- marianbuda
- OP
- 90 mesaje
- din 15 Nov 2011
- Vectra 1993 TC4EE1
- Maramures
marianbuda
- Mesaje scrise: 90
- Locatie: Maramures
- Masina: Vectra 1993 TC4EE1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Nov 2011
- Mesaj Privat
Eu cand dau la automat nu invarte electromotorul permanent, deci il invarte umpic dupa care se opreste si il invarte din nou si tot asa pana ce porneste intr-un tarziu . Eu astazi i-am curatat contactele la electromotor dar maine o sa ma duc sa il iau jos sa vad in ce stare sunt periile si in general electromotorulm am incercat sa il ieu jos dar nu merge daca nu ai gropa sau elevator .
Partea cu pastilele inca nu am rezolvato pentru ca nu am unde sa o bag la cald, asa ca ramane pana ce se incalzeste vremea .
La electromotor nu cred ca s-a mai lucrat si mai ales daca erau periile aprope pe gatate inainte de a intra in iarna acuma cu pornirile astea cred ca sunt gata dar o sa vedem, o sa revin cu informatii noi .
Multumesc pentru carte inca odata
Partea cu pastilele inca nu am rezolvato pentru ca nu am unde sa o bag la cald, asa ca ramane pana ce se incalzeste vremea .
La electromotor nu cred ca s-a mai lucrat si mai ales daca erau periile aprope pe gatate inainte de a intra in iarna acuma cu pornirile astea cred ca sunt gata dar o sa vedem, o sa revin cu informatii noi .
Multumesc pentru carte inca odata
- marianbuda
- OP
- 90 mesaje
- din 15 Nov 2011
- Vectra 1993 TC4EE1
- Maramures
marianbuda
- Mesaje scrise: 90
- Locatie: Maramures
- Masina: Vectra 1993 TC4EE1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Nov 2011
- Mesaj Privat
Uite eu cand dau la automat electromotorul nu invarteste motorul constant ci cu intreruperi, in sensul ca invarte umpic motorul dupa care se opreste si iar il invarte si tot asa pana ce porneste . Maine ma duc sa iau electromotrul jos, am incercat eu sa il ieu jos dar nu pot decat pe elevator sau cu o groapa .
O sa revin cu informatii , din cate am vazut eu astazi la electromotor inca nu a fost lucrat si cred ca ii sunt gata periile dar ramane de vazut .
Asta este masina este veche poti sa ai grija de ea ca tot mai cedeaza una alta pe ea, noroc ca mai am si corsa B al sotiei ca sa nu raman pieton .
O sa revin cu informatii , din cate am vazut eu astazi la electromotor inca nu a fost lucrat si cred ca ii sunt gata periile dar ramane de vazut .
Asta este masina este veche poti sa ai grija de ea ca tot mai cedeaza una alta pe ea, noroc ca mai am si corsa B al sotiei ca sa nu raman pieton .
- nicumaresalul
- **
- 103 mesaje
- din 03 Jul 2008
- Astra 1992 isuzu
- Iasi
nicumaresalul
- Mesaje scrise: 103
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 1992 isuzu
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jul 2008
- Mesaj Privat
- ahappyuser
- *******
- 6,677 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,677
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
Daca compresia e slaba, atunci cu o baterie buna electromotorul invarte foarte repede si usor ca motorul nu se mai opune, cel putin la mine asa a fost si e logic. Chestia cu fal-fal deci cred ca e in avantajul tau (mai ai compresie la motor) iar cauza probabil e faptul ca nu mai fac contact permanent carbunii sau e terminat ceva in el rotor/stator.
- marian_sro
- *****
- 3,805 mesaje
- din 08 Apr 2007
- Vectra 1999 x20xev
- piatra neamt
marian_sro
- Mesaje scrise: 3,805
- Locatie: piatra neamt
- Masina: Vectra 1999 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2007
- Mesaj Privat
cine incarca hardughia aia de baterie de 100 ah? ai 2 alternatoare pe masina.
mai mare nu ai gasit? 180 ca la tv.
daca electromotorul e cu probleme poti sa pui tu mama bateriei ca tot rau invarte. se da jos , se curata, se greseaza( nu cu vaselina ca la -20 nu il mai invarti) se inlocuieste ce e defect si dupa invarte si cu baterie de 55.
pe vremuri aveam un papuc care nu a pornit la -20 cu 2 baterii noi. cand am dat jos electromotorul era blocat in special din cauza de bucse lipsa.
mai mare nu ai gasit? 180 ca la tv.
daca electromotorul e cu probleme poti sa pui tu mama bateriei ca tot rau invarte. se da jos , se curata, se greseaza( nu cu vaselina ca la -20 nu il mai invarti) se inlocuieste ce e defect si dupa invarte si cu baterie de 55.
pe vremuri aveam un papuc care nu a pornit la -20 cu 2 baterii noi. cand am dat jos electromotorul era blocat in special din cauza de bucse lipsa.
