- manfred
- **
- 130 mesaje
- din 02 Aug 2006
- Omega 1998 X25DT
- Bucuresti
manfred
- Mesaje scrise: 130
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1998 X25DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Aug 2006
- Mesaj Privat
- alex_shaolin
- *
- 7 mesaje
- din 25 Nov 2006
- Omega 1994 2.5 dt 130 cp
- Bucuresti
alex_shaolin
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1994 2.5 dt 130 cp
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2006
- Mesaj Privat
victor
- Mesaje scrise: 10
- Locatie:
- Masina: Omega 1996 u25td
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jun 2006
- Mesaj Privat
- alex_shaolin
- *
- 7 mesaje
- din 25 Nov 2006
- Omega 1994 2.5 dt 130 cp
- Bucuresti
alex_shaolin
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1994 2.5 dt 130 cp
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2006
- Mesaj Privat
- manfred
- **
- 130 mesaje
- din 02 Aug 2006
- Omega 1998 X25DT
- Bucuresti
manfred
- Mesaje scrise: 130
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1998 X25DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Aug 2006
- Mesaj Privat
victor
- Mesaje scrise: 10
- Locatie:
- Masina: Omega 1996 u25td
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jun 2006
- Mesaj Privat
- manfred
- **
- 130 mesaje
- din 02 Aug 2006
- Omega 1998 X25DT
- Bucuresti
manfred
- Mesaje scrise: 130
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1998 X25DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Aug 2006
- Mesaj Privat
- laur702
- **
- 243 mesaje
- din 03 Jun 2009
- Omega 1996 y25td
- Hunedoara
laur702
- Mesaje scrise: 243
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Omega 1996 y25td
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jun 2009
- Mesaj Privat
- mishu2000
- **
- 170 mesaje
- din 20 Sep 2008
- Omega 1997 x20xev
- Bucuresti
mishu2000
- Mesaje scrise: 170
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1997 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Sep 2008
- Mesaj Privat
- iriahu
- **
- 261 mesaje
- din 31 Mai 2008
- Omega 1998 X25td
- J"em
iriahu
- Mesaje scrise: 261
- Locatie: J"em
- Masina: Omega 1998 X25td
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mai 2008
- Mesaj Privat
Dar uite cum este : cand apa din radiator creste de 98gC pleaca ambele ventilatoare pe prima turatie cam 1500 t/min + pompa de apa auxiliara a radiatorului ( care este langa filtru de aer) Acesta pornire este dictata de termotatul superior de pe radiator ( in dreapta sub furtunul de apa ce vine din motor) Daca apa se duce la 115 gC ventilatoarele trec la viteza a doua 3000t/min cu ajutorul termostatului montat tot pe radiator mai jos de primul. Presiunea de 4,5At cred ca o ai in vasul de expansiune si este NORMALA !
Clima : cand pornesti clima pleaca ambele ventilatoare pe turatia intaia imediat. Daca presiunea gazului de racire ajunge la 165 At se trece la turatia a doua prin intermediul presostatului montat pe tevile de aluminiu ale climei aflat cam in dreptul termostatului inferior de pe radiator. Cred ca am fost clar si daca ai intrebari revino.
Succes !
- mishu2000
- **
- 170 mesaje
- din 20 Sep 2008
- Omega 1997 x20xev
- Bucuresti
mishu2000
- Mesaje scrise: 170
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1997 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Sep 2008
- Mesaj Privat
Dar uite cum este : cand apa din radiator creste de 98gC pleaca ambele ventilatoare pe prima turatie cam 1500 t/min + pompa de apa auxiliara a radiatorului ( care este langa filtru de aer) Acesta pornire este dictata de termotatul superior de pe radiator ( in dreapta sub furtunul de apa ce vine din motor) Daca apa se duce la 115 gC ventilatoarele trec la viteza a doua 3000t/min cu ajutorul termostatului montat tot pe radiator mai jos de primul. Presiunea de 4,5At cred ca o ai in vasul de expansiune si este NORMALA !
