- Tiby
- **
- 147 mesaje
- din 10 Nov 2006
- Astra 2004 Y17DT
- Bucuresti
Tiby
- Mesaje scrise: 147
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Nov 2006
- Mesaj Privat
- Corsafuhrer
- ***
- 869 mesaje
- din 26 Mai 2006
- Corsa 2003 Y17DT
- Bucuresti
Corsafuhrer
- Mesaje scrise: 869
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2003 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Mai 2006
- Mesaj Privat
ovex
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Tg.Mures
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
- LEXXX
- ****
- 1,019 mesaje
- din 25 Jan 2005
- Astra 2004 Z18XE
- Bucuresti
LEXXX
- Mesaje scrise: 1,019
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2005
- Mesaj Privat
- f1specialfx
- ***
- 610 mesaje
- din 24 Nov 2006
- Corsa 1.4 90HP
- Bucuresti
f1specialfx
- Mesaje scrise: 610
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 1.4 90HP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2006
- Mesaj Privat
Zake
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Feb 2007
- Mesaj Privat
raduradu
- Mesaje scrise: 81
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Feb 2006
- Mesaj Privat
Gruia
- Mesaje scrise: 96
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Nov 2006
- Mesaj Privat
Zake a scris:cate rot/min are Corsa de 1.2 la 100 km/h? [/b]
Cate rot/min. are motorul Corsei de 1.2 la 100 km./ora dar ai uitat ce era mai esential: intr-a III -a , a IV-a, sau a V-a? Asta ca sa ne concentram mai bine la calcule. Si ce dimensiuni de anvelope folosesti? 100/ora dupa kilometrajul masinii sau viteza masurata independent ?
Si daca...totusi nu era vorba de rotatia motorului ci de cea a rotilor?
- LEXXX
- ****
- 1,019 mesaje
- din 25 Jan 2005
- Astra 2004 Z18XE
- Bucuresti
LEXXX
- Mesaje scrise: 1,019
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2005
- Mesaj Privat
catas49
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa Z12XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2007
- Mesaj Privat
- LEXXX
- ****
- 1,019 mesaje
- din 25 Jan 2005
- Astra 2004 Z18XE
- Bucuresti
LEXXX
- Mesaje scrise: 1,019
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2005
- Mesaj Privat
- f1specialfx
- ***
- 610 mesaje
- din 24 Nov 2006
- Corsa 1.4 90HP
- Bucuresti
f1specialfx
- Mesaje scrise: 610
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 1.4 90HP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2006
- Mesaj Privat
msigarteu
- Mesaje scrise: 43
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mar 2007
- Mesaj Privat
ovex a scris:Salut
Atasez o poza cu turatia motorului Z12XE la 160 km/h...pe autobanda undeva in Croatia (D-ne da' fain o fost in concediu ! mai ales ca masina a mers ceas )
Atasez o poza cu turatia motorului Z12XE la 160 km/h...pe autobanda undeva in Croatia (D-ne da' fain o fost in concediu ! mai ales ca masina a mers ceas )
Si eu la 150 km/h am fix 5000 rpm, si probabil si tu la fel, pt ca ai mai putin de 160 km/h si mai mult de 5000 rpm.
Am acelasi motor si eu.
msigarteu
- Mesaje scrise: 43
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mar 2007
- Mesaj Privat
- adrian.preda
- **
- 58 mesaje
- din 19 Nov 2006
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
adrian.preda
- Mesaje scrise: 58
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2006
- Mesaj Privat
Eu am tot 1.2 (Z12XE) cu cutie easytronic.
La mine se schimba vitezele cand vor ele sau cand ii dau eu voie sa schimbe.
Adica:
plec de pe loc -> sub 2500 nu-mi baga a 2-a, daca accelerez nu schimba pana nu slabesc acceleratia, daca accelerez ca nebunu, pe la 5000 imi baga fortat a-2a.
dupaia, in orice mansa este, daca este peste 2500 si ridic acceleratia schimba superior (1 sau 2 trepte, in functie de viteza in care ar trebui sa fie)
Daca viteza superioara ar face ca motorul sa mearga la sub 2000 ture nu schimba superior
Ex: la 60km/h vit a 4-a ~2500ture -> vit. a 5-a ~2000 ture
Cel mai tare lucru la cutia asta e ca in afara nu conduc decat cu ambele maini pe volan, la un drum de 300km (fara serpentine) ating schimbatorul de 1, maxim 2 ori. In localitati conduc cu mana dreapta si cu stanga fumez, daca conduc masina cu schimbator manual fac exact invers cu fumatul, si in afara dreapta sta tot pe schimbator.
Treaba cu ambele maini creste siguranta pe drum vizibil, mai ales in momentul depasirilor de masini mari cu vant lateral puternic, cand trebuie sa schimbi 5-3 inainte de depasire si dupa depasire 3-4-5, exact cand te loveste vantu mai tare.