563n
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Suceava
- Masina: Vectra 1992 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2007
- Mesaj Privat
Am incercat sa pornesc si eu vectra mea c20ne azi dimineata (-20 grade) nu a mai pornit ,mi-a mai facut asa dar si-a revenit cand a f ost mai cald,mecanicul suspecteaza releul pompei de benzina,am sa-l schimb maine sa vad daca reusesc ceva.
mi-ar fi de folos alte sugestii de la cunoscatori.
va multumesc
mi-ar fi de folos alte sugestii de la cunoscatori.
va multumesc
- nicumaresalul
- **
- 103 mesaje
- din 03 Jul 2008
- Astra 1992 isuzu
- Iasi
nicumaresalul
- Mesaje scrise: 103
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 1992 isuzu
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jul 2008
- Mesaj Privat
- nicumaresalul
- **
- 103 mesaje
- din 03 Jul 2008
- Astra 1992 isuzu
- Iasi
nicumaresalul
- Mesaje scrise: 103
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 1992 isuzu
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jul 2008
- Mesaj Privat
- nicumaresalul
- **
- 103 mesaje
- din 03 Jul 2008
- Astra 1992 isuzu
- Iasi
nicumaresalul
- Mesaje scrise: 103
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 1992 isuzu
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jul 2008
- Mesaj Privat
Va salut cu respect!Azi am inceput sa dau jos electromotorul,dar inainte de al da jos am verificat masa(-)caroseriei,si surpriza,era ruginita rau si cateva spire de cupru din cablu erau rupte.Le-am curatat si am taiat cablu de unde erau rupte spirile si iam pus papucul in capul cablului.Dupa ce mananc ma duc sa dau electromotorul jos si sa-l desfac.Va tin la curent!
- nicumaresalul
- **
- 103 mesaje
- din 03 Jul 2008
- Astra 1992 isuzu
- Iasi
nicumaresalul
- Mesaje scrise: 103
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 1992 isuzu
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jul 2008
- Mesaj Privat
- nicumaresalul
- **
- 103 mesaje
- din 03 Jul 2008
- Astra 1992 isuzu
- Iasi
nicumaresalul
- Mesaje scrise: 103
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 1992 isuzu
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jul 2008
- Mesaj Privat
- marianbuda
- OP
- 90 mesaje
- din 15 Nov 2011
- Vectra 1993 TC4EE1
- Maramures
marianbuda
- Mesaje scrise: 90
- Locatie: Maramures
- Masina: Vectra 1993 TC4EE1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Nov 2011
- Mesaj Privat
Buna, revin si eu cu niste detalii :
astazi m-am uitat si am vazut ca am 2 fire de minus trase la motor sa specific ;
- primul fir tras de mine pentru ca eu cand am cumparat masina a avut un fir de minus tras de pe aripa ( de langa baterie ) la joja, care a fost subtire si iarna trecuta s-a topit si l-am inlocuit cu unul de cupru de aparat de sudura
- al doilea minus este cel original al masinei (plasa de cupru) legata de pe sasiu jos sub baterie pe cutia de viteza . Contactele de la plasa de cupru erau ruginite si plasa era rupta de jumatate . Am vazut eu plasa de cupru acolo mai de mult dar nu mi-am dat cu seama ce este cu ea, si eu am crezut ca singurul minus este doar cel pus de mine .
Astazi am verificat plasa de cupru si am rupto si spre surprinderea mea masina porneste foarte bine, chiar fara sa tin pe bujii electromotorul invartind im mod continuu si intrerupt ca si inainte .
Vreau sa va zic ca inainte de a rupe plasa de cupru chiar daca o lasam o ora nepornita facea figuri la pornire .
Am sa vad cum porneste maine dimineata si o sa revin cu detalii .
astazi m-am uitat si am vazut ca am 2 fire de minus trase la motor sa specific ;
- primul fir tras de mine pentru ca eu cand am cumparat masina a avut un fir de minus tras de pe aripa ( de langa baterie ) la joja, care a fost subtire si iarna trecuta s-a topit si l-am inlocuit cu unul de cupru de aparat de sudura
- al doilea minus este cel original al masinei (plasa de cupru) legata de pe sasiu jos sub baterie pe cutia de viteza . Contactele de la plasa de cupru erau ruginite si plasa era rupta de jumatate . Am vazut eu plasa de cupru acolo mai de mult dar nu mi-am dat cu seama ce este cu ea, si eu am crezut ca singurul minus este doar cel pus de mine .
Astazi am verificat plasa de cupru si am rupto si spre surprinderea mea masina porneste foarte bine, chiar fara sa tin pe bujii electromotorul invartind im mod continuu si intrerupt ca si inainte .
Vreau sa va zic ca inainte de a rupe plasa de cupru chiar daca o lasam o ora nepornita facea figuri la pornire .
Am sa vad cum porneste maine dimineata si o sa revin cu detalii .
- ahappyuser
- *******
- 6,677 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,677
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
- marianbuda
- OP
- 90 mesaje
- din 15 Nov 2011
- Vectra 1993 TC4EE1
- Maramures
marianbuda
- Mesaje scrise: 90
- Locatie: Maramures
- Masina: Vectra 1993 TC4EE1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Nov 2011
- Mesaj Privat
Asta o sa fac marti dimineata, ma duc il dau jos de pe masina si o sal duc la reparat .
