bn o sa astept un raspuns
iulysoru
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
- aco_008
- ******
- 4,239 mesaje
- din 11 Mai 2008
- Astra 2004 Z17DTL
- Prahova
aco_008
- Mesaje scrise: 4,239
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2008
- Mesaj Privat
- mariusgmg
- ******
- 4,096 mesaje
- din 20 Mar 2008
- Vectra 2001 Z18XE
- Iasi
mariusgmg
- Mesaje scrise: 4,096
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mar 2008
- Mesaj Privat
Pai lamureste-ne!
La ce te referi? Cu cateva posturi in urma ai scris:
Asadar, te referi ca se duce la vale doar atunci cand ai numai frana de mana trasa? Sau e doar in viteza?
Daca o lasi doar cu frana de mana trasa atunci e de vina reglajul de la frana de mana. Daca o lasi in viteza si se duce la vale abia atunci ai probleme la motor.
Daca e prima varianta, stai linistit ca nu-i bai! Nu are nici o tangenta frana de mana cu motorul.
Si ca sfat, a mai scris un coleg mai sus, cand se parcheaza masina (mai ales in panata) se lasa in viteza 1 sau marsarier.
La ce te referi? Cu cateva posturi in urma ai scris:
nu de obicei o las pe liber cu frana de mana trasa rareori cand o las in a 1 a ..
Asadar, te referi ca se duce la vale doar atunci cand ai numai frana de mana trasa? Sau e doar in viteza?
Daca o lasi doar cu frana de mana trasa atunci e de vina reglajul de la frana de mana. Daca o lasi in viteza si se duce la vale abia atunci ai probleme la motor.
Daca e prima varianta, stai linistit ca nu-i bai! Nu are nici o tangenta frana de mana cu motorul.
Si ca sfat, a mai scris un coleg mai sus, cand se parcheaza masina (mai ales in panata) se lasa in viteza 1 sau marsarier.
iulysoru
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
iulysoru
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
iulysoru
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
- mariusgmg
- ******
- 4,096 mesaje
- din 20 Mar 2008
- Vectra 2001 Z18XE
- Iasi
mariusgmg
- Mesaje scrise: 4,096
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mar 2008
- Mesaj Privat
iulysoru
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
- mariusgmg
- ******
- 4,096 mesaje
- din 20 Mar 2008
- Vectra 2001 Z18XE
- Iasi
mariusgmg
- Mesaje scrise: 4,096
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mar 2008
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,968 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,968
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
iulysoru
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
jgyprime a scris:
iulysoru a scris:ma mai gandesc sa nu fie din ulei din distributie ca e pe lant...
nu cred ca are nici cea mai mica legatura...
iulysoru a scris:cam la 40 de grade ...
la 40 de grade de-abia daca mai poti sta in picioare echipat fiind cu incaltari normale...in pata destul de mare ...dar tata are un logan si ala sta si a mea nu .....
- aco_008
- ******
- 4,239 mesaje
- din 11 Mai 2008
- Astra 2004 Z17DTL
- Prahova
aco_008
- Mesaje scrise: 4,239
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2008
- Mesaj Privat
- cristyliviu
- ****
- 1,060 mesaje
- din 17 Jan 2010
- Astra 2001 y1.7dti
- Iasi
cristyliviu
- Mesaje scrise: 1,060
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2001 y1.7dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jan 2010
- Mesaj Privat
iulysoru
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
cristyliviu a scris:Ia fa un test cu loganul, pune 5 persoane normale in masina, sa vezi daca nu incepe sa paseasca si el, E o mica mare diferenta de greutate intre logan si astra, care o mai impinge la vale! Si a mea mai paseste, desi am schimbat tot kitul de ambreiaj si nu am probleme cu uleiul sau compresia! Bafta!
da dar ce fel paseste a ta ? pt ca a mea paseste destul de repede adica pleaca se opreste iar pleaca iar se opreste iar apoi dupa ce face asa imi porneste si mai greu adica la a 3 a cheie ....eu am precizat am ambreajul schimbat de curand am 5000 de km cu el ....
sa fie masina prea grea pt un motor de 1.4 . a si app are vro treaba distributia ca e pe lant?sau poate sa fie din cutia de viteze?