Clima : cand pornesti clima pleaca ambele ventilatoare pe turatia intaia imediat. Daca presiunea gazului de racire ajunge la 165 At se trece la turatia a doua prin intermediul presostatului montat pe tevile de aluminiu ale climei aflat cam in dreptul termostatului inferior de pe radiator. Cred ca am fost clar si daca ai intrebari revino.
Salut, multumesc pentru raspuns. Pe mine nu m a intereseaza recirea motorului (am dat temperatura apei pt a se vedea cam cat a fost morotul pornit cu aerul mergand) La mine baiul este ca: compresorul de aer conditionat ba porneste ba nu porneste (atunci cand porneste baga rece), ventilatorul 2 nu porneste nici dupa 20-30min de cand am pornit aerul, ventilatorul 1 porneste imediat (asta atuci cand vrea compresorul sa porneasca) Cineva mi-a spus ca din cauza ca ventilatorul 2 nu porneste se face racirea doar pe jumatate de radiator, creste presiune in instalatia de climatizare si nu mai porneste compresorul, presiunea de 4,5At este pe instalatia de climatizare. Mentionez ca de regula nu porneste compresorul atunci cand e foarte cald afara. Vreau sa stiu daca are legatura faptul ca ventilatorul 2 nu porneste (verificat relee si sigurante) cu compresorul care porneste doar atunci cand vrea el. Ce sa mai verific atat pt ventilator cat si pt compresor?
- iriahu
- **
- 261 mesaje
- din 31 Mai 2008
- Omega 1998 X25td
- J"em
iriahu
- Mesaje scrise: 261
- Locatie: J"em
- Masina: Omega 1998 X25td
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mai 2008
- Mesaj Privat
Succes !
- mishu2000
- **
- 170 mesaje
- din 20 Sep 2008
- Omega 1997 x20xev
- Bucuresti
mishu2000
- Mesaje scrise: 170
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1997 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Sep 2008
- Mesaj Privat
Succes !
Salut, verificat ventilatorul este ok, instalatia electrica este neatinsa si intr-o stare foarte buna (fara fire coapte sau mufe oxidate) Numai bine!
- andrey_17_2004
- *
- 11 mesaje
- din 16 Jan 2012
- Omega 1997
- Hunedoara
andrey_17_2004
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Omega 1997
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jan 2012
- Mesaj Privat
- andrey_17_2004
- *
- 11 mesaje
- din 16 Jan 2012
- Omega 1997
- Hunedoara
andrey_17_2004
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Omega 1997
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jan 2012
- Mesaj Privat
- andrey_17_2004
- *
- 11 mesaje
- din 16 Jan 2012
- Omega 1997
- Hunedoara
andrey_17_2004
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Omega 1997
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jan 2012
- Mesaj Privat
stefan112
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Dambovita
- Masina: Omega 1997 x25dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2009
- Mesaj Privat
Vascocuplajul este insurubat in axul pompei , nu are nici o legatura cu fulia daca cupleaza sau nu.
Daca apa urca foarte repede la 100 si peste atunci sigur este vascocupla
Mai verifica - daca atunci cand demarezi mai sportiv temperatura creste foarte rapid peste 100 de grade si se aprinde becul din bord , verifica nivelul din vasul de expansiune ( ATENTIE -la cald nu desface busonul , apa este sub presiune ) daca aceasta a refulat mai mult ca sigur ai garnitura de chilasa ciupita
Parerea mea este sa cumperi un vascocuplaj nou ( 350 lei )
succesuri
- andrey_17_2004
- *
- 11 mesaje
- din 16 Jan 2012
- Omega 1997
- Hunedoara
andrey_17_2004
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Omega 1997
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jan 2012
- Mesaj Privat
stefan112
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Dambovita
- Masina: Omega 1997 x25dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2009
- Mesaj Privat
In ceia ce priveste vascoculpa nu are nici un fir deoarece nu este electrica , cuplajul se face cu ajutorul bimetalului care se afla in interiorul vascocuplajului ( nu se repara )
Parerea mea este sa-l schimbi , altasolutie nu este
- andrey_17_2004
- *
- 11 mesaje
- din 16 Jan 2012
- Omega 1997
- Hunedoara
andrey_17_2004
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Omega 1997
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jan 2012
- Mesaj Privat