Aseara desi era motorul rece si nepornit de cateva ore bune a pornit foarte bine, indiferent daca tineam pe bujii sau nu . Dar am pornit masina acuma dimineata si vad ca tot asa greu il invarte in sensul ca la primele 10 chei il invarte cu intrerupere, invarte 1-2 sec se opreste dupa care invarte din nou 1-2 sec, si tot asa pana ce isi da drumul si porneste .
O sa ma duc sa il verific pe marti si o sa-l repar, oricum cred ca este nevoie nu se vede a se fi umblat vreodata la electremotor .
Aseara desi era motorul rece si nepornit de cateva ore bune a pornit foarte bine, indiferent daca tineam pe bujii sau nu . Dar am pornit masina acuma dimineata si vad ca tot asa greu il invarte in sensul ca la primele 10 chei il invarte cu intrerupere, invarte 1-2 sec se opreste dupa care invarte din nou 1-2 sec, si tot asa pana ce isi da drumul si porneste .
O sa ma duc sa il verific pe marti si o sa-l repar, oricum cred ca este nevoie nu se vede a se fi umblat vreodata la electremotor .
- nicumaresalul
- **
- 103 mesaje
- din 03 Jul 2008
- Astra 1992 isuzu
- Iasi
nicumaresalul
- Mesaje scrise: 103
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 1992 isuzu
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jul 2008
- Mesaj Privat
Multumesc ''ahappyuser ''asta si fac,il repar este HITACHI DE 1.4KW cu reductor,e foarte puternic.Sunt foarte curios cum se comporta dupa ce schimb carbunii si rulmentul.L-am pus pe baterie direct,a invartit si turatia incepea sa scada,tin sa cred ca am probleme si cu bateria,voi vedea dupa ce il voi pune pe masina.Multe salutari!
- nicumaresalul
- **
- 103 mesaje
- din 03 Jul 2008
- Astra 1992 isuzu
- Iasi
nicumaresalul
- Mesaje scrise: 103
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 1992 isuzu
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jul 2008
- Mesaj Privat
- nicumaresalul
- **
- 103 mesaje
- din 03 Jul 2008
- Astra 1992 isuzu
- Iasi
nicumaresalul
- Mesaje scrise: 103
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 1992 isuzu
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jul 2008
- Mesaj Privat
- ahappyuser
- *******
- 6,677 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,677
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
paulin
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Feb 2012
- Mesaj Privat
Va salut cu respect! Am un opel vectra 1.7TD motor isuzu(TC4EE1) si ma confrunt cumarea problema,, pornire la rece"cand este cu minus temperatura afara.
Am verificat urmatoarele:
-bujiile sunt bune(date afara si verificate pe baterie)
-releul de pe bujii (este bun)
-filtru de aer si motorina schimbate
-anulat orice suspiciune ca ar trage aer pe la instalatia de alimentare(anulat filtru si rezervorul si pus direct din bidon)
-dat jos pompa de injectie si injectoarele si verificate la un popagiu(sunt bune)
-verificat distributia daca este bine pusa la punct(este bine)
-luat avans,dat avans la pompa de injectie
cu tate acestea nu reusesc sa o fac sa porneasca cum trebuie.
De precizat ca dupa ce reusesc sa o pornesc se aude bataie in filtru cea ce inseamna ca o supapa sau mai multe nu inchid cum trebuie.Saptamana viitoare o sa-i fac si un test de compresie.
CE MA SFATUITI? Daca comresia nu este buna(min23bari pe piston) sa ma apuc sa fac motorul sau sa iau altul?
Cine are manualul de opel vecra A in format electronic si vrea sa ma jute paulin.oprita@yahoo.com Multumesc!
Am verificat urmatoarele:
-bujiile sunt bune(date afara si verificate pe baterie)
-releul de pe bujii (este bun)
-filtru de aer si motorina schimbate
-anulat orice suspiciune ca ar trage aer pe la instalatia de alimentare(anulat filtru si rezervorul si pus direct din bidon)
-dat jos pompa de injectie si injectoarele si verificate la un popagiu(sunt bune)
-verificat distributia daca este bine pusa la punct(este bine)
-luat avans,dat avans la pompa de injectie
cu tate acestea nu reusesc sa o fac sa porneasca cum trebuie.
De precizat ca dupa ce reusesc sa o pornesc se aude bataie in filtru cea ce inseamna ca o supapa sau mai multe nu inchid cum trebuie.Saptamana viitoare o sa-i fac si un test de compresie.
CE MA SFATUITI? Daca comresia nu este buna(min23bari pe piston) sa ma apuc sa fac motorul sau sa iau altul?
Cine are manualul de opel vecra A in format electronic si vrea sa ma jute paulin.oprita@yahoo.com Multumesc!
- ahappyuser
- *******
- 6,677 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,677
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
Uita-te la ce am postat eu in aceste topicuri, cel mai probabil asta se intampla si in cazul tau :
https://www.clubopel.com/vie...79&highlight=
https://www.clubopel.com/vie...48&highlight=
https://www.clubopel.com/vie...79&highlight=
https://www.clubopel.com/vie...48&highlight=