- cristyliviu
- ****
- 1,060 mesaje
- din 17 Jan 2010
- Astra 2001 y1.7dti
- Iasi
cristyliviu
- Mesaje scrise: 1,060
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2001 y1.7dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jan 2010
- Mesaj Privat
Mai, nu am mai verificat dupa schimbarea ambreiajului, am sa incerc! Nu pasea mult, o data parca, nu am avut, nici nu am probleme cu pornirea! La mine e pe curea, deci! Ma gandesc ca pe lant nu ar mai fi loc de discutie! Daca o lasi pe loc drept, mai ai probleme cu pornirea? Porneste greu numai daca paseste?
iulysoru
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
cristyliviu a scris:Mai, nu am mai verificat dupa schimbarea ambreiajului, am sa incerc! Nu pasea mult, o data parca, nu am avut, nici nu am probleme cu pornirea! La mine e pe curea, deci! Ma gandesc ca pe lant nu ar mai fi loc de discutie! Daca o lasi pe loc drept, mai ai probleme cu pornirea? Porneste greu numai daca paseste?
da pai e o diferenta ca la mine paseste destul de mult .... cu pornirea am probleme doar daca paseste .
daca o las pe loc drept nu am nici un fel de problema porneste la sfert ..dar cum o pun cu botul in sus in viteza si o las sa se duca asa de cateva ori imi porneste mai greu gen a 3 a cheie
iulysoru
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
aco_008 a scris:Nu-ti mai face probleme ca masina n-are nimic.
Foloseste cu incredere frana de mana, de aia s-a inventat!
Foloseste cu incredere frana de mana, de aia s-a inventat!
da asa e dar nu este normal sa faca asa ? a ta daca o lasi in pata mai mare pleaca ? sau sta ? e prea grea pt un motor de 1.4 ? are treaba distributia pe lant?
pe ce te bazezi cand spui ca nu are nimic .......chiar as avea nevoie de niste sfaturi ...nu prea ma pricep la mecanica
- Ingineru
- ****
- 1,086 mesaje
- din 24 Jun 2004
- Vectra 1998 X16XEL
- Bucuresti
Ingineru
- Mesaje scrise: 1,086
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2004
- Mesaj Privat
Sa facem putina fizica...ideea este asa: presupunand ca rotile nu patineaza deloc, forta maxima care tine pe loc masina este egala cu presiunea exercitata de aerul comprimat dintr-un cilindru (sa ne amintim ca la motoarele cu 4 cilindri in linie in orice moment un singur cilindru este in compresie) cu pistonul la TDC inmultita cu suprafata pistonului. Am mai auzit cazuri de genul asta cu motoare mici pe masini grele. Cine are curiozitatea sa calculeze daca forta generata de compresie este suficienta sa tina masina in panta poate sa o faca cu precizarea ca greutatea masinii nu trebuie luata in considerare ca atare ci avand in considerare planul inclinat, baza si rostogolitoare etc.
iulysoru
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
Ingineru a scris:Sa facem putina fizica...ideea este asa: presupunand ca rotile nu patineaza deloc, forta maxima care tine pe loc masina este egala cu presiunea exercitata de aerul comprimat dintr-un cilindru (sa ne amintim ca la motoarele cu 4 cilindri in linie in orice moment un singur cilindru este in compresie) cu pistonul la TDC inmultita cu suprafata pistonului. Am mai auzit cazuri de genul asta cu motoare mici pe masini grele. Cine are curiozitatea sa calculeze daca forta generata de compresie este suficienta sa tina masina in panta poate sa o faca cu precizarea ca greutatea masinii nu trebuie luata in considerare ca atare ci avand in considerare planul inclinat, baza si rostogolitoare etc.
adica vrei sa mi spui ca masina e prea grea ca sa fie tinuta doar din compresie generata de motor .....si ca o concluzie am probleme cu compresia motorului ?sau e normal TINAND CONT DE GREUTATEA EI?
FII MAI CONCRET TE ROG FRUMOS....
- mariusgmg
- ******
- 4,096 mesaje
- din 20 Mar 2008
- Vectra 2001 Z18XE
- Iasi
mariusgmg
- Mesaje scrise: 4,096
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mar 2008
- Mesaj Privat
Si asta poate fi. e motorul prea mic pentru greutatea ei. Ar mai fi si raportul cutiei de viteza diferit fata de Logan.
Iar chestia cu pornitul. Dupa ce ai oprit motorul tot mai ramane amestec de combustibil / aer in galeria de admisie. In momentul cand paseste mai intra in cilindri unde benzina ramane nearsa, iar cand incerci sa pornesti masina e nitel inecata!
Iar chestia cu pornitul. Dupa ce ai oprit motorul tot mai ramane amestec de combustibil / aer in galeria de admisie. In momentul cand paseste mai intra in cilindri unde benzina ramane nearsa, iar cand incerci sa pornesti masina e nitel inecata!