- yahymyahym
- *
- 38 mesaje
- din 17 Jan 2010
- Astra 1995 C14SE
- Brasov
yahymyahym
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 1995 C14SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jan 2010
- Mesaj Privat
- maxyymylyan
- *
- 18 mesaje
- din 12 Apr 2010
- Astra 1996 X16XEL
- Suceava
maxyymylyan
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Suceava
- Masina: Astra 1996 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Apr 2010
- Mesaj Privat
Salut!
Am schimbat ambii senzori de la clapeta de acceleratie, si tot se tura. Dupa cum ai vazut mai sus mi-a zis cineva sa verific senzorul map, am fost la mecanic, si i-am zis, a scos furtunele, sau cabluri ce is alea, de la senzorul map, si masina mergea eronat tare. Am pornit masina fara furtunele puse, si tot rau mergea, le-am pus din nou si spre uimirea noastra nu s-a mai turat asa din senin, doar cand porneam si cand este motorul rece, spre exemplu acuma cand sunt -25 grade, pornesc, se tureaza 10-30 secunde pana la 2000 rpm si isi revine sub 1000 rpm.
Am schimbat ambii senzori de la clapeta de acceleratie, si tot se tura. Dupa cum ai vazut mai sus mi-a zis cineva sa verific senzorul map, am fost la mecanic, si i-am zis, a scos furtunele, sau cabluri ce is alea, de la senzorul map, si masina mergea eronat tare. Am pornit masina fara furtunele puse, si tot rau mergea, le-am pus din nou si spre uimirea noastra nu s-a mai turat asa din senin, doar cand porneam si cand este motorul rece, spre exemplu acuma cand sunt -25 grade, pornesc, se tureaza 10-30 secunde pana la 2000 rpm si isi revine sub 1000 rpm.
- h0rm0n
- *****
- 3,973 mesaje
- din 31 Jan 2007
- Vectra 2001 Y26SE
- Timis
h0rm0n
- Mesaje scrise: 3,973
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2001 Y26SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2007
- Mesaj Privat
- yahymyahym
- *
- 38 mesaje
- din 17 Jan 2010
- Astra 1995 C14SE
- Brasov
yahymyahym
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 1995 C14SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jan 2010
- Mesaj Privat
alexph
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Feb 2012
- Mesaj Privat
BObOc
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Astra 2001 z22se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jun 2009
- Mesaj Privat
- cristimarian
- *
- 41 mesaje
- din 13 Mai 2009
- Astra 2005 1,7 cdti
- Galati
cristimarian
- Mesaje scrise: 41
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2005 1,7 cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mai 2009
- Mesaj Privat
freenolf
- Mesaje scrise: 81
- Locatie: Alba
- Masina: Corsa 2007 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Feb 2012
- Mesaj Privat
Buna seara,
De cateva zile am observat becul de avarie motor aprins (cel portocaliu cu fulgerul pe el). Am fost la tester si mecanicul mi-a spus ca eroarea e data de sonda lamda. Pana aici clar. Mai departe e ceata: avaria se aprinde doar cand temperatura lichidului de racire e ridicata si porneste ventilatorul de pe radiator. Pana sa creasca temperatura nu are nimic.
E posibil ca din cauza consumului ventilatorului sonda sa dea informatii eronate?
De cateva zile am observat becul de avarie motor aprins (cel portocaliu cu fulgerul pe el). Am fost la tester si mecanicul mi-a spus ca eroarea e data de sonda lamda. Pana aici clar. Mai departe e ceata: avaria se aprinde doar cand temperatura lichidului de racire e ridicata si porneste ventilatorul de pe radiator. Pana sa creasca temperatura nu are nimic.
E posibil ca din cauza consumului ventilatorului sonda sa dea informatii eronate?
