Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum
  • Cassino

  • Mesaje scrise: 129
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Uita-te bine pe acolo, duce undeva pe linga radiator. Iti arata unde intra. Dar e un simplu furtunas de scurgere a apei in cazul in care se inunda acel compartiment: al filtrului de aer. De acolo pina sa suiere si sa scada puterea motorului ..... In fine...altii stiu mai multe si le urmarim discutiile.
Skip ads

  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
La Cristi era un sunet abia perceptibil. Pentru suierari puternice perceptibile din habitaclu in sarcina verificati admisia (tija swirl).
  • bucifer85

  • Mesaje scrise: 334
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2008

  • Mesaj Privat
CristianTM, cum este cu ''zvacnirea'' de la 2200 rpm?
Imi aduc aminte, la inceput... cand o calcam, urca in ture si pe la 2000 si ceva de ture avea un ''zvac'' dupa care tragea foarte bine.

Parca atunci era si mai silentios motorul in sarcina. Acum il aud cum tipa, dar nu mai trage ca atunci.
  • vutzu

  • Mesaje scrise: 87
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Insignia 2011 2.0dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Sep 2009

  • Mesaj Privat
aceasi problema am avut si eu si a fost furtunul cel gros care intra in valvula EGR si coboara undeva in jos. era spart exact sub capacul motorului la intrarea in EGR si nu se vedea . pret - pe mine ma costa 150 euro si se vinde kitul complet compus din 2 furtune si un tub de plastic. (nu se vinde doar furtunul singur doar kitul complet). sper sa te poata ajuta info. salutari
Skip ads

  • bucifer85

  • Mesaje scrise: 334
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2008

  • Mesaj Privat
vutzu a scris:aceasi problema am avut si eu si a fost furtunul cel gros care intra in valvula EGR si coboara undeva in jos. era spart exact sub capacul motorului la intrarea in EGR si nu se vedea . pret - pe mine ma costa 150 euro si se vinde kitul complet compus din 2 furtune si un tub de plastic. (nu se vinde doar furtunul singur doar kitul complet). sper sa te poata ajuta info. salutari


Aceiasi problema la Z19DTH, 1.9 CDTI, 150 cp ?
Furtunul gros de care zici tu este din aluminiu ?
  • vutzu

  • Mesaje scrise: 87
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Insignia 2011 2.0dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Sep 2009

  • Mesaj Privat
bucifer85 a scris:
vutzu a scris:aceasi problema am avut si eu si a fost furtunul cel gros care intra in valvula EGR si coboara undeva in jos. era spart exact sub capacul motorului la intrarea in EGR si nu se vedea . pret - pe mine ma costa 150 euro si se vinde kitul complet compus din 2 furtune si un tub de plastic. (nu se vinde doar furtunul singur doar kitul complet). sper sa te poata ajuta info. salutari


Aceiasi problema la Z19DTH, 1.9 CDTI, 150 cp ?
Furtunul gros de care zici tu este din aluminiu ?

nu. este din guma neagra. la tine nu pot sa iti zic exact deoarece nu cunosc motorul tau destul de bine ca sa imi dau o parere.
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Se refera la furtunul de la intercooler la admisie.
  • dany19

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Vectra 2004 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mai 2009

  • Mesaj Privat
probabil de la furtune asa am patit si eu la vectra c 2.0 dti era furtunul de la turbo iesit si de'abia daca mai prindea 60 ....nu stiu sa va spun mai multe pt k am rezolvat problema la service
  • stezar_alex

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Dec 2011

  • Mesaj Privat
CristianTM a scris:Ai dreptate #maiandrei, in cazul acesta asta era si ideea: ca fiecare sa isi dea cu parerea, unu tot o nimeri pana la urma Wink
Fumul este normal, alb. Masina nu "suiera" inainte ! si se simtea acea "zvacnire", acum "suiera" si nu mai are zvacnirea. Zgomotul nu vine dinspre admisie+EGR ci mai degraba de undeva din fata sau lateral-dreapta. Nasol este ca nu suiera pe loc, sau la relanti, numai in accelerare si in sarcina, de aceea pe loc nu prea pot sa imi dau seama.
Am vrut sa fac o diagnoza la cateva service-uri si ...cand au auzit de turbo, m-au trimis de la un service la altul, adevarul este ca nici nu am avut timp sa merg la unele mai bine "dotate" , reprez. Opel din Timisoara pica, din cauza zvonurilor, adica in doua cuvinte: scumpi si nu se pricep ! Ai idee ce parametrii ar trebui urmariti la diagnoza?

CristianTM.



salut,am si eu aceeasi problema cu suieratul turbinei,numai ca suieratul se aude doar cand motorul este cald,de la 60-70 de grade in sus...la rece nu se aude absolut nici un suierat,brusc apare doar cand motorul incepe sa se incalzeasca...in rest nici o schimbare in functionarea masinii,trage bine ,nu scoate fum..etc...suieratul de care vorbeam a aparut in urma cu 2 ani si de atunci nu s a agravat da nici nu s a oprit...se aude atat la accelerare cat si la decelerare...sa fie totusi oare de la turbina? ms...
  • lestoc

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Vectra 2006 Z-C/DL11
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Sep 2009

  • Mesaj Privat
la vectra c1.9 , dimineata la 1500-200 ture se aude cum fluiera turbosuflanta,,,,e problema?/ motorul porneste si functioneaza corect,,,,
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR