea se face dand 2-3 m in directie opusa fata de ultimul sens de mers.
- testo
- **
- 302 mesaje
- din 02 Jun 2010
- Vectra 1997 x16xel
- Buzau
testo
- Mesaje scrise: 302
- Locatie: Buzau
- Masina: Vectra 1997 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2010
- Mesaj Privat
SUPERDRAGOS a scris:Incearca sa masori circumferinta rotilor.Ar fi bine sa o faci cu un metru de croitorie,ca ruleta nu prea se muleaza pe roata,fiind de tabla.
S-ar putea totusi sa fi avut joc foarte mare in rulment,si strangandu-l la maxim sa nu mai ajunga sub nici o forma dintii de la MRL unde ar trebui.Sau sa lipseasca ceva de acolo..Daca zici ca trosneste si pe drum drept,inseamna ca arcul care decupleaza MRL nu-si face treaba.
Banuiesc ca stii ca decuplarea se face dand 2-3 m in directie opusa fata de ultimul sens de mers.
S-ar putea totusi sa fi avut joc foarte mare in rulment,si strangandu-l la maxim sa nu mai ajunga sub nici o forma dintii de la MRL unde ar trebui.Sau sa lipseasca ceva de acolo..Daca zici ca trosneste si pe drum drept,inseamna ca arcul care decupleaza MRL nu-si face treaba.
Banuiesc ca stii ca decuplarea se face dand 2-3 m in directie opusa fata de ultimul sens de mers.
Acum vin dintr-o zona in care e zapada, chiar si pe zapada pe drum drept trosneste de se rupe masina pe langa rontaitul care se aude la ambele roti. Circumferinta rotilor poate fi de vina si pe zapada? Ti-am spus toate gumele sunt aceeasi marca, dimensine.
Decuplarea stiu ca se face 2-3m inapoi, asa si fac si decupleaza perfect roata din stanga mai putin cea din dreapta care tot mai rontaie acolo.
- Andrei_vl
- ***
- 753 mesaje
- din 27 Mar 2011
- Frontera 1995 23DTR
- Valcea
Andrei_vl
- Mesaje scrise: 753
- Locatie: Valcea
- Masina: Frontera 1995 23DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mar 2011
- Mesaj Privat
Eu zic ca daca vrei sa nu afectezi planetara, iremediabil, si cu ocazia asta sa faci o gaura mare in buzunar, sa nu mai mergi cu ea pana nu o repari.
Ia o schema a MRL-ului, desfa-l, vezi daca se mai poate strange rulmentul, pune MRL-u la loc, siguranta si atat, fara sa pui capacu si roata, cupleaza 4x4 din interior si invarte cu mana de planetara, vezi daca " cupleaza" dupaia tragi de MRL vezi daca nu cumva iese din cauza sigurantei, tragi si de planetara sa vezi ce joc are... cam incercarile astea le-am facut eu la a mea, babeste bineinteles, ca nu scrie nicaieri ca ai putea repara ceva... dar am vazut cum sta treaba.
Gandeste-te ca atunci cand scapa, exista o frecare foarte mare intre piese, deci rezulta o uzura mai mare...
Numai bine!
Ia o schema a MRL-ului, desfa-l, vezi daca se mai poate strange rulmentul, pune MRL-u la loc, siguranta si atat, fara sa pui capacu si roata, cupleaza 4x4 din interior si invarte cu mana de planetara, vezi daca " cupleaza" dupaia tragi de MRL vezi daca nu cumva iese din cauza sigurantei, tragi si de planetara sa vezi ce joc are... cam incercarile astea le-am facut eu la a mea, babeste bineinteles, ca nu scrie nicaieri ca ai putea repara ceva... dar am vazut cum sta treaba.
Gandeste-te ca atunci cand scapa, exista o frecare foarte mare intre piese, deci rezulta o uzura mai mare...
Numai bine!