Kick-down-ul functioneaza perfect, mult peste asteptarile mele.
In fine, sunt foarte multumit de cutia Easytronic, pe 1.2. Poate pe un motor mai puternic timpii morti ar fi prea mari, dar pt masinuta mea e cutia perfecta.
Intrebati-o si pe nevasta-mea
La mine se schimba vitezele cand vor ele sau cand ii dau eu voie sa schimbe.
Adica:
plec de pe loc -> sub 2500 nu-mi baga a 2-a, daca accelerez nu schimba pana nu slabesc acceleratia, daca accelerez ca nebunu, pe la 5000 imi baga fortat a-2a.
dupaia, in orice mansa este, daca este peste 2500 si ridic acceleratia schimba superior (1 sau 2 trepte, in functie de viteza in care ar trebui sa fie)
Daca viteza superioara ar face ca motorul sa mearga la sub 2000 ture nu schimba superior
Ex: la 60km/h vit a 4-a ~2500ture -> vit. a 5-a ~2000 ture
Cel mai tare lucru la cutia asta e ca in afara nu conduc decat cu ambele maini pe volan, la un drum de 300km (fara serpentine) ating schimbatorul de 1, maxim 2 ori. In localitati conduc cu mana dreapta si cu stanga fumez, daca conduc masina cu schimbator manual fac exact invers cu fumatul, si in afara dreapta sta tot pe schimbator.
Treaba cu ambele maini creste siguranta pe drum vizibil, mai ales in momentul depasirilor de masini mari cu vant lateral puternic, cand trebuie sa schimbi 5-3 inainte de depasire si dupa depasire 3-4-5, exact cand te loveste vantu mai tare.
Kick-down-ul functioneaza perfect, mult peste asteptarile mele.
In fine, sunt foarte multumit de cutia Easytronic, pe 1.2. Poate pe un motor mai puternic timpii morti ar fi prea mari, dar pt masinuta mea e cutia perfecta.
Intrebati-o si pe nevasta-mea
- pcornel_bitis
- *
- 15 mesaje
- din 24 Sep 2006
- Corsa 2002 Y17DTL
- Iasi
pcornel_bitis
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 2002 Y17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2006
- Mesaj Privat
Astazi am scos untu din ea , am scos 190kmh pe bord! Eram nitel in panta..cat se se duca in turatia de peste 4500 rpm in a 5-a, apoi pe drum drept am continuat vreo cativa km cu 190kmh si am lasat-o moale din cauza traficului.Conditii de mers , singur in masina , motorina EFIX de la Rompetrol.
____________________________
Corsa 1.7Di 2002 , in 2 portiere.
____________________________
Corsa 1.7Di 2002 , in 2 portiere.
- cronny
- ***
- 533 mesaje
- din 29 Apr 2006
- Corsa 2003 z12xe
- Bucuresti
cronny
- Mesaje scrise: 533
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2003 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2006
- Mesaj Privat
Cupidon
- Mesaje scrise: 54
- Locatie: Calarasi
- Masina: Corsa 2001 z10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Dec 2007
- Mesaj Privat
eklipse a scris:Salut. tocmai am intrat in posesia unei Corse 1.2, are in momentul de fata 150 Km...am si eu o intrebare: avand in vedere ca nu stiu prea multe despre acest motor si ca inca este in "rodaj", este ok ca in treapta 4 la 2500 ture sa am 60Km/h?!?
asa am si eu dar cu motor de 1000 deci mi se parea mie ca nu e mare diferenta
Cupidon
- Mesaje scrise: 54
- Locatie: Calarasi
- Masina: Corsa 2001 z10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Dec 2007
- Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:raduradu NU BAGA DURALUBE IN MOTOR !
Nu fac nimic bun aditivii astia. Asta nu o spun numai eu ci americanii. O groaza de procese au avut producatorii de aditivi si toate le-au pierdut. Pui ulei bun si gata. Citeste biblia uleiurilor poate te lumineaza.
Nu fac nimic bun aditivii astia. Asta nu o spun numai eu ci americanii. O groaza de procese au avut producatorii de aditivi si toate le-au pierdut. Pui ulei bun si gata. Citeste biblia uleiurilor poate te lumineaza.
am bagat dura lube aditiv pt motor si dura lube pt curatare4a injectoarelor si am dat o groaza de bani
ce efecte secundare are de fapt?
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
De ce nu dai o CAUTARE si sa citesti inainte de a face ceva ?
https://www.clubopel.com/vie...ghlight=dura+lube
https://www.clubopel.com/vie...ghlight=dura+lube
https://www.clubopel.com/vie...ghlight=dura+lube
mai sunt destule subiecte....
https://www.clubopel.com/vie...ghlight=dura+lube
https://www.clubopel.com/vie...ghlight=dura+lube
https://www.clubopel.com/vie...ghlight=dura+lube
mai sunt destule subiecte....