Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A
  • rlacika

  • Mesaje scrise: 86
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2009

  • Mesaj Privat
lovelife a scris:
nici dezaburirea lunetei nu am prins cum se face......

Tragi de butonul cu care reglezi viteza ventilatorului de la incalzire, si manevra este confirmata de aprinderea beculetului galben din mijloc. Aia e alta poveste daca si functioneaza Very Happy . Al meu din pacate nu si inca nu i-am dat de capat. E drept ca imi aduc aminte doar cand e cu minusuri pe afara Embarassed
Skip ads

  • timonea vasile

  • Mesaje scrise: 73
  • Locatie: Alba
  • Masina: Agila 2002 z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Mi-a inghetat solutia in bidonul de la stropitori. Cand actionez maneta stergatoarele merg, dar nu se aude nici un zgomot la pompa. E posibil sa fie arsa pompa, gheata in ea(poate vreo siguranta)? Ca sa ajung la pompa e de ajuns sa dau jos aparatoarea plastic de deasupra rotii, sau si aripa?
Multumesc?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Toarna lichid de parfriz fierbinte peste, e mai simplu.
  • timonea vasile

  • Mesaje scrise: 73
  • Locatie: Alba
  • Masina: Agila 2002 z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2008

  • Mesaj Privat
O sa incerc si asa, dar tare mi-e teama ca e dusa pompita, nu se aude nici un zgomot cand actionez maneta.
Multumesc!
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Nu pica pompa asa usor, am patit si eu Laughing
  • timonea vasile

  • Mesaje scrise: 73
  • Locatie: Alba
  • Masina: Agila 2002 z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2008

  • Mesaj Privat
A mers cu lichid fierbinte. S-a dezghetat. Multumesc!
  • Liviu Didici

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Agila 2001 z 12 xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Sep 2011

  • Mesaj Privat
Daca are cineva bara lunga pentru actionare mecanism stergatoare fata pentru Agila 1,2 din 2001 sau mecanism complet fara motoras?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Vezi la publicitate user cocosai dar mecanismul se vinde complet
Skip ads

  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Va salut. Ma confrunt si eu cu o problema: mai devreme am fost sa dezghet masina dar cand am ajuns la momentul stergatoare fata -spate am depistat ca nu merg ( la fel si pompita desi lichidul nu a inghetat ptr ca e setat la -25 grade). Am verificat sigurantele de sub capota ( cele mici sunt bune, cele mari daca intradevar sunt sigurante nu stiu sa le verific). Unde si ce sa mai verific? Multumesc frumos.
  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Am gasit pana la urma mini panoul de sigurante. Eram in ceata deoarece toate posturile indicau pozitia ,, sub volan in stanga". De fapt acesta se afla langa pedala de ambreiaj iar pozitia de lucru este cu capul in sus. Este o cutie maro de marimea unui pachet de tigari iar siguranta cu pricina este nr 4. Pe capacul maro sunt reprezentate toate sigurantele. Cand o sa fie frumos afara o sa fac cateva poze sa le atasez.
  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Faza de ieri este premergatoare celor relatate de colegul
crilups a scris:
dancuciureanu a scris:Eu am gasit in mufa urme de vaselina !

Guys,
Deoarece n-am stiut unde sa postez asta m-am gandit s-o pun aici fiind si discutia despre partea electrica. Dan, dc consideri ca e necesar se poate face un post nou pt asta.Asa...pai sa va spun pasul meu...
Am o problema cu stergatorul de parbriz.Pe pozitia de temporizare prima cum ridica maneta din dreapta in sus, stergatoarele nu fac cursa completa. Se opresc undeva in sus pe parbriz. La urmatoarea trece merge inapoi jos. Deci cumva face ceva mai mult de jumatate de cursa. Trebuie mai multe astfel de jumatati de curse sa vina in pozitia initiala. M-am gandit ca ar fi murdar conectorul si m-am uitat la el. Avea ceva vaselina. Din cate stiu nu e prea normal ca un contact sa aiba vaselina ci ar fi normal sa fie uscat. Poate e ceva special conductiv si protectiv la mediu. Totusi nu am reusit sa curat vaselina poate doar dc desfac papucul cea ce mi se pare riscant de facut pt ca e turnat.
Apoi ma gandeam sa nu fie motorasul...Totusi parca nu l-as desface singur. A patit cineva asa ceva? Aveti vreo idee de unde ar putea veni problema?

  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
crilups a scris:Pentru cei ce mai au probleme cu stergatoarele(am pus si la Corsa). Problema la mine venea nu de la mecanismul stergatoarelor(care l-am curatat de 2 ori si nu mi-a parut a fi murdar sau prafuit macar) ci de la motoras. Dc va uitati si in poza 5 a lui Dan se vad lamelele motorasului. Una din ele nu facea contact. Am scos mufa de la motoras, am desfacut cele 3 suruburi si cu o surubelnita linie am desfacut motorasul. Are o garnitura foarte lipicoasa sa nu patrunda apa la el. Apoi se vad lamelele. Se inping una cate una putin in fata sa fi sigur ca fac contact si se pun suruburile la loc. Se inchide motorasul, se pune conectorul la loc si incerci sa vezi dc merge. La mine a functionat. Am pus si o poza dc intelegeti ceva din ea. Cu surubelnita imping lamelele... Dc tot nu merge fie e dus motorasul fie trebuie degripat mecanismul stergatoarelor ca in postul lui Dan.