- florin baltatescu
- **
- 420 mesaje
- din 20 Jan 2011
- Astra 1996 X16XEL
- Neamt
florin baltatescu
- Mesaje scrise: 420
- Locatie: Neamt
- Masina: Astra 1996 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2011
- Mesaj Privat
freenolf
- Mesaje scrise: 81
- Locatie: Alba
- Masina: Corsa 2007 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Feb 2012
- Mesaj Privat
- florin baltatescu
- **
- 420 mesaje
- din 20 Jan 2011
- Astra 1996 X16XEL
- Neamt
florin baltatescu
- Mesaje scrise: 420
- Locatie: Neamt
- Masina: Astra 1996 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2011
- Mesaj Privat
freenolf
- Mesaje scrise: 81
- Locatie: Alba
- Masina: Corsa 2007 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Feb 2012
- Mesaj Privat
- florin baltatescu
- **
- 420 mesaje
- din 20 Jan 2011
- Astra 1996 X16XEL
- Neamt
florin baltatescu
- Mesaje scrise: 420
- Locatie: Neamt
- Masina: Astra 1996 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2011
- Mesaj Privat
Fa testul agrafa si masoara tensiunea de incarcare cu si fara consumatori. Eu nu mai cred tot ce spun majoritatea mecanicilor, daca schimbi sonda si se aprinde martorul portocaliu la fel ,o plateste el? Daca accepta schimb-o .
Dac ECU nu detecteaza semnal de la sonda martorul ar trebui sa se aprinda dupa cateva minute (5-6) nu cand porneste ventilatorul de racire.
Dac ECU nu detecteaza semnal de la sonda martorul ar trebui sa se aprinda dupa cateva minute (5-6) nu cand porneste ventilatorul de racire.
mihneapitesti- Suspendat
- 2 mesaje
- din 08 Mar 2012
- Astra 1992 C16NZ
- Arges
mihneapitesti- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 1992 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mar 2012
- Mesaj Privat
Salut, sunt nou pe acest forum si de ceva timp sun posesor al unui Astra F C16NZ din `92 problema este ca am cumparat masina si avea o variatie de relantiu uneori se oprea si dupa aceea aparea in bord martorul portocaliu cu fulgerul , in urna testului agrafa a dat eroarea 45(amestec prea bogat) ,dupa mai multe sapaturi si curatat TB,motor pas cu pas, masurat toti senzorii comform Autodata si Vivid Workshop ,am observat urmatorul fapt; mufa de la ECU care duce la sonda lambda are o tensiune de 1,1V constanta cu mufa scoasa , masurat cu mufa bagata sa vad semnalul de la sonda lambda 0.9 V constant fara nici o fluctuatie ,batut in cuie indiferent de temperatura motorului , acum vin cu intrebarea. Ce credeti ca poate fii sonda sau ECU-ul nu prea stau bine cu banii momentan si nu pot sa le schimb pe amndoua , am gasit la dezmembrari ECU bun cu 100 ron merita?
- florin baltatescu
- **
- 420 mesaje
- din 20 Jan 2011
- Astra 1996 X16XEL
- Neamt
florin baltatescu
- Mesaje scrise: 420
- Locatie: Neamt
- Masina: Astra 1996 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2011
- Mesaj Privat
Sonda este sigur de vina din moment ce tensiunea nu oscileaza deloc. Ar mai putea fi senzorul de apa cu doua fire care da comanda la ECU , dar daca zici ca l-ai verificat. Tensiunea sondei lambda ar trebui sa oscileze dupa cateva minute de functionare a motorului. Injectorul pulverizeaza bine cu jet de spray?
freenolf
- Mesaje scrise: 81
- Locatie: Alba
- Masina: Corsa 2007 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Feb 2012
- Mesaj Privat
- florin baltatescu
- **
- 420 mesaje
- din 20 Jan 2011
- Astra 1996 X16XEL
- Neamt
florin baltatescu
- Mesaje scrise: 420
- Locatie: Neamt
- Masina: Astra 1996 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2011
- Mesaj Privat
freenolf
- Mesaje scrise: 81
- Locatie: Alba
- Masina: Corsa 2007 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Feb 2012
- Mesaj Privat
O sa o ingrop.......poate saptamana viitoare......caci de cand am luat masina, acum vreo 2 saptamani, i-am schimbat filtrele, uleiul, distributia completa (inclusiv pompa de apa si termostat) rezistenta de la ventilatorul din masina, antigelul si i-am facut si diplayul sa mearga
Am cam ajuns la fundul sacului.....asa ca mai stau un pic .....
Am cam ajuns la fundul sacului.....asa ca mai stau un pic .....
freenolf
- Mesaje scrise: 81
- Locatie: Alba
- Masina: Corsa 2007 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Feb 2012
- Mesaj Privat
- kng91
- **
- 241 mesaje
- din 06 Mai 2011
- Astra 1992 c16nz
- Dolj
kng91
- Mesaje scrise: 241
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 1992 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mai 2011
- Mesaj Privat