- pichu
- **
- 157 mesaje
- din 19 Nov 2005
- Bucuresti
pichu
- Mesaje scrise: 157
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2005
- Mesaj Privat
racordul e facut special pt astra g , asa am cumparat tot sistemul;
treaba e ca eu nu am obtinut un sunet diferit din tobe doar se simte ca masina elimina mai usor/repede noxele,cum a zis cineva,"respira motoru"..asa...mult spus;
pe mine investitia asta-toba finala sport , 2 stanga 2 dreapta, tip supersport, cumparate din germania,cu racordurile facute" pe bune",adica scoate la fel pe toate 4 nu..."la shto",si montat-cam 350 de euro;
ma bate gandul sa imi schimb toba intermediara si catalizatorul,sa pun ceva..asa..sport, sa fac o modificare a intregului sistem;imi poate da cineva niste preturi pt operatiunea asta ,la baietii de la pilot auto?si daca se obtine un alt sunet/ceva putere?
dnt
- Mesaje scrise: 51
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Aug 2006
- Mesaj Privat
- pascaru_val
- ****
- 1,384 mesaje
- din 07 Jun 2005
- Astra 2006 Z17DTL
- Bucuresti
pascaru_val
- Mesaje scrise: 1,384
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2005
- Mesaj Privat
Am inteles ca a facut cineva asta pe un motor 2.0DTI si nu se auzea exagerat de tare.
Si la ce ar folosi?
Ca e mai ieftin?- vreo 2,5 milioane (250 ron) o toba finala directa.
Ca oricum o toba directa e de fapt o teava care are doar rol de atenuare zgomote.
dnt
- Mesaje scrise: 51
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Aug 2006
- Mesaj Privat