Asta se pare a fi un defect de design avand in vedere ca masina mea nu e chiar veche si cum am spus la mecanismul de parghii n-am avut nici macar praf sa nu zic de umezeala... Motorasul s-a vazut si el ca nu era desfacut. Am pus ceva efort la garnitura aia ca n-am vrut nici sa rup ceva...Nu se desface f greu insa trebe sa fiti atenti nu trageti f tare...




Sa inteleg ca aceasta este rezolvarea?
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Daca mecanismul merge greu curentul absorbit de motoras creste si lamelele se deformeaza sau chiar se ard. Deci mai intai mecanism curatat dupa care verificat lamele.
  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Corecta intuitia dumneavoastra. Daca nu ma indrumati poate reparam doar superficial defectiunea ca sa nu petrec prea mult timp la service si ma trezeam cine stie cand cu o problema mai mare. Am sa o repar dupa ce comand celebra vaselina siliconica cu teflon ( in Bucuresti nu am gasit decat pe comanda). Iau in calcul si o revizie la cel de pe spate cu ocazia asta. Multumesc pentru sfatul intelept.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Poti folosi si vaselina ordinara dar nu tine decat cativa ani, trebuie una cu rezistenta la apa si rezistenta la temperaturi scazute.
  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Pentru cei care nu au probleme cu stergatoarele le recomand revizia de urgenta. Ce am gasit eu:
1) axul din stanga ( sofer) poate ca acolo se strange apa mai multa, se rotea greu, vaselina era plastificata impreuna cu rugina, am avut noroc ptr ca nu a necesitat inlocuirea lor si nici a unei componente gen semering, nuca, samd. Acum zgomotul produs de stergatoare este infim si au vlaga in ele.
2) Cauza arderii sigurantei a fost de la griparea parghiilor. Acestea au fortat lamela 3. Lamela 3 s-a supraincalzit si a topit cu pastila o portiune de marimea acesteia in dreptul sagetii. Am uns totul temeinic cu unsoarea minune ( isi merita banii) si totul functioneaza perfect.
3) Piesa de plastic cu circuit este in atentia mea( sa o cumpar) deoarece gaurica pe care o are angrenajul meu o sa il determine sa cedeze la un moment dat. Daca are cineva numai piesa respectiva sunt interesat.
4) Ieri am spalat masina cu apa calda ptr dezghetare si astazi turometru nu scade sub 1100 rpm indiferent de temperatura apei sau a mediului exterior. Ceva sfaturi? Multumesc frumos
  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,151
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2006

  • Mesaj Privat
2kappa a scris:....Am sa o repar dupa ce comand celebra vaselina siliconica cu teflon
( in Bucuresti nu am gasit decat pe comanda)


De ce ar trebui vaselina siliconica cu teflon ? Aceasta ar avea avantaje in regimuri de lucru cu temperaturi
inalte, cu forte de frictiune importante si in plus s-ar putea sa produca punti izolante pe suprafetele contactelor electrice.
Cred ca este suficienta o vaselina neutra, fina si de calitate sau ceva de maniera: link
precizare: in link-urile in care prezint un produs nu fac reclama producatorului/ distributorului acestuia,
ci pur si simplu indicatia are caracter exemplificativ.
  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Presupun ca este in regula orice tip de vaselina pe baza de silicon (izolatoare electric) si care sa intruneasca conditiile cerute.
Am curatat Throttle Body (murdar ca si al domnului Dan din primul post, insesizabil dupa curatare), am tinut masina un pic la caldurica si turatia a revenit la normal. Singura eroare care persista este cea cu sonda lambda 1 (am schimbat-o de un an si a dat eroare din prima, masina in schimb functioneaza fara probleme). Am resetat si astept alte surprize (fiind acoperit cu gheata si zapada haionul, la deschidere a facut poc si caut maner acum - cam, fragila pe latura asta)
  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Astazi eram fericit ca au sosit piesele SH comandate de pe forum. Ma duc fericit la baieti sa le schimb si ... teapa. Au sosit piesele cu aceleasi defecte ca si ale mele dar mult mai amplificate. Manerul de haion ,, reparat" si motorasul cu impuscatura mai mare ca a mea. Iata pinul cu probleme si ce poate cauza daca tijele merg greu. Bineinteles ca aceste piese din poze sunt pe lista donatii. Nu vreau sa aprind scanteia dar acest individ ar trebui sa fie mediatizat. A incercat o diversiune cum ca am fost si le-am schimbat si acum afirm ca nu sunt bune piesele. Domnule ,,smart" banii in viziunea mea nu sunt mai presus decat cuvantul unui om. Imi pare rau ca banii aceia nu au ajuns la un om sarman. Daca am sarit calul recunosc fapta si ma supun regulilor acestui forum.

Vreau sa atrag atentia in mod deosebit ca NU este vorba de domnul Cocosai.
  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,151
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Cred ca persoana si-a vandut gunoiul din garaj.

Apropos: La dl. Cocosai nu ati gasit respectivele piese ?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR